Ahoj, rád bych se zeptal, zda někdo máte praktické zkušenosti s rozdílem mezi starší verzí s motorem 3,0 T6 257 kW a aktuální 2,0 (4válec) 270 kW.
Zarazilo mě, o kolik je (alespoň na Youtube) dvoulitr rychlejší a razantnější. Předpokládám, že starý 6ti válec bude mít více charakteru - i když 8mi válec to také není.
Díky za reakce.
Dan
S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#2 S60 T6 Polestar 3,0 vs. 2,0
V60 T6 r-design 4 válec jsem měl dva týdny půjčený a jak bych to jen popsal .. je to mrtvý, mrtvý, mrtvý, najednou výkonu víc než čekáš a jede to. Jak se to dostane nad 4tis otáček tak peklo na zemi. Reakce na plyn v zatáčkách a na výjezdu- mdlý, táhne až po snad čtvrt vteřině. Převodovka pomalá, na to, že by to tam měla sypat a zachraňovat rozdíl v obsahu.
Pak mě taky dostalo, jak se to auto kymácí ze strany na stranu při brždění. Je znát ta váha.
Ale nebyl to Polestar.
Pak mě taky dostalo, jak se to auto kymácí ze strany na stranu při brždění. Je znát ta váha.
Ale nebyl to Polestar.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 6789 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 4 Odpovědi
- 1909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik
-
- 107 Odpovědi
- 13628 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 23 Odpovědi
- 1225 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0
-
- 7 Odpovědi
- 1660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od d2mac