Test ojetiny V70III
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 Test ojetiny V70III
Dost pravdivá recenze ojetiny https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-volvo-v70-iii-s-petivalcem-nezlobi-ale-odborniky-potrebujete
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#2 Test ojetiny V70III
Noo fakt pravdivá recenze. To snad psal někdo z fóra nebo se zde autor inspiroval.
Překvapuje mě právě, že zmiňuje i jinak opomíjenou výměnu naplní v AWD.
Překvapuje mě právě, že zmiňuje i jinak opomíjenou výměnu naplní v AWD.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Test ojetiny V70III
V této souvislosti si dovolím poznamenat, že tahle generace Volv má stav km poznamenán ve vícero jednotkách a (přestože na budíkách svítí obligátních 190tkm), vybrané jednotky si zarputile drží původní hodnotu, často i přes 1/2 mil. km. Největší experti jsou v Pobaltí (EE, LT, LV), v Polsku, ale i u nás se někteří importéři neštítí podobných změn stavu km.autorevue píše:Volva za sebou často mají extrémní kilometrové nájezdy
Není to na nich příliš poznat, proto se jim často upravuje stav tachometru
Tuhle manipulaci umí poměrně spolehlivě odhalit náš systém (VDASH). Když si na prohlídku vezmete někoho, kdo disponuje přístupem, lze případnou manipulaci potvrdit a tak žádat značnou slevu na ceně. Tím získáte nějakou rezervu pro tu údržbu, která s půl míčem na hrbu dříve nebo později příjde (třeba ta spojka).
U všech předchozích generací (P1 i P2) se daly kilometry s trochou šikovnosti stočit prakticky bez elektronických stop, jen ti největší břídilové si nedali pozor a ty systém také odhalí.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#4 Test ojetiny V70III
Zde prosím histogram z cca. 500 aut, kde jsme zatím manipulaci km zjistili:
Y-ová osa pak počet aut
Věru nepěkná podívaná, to je stav za cca. poslední rok.
P.
X-ová osa ukazuje o kolik km se ohýbal stav tachoY-ová osa pak počet aut
Věru nepěkná podívaná, to je stav za cca. poslední rok.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Test ojetiny V70III
Nejlepší je skoro 10 aut stočených o 400tkm
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 Test ojetiny V70III
V lineárnějším zobrazení pak ztráta iluzí vypadá takto:
---
Samotné P3 (V/XC70III, S80II, XC60, S/V60 - kde je detekce nejpřesnější) vypadá takto (230 aut = téměř polovina): P.
V kontextu platforem je nutno vzít v úvahu, že u P1 a P2 je mnoho aut, která jsou stočená, ale tuhle informaci nemáme. Takže celkově bude situace o hodně horší.---
Samotné P3 (V/XC70III, S80II, XC60, S/V60 - kde je detekce nejpřesnější) vypadá takto (230 aut = téměř polovina): P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 Test ojetiny V70III
Pro úplnost - platforma P1 (V50/S40II/C30/C70) - 109 aut - realita bude výrazně horší:
P.
A platforma P2 (XC/V70II, S60/S80, XC90) - 150 auta - realita bude také někde jinde:
Hrubým konzervativním odhadem to tipuji na minimálně 20-25% všech Volv, bez ohledu na věk, spíše více.P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#8 Test ojetiny V70III
Ty jo, to jsou sileny cisla ok2ucx ... Clovek ma povedomi ze se staci, ale doufa ve "slusne" pade ale ne ze mu tam shodi 400, nejdejbuh ten stastlivec jak jsi tam mel 600tis...
Ted premyslim jestli se mam ptat jak jsem tam dopadl ja, nebo radeji sladka nevedomost...
Ted premyslim jestli se mam ptat jak jsem tam dopadl ja, nebo radeji sladka nevedomost...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#9 Test ojetiny V70III
to som rad ze som moju P3 xc70 kupoval s poctivymi 380tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#10 Test ojetiny V70III
Statisticky se to nebude lišit od ostatních značek, takže půlka z nás má stočenku. Ono dokud budou mezi námi i experti, co přímo chtějí koupit stočený auto, aby to vypadalo dobře pro manželku a sousedy, případně si nepřečtou smlouvu v bazaru, kde jsou upozorněný na skutečnej stav km na tachometru (tj. bazar stočí, napíše to do smlouvy, ale čte to tak každej desátej), tak se o moc dál nepohneme.
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 25 kvě 2018 07:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#11 Test ojetiny V70III
Když jsem koupil svou V40 (r.v. 2002), tak mi později v autorizáku říkal, že bude stažená tak o 50-100tis km.
V době koupě měla na tacháku 73tis, teď skoro 360tis a furt lítá
I stočený auto nemusí být špatný kup (tím se ale nechci zastávat stáčení )
V době koupě měla na tacháku 73tis, teď skoro 360tis a furt lítá
I stočený auto nemusí být špatný kup (tím se ale nechci zastávat stáčení )
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 Test ojetiny V70III
Stočené auto není o nic horší než nestočené. Problém se stáčením vidím v tom, že auto s 350tkm má na trhu jinou tržní hodnotu než auto se 150tkm. Stočení za 2000Kč učiní auto třeba o 100tis "hodnotnější" a to je ten celý podvod. PODVOD. Jinak to nazvat nelze. Kromě toho tě nejistý stav km nutí dělat některou údržbu (asi hlavně jen rozvody) dříve a ne v době, kdy by to stačilo.
Jinak stále se tu nebavíme o faktickém stavu auta, ten může být horší u auta se skutečnými 150tkm než u dobře ježděného dálničního korábu s 350tkm.
Osobně jsem viděl jednu XC70III se 470tkm, stočeno tuším na 180tkm. Ale byla naprosto v libovém stavu.
Takže good luck při koupi - na číslo na tacho se dívejte jen jako na orientační údaj, pokud není historie opravdu hodnověrně doložená. V případě prokazatelného stočení vám to nové číslo umožní dojednat konečně tu správnou tržní cenu a ukrojit z toho ohavného sádla, na kterém stáčeči chtějí vydělat.
P.
Jinak stále se tu nebavíme o faktickém stavu auta, ten může být horší u auta se skutečnými 150tkm než u dobře ježděného dálničního korábu s 350tkm.
Osobně jsem viděl jednu XC70III se 470tkm, stočeno tuším na 180tkm. Ale byla naprosto v libovém stavu.
Takže good luck při koupi - na číslo na tacho se dívejte jen jako na orientační údaj, pokud není historie opravdu hodnověrně doložená. V případě prokazatelného stočení vám to nové číslo umožní dojednat konečně tu správnou tržní cenu a ukrojit z toho ohavného sádla, na kterém stáčeči chtějí vydělat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 Test ojetiny V70III
VIN: xxx0964 - nezjištěna manipulace - asi můžeš být v klidu. Anebo v té blažené nevědomosti, to je možná lepší.Siggi píše:Ted premyslim jestli se mam ptat jak jsem tam dopadl ja, nebo radeji sladka nevedomost...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#14 Test ojetiny V70III
Stočené auto je velký problém právě proto, že je auto stočené. Většina majitelů o tom neví, deformujou se ceny na trhu, a přináší to nepravdivou informaci o obecném opotřebení automobilu (nevystačí se s obecnými poučkami, že rozhoduje skutečný stav - ten si drtivá většina lidí nezjistí (například opotřebení většiny zamontovaných dílů, které se většinou nezjistí ani po vymontování) - vlastník neočekává, že auto je tak ojeté, že díly, u kterých by to nečekal, již překročily svou teoretickou (nebo typickou apod.) životnost.
Na druhou stranu, právě důsledná diagnostika, lustrace aut v elektronických servisních knížkách - už tyto jednoduché úkony umí většinu těchto podvodů odhalit. Opět tady máme ale kupující, kteří nechtějí dát 500 Kč za takovou kontrolu v autorizáku.
Pak jsou i experti, kteří kupujou auta po zkušební jízdě, která má třeba 500 m, ale to už je jiná kapitola
Proto samo o sobě stáčení je špatně, je třeba ho potírat, a samozřejmě je to podvod (dle judikatury stačí auto stočit a nového vlastníka na to výslovně neupozornit - proto bazary upozorňují, kupující smlouvy s vidinou "nového" auta stejně nečtou).
Další průvodní jev je samozřejmě strkání hlav do písku ze strany nových majitelů - pravda o naivitě a špatném kupu auta, ztráta i několika desítek až set tisíc - je nepříjemná a většina lidí po tom ani pátrat nechce. A když už, lidi se moc rádi nechlubí, že naletěli. Proto množství žalob a trestních oznámení je minimální - jen zlomek podvedených.
Takže masivní poptávka po stočenkách, liberální prostředí, kdy ne všechna jednání související se stáčením jsou postižitelná, pasivita podvedených. Tak to (nejen) u nás chodí.
Na druhou stranu, právě důsledná diagnostika, lustrace aut v elektronických servisních knížkách - už tyto jednoduché úkony umí většinu těchto podvodů odhalit. Opět tady máme ale kupující, kteří nechtějí dát 500 Kč za takovou kontrolu v autorizáku.
Pak jsou i experti, kteří kupujou auta po zkušební jízdě, která má třeba 500 m, ale to už je jiná kapitola
Proto samo o sobě stáčení je špatně, je třeba ho potírat, a samozřejmě je to podvod (dle judikatury stačí auto stočit a nového vlastníka na to výslovně neupozornit - proto bazary upozorňují, kupující smlouvy s vidinou "nového" auta stejně nečtou).
Další průvodní jev je samozřejmě strkání hlav do písku ze strany nových majitelů - pravda o naivitě a špatném kupu auta, ztráta i několika desítek až set tisíc - je nepříjemná a většina lidí po tom ani pátrat nechce. A když už, lidi se moc rádi nechlubí, že naletěli. Proto množství žalob a trestních oznámení je minimální - jen zlomek podvedených.
Takže masivní poptávka po stočenkách, liberální prostředí, kdy ne všechna jednání související se stáčením jsou postižitelná, pasivita podvedených. Tak to (nejen) u nás chodí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#15 Test ojetiny V70III
ok2ucx píše:
VIN: xxx0964 - nezjištěna manipulace - asi můžeš být v klidu. Anebo v té blažené nevědomosti, to je možná lepší.
P.
To je pozitivní, právě jak tu píše old.fashioned , při koupi jsem udělal snad všechno možné abych o autě věděl maximum. Pak, díky tomu všemu co jsi zmínil ti pojišťovna řekne že to nemá takovou hodnotu a havarijko na to podseknou, protože jsou přece na inzerátu kousky o 100tis levnější... a jsme u toho křivení trhu...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 Test ojetiny V70III
Zrovna tady bych viděl velikou příležitost pro EU, kdy by nějaké zcela jednoduché sjednocení formy informací o autě ("car pass") umožnilo výměnu informací o autě. Pak by se u Rozvadova v příkopě neválely tuny servisek a stočených km. V rámci některých zemí (např. Holandsko) už něco podobného funguje, do pasu se zapisují km z technických kontrol, servisů, atp. To je pro začátek dobré. U nás aspoň ten výpis km z STK.
Jde to, ale pomalu. Není politická vůle. Moc práce a houby politický kapitál z toho.
Sotva si umím představit nějakou komerční organizaci, která by tohle uměla sjednotit alespoň na evropské úrovni.
P.
Jde to, ale pomalu. Není politická vůle. Moc práce a houby politický kapitál z toho.
Sotva si umím představit nějakou komerční organizaci, která by tohle uměla sjednotit alespoň na evropské úrovni.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 Test ojetiny V70III
Ještě trochu technická:
Kdyby člověk - čistě teoreticky - měl prachy na ojetinu a vybíral mezi V70 II a V70 III co by bylo lepší koupě? Dejme tomu mám 2 podobně "opotřebená" a vybavená auta, D5 motor,... Je opravdu horší/lepší trojka oproti dvojce? Má někdo porovnání?
Kdyby člověk - čistě teoreticky - měl prachy na ojetinu a vybíral mezi V70 II a V70 III co by bylo lepší koupě? Dejme tomu mám 2 podobně "opotřebená" a vybavená auta, D5 motor,... Je opravdu horší/lepší trojka oproti dvojce? Má někdo porovnání?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#18 Test ojetiny V70III
podla mna tazko povedat ci je p2 lepsia ako p3. tiez statisticky moze byt ale stale je to len statistika. zalezi od kusu. ja by som bral uz len p3 . p2 sa mi po dizajnovej stranke paci menej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#19 Test ojetiny V70III
z-d-e-n-a : jak píše Arkaz, řešil jsem stejné dilema a nakonec šel do novější P3. s tím že je mladší, tak je pravděpodobně i nižší nájezd. Navíc pokud by jsi chtěl kvalitní P2 tak to bude pořád minimálně desetileté auto. Nemusí to být nutně špatně ale pořád. Desetileté auto... Trojky se mi osobně líbí více, interiér líbívější a i se dá sehnat lepší výbava. ACC, driver alert apod se tam nedělalo. Tam se končilo snad max u BLISu a natáčecích xenonu... P2 jsem ale neměl, takže přímo neporovnám
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#20 Test ojetiny V70III
To je velké dilema - III-ková řada je logicky mladší, o II-kové se tvrdí, že je poctivější. Pak si vyber - když chceš pomocníčky, tak skutečně P2 končila tím BLISem a natáčecími xenony. Od P3 už nacházíme adaptivní tempomat s nouzovým brzděním, odvětrávané sedačky, LDW (asistenta na pruhy), "kafíčko" asistenta, co ti poví, že máš jít na kávu. parkovací kameru (PAC), o pár let později pak konečně vyhřívané sklo a volant. Auto už samo umí také sklopit zrcátka při zamčení. Z audia pak USB/iPod vstup, Bluetooth handsfree. USB, BT a PAC už byla i u posledních XC90, ale to až také po roce 2007. V/XC70II se toho už nedočkaly, tam leccos jedině svépomocí.
Když hledáš výbavu, pak jednoznačně P3. Pokud máš raději klasiku, tak P2. Osobně se mi líbí obě platformy a nevím, jestli bych vyzvedl jednu nad druhou. V70II (hlavně po faceliftu) je podle mě jedno z nejhezčích soudobých Volv. Ani po 10 letech rozhodně neurazí (s tím, že design samotný má už 16+ let). Podvozkově je P3 asi o stupínek výše, způsob, jakým např. S80II naladili do pohodlí je až neuvěřitelný. Kombíky jsou stále fajn, ale už tam musel být nějaký kompromis.
P.
Když hledáš výbavu, pak jednoznačně P3. Pokud máš raději klasiku, tak P2. Osobně se mi líbí obě platformy a nevím, jestli bych vyzvedl jednu nad druhou. V70II (hlavně po faceliftu) je podle mě jedno z nejhezčích soudobých Volv. Ani po 10 letech rozhodně neurazí (s tím, že design samotný má už 16+ let). Podvozkově je P3 asi o stupínek výše, způsob, jakým např. S80II naladili do pohodlí je až neuvěřitelný. Kombíky jsou stále fajn, ale už tam musel být nějaký kompromis.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#21 Test ojetiny V70III
Naprosto souhlasím s Pavlem (ok2ucx)
máme v rodině obě platformy a opravdu se to liší jen vzhledem a prvky pasivní/aktivní bezpečnosti.
A pokud se bavíme o tom, že si dnes koupíme "lepší" auto (čili vyměníme za starší dosavadní) očekáváme, že bude i svým způsobem bezpečnější a vyspělejší než to "staré".
Sám z osobní zkušenosti nedám u P3 dopustit na natáčecí xenony, odvětrávané sedačky, adaptivní tempomat, varování před srážkou a BLIS. To jsou opravdu pomocníci k nezaplacení. Pak také bluetooth na mobil a USB na MP3 je praktické.
máme v rodině obě platformy a opravdu se to liší jen vzhledem a prvky pasivní/aktivní bezpečnosti.
A pokud se bavíme o tom, že si dnes koupíme "lepší" auto (čili vyměníme za starší dosavadní) očekáváme, že bude i svým způsobem bezpečnější a vyspělejší než to "staré".
Sám z osobní zkušenosti nedám u P3 dopustit na natáčecí xenony, odvětrávané sedačky, adaptivní tempomat, varování před srážkou a BLIS. To jsou opravdu pomocníci k nezaplacení. Pak také bluetooth na mobil a USB na MP3 je praktické.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#22 Test ojetiny V70III
Mám na tacho 288tis. km, prodejce mi nicméně nejen férově sám upozornil na to, že auto má přes půl milionu, ale doložil i výpisem z cebie, kde bylo auto nadvakrát stočené dohromady o 200tis. což o to, já ho díky tomu koupil za skvělé peníze a auto je na svůj nájezd, věk a cenu neuvěřitelně dobrý, ale předchozí majitel za něj vysolil 2roky zpátky ke 100tis. s 230tkm na budíkách a zjistil km až potom.. a to je ten problém. ale přesnej stav km by mně stejně eminentně zajímal.ok2ucx píše:
Takže good luck při koupi - na číslo na tacho se dívejte jen jako na orientační údaj,
P.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#23 Test ojetiny V70III
Koukám, že až jednou budu prodávat svoji V70, tak mi nikdo neuvěří ten nájezd. Asi to budu muset nechat přetočit dopředu. Ročně najedu jen kolem 15 tis km.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#24 Test ojetiny V70III
Tohle jsem přesně řešil u prodeje minulého auta.. 120 najeto... několikrát jsem musel ujišťovat, že to fakt stočený není. Naštěstí jsem si při koupi (v 65 tis) nechal vyjet Cebia autotracer a celou dobu vlastnicrtví jej platil. Takže to taky pomohlo.saabik píše:Koukám, že až jednou budu prodávat svoji V70, tak mi nikdo neuvěří ten nájezd. Asi to budu muset nechat přetočit dopředu. Ročně najedu jen kolem 15 tis km.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#25 Test ojetiny V70III
Myslíš tu S60, která dodnes jezdí v Kolíně?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 11 Odpovědi
- 2974 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 21 Odpovědi
- 2616 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo
-
- 8 Odpovědi
- 843 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ksw
-
- 5 Odpovědi
- 2513 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx