Test ojetiny V70III

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 Test ojetiny V70III

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2 Test ojetiny V70III

Příspěvek od jancho »

Noo fakt pravdivá recenze. To snad psal někdo z fóra nebo se zde autor inspiroval.
Překvapuje mě právě, že zmiňuje i jinak opomíjenou výměnu naplní v AWD.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

autorevue píše:Volva za sebou často mají extrémní kilometrové nájezdy
Není to na nich příliš poznat, proto se jim často upravuje stav tachometru
V této souvislosti si dovolím poznamenat, že tahle generace Volv má stav km poznamenán ve vícero jednotkách a (přestože na budíkách svítí obligátních 190tkm), vybrané jednotky si zarputile drží původní hodnotu, často i přes 1/2 mil. km. Největší experti jsou v Pobaltí (EE, LT, LV), v Polsku, ale i u nás se někteří importéři neštítí podobných změn stavu km.

Tuhle manipulaci umí poměrně spolehlivě odhalit náš systém (VDASH). Když si na prohlídku vezmete někoho, kdo disponuje přístupem, lze případnou manipulaci potvrdit a tak žádat značnou slevu na ceně. Tím získáte nějakou rezervu pro tu údržbu, která s půl míčem na hrbu dříve nebo později příjde (třeba ta spojka).

U všech předchozích generací (P1 i P2) se daly kilometry s trochou šikovnosti stočit prakticky bez elektronických stop, jen ti největší břídilové si nedali pozor a ty systém také odhalí.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#4 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

Zde prosím histogram z cca. 500 aut, kde jsme zatím manipulaci km zjistili:
mm.PNG
mm.PNG (3.58 KiB) Zobrazeno 1811 x
X-ová osa ukazuje o kolik km se ohýbal stav tacho
Y-ová osa pak počet aut

Věru nepěkná podívaná, to je stav za cca. poslední rok.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 Test ojetiny V70III

Příspěvek od hajnej »

Nejlepší je skoro 10 aut stočených o 400tkm :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#6 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

V lineárnějším zobrazení pak ztráta iluzí vypadá takto:
mm2.PNG
mm2.PNG (2.84 KiB) Zobrazeno 1764 x
V kontextu platforem je nutno vzít v úvahu, že u P1 a P2 je mnoho aut, která jsou stočená, ale tuhle informaci nemáme. Takže celkově bude situace o hodně horší.

---

Samotné P3 (V/XC70III, S80II, XC60, S/V60 - kde je detekce nejpřesnější) vypadá takto (230 aut = téměř polovina):
mmp3.PNG
mmp3.PNG (2.61 KiB) Zobrazeno 1764 x
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

Pro úplnost - platforma P1 (V50/S40II/C30/C70) - 109 aut - realita bude výrazně horší:
mmp1-109.PNG
mmp1-109.PNG (2.59 KiB) Zobrazeno 1758 x
A platforma P2 (XC/V70II, S60/S80, XC90) - 150 auta - realita bude také někde jinde:
mmp2-150.PNG
mmp2-150.PNG (2.53 KiB) Zobrazeno 1758 x
Hrubým konzervativním odhadem to tipuji na minimálně 20-25% všech Volv, bez ohledu na věk, spíše více.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#8 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Siggi »

Ty jo, to jsou sileny cisla ok2ucx ... Clovek ma povedomi ze se staci, ale doufa ve "slusne" pade ale ne ze mu tam shodi 400, nejdejbuh ten stastlivec jak jsi tam mel 600tis... :-D

Ted premyslim jestli se mam ptat jak jsem tam dopadl ja, nebo radeji sladka nevedomost... :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#9 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Arkaz »

to som rad ze som moju P3 xc70 kupoval s poctivymi 380tis km :)

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#10 Test ojetiny V70III

Příspěvek od old.fashioned »

Statisticky se to nebude lišit od ostatních značek, takže půlka z nás má stočenku. Ono dokud budou mezi námi i experti, co přímo chtějí koupit stočený auto, aby to vypadalo dobře pro manželku a sousedy, případně si nepřečtou smlouvu v bazaru, kde jsou upozorněný na skutečnej stav km na tachometru (tj. bazar stočí, napíše to do smlouvy, ale čte to tak každej desátej), tak se o moc dál nepohneme.
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 25 kvě 2018 07:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#11 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Deshi »

Když jsem koupil svou V40 (r.v. 2002), tak mi později v autorizáku říkal, že bude stažená tak o 50-100tis km.
V době koupě měla na tacháku 73tis, teď skoro 360tis a furt lítá :good:
I stočený auto nemusí být špatný kup (tím se ale nechci zastávat stáčení :evil: )
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#12 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

Stočené auto není o nic horší než nestočené. Problém se stáčením vidím v tom, že auto s 350tkm má na trhu jinou tržní hodnotu než auto se 150tkm. Stočení za 2000Kč učiní auto třeba o 100tis "hodnotnější" a to je ten celý podvod. PODVOD. Jinak to nazvat nelze. Kromě toho tě nejistý stav km nutí dělat některou údržbu (asi hlavně jen rozvody) dříve a ne v době, kdy by to stačilo.

Jinak stále se tu nebavíme o faktickém stavu auta, ten může být horší u auta se skutečnými 150tkm než u dobře ježděného dálničního korábu s 350tkm.

Osobně jsem viděl jednu XC70III se 470tkm, stočeno tuším na 180tkm. Ale byla naprosto v libovém stavu.

Takže good luck při koupi - na číslo na tacho se dívejte jen jako na orientační údaj, pokud není historie opravdu hodnověrně doložená. V případě prokazatelného stočení vám to nové číslo umožní dojednat konečně tu správnou tržní cenu a ukrojit z toho ohavného sádla, na kterém stáčeči chtějí vydělat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#13 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

Siggi píše:Ted premyslim jestli se mam ptat jak jsem tam dopadl ja, nebo radeji sladka nevedomost... :-)
VIN: xxx0964 - nezjištěna manipulace - asi můžeš být v klidu. Anebo v té blažené nevědomosti, to je možná lepší.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#14 Test ojetiny V70III

Příspěvek od old.fashioned »

Stočené auto je velký problém právě proto, že je auto stočené. Většina majitelů o tom neví, deformujou se ceny na trhu, a přináší to nepravdivou informaci o obecném opotřebení automobilu (nevystačí se s obecnými poučkami, že rozhoduje skutečný stav - ten si drtivá většina lidí nezjistí (například opotřebení většiny zamontovaných dílů, které se většinou nezjistí ani po vymontování) - vlastník neočekává, že auto je tak ojeté, že díly, u kterých by to nečekal, již překročily svou teoretickou (nebo typickou apod.) životnost.

Na druhou stranu, právě důsledná diagnostika, lustrace aut v elektronických servisních knížkách - už tyto jednoduché úkony umí většinu těchto podvodů odhalit. Opět tady máme ale kupující, kteří nechtějí dát 500 Kč za takovou kontrolu v autorizáku.

Pak jsou i experti, kteří kupujou auta po zkušební jízdě, která má třeba 500 m, ale to už je jiná kapitola :lol:

Proto samo o sobě stáčení je špatně, je třeba ho potírat, a samozřejmě je to podvod (dle judikatury stačí auto stočit a nového vlastníka na to výslovně neupozornit - proto bazary upozorňují, kupující smlouvy s vidinou "nového" auta stejně nečtou).


Další průvodní jev je samozřejmě strkání hlav do písku ze strany nových majitelů - pravda o naivitě a špatném kupu auta, ztráta i několika desítek až set tisíc - je nepříjemná a většina lidí po tom ani pátrat nechce. A když už, lidi se moc rádi nechlubí, že naletěli. Proto množství žalob a trestních oznámení je minimální - jen zlomek podvedených.

Takže masivní poptávka po stočenkách, liberální prostředí, kdy ne všechna jednání související se stáčením jsou postižitelná, pasivita podvedených. Tak to (nejen) u nás chodí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#15 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Siggi »

ok2ucx píše:
VIN: xxx0964 - nezjištěna manipulace - asi můžeš být v klidu. Anebo v té blažené nevědomosti, to je možná lepší.

P.
:Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

To je pozitivní, právě jak tu píše old.fashioned , při koupi jsem udělal snad všechno možné abych o autě věděl maximum. Pak, díky tomu všemu co jsi zmínil ti pojišťovna řekne že to nemá takovou hodnotu a havarijko na to podseknou, protože jsou přece na inzerátu kousky o 100tis levnější... a jsme u toho křivení trhu...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#16 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

Zrovna tady bych viděl velikou příležitost pro EU, kdy by nějaké zcela jednoduché sjednocení formy informací o autě ("car pass") umožnilo výměnu informací o autě. Pak by se u Rozvadova v příkopě neválely tuny servisek a stočených km. V rámci některých zemí (např. Holandsko) už něco podobného funguje, do pasu se zapisují km z technických kontrol, servisů, atp. To je pro začátek dobré. U nás aspoň ten výpis km z STK.

Jde to, ale pomalu. Není politická vůle. Moc práce a houby politický kapitál z toho.
Sotva si umím představit nějakou komerční organizaci, která by tohle uměla sjednotit alespoň na evropské úrovni.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#17 Test ojetiny V70III

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ještě trochu technická:
Kdyby člověk - čistě teoreticky - měl prachy na ojetinu a vybíral mezi V70 II a V70 III co by bylo lepší koupě? Dejme tomu mám 2 podobně "opotřebená" a vybavená auta, D5 motor,... Je opravdu horší/lepší trojka oproti dvojce? Má někdo porovnání?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#18 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Arkaz »

podla mna tazko povedat ci je p2 lepsia ako p3. tiez statisticky moze byt ale stale je to len statistika. zalezi od kusu. ja by som bral uz len p3 . p2 sa mi po dizajnovej stranke paci menej.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 371
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#19 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Siggi »

z-d-e-n-a : jak píše Arkaz, řešil jsem stejné dilema a nakonec šel do novější P3. s tím že je mladší, tak je pravděpodobně i nižší nájezd. Navíc pokud by jsi chtěl kvalitní P2 tak to bude pořád minimálně desetileté auto. Nemusí to být nutně špatně ale pořád. Desetileté auto... Trojky se mi osobně líbí více, interiér líbívější a i se dá sehnat lepší výbava. ACC, driver alert apod se tam nedělalo. Tam se končilo snad max u BLISu a natáčecích xenonu... P2 jsem ale neměl, takže přímo neporovnám :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#20 Test ojetiny V70III

Příspěvek od ok2ucx »

To je velké dilema - III-ková řada je logicky mladší, o II-kové se tvrdí, že je poctivější. Pak si vyber - když chceš pomocníčky, tak skutečně P2 končila tím BLISem a natáčecími xenony. Od P3 už nacházíme adaptivní tempomat s nouzovým brzděním, odvětrávané sedačky, LDW (asistenta na pruhy), "kafíčko" asistenta, co ti poví, že máš jít na kávu. parkovací kameru (PAC), o pár let později pak konečně vyhřívané sklo a volant. Auto už samo umí také sklopit zrcátka při zamčení. Z audia pak USB/iPod vstup, Bluetooth handsfree. USB, BT a PAC už byla i u posledních XC90, ale to až také po roce 2007. V/XC70II se toho už nedočkaly, tam leccos jedině svépomocí.

Když hledáš výbavu, pak jednoznačně P3. Pokud máš raději klasiku, tak P2. Osobně se mi líbí obě platformy a nevím, jestli bych vyzvedl jednu nad druhou. V70II (hlavně po faceliftu) je podle mě jedno z nejhezčích soudobých Volv. Ani po 10 letech rozhodně neurazí (s tím, že design samotný má už 16+ let). Podvozkově je P3 asi o stupínek výše, způsob, jakým např. S80II naladili do pohodlí je až neuvěřitelný. Kombíky jsou stále fajn, ale už tam musel být nějaký kompromis.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#21 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Hájčus »

Naprosto souhlasím s Pavlem (ok2ucx)
máme v rodině obě platformy a opravdu se to liší jen vzhledem a prvky pasivní/aktivní bezpečnosti.
A pokud se bavíme o tom, že si dnes koupíme "lepší" auto (čili vyměníme za starší dosavadní) očekáváme, že bude i svým způsobem bezpečnější a vyspělejší než to "staré".

Sám z osobní zkušenosti nedám u P3 dopustit na natáčecí xenony, odvětrávané sedačky, adaptivní tempomat, varování před srážkou a BLIS. :good: To jsou opravdu pomocníci k nezaplacení. Pak také bluetooth na mobil a USB na MP3 je praktické.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 79
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

#22 Test ojetiny V70III

Příspěvek od C70C »

ok2ucx píše:
Takže good luck při koupi - na číslo na tacho se dívejte jen jako na orientační údaj,

P.
Mám na tacho 288tis. km, prodejce mi nicméně nejen férově sám upozornil na to, že auto má přes půl milionu, ale doložil i výpisem z cebie, kde bylo auto nadvakrát stočené dohromady o 200tis. což o to, já ho díky tomu koupil za skvělé peníze a auto je na svůj nájezd, věk a cenu neuvěřitelně dobrý, ale předchozí majitel za něj vysolil 2roky zpátky ke 100tis. s 230tkm na budíkách a zjistil km až potom.. a to je ten problém. ale přesnej stav km by mně stejně eminentně zajímal.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#23 Test ojetiny V70III

Příspěvek od saabik »

Koukám, že až jednou budu prodávat svoji V70, tak mi nikdo neuvěří ten nájezd. Asi to budu muset nechat přetočit dopředu. Ročně najedu jen kolem 15 tis km. :D
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#24 Test ojetiny V70III

Příspěvek od Hájčus »

saabik píše:Koukám, že až jednou budu prodávat svoji V70, tak mi nikdo neuvěří ten nájezd. Asi to budu muset nechat přetočit dopředu. Ročně najedu jen kolem 15 tis km. :D
Tohle jsem přesně řešil u prodeje minulého auta.. 120 najeto... :D několikrát jsem musel ujišťovat, že to fakt stočený není. Naštěstí jsem si při koupi (v 65 tis) nechal vyjet Cebia autotracer a celou dobu vlastnicrtví jej platil. Takže to taky pomohlo.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#25 Test ojetiny V70III

Příspěvek od saabik »

Myslíš tu S60, která dodnes jezdí v Kolíně? :wink:
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“