jaky D5 do XC70 III ?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#76 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

O spolehlivé D5 136kW bych mohl vyprávět :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#77 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Honza »

Asi by toho moc nebylo
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#78 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:
shalibaba píše:Oni se do XC70 nedavali D3/D4 120 kw 2.0 5-ti hrnek?
Když jsem si projel inzeráty tak to vypadá, že se do XC70 dávaly, ale pouze do 2WD verzí. Potvrdí někdo?
Takže ne. Jsou také AWDéčka https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=36&maxPowerAsArray=163&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=163&minPowerAsArray=PS&scopeId=C
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#79 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od shalibaba »

Ty D4 z roku 2013 jsou ještě 5-ti válce?

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#80 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

D4 D5244T17 2013–2016 163 PS (120 kW; 161 hp) 400 N⋅m (300 lb⋅ft) @1500–2500 2,400 cc (146.5 in3) Inline 5 with turbo
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70#Engines_3
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#81 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od dakarcz »

Jasper píše:To me tez. Vybrat si motor o 15 kW slabsi z duvodu potencialni zavady? Podle mne jde o jednotky nikoli desitky motoru a v zasade jak pise Kuba. Kdyz se k tomu motoru chovas jak se patri,tak na 200-300 tis.km by te to potkat nemelo. Nazor Davida Patocky? Kolik motoru 151 kW melo problem s prasklym blokem a u 158 kW uz se to zase neobjevuje?
Minuly tyden jsem na tohle tema mluvil s mechanikem ze Stodulek - rikal ze separaci vlozek valcu resi
priblizne 2x do roka, hlavne u 151/156kW, vyjimecne 120kW.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 20
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70

#82 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Cromoly »

To je právě to, že ty špatný zkušenosti jsou daleko víc vidět, když jsou opravy tak drahý. Ale člověk se už nedozví, jestli se jedná o vylítany auta ke terejm se někdo choval blbě, anebo to může potkat i krásný kousky s nízkým nájezdem...

Ještě dotaz bokem: při dnešní obhlídce auta nás se ženou překvapila docela šatná kvalita některých plastových dílů v interiéru: ošoupaná barva z klik u dveří, zadrhávající se roletka před loketní opěrkou a třeba i časem vyšisovaná barva na krytkách ostřikovačů světel. Je to normální, nebo to byla smůla na mimořádně špatný kus? Jednalo se o pět let staré auto se 165 tkm...

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#83 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od ok2ucx »

Cromoly píše:...auto se 165 tkm...
Opravdu? Stáčí se vesele všude.

Koupil jsem XC se 150tkm a 4 roky stáří. A (když se umylo) tak bylo jak nové. Asi záleží, jake pr*se v tom také jezdilo? Případně jestli je to vyšisovanej ital?

Na druhou stranu, viděl jsem stočené auto z 430tkm na obligátních 175tkm a nepoznal bych to (podle opotřebení interiéru).

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#84 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

Dá se to poznat v DIMce? Nebo někde?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#85 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od ok2ucx »

Nepřímo. Když se takové auto připojí na VDASH, tak se (alespoň u P3) dá stočení celkem spolehlivě zjistit. Ostatní platformy bohužel jen když je stáčeč úplná lama a nezamete za sebou stopy.

V databázi máme třeba auta, co mají 654000, stočených na 189000 a takové podobné veselé případy. Ale to jsou jednotky kusů. Nejvíce je toho v rozsahu 50-250tkm.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 20
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70

#86 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Cromoly »

ok2ucx píše:
Cromoly píše:...auto se 165 tkm...
Opravdu? Stáčí se vesele všude.

Koupil jsem XC se 150tkm a 4 roky stáří. A (když se umylo) tak bylo jak nové. Asi záleží, jake pr*se v tom také jezdilo? Případně jestli je to vyšisovanej ital?

Na druhou stranu, viděl jsem stočené auto z 430tkm na obligátních 175tkm a nepoznal bych to (podle opotřebení interiéru).

/PL
Jojo, tohle je s doložitelnou historií z českejch autorizáků...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#87 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od ruprecht »

To dochlazování při dojezdu, jak to tady někteří prezentují, je snad mýtus, ne? Měl jsem za to, že D5 136 kW má vodní chlazení turba...). Nebo se pletu?
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#88 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

Uškodit to nemůže :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#89 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

David Patočka píše: U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.
Nejvíce tím trpí auta s autom.převodovkou, tam se na to šlápne a jedééééém.
Jak se tato závada (prasklá vložka/vložky) dá jednoduše identifikovat při kupování ojetiny?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#90 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od PetrXC70 »

David Patočka píše:No jasně, ale měla mrtvej motor, právě proto jsem si ji koupil.
Motor jsem měl v regále, který měl najeto 1600 km, a tak jsem ho tam dal :D :D :D
No, a teď jezdím už dva roky, a jelikož nejsem vůl, tak to nehoním studené 8)

Já to vždycky říkám jako dětem:
Představ si, že tě v 6 ráno vzbudím, vyhodím tě ven na mráz ještě v pyžamu, a budu řvát, že máš zaběhnout 3000 metrů pod 12 minut. A co se stane ????
Urveš si achylovku, nebo svalovej úpon na stehně ?
No, a to se děje v tom motoru, když mu ráno v zimě naložíš, jako blbec :D :D :D
A jak je to se zahřejváním motoru? Nechat vrčet na místě nebo pomalou jízdou???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#91 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

PetrXC70 píše: A jak je to se zahřejváním motoru? Nechat vrčet na místě nebo pomalou jízdou???
Ideálně pomalou jízdou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 39
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Třeboň
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum

#92 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od biimbo »

Ahoj, mám možnost koupit slušnou XC70 2012 4x4 s motorem D5244T17 (pětiválec 120w) po dlouhém pročítání fora jsem teda zjistil, že je to prakticky totožné co 158kw, kde je problém s vložkami. Týká se to v nějaký větší míře i toho slabšího motoru? Mám zkušenost jen se 136kw, kde to něco potřebuje s vyšším nájezdem ale pořád funguje. Tohle by mělo 300tis najeto, cena celkem zajímavá. Vím že tím zásadním drahým co se mění je rozdíl že nemá klapky, má ale jiné dražší na řešení problémů se vstřiky, mnohem dražší termostat, ten blok motoru co může potrápit, dvě turba,.. Je stále lepší varianta koupit 136kw s 400 tis km s tím, že bude o třeba 80 tis levnější a za to si jí postupně udělat (většinu zvládnu sám, dílnu a zkušenosti mám s koncernem VW) a nebo jít do o 5 let mladšího a problémovějšího auta?

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#93 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

Moc lidí tenhle motor nemá. Ted koupil Jancho, ale zatím asi nebude moc co říct. Můžeš se podívat do jeho tématu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=883778#p883778
Víc nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#94 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od jancho »

Já to samé teď koupil, ale na hodnocení z mojí strany je ještě velmi brzo. Najeto mám necelých 250tis a vyměnil jsem to za 136kW. Původní cenu jsme solidně usmlouvali a to, co jsme usmlouvali, tak do auta padlo.
Něco opravdu špatně, něco klasická údržba a něco prevence.
Co vše se dělalo je uvedeno v mojí galerii.
Motor jako takový se zdá být v pořádku a s mým zacházením tomu bude tak i nadále, doufám :-)

Edit: Hajnej byl rychlejší :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

studak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 119
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC60 T8 Recharge Inscription MY21
Bydliště: Praha 6

#95 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od studak »

A co 162kw? To je stejne jak nize zminovane 15x kw nebo ne? Mam to v 2016.
_________________
bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris

XC60 T8 Recharge, 2021

galerie: http://bit.ly/PhxTnW

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#96 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A jsme u toho...... Pokud nejezdis plný plyn za studena, tak buď v klidu. Vložky prasknou klidně i u VEA, když je řidič debil. Takže vše záleží na IQ opravdu mezi sedackou a volantem.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 39
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Třeboň
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum

#97 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od biimbo »

Ja vím že autu neublížíme, ale spíš jestli už ten problém není na cestě po předchozím majiteli. Když jsem tak četl co všechno Jancho na autě dělal a to ještě nebylo sáhnuto prakticky na nic co se týká agregátů, tak se stejně začínám přiklánět ke klasice 136kw 😀

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#98 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já mám 151kw, hned po koupi foukla těsnění pod hlavou, opravu zaplatil bývalý majitel. A Jancho se taky bál 2turba a teď je spokojen. To co jsem mu na autě měnil byl vpodstatě spotřebák. Trubka mezí turby praská nehledě na km, hlinikova trubka - špatný dizajn drzaku a zbytek byla prevence, která by ho čekala po ujeti xxx km stejně. Tedy brzdy taky běžný spotřebák.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#99 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

biimbo píše: 26 srp 2020 11:57 Ja vím že autu neublížíme, ale spíš jestli už ten problém není na cestě po předchozím majiteli. Když jsem tak četl co všechno Jancho na autě dělal a to ještě nebylo sáhnuto prakticky na nic co se týká agregátů, tak se stejně začínám přiklánět ke klasice 136kw 😀
Ale ten servis se netýkal toho, že koupil D4 120kw :Search:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#100 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Však tam jsem mířil mým komentářem výše.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“