Vida Dice problém připojení k NB

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#1 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

Ahoj
Dorazila mi zásilka Vida Dice. Nadšeně jsem to rozbalil a šup hned připojil k připravenému notebooku ( windows 7 Pro 64 b ).
Instalace OK, jenomže při vložení do USB se mi nedetekuje ta HW krabička a tudíž se nemůže nainstalovat ovladač.
Zkoušel jsem to i na stolním PC a je to to samé. Měli jste někdo s tím podobný problém nebo dorazil vadný kousek.

Děkuji

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od passport5 »

je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#3 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

passport5 píše:je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
Tam bohužel nic není

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#4 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

Nemusí to být náhodou připojené i k vozidlu že ? Zkouším to doma na stole

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#5 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od Ares »

Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#6 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od passport5 »

připoj to v autě a uvidíme:-) už si to nepamatuju:_)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

GDPR_user

#7 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od GDPR_user »

Jak píše Ares musí to být buď v autě,nebo na 12V napájení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#8 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

No samotne DICE má konetkor ( jack ) pro napájení.

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#9 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od passport5 »

připoj to v autě s vidou...:-) usb do notasu druhej konec do auta ,klíček do polohy II
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od raolsa »

Ares píše:Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
Na správné piny by to taky fungovalo, ale DICE má svoji zásuvku na připojení napájení. Já použil trafo z nějakého routeru a taky to fungovalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#11 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

Ano už se mi to rozběhlo. Výborně. Vozidlo se mi nacetlo akorát netušíte proč je zašedlá karta Diagnostics? Nejde zvolit :shock:

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od hajnej »

Naťukal jsi dole typ auta a další prázdná políčka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 950
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#13 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od ms231 »

A pak ještě musíš kliknout na ok;) do té doby bude Diagnostics šedá.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#14 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

NO vida, fakt že jo. Děkuji za rady. Kurnik není někde nějaké how to, kde je po lopatě napsáno jak a co.
Např chci se mrknout na DPF a popřípadě spustit regeneraci .....

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#15 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od hajnej »

Youtube
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 65
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

#16 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od msliva »

NO tak jsem konečně rozjel Vida Dice 2014D pod Windows 10 64b, něco jsem si proklikal. Zajímá mě promárně stav DPF. Poněvadž vetšinou jezdím po městě. Ten jsem našel a má hodnotu 25,3g. Když jsem tak procházel menu a hledal jsem regeneraci tak jsem to nenašel. Jestli pak mě někdo navede prosím. A při kolik XXg je dobré tu regeneraci spustit ručně ?

M

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od hajnej »

Tam, kde jsi vyčetl hodnoty DPF je i stupnice přicpání s návody, co se má dělat. Nejspíš to bude v záložce Advanced.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#18 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od ok2ucx »

Pouštět regeneraci ručně má smysl pouze a jen v případě, že je tam velký problém (obvykle, když si auto regeneraci pustí samo a nedokončí, nebo z nějakých důvodů nepustí). To už ale máš obvykle na palubáku nějakou významnou hlášku. Množství gramů bude pak výrazně vyšší. Euro 4 D5ky stejně nad nějakou hodnotu (?>100g) regeneraci nepustí ani diagnostikou.

Jak tu tak auta sledujeme, obvykle všechny někde v intervalu 500-1000km regenerují v pohodě a to i ty vozy, co jezdí víceméně po městě. Rychlost zanášení je daná mnoha faktory - samozřejmě tím, kde a jak jezdíš (za studena, město x dálnice), stupněm opotřebení motoru (= kouřivost), do čehož padá asi konzumace oleje, mizerné vstřiky, nějaké díry v sání, atp.

Pokud DPF funguje, nevrtal bych do toho. Nebo máš snad v návodu někde psáno, že si máš pořídit diagnostiku a pravidelně pouštět regeneraci?

Pro ilustraci, takto vypadá stav DPF (a všimněte si, jak to během regenace - cca. 30-50km žere žere krásných ekologických až 15/l/100km)

XC70 2012 D5244T11
dpf.JPG
dpf.JPG (42.4 KiB) Zobrazeno 1486 x
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#19 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od shalibaba »

Tak tak, taky jsem měl nutkání řešit regeneraci nuceným vypalováním diagnostikou - 15 minut ohřev, pak cca. 20-30 na 3.000ot a pak cca. 15 ochlazování. Je pravda, že to krásně vypálilo na 0.
Už jsem si na to zvykl, občas diagnostikou kouknu, kolik g tam je, a pokud jsem na 25g, tak naplánuju 40km jízdu, před tím třeba pojíždím po nákupech, aby se motor ohřál a pak během jízdy hlídám do kdy to "vypaluje".
Otázka spíš je, co by se stalo, kdyby si jednotka myslela, že pojedu delší jízdu, začala s regenerací a já zastavil a chcípnul? Teplota filtru a kat. bude několikanásobně vyšší než běžně a nebude probíhat chlazení. Je to u novějších modelů - 2012 - už nějak ošetřené, že se filtr nezbortí?
Občas se totiž stane, že to začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#20 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od ok2ucx »

Dopadne to asi takto:
DPF2.JPG
DPF2.JPG (41.33 KiB) Zobrazeno 1480 x
Prostě se to přeruší a následně se případně pokračuje.
shalibaba píše:začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
A to jako myslíš vážně? Takovým otrokem auta?

M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše: M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.

P.
Já třeba vůbec nevím, kdy se to děje. Občas když přijedu do práce, tak to poznám jen díky tomu, že mi auto děsně smrdí, jak se to vypalovalo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#22 Vida Dice problém připojení k NB

Příspěvek od shalibaba »

Tak nějak si říkám, že když to nechám dojet, tak by mohlo DPFko vydržet déle :roll:

hele, odkud je ten graf?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“