S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, rád bych se zeptal, zda někdo máte praktické zkušenosti s rozdílem mezi starší verzí s motorem 3,0 T6 257 kW a aktuální 2,0 (4válec) 270 kW.

Zarazilo mě, o kolik je (alespoň na Youtube) dvoulitr rychlejší a razantnější. Předpokládám, že starý 6ti válec bude mít více charakteru - i když 8mi válec to také není.

Díky za reakce.
Dan
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#2 S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0

Příspěvek od Pavel K. »

V60 T6 r-design 4 válec jsem měl dva týdny půjčený a jak bych to jen popsal .. je to mrtvý, mrtvý, mrtvý, najednou výkonu víc než čekáš a jede to. :D Jak se to dostane nad 4tis otáček tak peklo na zemi. Reakce na plyn v zatáčkách a na výjezdu- mdlý, táhne až po snad čtvrt vteřině. Převodovka pomalá, na to, že by to tam měla sypat a zachraňovat rozdíl v obsahu.

Pak mě taky dostalo, jak se to auto kymácí ze strany na stranu při brždění. Je znát ta váha.

Ale nebyl to Polestar. :)
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“