Rychlé ztuhnutí řízení
- Autor
- Zpráva
#1 Rychlé ztuhnutí řízení
Zdravím, objevil sem mi dnes problém s tuhostí řízení. Po nastartování mi najednou řízení hodně ztuhlo. Zastavil sem jestli nemám píchlou gumu, ale nic. Ve větší rychlosti se to ještě dá, ale při parkování je to opravdu na sílu. Nádobka na kapalinu řídící jednotky je plná (ale více než maximum). Mám zkusit celou vyčerpat a naplnit novou kapalinout nebo může být problém někde jinde?
Díky!
Díky!
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2 Rychlé ztuhnutí řízení
a pokud přidáš plyn aspon někam kolem 1000-1500 ot už zase zatáčet jde líp? pokud to tak máš,tak servo pumpa,nedavno jsem měnil také.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#3 Rychlé ztuhnutí řízení
Zkusim, diky. Jinak kapalina je tmave hneda misto zelene..muze byt tim?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Rychlé ztuhnutí řízení
No spis je to docela jistota Otazkou uz jen je, zda je hneda protoze proste umira pumpa, nebo zda pumpa umira na KO olej...butcherson píše:Zkusim, diky. Jinak kapalina je tmave hneda misto zelene..muze byt tim?
Vypustit, proplachnout novym olejem, pak bych dal BG cistic na servo, klidne par dnu s tim jezdil, znova vypustit a novou napln...
Pokud to ma umrit, tak to muze umrit, pokud ne, tak pak bude klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#5 Rychlé ztuhnutí řízení
Diky moc, zkusim! Jaky je to prosim konkretne cistic? Jde použít tento?
http://www.autodilyraus.cz/GOLD-EAGLE-Prisada-do-posilovace-rizeni-d564.htm
Diky!
http://www.autodilyraus.cz/GOLD-EAGLE-Prisada-do-posilovace-rizeni-d564.htm
Diky!
Naposledy upravil(a) butcherson dne 12 bře 2018 15:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#6 Rychlé ztuhnutí řízení
Mě docela pomohlo vyčistit to sítko v nádobce se servoolejem (prý by se při výměně oleje měla měnit i celá nádobka, ale takhle lze pár korun ušetřit). Třeba jak to dělá ten Rusák tady "
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
#7 Rychlé ztuhnutí řízení
Na to jsme se taky díval, díky. Asi to bude chtít úplně rozebrat a vyčistit. Dám pak vědět, jestli to pomohlo.arvelius píše:Mě docela pomohlo vyčistit to sítko v nádobce se servoolejem (prý by se při výměně oleje měla měnit i celá nádobka, ale takhle lze pár korun ušetřit). Třeba jak to dělá ten Rusák tady "
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#8 Rychlé ztuhnutí řízení
mě auto vpodstatě prestalo zatáčet. po změření tlaků ale byl posilovač ok. nakonec za to mohl zadřený kloub řízení na tyči volantu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#9 Rychlé ztuhnutí řízení
nádobka se rozebrat nedá.
#10 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak odsáto a vyčištěno. Zatím se zdá, že by to mohlo zabrat, ale pokud bude příčina jinde, tak se to projeví. Budu to sledovat. Mám i tak myslíte přidávat do oleje nějaký ten čistič jako třeba toto:
http://www.autodilyraus.cz/GOLD-EAGLE-P ... i-d564.htm
http://www.autodilyraus.cz/GOLD-EAGLE-P ... i-d564.htm
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 37
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II MOVE D5244T
#11 Rychlé ztuhnutí řízení
Když jsem dělal výměnu oleje v řízení, tak jsem to nalil lehce nad maximum a řízení také hodně tuhlo. Musel jsem odsát, aby při studeném oleji byl na spodní rysce (cold) a bylo to zase v pořádku. Nový olej hodně pomohl, ten starý jsem měl také skoro černý. Zlepšila se i citlivost. Důležité je také zda je systém těsný a nepřísává to někde vzduch. Pokud je tam vzduch, jsou vidět v nádobce bubliny.butcherson píše:Zdravím, objevil sem mi dnes problém s tuhostí řízení. Po nastartování mi najednou řízení hodně ztuhlo. Zastavil sem jestli nemám píchlou gumu, ale nic. Ve větší rychlosti se to ještě dá, ale při parkování je to opravdu na sílu. Nádobka na kapalinu řídící jednotky je plná (ale více než maximum). Mám zkusit celou vyčerpat a naplnit novou kapalinout nebo může být problém někde jinde?
Díky!
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
#12 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak optimismus asi predcasny..je to lepsi ale obcas to ztuhne pri nizsi rychlosti. Neda se to stovnat se vcerejskem, ale je to tam. Zkusim asi tu prisadu a znovu po nejake dobe vymenit kapalinu.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
#13 Rychlé ztuhnutí řízení
Po dvou dnech jizdy kapalina opet uplne cerna. Ma smysl opakovat vymenu kapaliny nebo je to na servis?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Rychlé ztuhnutí řízení
Možná ještě přilejt nějakej ten čistič a pak znovu vyměnit.butcherson píše:Po dvou dnech jizdy kapalina opet uplne cerna. Ma smysl opakovat vymenu kapaliny nebo je to na servis?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#15 Rychlé ztuhnutí řízení
Jak jsi měnil kapalinu? Jenom jsi odsál nádržku nebo jsi protlačil novou celým okruhem?
#16 Rychlé ztuhnutí řízení
Jenom vycistil nadrzku a filtr, vymenil kapalinu a otocil parkrat volanem..asi tedy nestaci. Tim padem sem vlastne naredil jenom tu cernou. Jak se prosim ze systemu dostane cela?simons93 píše:Jak jsi měnil kapalinu? Jenom jsi odsál nádržku nebo jsi protlačil novou celým okruhem?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Rychlé ztuhnutí řízení
Zvednout predni kola a tocit volantem sem a tam, nebo to delame kompresorembutcherson píše:Jenom vycistil nadrzku a filtr, vymenil kapalinu a otocil parkrat volanem..asi tedy nestaci. Tim padem sem vlastne naredil jenom tu cernou. Jak se prosim ze systemu dostane cela?simons93 píše:Jak jsi měnil kapalinu? Jenom jsi odsál nádržku nebo jsi protlačil novou celým okruhem?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#18 Rychlé ztuhnutí řízení
odsat obsah nadrzky, odpojit nadrzku. poriadne vycistit s cisticom na brzdy napr. aj to sitko co tam je. zaslepit spiatocku z nadobky a zapojit tu hadicku co ide do serva. naliat novu kvapalinu a otacat kolesami ktore su vo vzduchu a zachytavat staru kvapalinu ktora pojde z odpojenej spiatocky. a takto opakovat pokial nepojde pekna cista kvapalina. potom zapojit naspat a doliat na spravnu hladinu
#19 Rychlé ztuhnutí řízení
Takze si pripravit tak cca 3-4l oleje, že? Díky moc za rady!
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rychlé ztuhnutí řízení
Clovek by rekl, ze jsem Ti to zcela jasne popsal v 3. prispevku od zhora, pokud to neni jasne, tak je to pak marne...butcherson píše:Takze si pripravit tak cca 3-4l oleje, že? Díky moc za rady!
Jinak napln je cca 0,6L, takze i kdyby jsi to delal tlacenkou, tak 2L Ti budou stacit i vcetne vymeny nekdy na priste...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#21 Rychlé ztuhnutí řízení
jj 2L stacia. a trochu aj zostane.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak k čemu tady pak píšeme ty rady?Zajsoft píše:Clovek by rekl, ze jsem Ti to zcela jasne popsal v 3. prispevku od zhora, pokud to neni jasne, tak je to pak marne...butcherson píše:Takze si pripravit tak cca 3-4l oleje, že? Díky moc za rady!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#23 Rychlé ztuhnutí řízení
Mně na proplach taky stačily necelý 2 litry. Kdyžtak je tady na to na foru ještě o něco podrobnější návod. Sice jiný auto, ale princip stejnej. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=35546
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#24 Rychlé ztuhnutí řízení
ahoj,tak jak je to s tím přídáním plynu? když přídáš zatočíš?
jinak tady odkaz na video,kde vyměníš všechnu kapalinu:
"
jinak tady odkaz na video,kde vyměníš všechnu kapalinu:
"
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#25 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak zkušenosti po měsíci:
- komplet sem vyčistil nádobku
- vypumpoval vše z oběhu
- doplnil kapalinu
Možná to nebylo úplně 100%, byly tam možná lehce rezidua (chtělo to možná ještě jedno vyčerpání nádobky z oběhu, aby to bylo úplně čiré)
Ze začátku úplná paráda, postupně to trochu tuhlo (ale ne nějak extrémně), nádobka po cca týdnu lehce černala. Dnes to opět "vytuhlo" v křižovatce. Podíval jsme se a kapalina černá jako tér
Má smysl opět celé měnit nebo se za měsíc dostanu do stejného bodu?
Díky!
- komplet sem vyčistil nádobku
- vypumpoval vše z oběhu
- doplnil kapalinu
Možná to nebylo úplně 100%, byly tam možná lehce rezidua (chtělo to možná ještě jedno vyčerpání nádobky z oběhu, aby to bylo úplně čiré)
Ze začátku úplná paráda, postupně to trochu tuhlo (ale ne nějak extrémně), nádobka po cca týdnu lehce černala. Dnes to opět "vytuhlo" v křižovatce. Podíval jsme se a kapalina černá jako tér
Má smysl opět celé měnit nebo se za měsíc dostanu do stejného bodu?
Díky!
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 194 Odpovědi
- 21976 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 2 Odpovědi
- 291 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 10 Odpovědi
- 632 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georg
-
- 3 Odpovědi
- 445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spyke
-
- 9 Odpovědi
- 951 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa