Vida Dice problém připojení k NB
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#1 Vida Dice problém připojení k NB
Ahoj
Dorazila mi zásilka Vida Dice. Nadšeně jsem to rozbalil a šup hned připojil k připravenému notebooku ( windows 7 Pro 64 b ).
Instalace OK, jenomže při vložení do USB se mi nedetekuje ta HW krabička a tudíž se nemůže nainstalovat ovladač.
Zkoušel jsem to i na stolním PC a je to to samé. Měli jste někdo s tím podobný problém nebo dorazil vadný kousek.
Děkuji
Dorazila mi zásilka Vida Dice. Nadšeně jsem to rozbalil a šup hned připojil k připravenému notebooku ( windows 7 Pro 64 b ).
Instalace OK, jenomže při vložení do USB se mi nedetekuje ta HW krabička a tudíž se nemůže nainstalovat ovladač.
Zkoušel jsem to i na stolním PC a je to to samé. Měli jste někdo s tím podobný problém nebo dorazil vadný kousek.
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2 Vida Dice problém připojení k NB
je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#3 Vida Dice problém připojení k NB
Tam bohužel nic nenípassport5 píše:je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#4 Vida Dice problém připojení k NB
Nemusí to být náhodou připojené i k vozidlu že ? Zkouším to doma na stole
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#5 Vida Dice problém připojení k NB
Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#6 Vida Dice problém připojení k NB
připoj to v autě a uvidíme:-) už si to nepamatuju:_)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#7 Vida Dice problém připojení k NB
Jak píše Ares musí to být buď v autě,nebo na 12V napájení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#8 Vida Dice problém připojení k NB
No samotne DICE má konetkor ( jack ) pro napájení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#9 Vida Dice problém připojení k NB
připoj to v autě s vidou... usb do notasu druhej konec do auta ,klíček do polohy II
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Vida Dice problém připojení k NB
Na správné piny by to taky fungovalo, ale DICE má svoji zásuvku na připojení napájení. Já použil trafo z nějakého routeru a taky to fungovalo.Ares píše:Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#11 Vida Dice problém připojení k NB
Ano už se mi to rozběhlo. Výborně. Vozidlo se mi nacetlo akorát netušíte proč je zašedlá karta Diagnostics? Nejde zvolit
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Vida Dice problém připojení k NB
Naťukal jsi dole typ auta a další prázdná políčka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#13 Vida Dice problém připojení k NB
A pak ještě musíš kliknout na ok;) do té doby bude Diagnostics šedá.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#14 Vida Dice problém připojení k NB
NO vida, fakt že jo. Děkuji za rady. Kurnik není někde nějaké how to, kde je po lopatě napsáno jak a co.
Např chci se mrknout na DPF a popřípadě spustit regeneraci .....
Např chci se mrknout na DPF a popřípadě spustit regeneraci .....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Vida Dice problém připojení k NB
Youtube
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#16 Vida Dice problém připojení k NB
NO tak jsem konečně rozjel Vida Dice 2014D pod Windows 10 64b, něco jsem si proklikal. Zajímá mě promárně stav DPF. Poněvadž vetšinou jezdím po městě. Ten jsem našel a má hodnotu 25,3g. Když jsem tak procházel menu a hledal jsem regeneraci tak jsem to nenašel. Jestli pak mě někdo navede prosím. A při kolik XXg je dobré tu regeneraci spustit ručně ?
M
M
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Vida Dice problém připojení k NB
Tam, kde jsi vyčetl hodnoty DPF je i stupnice přicpání s návody, co se má dělat. Nejspíš to bude v záložce Advanced.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#18 Vida Dice problém připojení k NB
Pouštět regeneraci ručně má smysl pouze a jen v případě, že je tam velký problém (obvykle, když si auto regeneraci pustí samo a nedokončí, nebo z nějakých důvodů nepustí). To už ale máš obvykle na palubáku nějakou významnou hlášku. Množství gramů bude pak výrazně vyšší. Euro 4 D5ky stejně nad nějakou hodnotu (?>100g) regeneraci nepustí ani diagnostikou.
Jak tu tak auta sledujeme, obvykle všechny někde v intervalu 500-1000km regenerují v pohodě a to i ty vozy, co jezdí víceméně po městě. Rychlost zanášení je daná mnoha faktory - samozřejmě tím, kde a jak jezdíš (za studena, město x dálnice), stupněm opotřebení motoru (= kouřivost), do čehož padá asi konzumace oleje, mizerné vstřiky, nějaké díry v sání, atp.
Pokud DPF funguje, nevrtal bych do toho. Nebo máš snad v návodu někde psáno, že si máš pořídit diagnostiku a pravidelně pouštět regeneraci?
Pro ilustraci, takto vypadá stav DPF (a všimněte si, jak to během regenace - cca. 30-50km žere žere krásných ekologických až 15/l/100km)
XC70 2012 D5244T11
P.
Jak tu tak auta sledujeme, obvykle všechny někde v intervalu 500-1000km regenerují v pohodě a to i ty vozy, co jezdí víceméně po městě. Rychlost zanášení je daná mnoha faktory - samozřejmě tím, kde a jak jezdíš (za studena, město x dálnice), stupněm opotřebení motoru (= kouřivost), do čehož padá asi konzumace oleje, mizerné vstřiky, nějaké díry v sání, atp.
Pokud DPF funguje, nevrtal bych do toho. Nebo máš snad v návodu někde psáno, že si máš pořídit diagnostiku a pravidelně pouštět regeneraci?
Pro ilustraci, takto vypadá stav DPF (a všimněte si, jak to během regenace - cca. 30-50km žere žere krásných ekologických až 15/l/100km)
XC70 2012 D5244T11
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#19 Vida Dice problém připojení k NB
Tak tak, taky jsem měl nutkání řešit regeneraci nuceným vypalováním diagnostikou - 15 minut ohřev, pak cca. 20-30 na 3.000ot a pak cca. 15 ochlazování. Je pravda, že to krásně vypálilo na 0.
Už jsem si na to zvykl, občas diagnostikou kouknu, kolik g tam je, a pokud jsem na 25g, tak naplánuju 40km jízdu, před tím třeba pojíždím po nákupech, aby se motor ohřál a pak během jízdy hlídám do kdy to "vypaluje".
Otázka spíš je, co by se stalo, kdyby si jednotka myslela, že pojedu delší jízdu, začala s regenerací a já zastavil a chcípnul? Teplota filtru a kat. bude několikanásobně vyšší než běžně a nebude probíhat chlazení. Je to u novějších modelů - 2012 - už nějak ošetřené, že se filtr nezbortí?
Občas se totiž stane, že to začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
Už jsem si na to zvykl, občas diagnostikou kouknu, kolik g tam je, a pokud jsem na 25g, tak naplánuju 40km jízdu, před tím třeba pojíždím po nákupech, aby se motor ohřál a pak během jízdy hlídám do kdy to "vypaluje".
Otázka spíš je, co by se stalo, kdyby si jednotka myslela, že pojedu delší jízdu, začala s regenerací a já zastavil a chcípnul? Teplota filtru a kat. bude několikanásobně vyšší než běžně a nebude probíhat chlazení. Je to u novějších modelů - 2012 - už nějak ošetřené, že se filtr nezbortí?
Občas se totiž stane, že to začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#20 Vida Dice problém připojení k NB
Dopadne to asi takto:
M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
Prostě se to přeruší a následně se případně pokračuje.A to jako myslíš vážně? Takovým otrokem auta?shalibaba píše:začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Vida Dice problém připojení k NB
Já třeba vůbec nevím, kdy se to děje. Občas když přijedu do práce, tak to poznám jen díky tomu, že mi auto děsně smrdí, jak se to vypalovalo.ok2ucx píše: M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#22 Vida Dice problém připojení k NB
Tak nějak si říkám, že když to nechám dojet, tak by mohlo DPFko vydržet déle
hele, odkud je ten graf?
hele, odkud je ten graf?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek