VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
V T6r stojí jedna V60. Mohli by poskytnou potřebné informace.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Saab 9-3 SC 2.0t 2009
#2 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Momentálně zvažuju, čím nahradit dosavadní povoz. Ne že by jedna z posledních 9-3 SC už nevyhovovala, ale přeci jen, oslavila 8 let provozu a 300 tis km a je čas se posunout někam dál.
Padla mi do oka V60 D6 Plug-in-hybrid, což by pro můj způsob používání bylo zcela ideální. Jezdím 90% sám, v kufru pořád sportovní vybavení, 2-3 týdně jedu cca 20+20 km do kanceláře (převážně po okruhu, 2km potom poskakování na semaforech) a několikrát do měsíce delší cesta po dálnici, zpravidla 200-500km jedna cesta. Roční nájezd cca 25-30 tis km., nejsem žádný závodník.
Papírově je tedy D6 naprosto ideální (doma nabiju, do práce dojedu čistě na elektro), na dálnici zase využiju silnou naftu. Co hraje do karet D6 je také úleva na parkovacích zónách v Praze. Další plus je zpravidla plná výbava, nebo alespoň Summum.
Nemáte náhodou někdo zkušenost, jaká V60 D6 v praktickém životě slouží? V testech, které jsem četl, si novináři stěžují na hmotnost přes dvě tuny, jinak jen samá chvála. Pochopitelně budu pořizovat zvenku, v ČR není na prodej ani jedna, ale jet do Holandska jen kvůli vyzkoušení se mi teda nechce. Případně zdali je elektropohon u Volva odladěný a spolehlivostí neprůstřelný?
Padla mi do oka V60 D6 Plug-in-hybrid, což by pro můj způsob používání bylo zcela ideální. Jezdím 90% sám, v kufru pořád sportovní vybavení, 2-3 týdně jedu cca 20+20 km do kanceláře (převážně po okruhu, 2km potom poskakování na semaforech) a několikrát do měsíce delší cesta po dálnici, zpravidla 200-500km jedna cesta. Roční nájezd cca 25-30 tis km., nejsem žádný závodník.
Papírově je tedy D6 naprosto ideální (doma nabiju, do práce dojedu čistě na elektro), na dálnici zase využiju silnou naftu. Co hraje do karet D6 je také úleva na parkovacích zónách v Praze. Další plus je zpravidla plná výbava, nebo alespoň Summum.
Nemáte náhodou někdo zkušenost, jaká V60 D6 v praktickém životě slouží? V testech, které jsem četl, si novináři stěžují na hmotnost přes dvě tuny, jinak jen samá chvála. Pochopitelně budu pořizovat zvenku, v ČR není na prodej ani jedna, ale jet do Holandska jen kvůli vyzkoušení se mi teda nechce. Případně zdali je elektropohon u Volva odladěný a spolehlivostí neprůstřelný?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
#3 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Jednu maji stale v T6R bazaru http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v60-d6-awd-hybrid_i104
Mozna by stalo za to minimalne se u nich informovat proc ma meneny elektricky pohon pri pomerne nizkem najezdu.
Mozna by stalo za to minimalne se u nich informovat proc ma meneny elektricky pohon pri pomerne nizkem najezdu.
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Saab 9-3 SC 2.0t 2009
#4 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Tak té z T6R jsem si nevšiml. A popravdě, i kdybych všiml, tak ročník 2013 (ten čtyřoký) nechci. Navíc cena je nastavená naprosto nesmyslně, na západě začínají D6 2014 s podobným nájezdem na 12 tis. €. Každopádně asi T6R kontaktuju, proč je elektropohon měněný, podle mě by komponenty pro hybrid neměly být koncipovány jako spotřební díly.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Ano, možná u Toyoty, ale ne u Volva.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Přelouč
- Vůz: BYLO: Volvo XC60 2.4 D4 AWD MY2015
#6 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Zdravím, má prosím někdo s tímto vozem zkušenosti? Docela uvažuji o koupi jako ojetiny, v německu už se dají pořídit v přepočtu kolem 350 tisíc a na můj provoz mě to vychází jako ideální: Přes týden najezdím do práce a zpět za den cca 15km po městě - takže čistě na elektriku, o víkendu zase na chalupu a zpět kolem 250km, tedy zase ideálně nafta.
Neví ještě někdo jakou dává Volvo garanci na baterie? Jestli například po 10ti letech budou mít alespoň 70% kapacity atd ?
Neví ještě někdo jakou dává Volvo garanci na baterie? Jestli například po 10ti letech budou mít alespoň 70% kapacity atd ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#7 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Jedna věcná. S tímhle hybridem od volva se v Praze zadarmo parkovat nedá. Magistrát potvrzení nevystaví. Proč? Výkon instalovaného spalovacího motoru nesmí být vyšší než 135 kW.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Daňkovice
- Vůz: V 70 D5 2.4 AWD
#8 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Tak už to někdo rozsekněte! Mám rd s vlastní fotovotaikou takže se mi hybrid rozhodně vyplatí, jen pořád nevím jestli je V 60 dobrá volba. Překousnul bych i fakt, že má poměrně malý kufr, kdybych věděl, že bude spolehlivě fungovat. Každé auto potřebuje servis to je jasné ale dočítám se i o opravách okolo padesáti tisíc a to už mě trochu odrazuje. Může někdo říct jaké má to auto bolesti a jestli je dobré si ho pořídit?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#9 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#10 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Hmm, klasika. Jestli se to vyplati, zalezi na cene, na vyuziti a na stesti, plus nejaka ta subjektivni meritka jako spokojenost. Nez se projede/usetri 200 kKc v palivu, tak to taky chvilku trva. Na vymene klimakompresoru mi nejvic vadilo, ze to trva. Myslim, ze se to veslo pod 40 tisic. Celkove spise spokojenost. Tedy musim priznat, ze na cistou elektriku jezdim snad jenom v podzemni garazi.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
#11 VOLVO V60 D6 AWD Plug-in hybrid
Tak trochu přispěju do diskuze. Volvo V60 PHEV jsem koupil koncem července. Hned v srpnu jsem s ním odjel dovolenou v Itálii více jak 3300km za 14 dní. Auto jsem si opravdu užil. Žádný problém nenastal. Teď doma nabíjím v garáži a na nabití najedu přes 30 km na couračky ve městě. Auto je model 2014 vyrobeno ve 2013 a najeto má teď něco pes 260 tis. km. Normálně jsem si ho zamiloval. V ty Itálii jsem vubec nenabijel. Jezdil jsem hodně kopce na Garganu. Palubak mi teď ukazuje spotřebu 6,3. Jasně že mám trochu strach jestli něco neodejde ale to se muže stát u každého ojeteho auta. Jsem optimista a věřím že žádná tragédie nenastane. Svezení je parádní. Před ním jsem jezdil dvojkovym Superbem TDI 125 kW s poměrně dobrou výbavou ale Volvo je jiný kafe.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 77 Odpovědi
- 5005 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 4 Odpovědi
- 1325 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx
-
- 13 Odpovědi
- 1603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petrben
-
- 15 Odpovědi
- 1031 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 11 Odpovědi
- 584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz