Ahoj, co říkáte na takto posekané blatníky?
1) Jak se to dá takto obrousit - zatím jsem neviděl...
2) Jak to ošetřit aby to nerezlo?
3) Koupili by jste si takové auto, jak se s tím asi jezdilo?
Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#2 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
Spis koukám, ze by to chtělo nove gumy. Vzorek nic moc
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#3 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
2) Jak to ošetřit aby to nerezlo? - hele, blbě...já mám bohatou zkušenost s opravováním různých vraků A ikdyž jsem to udělal super poctivě, jednou to zas vyleze. Jak se do té kastle jednou hrábne, už to nikdy není ono, ale dá se to udělat tak, aby byl na delší čas klid.
Teď jsem dělal prahy. Nachytal jsem je akorát v rozpuku. Původní tovární antikorozní úprava byla od šutrů načatá pod ní už koroze a místy ne zrovna povrchovka. Musí se to obrat co nejvíc na plech, pak jsem tam narval penetrátor koroze, na to základ, na to Body 950 a ta se zalakovala matnou černou.
Ideální řešení je vyměnit blatník za originál díl a ten nechat nalakovat, ale to bych určitě nepodstupoval kvůli takovému pupenu o velikosti pětikačky...
Ty to asi na prasáka rapaticí dělat nebudeš, takže podle mého skromného názoru by to bylo asi
1) obrat na kov co to půjde
2) Použít něco jako penetrátor / Xintex...(+ tmelit bude li třeba)
3) Nějaký základ a na ten nejlépe plnič
4) Stříknout do barvy
Vy Volvisti máte hroznou výhodu v tom, že ty přední "zástěrky" kryjou fakt fest a nezalízá bordel mezi práh a blatník...To co se u jiných aut z těchto míst vyndá, to je hnus...
Teď jsem dělal prahy. Nachytal jsem je akorát v rozpuku. Původní tovární antikorozní úprava byla od šutrů načatá pod ní už koroze a místy ne zrovna povrchovka. Musí se to obrat co nejvíc na plech, pak jsem tam narval penetrátor koroze, na to základ, na to Body 950 a ta se zalakovala matnou černou.
Ideální řešení je vyměnit blatník za originál díl a ten nechat nalakovat, ale to bych určitě nepodstupoval kvůli takovému pupenu o velikosti pětikačky...
Ty to asi na prasáka rapaticí dělat nebudeš, takže podle mého skromného názoru by to bylo asi
1) obrat na kov co to půjde
2) Použít něco jako penetrátor / Xintex...(+ tmelit bude li třeba)
3) Nějaký základ a na ten nejlépe plnič
4) Stříknout do barvy
Vy Volvisti máte hroznou výhodu v tom, že ty přední "zástěrky" kryjou fakt fest a nezalízá bordel mezi práh a blatník...To co se u jiných aut z těchto míst vyndá, to je hnus...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
Co je to za auto?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#5 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
S60 T6 Praha, ta co se již na Fóru probírala. A je toho víc....
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#6 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
Ano.Nosound89 píše:Tahle? https://auto.bazos.cz/inzerat/79146074/Volvo-S60-S60-T6-AWD-1-majitel.php
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Saab 9-3 SC 2.0t 2009
#8 Osekané blatníky - kdy to prorezne, co s tím?
Měl jsem něco podobného na 9-3 SC 2009, jednoduše na jaře, po nájezdu 240 tis. km, umívám auto ručně a najednou koukám, že chybí lak na lemu a na blatníku ve velikosti pětikoruny. Nechal jsem to u karosáře opravit (vybrousit, zakytovat a nastříknout) tak, že nebylo nic poznat - náklad cca 2000,- Kč. Teď, o dva a půl roku a 60 tis. km později se začínají dělat pupínky uvnitř lemu znovu, pokud to ale půjde tímto tempem, nijak zásadně mě to netrápí.