python.p píše:Celou dobu ti říkáme, že to je šrot a EGR za to nemůže, kdy to pochopíš?
S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nové Zámky
- Vůz: Volvo
#76 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
_________________
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
#77 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
ten rachot pred štartovanim určite nesposobuje EGR. a kedže si nevieš sám rady zavez to konečne niekomu čo ti pomože...
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#78 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
Kdy to začne vrčet/bzučet? Po otočení klíčem ale ještě před samotným nastartováním?
Pokud ano, tak to tipuji na zubaté kolečko ve škrtící klapce, nikoli EGR. Zrovna nedávno jsem tu podobnou řešil. Celkem běžná věc.
Jo, jede to samozřejmě v nouzi a chybu to hodí tuším ECM-9150.
P.
Pokud ano, tak to tipuji na zubaté kolečko ve škrtící klapce, nikoli EGR. Zrovna nedávno jsem tu podobnou řešil. Celkem běžná věc.
Jo, jede to samozřejmě v nouzi a chybu to hodí tuším ECM-9150.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 417
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#79 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nové Zámky
- Vůz: Volvo
#80 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
ok2ucx píše:Kdy to začne vrčet/bzučet? Po otočení klíčem ale ještě před samotným nastartováním?
Pokud ano, tak to tipuji na zubaté kolečko ve škrtící klapce, nikoli EGR. Zrovna nedávno jsem tu podobnou řešil. Celkem běžná věc.
Jo, jede to samozřejmě v nouzi a chybu to hodí tuším ECM-9150.
P.
Tesne pred startom, a ma dozvuk aj po zhaznuti
_________________
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nové Zámky
- Vůz: Volvo
#81 S80 II D5 136Kw - Regenerácia DPF
Teda, auto je u Kwika.
Zatiaľ vymenený štartér, vírivé klapky, škrtiaca klapka a žhaviace sviečky.
Zatiaľ vymenený štartér, vírivé klapky, škrtiaca klapka a žhaviace sviečky.
_________________
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 2 Odpovědi
- 247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od monsery
-
- 34 Odpovědi
- 1060 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 18 Odpovědi
- 660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 8 Odpovědi
- 905 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858