Servis v rámci Volvo selekt
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 315
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#1 Servis v rámci Volvo selekt
Dneska jsem zjistil, že mi auto hlásí málo chladicí kapaliny. Zpravidla při prudkém projetí pravotočivé zatáčky, poté hláška zmizí. Při akceleraci i deceleraci i prudkém průjezdu levotočivou zatáčkou to neudělá. Když jsem zastavil, hladina chl. kap. byla pod min. (Asi 3 tydny nazpět jsem to dolil pod horni rysku.) po povolení víčka se kapalina nahrnula zpět do bandasky. Něco js tu přečetl a typnul bych to na to těsnění pod hlavou.
Jde mi o to, zda a pokud to bude to těsnění, zda to nechat udělat v autorizáku, nebo to zfouknout jinde. Auto je kupované v rámci Volvo selekt a tam by se mělo jednat o roční záruku na vůz bez ohledu na počet km. Dále předpokládám, že i když je auto koupené v DE, záruka by se něj měla vztahovat i u nás. Chápu to tak správně?
Jde mi o to, zda a pokud to bude to těsnění, zda to nechat udělat v autorizáku, nebo to zfouknout jinde. Auto je kupované v rámci Volvo selekt a tam by se mělo jednat o roční záruku na vůz bez ohledu na počet km. Dále předpokládám, že i když je auto koupené v DE, záruka by se něj měla vztahovat i u nás. Chápu to tak správně?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12977
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Servis v rámci Volvo selekt
Chtělo by to udělat test na CO ve vodě. Já bohužel ještě tester nemám.
Co se týče Volvo select tak zkus zavolat do Federal cars jak se k tomu postaví.
Co se týče Volvo select tak zkus zavolat do Federal cars jak se k tomu postaví.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3 Servis v rámci Volvo selekt
pokud k té záruce máš doklady a máš ji přepsanou na sebe, tak je to ok. je to v podstatě pojištění.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#4 Servis v rámci Volvo selekt
Na delší trase to neudělá co? Já měl to samé a na couračkách to psalo co týden. Při 450km vkuse nic. No bylo to těsnění pod hlavou.
Ještě jaký je to motor výkonově bez čipu?
Ještě jaký je to motor výkonově bez čipu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 315
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#5 Servis v rámci Volvo selekt
No poprvé jsem to zjistil dnes, takže dlouhou trasu nemám zatím prověřenou.
Motor je D5244T15 158kW,
Motor je D5244T15 158kW,
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 Servis v rámci Volvo selekt
Bohužel u tohoto motoru test CO2 nemusí nic prokázat. Nejsem tu na fóru sám u koho se při testu nic neprokázalo.raolsa píše:Chtělo by to udělat test na CO ve vodě. Já bohužel ještě tester nemám.
Co se týče Volvo select tak zkus zavolat do Federal cars jak se k tomu postaví.
Ještě mi napadá jak víceméně zjistíš zda je to těsnění. Tak na to až totiž přišli u mě. Zkus vytočit motor nad 4000 ot./min. a sleduj chladicí kapalinu, vpodstatě by měla při fouklém těsnění okamžitě zmizet pod spodní rysku.
Jinak sám jsem zvědav jestli tu záruku uznají. Přeji hodně štěstí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#7 Servis v rámci Volvo selekt
Jestli je to těsnění pod hlavou, tak ti to asi bude tlakovat hadice chladícího okruhu. Zkus dolít nemrzku kousek výš (pod rysku MAX). Pokud budeš jezdit krátké trasy (u mě to bylo cca do 30-ti km), nemusíš to poznat. Když jsem to zjistil, tak jsem vždy po dojezdu povolil víčko na nádržce a byl chvíli klid. Na delších trasách (jezdil jsem Pardubice - Praha) se může stát, že ti někde povolí na hadici spojka a nemrzku budeš mít pod autem a nebo, to už bylo asi v horším stádiu - mi na dálnici praskla hadice a udělal jsem dýmovou clonu a červená hláška o nízké hladině chladící kapaliny. To jsem, skončil na odtahovce.papaya píše:No poprvé jsem to zjistil dnes, takže dlouhou trasu nemám zatím prověřenou.
Motor je D5244T15 158kW,
PS: já - motor benzín 3,2 l , ale průběh asi bude podobný všude
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#8 Servis v rámci Volvo selekt
a co třeba chladič, nepučí?
že se hláška objeví v zatáčce bych přisuzoval čidlu, které při náklonu zahlásí nízkou hladinu kapaliny, když se auto srovná a hladina také, hláška je pryč. pokud je úbytek pozvolný, můj tip je CHLADIČ (mám vlastní zkušenost).
že se hláška objeví v zatáčce bych přisuzoval čidlu, které při náklonu zahlásí nízkou hladinu kapaliny, když se auto srovná a hladina také, hláška je pryč. pokud je úbytek pozvolný, můj tip je CHLADIČ (mám vlastní zkušenost).
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 315
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#9 Servis v rámci Volvo selekt
Harry, myslíš, jako že by byl děravý? To by asi teklo, nebo se ztrácela kapalina, ale ta je na tom pořád stejně. Dnes jsem ujel cca 20km a úbytek žádný, nebo alespoň ne markantní hláška žádná. Jediné co jsem pozoroval, byly trochu bublinky v kapalině, tzn. že to asi někde přisává ne? Ještě to budu sledovat.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 Servis v rámci Volvo selekt
Bublinky v kapalině se tvoří z přepadu co je napojen do nádobky.
[img]https://s25.postimg.org/delbx7jcb/DSC_0458.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/delbx7jcb/DSC_0458.jpg[/img]
#11 Servis v rámci Volvo selekt
myslím tím, že pučí/vzlíná, prostě je chladič zespodu lehce mokrý a mastný.papaya píše:Harry, myslíš, jako že by byl děravý? To by asi teklo, nebo se ztrácela kapalina, ale ta je na tom pořád stejně. Dnes jsem ujel cca 20km a úbytek žádný, nebo alespoň ne markantní hláška žádná. Jediné co jsem pozoroval, byly trochu bublinky v kapalině, tzn. že to asi někde přisává ne? Ještě to budu sledovat.
psal jsi, že jsi doléval, takže úbytek byl nebo ne? nemusí to být moc, ale může to značit začínající netěsnost.
o hlášce už jsem psal, viděl bych to na hlídání hladiny v nádržce a to by se mohlo při náklonu pří nížší hladině ozvat.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 315
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#12 Servis v rámci Volvo selekt
Ano, cca ½ litru jsem doléval. Pak asi dva tři týdny nic a pak při opravdu pomalé jízdě v pravotočivé zatáčce hláška o nízké hladině. Pak se objevila ještě několikrát, vždy při průjezdu zatáčkou. Jinak ty bublinky šly odspod. Takže přepadem to asi nebylo. Teď je hladina více méně stejná. Jak jsem psal, budu to sledovat.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
#13 Servis v rámci Volvo selekt
Ja mam taky auto ze selektu a vyptaval jsem se co ta zaruka kryje. Odpoved me uplne neuspokojila ale v podstate mi rekli, ze jen zavazne zavady a vady na soucastkach v motoru, rozvodech, prevodovce, atd. Nevim v cem tahle zavada vezi, ale tipnul bych si ze se na to zaruka vztahovat nebude. Motivace jet do autorizaku muze byt, ze Volvo tvrdi, ze v zaruce do autorizaku musis, jinak jsi porusil podminky. Tohle je u nas udajne nevymahatelne a z pravniho hlediska z tohohle duvodu zaruku zneplatnit nejde, ale neni mi uplne jasny, jestli se to vztahuje i na selektovou zaruku, ktera neni dana zakonem. Plus to cloveku usetri tahanice v pripade, ze by doslo na zavadu kterou selektova zaruka kryje.
Kazdopadne by me zajimalo jak s tim v autorizaku poridis, pokud se tam vydas.
Kazdopadne by me zajimalo jak s tim v autorizaku poridis, pokud se tam vydas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#14 Servis v rámci Volvo selekt
No to už je docela dost ½ litru na dolití. To se jen tak někde neztratí.papaya píše:Ano, cca ½ litru jsem doléval. Jinak ty bublinky šly odspod.
Co se týče těch bublinek tak to pak jo, já když jsem to pozoroval u svého tak byl viditelný čůrek z hadičky do nádobky a pak se ty bublinky také tvořily v místě nátoku, ale odspod u mě nikdy.
Ještě zkus jak ti jiní radily pomačkat ty hadice. Vyšroubuj víčko ať víš jak má být měká, zašroubuj a po ujetí nějakých km a vychladnutí by to mělo být stejně měké.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15 Servis v rámci Volvo selekt
Asi bych nečekal na vychladnutí, podle mě, by neměly být tak tvrdé ani při ohřátí okruhu.Jakub Svoboda píše:No to už je docela dost ½ litru na dolití. To se jen tak někde neztratí.papaya píše:Ano, cca ½ litru jsem doléval. Jinak ty bublinky šly odspod.
Co se týče těch bublinek tak to pak jo, já když jsem to pozoroval u svého tak byl viditelný čůrek z hadičky do nádobky a pak se ty bublinky také tvořily v místě nátoku, ale odspod u mě nikdy.
Ještě zkus jak ti jiní radily pomačkat ty hadice. Vyšroubuj víčko ať víš jak má být měká, zašroubuj a po ujetí nějakých km a vychladnutí by to mělo být stejně měké.
Spíš opravdu zkusit nějakou delší cestu a pak by se vidělo, co to udělá - jestli nemrzka uteče nebo ne
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#16 Servis v rámci Volvo selekt
Já to psal proto, že je pak problém poznat běžný přetlak od toho co už je moc. Tedy já jsem alespoň rozdíl nepoznal. Ale je fakt, že hadice by pak byly jak beton kdyby to tlakovalo.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoxc60awd
-
- 164 Odpovědi
- 36752 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 4 Odpovědi
- 1734 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pbxpbx
-
- 15 Odpovědi
- 3928 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 4 Odpovědi
- 1022 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mb.hk