V 70 III špatné řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 V 70 III špatné řízení
zdravím volvisti. Řeším následující dilema. Mám V70 III D5 2008, najeto 230 000km, po koupi auta jsem mimo jiné vyměnil kapalinu v servu. Následkem toho začalo být servo dost hlučné. Funkčně beze změn. V servisu mi řekli, že je to běžný jev vzhledem k tomu, co to má naběháno. Časem jsem tedy nechal vyměnit servo a nějakou dobu byl klid.
Po ujetí cca 3000 km ale začalo být auto hlučné znovu. Původně jsme si mysleli, že to bude nějaká vyběhaná kladka nebo volnoběžka alternátoru. V servisu postupně odpojovali všechno co je na řemenu až došli k závěru, že to nové servo je opět KO. Podle nich je vadné samotné řízení. Prý by se tam mohlo něco přidírat. Našli totiž nějaký bordel v sítku nádobky serva a navíc se jim nezdá ani barva té měněné servo kapaliny. Něco se prý dostává do okruhu řízení a to pak má za následek, že servo odešlo.
Mám tedy prý zvážit výměnu celého řízení za nové (cca 20 000 kč) a výměnu serva (to by šlo na záruku).
řešil jste někdo něco podobného? Mám obavu, abych nedal nové řízení a po čase nezjistil, že to dělá znova. Jinak vše se dělalo v autorizované servise...
díky za případné rady nebo názory
Tomáš
Po ujetí cca 3000 km ale začalo být auto hlučné znovu. Původně jsme si mysleli, že to bude nějaká vyběhaná kladka nebo volnoběžka alternátoru. V servisu postupně odpojovali všechno co je na řemenu až došli k závěru, že to nové servo je opět KO. Podle nich je vadné samotné řízení. Prý by se tam mohlo něco přidírat. Našli totiž nějaký bordel v sítku nádobky serva a navíc se jim nezdá ani barva té měněné servo kapaliny. Něco se prý dostává do okruhu řízení a to pak má za následek, že servo odešlo.
Mám tedy prý zvážit výměnu celého řízení za nové (cca 20 000 kč) a výměnu serva (to by šlo na záruku).
řešil jste někdo něco podobného? Mám obavu, abych nedal nové řízení a po čase nezjistil, že to dělá znova. Jinak vše se dělalo v autorizované servise...
díky za případné rady nebo názory
Tomáš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2 V 70 III špatné řízení
No otazne je ako sa robila vymena kvapaliny. Ci sa robila s praplachom a ci sa cistila aj nadobka na servo a sitko. Ja som dal do nadrzky na servo aj silny neodymovy magnet pre pripadne piliny. Skusil by som rovnaky postup teraz. Kvapalinu som pouzil Ravenol SSF. Pouzil som necele 2L a magnet zo stareho 2.5 Hardisku do notebooku. Cele ta ta to nebude stat viac ako 700 czk tak za pokus to stoji =)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 V 70 III špatné řízení
zda dělali při výměně proplach, tím si jistý nejsem. Dělal to ale autorizák, tak bych očekával, že udělali co je potřeba. I proto jsem s tím nejel k někomu do garáže...koneckonců samotnou výměnu kapaliny bych si asi doma udělal i sám.
Každopádně s tím magnetem to je dobrý nápad - pokud by se tam hromadily kovové částečky, pak bude teorie servisu asi správná,že.
Ještě mi ale pověz, jak z tý nádobky dostanu to sítko, abych ho vyčistil?
Každopádně s tím magnetem to je dobrý nápad - pokud by se tam hromadily kovové částečky, pak bude teorie servisu asi správná,že.
Ještě mi ale pověz, jak z tý nádobky dostanu to sítko, abych ho vyčistil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#4 V 70 III špatné řízení
no to hej piliny v systeme niesu dobre znamenie. magnet ich aspon z casti zachyti ak tam uz nejake su. Sitko je sucastou nadobky na servo kvapalinu.musi ist nadobka dole a vystriekat ju cisticom na brzdy napr. tu mas videjko ako urobit preplach a cisti tam aj sitko.
"
"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#5 V 70 III špatné řízení
Ja sem resil to same na S80. Odeslo rizeni. A prvni projev bylo tekouci servo. Po prve oprave serva asi po 50km znovu prasklo. Nakonec.vymena serva a rizeni, plus proplach celeho okruhu a je klid.
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 V 70 III špatné řízení
tak mám vyřešeno. Všiml jsem si totiž, že hluk ze serva způsobuje vzduch v okruhu. Na tlakové části nikde nic neteklo, tak jsem vyměnil spony na hadici spojující nádobku a servo a taky nic. Při porovnání s jinou V70 jsme si všimli, že u té mojí se dost výrazně čeří hladina v nádobce na servokapalinu. U druhého auta se hladina při zatáčení téměř ani nepohnula. Navíc středovým sítkem úplně tryskaly proudy kapaliny a vznikala tam pěna - to byl ten zdroj vzduchu v okruhu.
Volal jsem do T6R, kde se dost podivili nad tím, že s výměnou oleje mi v servisu nevyměnili taky nádobku. Volvo to prý dokonce předepisuje. Na jejich doporučení jsem tedy objednal novou nádobku a olej a vše znovu vyměnil.
Už je to přes týden od výměny a od té doby je naprostý klid. Řízení jde o trochu snáze a není slyšet vůbec nic ani v krajních polohách.
Když to shrnu, tak mě to celé stálo cca 2100 kč (nádobka + 2l oleje) a cca 1,5 hoďky práce (dělal jsem si to sám).
Oproti tomu mi v servisu doporučili vyměnit řízení za cca 21 000 + znovu servo (bylo by na záruku) + olej. Vsadím se, že tu nádobku by stejně nevyměnili.
Ještě jednou díky pánům z T6R!
Volal jsem do T6R, kde se dost podivili nad tím, že s výměnou oleje mi v servisu nevyměnili taky nádobku. Volvo to prý dokonce předepisuje. Na jejich doporučení jsem tedy objednal novou nádobku a olej a vše znovu vyměnil.
Už je to přes týden od výměny a od té doby je naprostý klid. Řízení jde o trochu snáze a není slyšet vůbec nic ani v krajních polohách.
Když to shrnu, tak mě to celé stálo cca 2100 kč (nádobka + 2l oleje) a cca 1,5 hoďky práce (dělal jsem si to sám).
Oproti tomu mi v servisu doporučili vyměnit řízení za cca 21 000 + znovu servo (bylo by na záruku) + olej. Vsadím se, že tu nádobku by stejně nevyměnili.
Ještě jednou díky pánům z T6R!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#7 V 70 III špatné řízení
jaký je rozdíl mezi vyčištěnou nádobkou a tou novou?:-) něco co by nešlo vyčistit tam není, když jsem ji měl venku...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#8 V 70 III špatné řízení
tat tak. asi bolo len to sitko zasrate co tam je. no hlavne ze to pomohlo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#9 V 70 III špatné řízení
No prave,kdyz jsem ho cistil,nebylo tam nic co by vycistit neslo,proto jsem se ptal
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 V 70 III špatné řízení
no, rozhodně jde hlavně o to sítko. Nádobku vyčistíš v pohodě téměř čímkoli. Já to sítko zkoušel čistit vším možným a ten sajrajt jsem z toho ničím nedostal. Podle mě to je ale tím, že auto má najeto 230 000 km a olej v servu se nikdy neměnil. Podle toho to sítko taky vypadalo...bylo pořád úplně černý. Na youtube to nějaký borec mění na své XC70 3,2 benzin a ten to sítko vyčistil parádně. Jenže ten měl na autě najeto asi do 50 tis. km.
Každopádně kombinace nádobka, resp. sítko + nový olej a odvzdušnění pomohla:)
Každopádně kombinace nádobka, resp. sítko + nový olej a odvzdušnění pomohla:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#11 V 70 III špatné řízení
Ja mel nejeto 250 tis,kdyz jsem cistil,a slo to nadherne tak aspon vim,ze se byv majitel staral a kapalina se menila,kdyz jsem ted v lete menil, bylo to ale pekne hnedy,co z toho teklo
Tak to uz vymenu chapu
Tak to uz vymenu chapu
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#12 V 70 III špatné řízení
Já si nechal s proplachem vyměnit i nádobku, ale tu vyndanou jsem si vzal a vyčistil, budu je pak následně točit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#13 V 70 III špatné řízení
Budu resit koupi noveho servo cerpadla,nemate nekdo zkusenosti s repasovanym z Brna? Nebo dokonce se samotnym repasem? Nedelal to nekdo sam? Xc70 P3 D5
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#14 V 70 III špatné řízení
Zdravíčko, přihřeji si polívčičku poradí mi někdo jak odvzdušním servo řízení v S80II.
Děkuji
Děkuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 V 70 III špatné řízení
Tím že s ním točíš z jedné strany na druhou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#16 V 70 III špatné řízení
a je třeba nádobku mít otevřenou?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#17 V 70 III špatné řízení
Predne kolesa do vzduchu, nadobku nechaj kludne zatvorenu a treba otacat volantom 5x uplne dolava a 5x uplne doprava. Pri vypnutom motore.
Potom mozes skusit nastartovat a pretocit kolesa vlavo/vpravo a sledovat, ci este peni. Este upozornenie, nenechavaj kolesa vytocene na maximum so zapnutym motorom viac ako 5 sekund. Pise to aj VIDA.
Potom mozes skusit nastartovat a pretocit kolesa vlavo/vpravo a sledovat, ci este peni. Este upozornenie, nenechavaj kolesa vytocene na maximum so zapnutym motorom viac ako 5 sekund. Pise to aj VIDA.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#18 V 70 III špatné řízení
Paráda a díky chlapci.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1580 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvista73
-
- 2 Odpovědi
- 325 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od xSam
-
- 54 Odpovědi
- 8054 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BezVolvovec
-
- 10 Odpovědi
- 1653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od talent
-
- 1 Odpovědi
- 562 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od laci