jaky D5 do XC70 III ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#26 jaky D5 do XC70 III ?
Za studena šetřit, za tepla protáhnout.
Manuální převodovka :
Podobné poznatky mám v našem "levném" tunelu Blanka, kde je 70 km/h.
Tam čtyřka točí skoro 2300, a pětka se trápí.
Tak radši jedu na čtyřku, protože citím, že to zvládá lehce, a já mám svojí převodovku rád
Obecně tomu motoru je nejlépe od 1600 otáček nahoru, do cca 3500, což je cítit a slyšet.
Bohužel dnešní nové vozy, které mají to hezké svítící čísílko s informací co má pán řadit, velí něco jiného.
Takže jezděte do táhlého kopce na šestku 70 km/h, jak velí elektronika,
a já vám potom ukážu to okousané ozubené kolo
Trpí tím hlavně e-drive u šesté rychlosti, kde se silnými vibracemi úplně vytluče vnitřek ozubeného kola,
a vysype se jehlové ložisko do celé převodovky.
Howgh
Manuální převodovka :
Podobné poznatky mám v našem "levném" tunelu Blanka, kde je 70 km/h.
Tam čtyřka točí skoro 2300, a pětka se trápí.
Tak radši jedu na čtyřku, protože citím, že to zvládá lehce, a já mám svojí převodovku rád
Obecně tomu motoru je nejlépe od 1600 otáček nahoru, do cca 3500, což je cítit a slyšet.
Bohužel dnešní nové vozy, které mají to hezké svítící čísílko s informací co má pán řadit, velí něco jiného.
Takže jezděte do táhlého kopce na šestku 70 km/h, jak velí elektronika,
a já vám potom ukážu to okousané ozubené kolo
Trpí tím hlavně e-drive u šesté rychlosti, kde se silnými vibracemi úplně vytluče vnitřek ozubeného kola,
a vysype se jehlové ložisko do celé převodovky.
Howgh
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#27 jaky D5 do XC70 III ?
a to ja mel prave strach tomu motoru nalozit, protoze diesel se prece nevytaci ......
hovno!
za studena netocit, zahratej motor to zvladne
ja s tim porad jezdim na klobouka a to taky neni OK
vsak uz se mi taky ucpavala hadice sazema, ta se pri otackach kolem 2000 proste nevycisti ....
hovno!
za studena netocit, zahratej motor to zvladne
ja s tim porad jezdim na klobouka a to taky neni OK
vsak uz se mi taky ucpavala hadice sazema, ta se pri otackach kolem 2000 proste nevycisti ....
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 jaky D5 do XC70 III ?
A který idiot ti říkal, že diesel se nevytáčí??? Naopak, nejlépe je mu při stabilních vyšších otáčkách nad ty 2000.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#29 jaky D5 do XC70 III ?
po koupi D5 jsem se ptal zde
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=40486
a tam jsem nabyl dojmu, ze to nemam tocit.....
ale kdyz si to ctu opet pozorneji, tak se objevuji hlasy, ze teplej motor se nebude zlobit za obcasny vytoceni.
u vseho je potreba pouzivat hlavu.....
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=40486
a tam jsem nabyl dojmu, ze to nemam tocit.....
ale kdyz si to ctu opet pozorneji, tak se objevuji hlasy, ze teplej motor se nebude zlobit za obcasny vytoceni.
u vseho je potreba pouzivat hlavu.....
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#30 jaky D5 do XC70 III ?
Studenej kolem těch 2k po městě pianko, bez problémů a když vím, že je motor zahřátej, nemám problém k těm 4k občas tu rafičku dostat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#31 jaky D5 do XC70 III ?
ked je motor teply nemam problem dat pedal na podlahu a automat si potiahne dokedy mu je treba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#32 jaky D5 do XC70 III ?
Tak u A/T jhe to jasný, ta si to pohlídá sama.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#33 jaky D5 do XC70 III ?
AT je schopné tahat motor na 1200 ot. bohužel.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#34 jaky D5 do XC70 III ?
malokedy. zalezi od adaptacii a stylu jazdy. ja mam priemernu spotrebu cca 10L jazdim dost svizne mne automat pod 1400ot nejde po zamknuti lockupu. ak je to v situacii ktoru povazujem za nevhodnu podradim manualne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Hlučín u Opavy
- Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
- Bydliště: Hlučín u Opavy
#35 jaky D5 do XC70 III ?
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4d-d5-136-kw-awd-summum-34502656.html
zdravim panove co si myslite vo tomhle modelu ,,odkaz výše,, mame s zenou xc90 rv 2004 2,5 AWD-120kW a jsme s ni tak spokojeni ze uz mi ji zena nechce pujcovat a ja se poohlizim po necem mensim, ale prostorově velkym a na muj vkus se mi libi xc70 od r.v.2008 inu k dotazu, hledam docela dlouho a tdle se mi docela i libi predpkladane invetice ze startu+-30tis od naplni diferrencial, prevodovka, uhlovka atd az po filtry,,,myslite si ze to bude dobrej kup a nebo mate nekde nekdo link na nekoho kdo prodava v slusnem stavu xc70 2008 a vyse do 200tis.
díky
zdravim panove co si myslite vo tomhle modelu ,,odkaz výše,, mame s zenou xc90 rv 2004 2,5 AWD-120kW a jsme s ni tak spokojeni ze uz mi ji zena nechce pujcovat a ja se poohlizim po necem mensim, ale prostorově velkym a na muj vkus se mi libi xc70 od r.v.2008 inu k dotazu, hledam docela dlouho a tdle se mi docela i libi predpkladane invetice ze startu+-30tis od naplni diferrencial, prevodovka, uhlovka atd az po filtry,,,myslite si ze to bude dobrej kup a nebo mate nekde nekdo link na nekoho kdo prodava v slusnem stavu xc70 2008 a vyse do 200tis.
díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#36 jaky D5 do XC70 III ?
Mě to přijde podezřele levné ... Před rokem jsem dával za o něco lepší ve výbavě ano 60 000km méně, skoro o 100 000kc více ... Aby byla automat v cajku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#37 jaky D5 do XC70 III ?
tento ale nic okrem automatu a vyhrevu sedacek nema. a aj to je otazny tech. stav. a tak isto je to ital.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#38 jaky D5 do XC70 III ?
Jestli se podíváš do inzerce, je jasné, že to je podezřele levné. Tyhle vozy se stále pohybují kolem 250tis Kč.Zdenda1 píše:https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4d-d5-136-kw-awd-summum-34502656.html
zdravim panove co si myslite vo tomhle modelu ,,odkaz výše,, mame s zenou xc90 rv 2004 2,5 AWD-120kW a jsme s ni tak spokojeni ze uz mi ji zena nechce pujcovat a ja se poohlizim po necem mensim, ale prostorově velkym a na muj vkus se mi libi xc70 od r.v.2008 inu k dotazu, hledam docela dlouho a tdle se mi docela i libi predpkladane invetice ze startu+-30tis od naplni diferrencial, prevodovka, uhlovka atd az po filtry,,,myslite si ze to bude dobrej kup a nebo mate nekde nekdo link na nekoho kdo prodava v slusnem stavu xc70 2008 a vyse do 200tis.
díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#39 jaky D5 do XC70 III ?
Dúrazně varuji před nejlevnějšími nabídkami bazarů a dovozců aut.
Není vyjímkou, že o autě neví nikdo nic, ani prodávající.
Ovšem garantovat lze to, že se to všechno dozvíš v prvním servisu, který zná Volva, a potom bude už jen bolení v žaludku.
Minulý týden jsem přesně řešil podobný problém.
XC70 2008 Itálie, najeto "prej" 190 000 km
Po zahřátí cuká automat, na dálnici napíše chybu Lock Up.
Cvakající hydroštely
Rozvody, únik oleje z motoru
Silentbloky přední + zadní nápravy
Hlučný diferenciál
Ložiska předních kol hlučná , tlumiče už taky nic moc.
To tady nemluvím o vadných zámcích ve dveřích a haldě chyb v diagnostice
Takže nejlepší je asi auto od přímého majitele, který nemá problém říci, co tě čeká a nemine.
Tohle bohužel nespraví ani 100tis.kč
Není vyjímkou, že o autě neví nikdo nic, ani prodávající.
Ovšem garantovat lze to, že se to všechno dozvíš v prvním servisu, který zná Volva, a potom bude už jen bolení v žaludku.
Minulý týden jsem přesně řešil podobný problém.
XC70 2008 Itálie, najeto "prej" 190 000 km
Po zahřátí cuká automat, na dálnici napíše chybu Lock Up.
Cvakající hydroštely
Rozvody, únik oleje z motoru
Silentbloky přední + zadní nápravy
Hlučný diferenciál
Ložiska předních kol hlučná , tlumiče už taky nic moc.
To tady nemluvím o vadných zámcích ve dveřích a haldě chyb v diagnostice
Takže nejlepší je asi auto od přímého majitele, který nemá problém říci, co tě čeká a nemine.
Tohle bohužel nespraví ani 100tis.kč
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 01 dub 2018 11:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#40 jaky D5 do XC70 III ?
Zase bych to tak tragicky neviděl - ekonomika funguje skvěle, nabídka je férová:
A) buď koupit slušné auto za tržních 250tKč + drobný ponákupní servis
B) nebo koupit vránu za 150tKč a k tomu udělat "velký" servis za 100-150tKč - a jsi na stejné ceně
- horší jsou pak varianty:
C) koupit za 250tKč a vysypat se do toho za dalších 100-150tKč
D) koupit "levně" za 150tKč a pak už nemít žádnou rezervu na ten velký servis
Bohužel všechny varianty jsou běžně k vidění.
Kdo nemá na auto za 250tKč, raději ať se poohlíží po Fábiích.
Nebo - lépe - starší model Volva. Udělá stejnou službu, za méně peněz.
/PL
A) buď koupit slušné auto za tržních 250tKč + drobný ponákupní servis
B) nebo koupit vránu za 150tKč a k tomu udělat "velký" servis za 100-150tKč - a jsi na stejné ceně
- horší jsou pak varianty:
C) koupit za 250tKč a vysypat se do toho za dalších 100-150tKč
D) koupit "levně" za 150tKč a pak už nemít žádnou rezervu na ten velký servis
Bohužel všechny varianty jsou běžně k vidění.
Kdo nemá na auto za 250tKč, raději ať se poohlíží po Fábiích.
Nebo - lépe - starší model Volva. Udělá stejnou službu, za méně peněz.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#41 jaky D5 do XC70 III ?
Tak, tak........má pravdu ten chlapec
Když ono je to ale lákavé, přece si nekoupím za 170 000,- starý model v dobrém stavu,
když si můžu za 160tis. koupit P3 ?
Když ono je to ale lákavé, přece si nekoupím za 170 000,- starý model v dobrém stavu,
když si můžu za 160tis. koupit P3 ?
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#42 jaky D5 do XC70 III ?
Už jsem to tady někde postoval: v NL je situace zlehka tržně pokroucená tou jejich slavnou luxusní daní, ale koukněte, zač se cení 10+ let stará Volva (v dobrém stavu dlužno podotknout): http://www.volvo-youngtimer.nl/onze-voorraad - 10000€ a výše.
Není důvod, aby v Česku byla stejná auta "sednout a jezdit" nějak zásadně levnější (snad jen o tu daň).
/PL
Není důvod, aby v Česku byla stejná auta "sednout a jezdit" nějak zásadně levnější (snad jen o tu daň).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Hlučín u Opavy
- Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
- Bydliště: Hlučín u Opavy
#43 jaky D5 do XC70 III ?
inu pánové je na místě se neunáhlit leč vybrat si koupit starši a vrazit do nej cca 20-30 tis a nebo koupit mladsi primo od autorizaku viz a.odkaz 1, viz b odkaz 2
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4-d5-awd-136kw-digi-klima-m-17195134.html
odkaz 2
http://spxcar-zlin.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/XC70/D5-AWD-SUMMUM-AUT-SKLAD-v3buav3e
vybrat si mezi 151kW odkaz 2 a cekat az to jebne a nebo klasiku 136kW odkaz 1 a byt ,, v klidu,,
babo raď
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4-d5-awd-136kw-digi-klima-m-17195134.html
odkaz 2
http://spxcar-zlin.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/XC70/D5-AWD-SUMMUM-AUT-SKLAD-v3buav3e
vybrat si mezi 151kW odkaz 2 a cekat az to jebne a nebo klasiku 136kW odkaz 1 a byt ,, v klidu,,
babo raď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#44 jaky D5 do XC70 III ?
Pokud to myslíš vážně, tak nějakou tu tisícovku budeš muset vrátit tak jako tak. Oleje, rozvody, spotřebka....
Osobně bych šel do 136kW verze, počkal si na jasnou historii a výbava se dá doladit časem.
Osobně bych šel do 136kW verze, počkal si na jasnou historii a výbava se dá doladit časem.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#45 jaky D5 do XC70 III ?
Pokud je auto z autorizáku s jasnou historií, tak netřeba čekat velké náklady, já jsem auto vzal a jen jsem pokračoval v servisu podle servisní knížky, takže jsem navíc nedal nic.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Hlučín u Opavy
- Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
- Bydliště: Hlučín u Opavy
#46 jaky D5 do XC70 III ?
ja se spis bojim tech 151kW bo jak ten blok motoru jednou jebne tak novej mtor za 100 je docela ranec nad rozpocet....a ten nájezd viz odkaz autorizak...selap píše:Pokud je auto z autorizáku s jasnou historií, tak netřeba čekat velké náklady, já jsem auto vzal a jen jsem pokračoval v servisu podle servisní knížky, takže jsem navíc nedal nic.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#47 jaky D5 do XC70 III ?
Ani auto kupované v autorizáku ti nezaručí, že se k němu předchozí majitel nechoval jako prase a že se motor neodporoučí do věčných lovišť.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 31
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Hlučín u Opavy
- Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
- Bydliště: Hlučín u Opavy
#48 jaky D5 do XC70 III ?
na ja sázka do loterieraolsa píše:Ani auto kupované v autorizáku ti nezaručí, že se k němu předchozí majitel nechoval jako prase a že se motor neodporoučí do věčných lovišť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#49 jaky D5 do XC70 III ?
Docela by mě zajímalo kolika lidem v ČR ty vložky praskly u těch 151kW či 158kW. Dle mě když to už nalítalo 300tis, tak bych se toho nebál. Co jsem tak četl, tak se to většinou objevilo cca od 50tis do 100tis, tj. cca dva roky od koupi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#50 jaky D5 do XC70 III ?
To me tez. Vybrat si motor o 15 kW slabsi z duvodu potencialni zavady? Podle mne jde o jednotky nikoli desitky motoru a v zasade jak pise Kuba. Kdyz se k tomu motoru chovas jak se patri,tak na 200-300 tis.km by te to potkat nemelo. Nazor Davida Patocky? Kolik motoru 151 kW melo problem s prasklym blokem a u 158 kW uz se to zase neobjevuje?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek