Právě je 20 říj 2018 18:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 20:48 
Již čekám na nacenění 3,2 komplet v nerezu včetně downpipe. Momentálně je však plno práce s výfukem na Lamborghini Aventador


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Tak jsem zvědav co z vás za ten celonerez vypadne 8)

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 21:04 
Nosound89 píše:
Tak jsem zvědav co z vás za ten celonerez vypadne 8)

Cena by měla být do 40tis


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5155
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
8) :Yahoo!: :D

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4465
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Ptám se jako neznalec - je možné měnit třeba pouze jen části, nebo se musí měnit celý výfuk??

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 19:11 
Deshi píše:
Ptám se jako neznalec - je možné měnit třeba pouze jen části, nebo se musí měnit celý výfuk??

Určitě se dá vyměnit jen část.Naše řešení však není jen kvůli vzhledu,ale hlavně kvůli získání nějakých těch koní navíc.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3633
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Většinou má, ale celonerez jiný průměr a spoje můžou být v jiných místech, tak aby na sebe jednotlivé části vůbec seděly.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 603
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Co jsem tak nějak našel, tak se prodává porcovaný.
Ne jako v prvovýrobě v jednom kuse celé.
Příloha:
v.jpeg
v.jpeg [ 212.57 KiB | Zobrazeno 588 krát ]

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001

Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 08:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 603
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Včera jsem zalehnul pod auto, ale přístup je na nájezdech hrozný, takže jsem jen slyšel že to jde odněkud u vlnovců.
Odpoledne jsem zajel do místního servisu, tam na zvedáku hledali odkud to jde, po delší době se našla malinká prasklinka pravého vlnovce. Tak jsem se tam rovnou domluvil že koncem měsíce proběhne výměna obou vlnovců najednou.
U svodů vypadají šrouby hodně solidně, že by možná mohly jít i povolit. Přechod na výfuk vypadá spíš na odvrtání.
Ale zbytek výfuku je po 11 letech pořád v hodně dobrém stavu.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001

Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 11:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1259
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Slibený fotky prace kluku z PHPERFORMANCE. Ahoj Zasílám par fotek naší práce jak výfuku tak vedení vzduchu . Vše nerez a vaření TIG Kbyby něco tak Na Faceboku se Dáme najit Jako PHPERFORMANCE. Jsou tady na Vysočině cca asi 10km od D1 Exit 134 Měřín
Příloha:
[800x600].jpg
[800x600].jpg [ 54.79 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
1 [800x600].jpg
1 [800x600].jpg [ 59 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
2 [800x600].jpg
2 [800x600].jpg [ 64.05 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
3 [800x600].jpg
3 [800x600].jpg [ 78.83 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
4 [800x600].jpg
4 [800x600].jpg [ 53.01 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
5 [800x600].jpg
5 [800x600].jpg [ 56.39 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
6 [800x600].jpg
6 [800x600].jpg [ 75.8 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
7 [800x600].jpg
7 [800x600].jpg [ 74.64 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
8 [800x600].jpg
8 [800x600].jpg [ 74.23 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
9 [800x600].jpg
9 [800x600].jpg [ 63.62 KiB | Zobrazeno 521 krát ]
Příloha:
10 [800x600].jpg
10 [800x600].jpg [ 65.14 KiB | Zobrazeno 521 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 11:59 
Hezká práce,nicméně stále se jedná o poloamatérské řešení,byť na velmi vysoké úrovni.Pokud by šlo o profesionální práci bylo by spoustu svarů nahrazeno ohýbáním trubek na trnové ohýbačce.Jenže ta stojí balík peněz.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 12:06 
Třebas takhle


Přílohy:
12063614_1009416669108456_275870900787386988_n.jpg
12063614_1009416669108456_275870900787386988_n.jpg [ 86.35 KiB | Zobrazeno 542 krát ]
12096436_1009416515775138_1057404322848793773_n.jpg
12096436_1009416515775138_1057404322848793773_n.jpg [ 79.84 KiB | Zobrazeno 542 krát ]
Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5155
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Jsem pln očekávání Martine

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1259
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
martinopel píše:
Hezká práce,nicméně stále se jedná o poloamatérské řešení,byť na velmi vysoké úrovni.Pokud by šlo o profesionální práci bylo by spoustu svarů nahrazeno ohýbáním trubek na trnové ohýbačce.Jenže ta stojí balík peněz.


Vyfuky nejsou jejich hlavním zaměřením ale takhle svoji práci zvládnou. A sváry jsou na profesionální urovni. Trnová ohybačka by je posunula na profi uroven to je pravda. A ceny si myslím že maji velice zajimavé.

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 11:41 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9701
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
martinopel píše:
Třebas takhle

Nějak nevidím rozdíl svařených kolínek a trubek proti svařeným kolínkům a trubkám. :unknown:
Apropo, proč tam mají ten saxofon a není to zrovna vyvedený ven? :oops:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3694
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Protože atmosferickej motor netěží z co nejkratšího vedení, jako turbo, nebo ještě k tomu nějaká regule :unknown:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 14:50 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9701
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Njn, vlastně jo, nějak mi nedocvaklo, že je to atmosféra, která potřebuje určitý protitlak (nebo jak to nazvat).

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 15:35 
raolsa píše:
Njn, vlastně jo, nějak mi nedocvaklo, že je to atmosféra, která potřebuje určitý protitlak (nebo jak to nazvat).

Protože u atmosfery musíš spočítat rázové vlny kvůli výplachu.Pokud nevidíš rozdíl v množství svarů pak je mi to líto.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 06:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5155
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Narazil jsem na dva systémy co se dají pořídit hotové v Čr
https://www.remus-vyfuky.cz/katalog/aut ... 113303;160

Jestli to z XC90 bude kompatibilní i na S80 http://www.nerezove-vyfuky.cz/volvo/xc9 ... o-xc90.htm

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.099s | 23 Queries | GZIP : Off ]