Xc 60 t6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#1 Xc 60 t6
Ahoj, tak jsem se stal šťastným majitelem xc60 s t6 210kw motorem. Prosím o info jak je to u tohoto motoru s rozvody s na co si dát pozor a co nezanedbat. Zatím má najeto 90000km a vše je v pořádku ale do teď jsem měl diesly ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 8
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD
#2 Xc 60 t6
tak to Ti gratuluju, taky bych si rád pořídil XC60 s T6. nicméně skoro vůbec žádné nejsou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#3 Xc 60 t6
Díky za info, no zatím jsem z auta nadšený, výkon je parádní a Martine děkuji ale zajedu za tebou při dalším intervalu, olej v převodovce a v motoru mi vyměnili za mé účasti v Dekomu hned když jsem auto kupoval a servis zajišťoval předchozí majitel, převodovku dělali proplachem tak snad v pohodě.. Akorát musím vyměnit zrcátko respektive jeho střeva protože nevyhřívá a nesklápí ke karoserii, jinak blis funguje a naklápění sklíčka taky funguje tak nevím ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#4 Xc 60 t6
Tak zrcátko vyměněné akorát soudruzi z allegra poslali s vadnou kamerou, tak ta naštěstí ze starého fungovala a už zase sklápí po zamknutí a vyhřívá
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Xc 60 t6
Dolej si olej v zadním diferenciálu. Je ho málo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#6 Xc 60 t6
Jo slyšel jsem asi to při další výměně oleje nechám udělat Martinovi v lichnově
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#7 Xc 60 t6
Škoda že je tady t6 jako šafránu
#8 Xc 60 t6
Při další výměně třeba budeme řešit opravu diferenciálu.jansk píše:Jo slyšel jsem asi to při další výměně oleje nechám udělat Martinovi v lichnově
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#9 Xc 60 t6
Ale neníjansk píše:Škoda že je tady t6 jako šafránu
Jen nejsme vidět tolik, jako D5
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#10 Xc 60 t6
Ale jsou...RMZHM píše:tak to Ti gratuluju, taky bych si rád pořídil XC60 s T6. nicméně skoro vůbec žádné nejsou.
Dobrý olej do motoru, snížit si interval na 10 000km pokud tomu buděš větrtat koně. Jinak max 15 000km na olej a filtr.
Určitě co 60 000km (raději 50 000km) výplach automatu a nový olej. Totéž přední úhlovka, zadní diferák a pokud máš AWD, tak také haldex olej.
Nepočítám-li olej a filtr motoru, tak v olejích rozvodovek a AWD jsi za 2500.- + olej převodovka 2000.- plus práce, tak řekněme, že děleno 50 000km je to 10 halířů na kilometr a to za těch 210kW rozhodně stojí!!!
Jinak ostatní věci péče jako "normální" auto. Doporučuji taky samo VERVA100 + VIF, případně Carrera100, nebo VPOWER racing+
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#11 Xc 60 t6
Zdravim vsechny.
Jsem tu novy a sem me privedla nahoda. Jsem subarista a shanim aktualne nove (ojete) auto.
Jako subarista bych se rad drzel toho, na co jsem zvykly. Pohon vsech kol. spolehlivost, rozumne naklady na provoz, prakticnost.
No a proc to intro? Nahoda tomu chtela, ze mi bylo nabidnuto Volvo XC60, rok 2013, verze T6 AWD (blbec jsem si spatne ofotil technicak, ale uvedeni do provozu je konec 2013, objem 2953ccm, takze by to mel byt podle wiki motor B6304T4). Najeto ma +/- 50 000km a neni stocene, celou dobu bylo servisovane v Volvo. Cenu tu psat nechci a nebudu, ale rekneme ze je prizniva, diky prizni s majitelem auta. A prave a jen proto me to auto zaujalo.
Podle reakci soudim, ze je to vysnene auto spousty lidi tady, prave kvuli motoru. Ja se ho uprimne vcelku bojim, takze bych mel par otazek.
Abych pouzil okridlenou vetu- sice mam na opicku, ale musim se vazne rozmyslet, jestli budu mit na banany (ne nahodou jsem se drzel doted vzdy jednoduchych atmosferickych motoru). Auto kupuju primarne kvuli spolehlivosti a rozumnym nakladum. Zazitek z jizdy mam az na nizssich prickach (ackoliv se asi par mistnich ted chytlo za hlavu, ale tak to je- jsem primarne klidny ridic, ktery pouziva vykon navic jen pro bezpecne predjizdeni).
Se spotrebou jsem smiren, byt se mi uplne nelibi. Kazdopadne predelani na LPG nepripada v uvahu. Videl jsem az moc nepovedenych presaveb s Turbo motory na Subaru, nez abych to riskoval.
Takze otazky zde:
-Nemate nekdo sepsane predepsane servisni ukony pro toto auto?
Cetl jsem samozrejme predchozi prispevek. Takze
-co 15 000 olej v motoru+ filtr (na kolik to cca vyjde?)
-co 50 000 vsechny ostatni naplne (AWD, prevodovka, atd) - cca 5000,-
-kdy svicky?
-rozvod je retezem, pokud jsem dobre googlil, takze tam az nekdy v 200 000+ ?
-kdy dalsi filtry? Kabinovy, atd...
-neco dalsiho pravidelnyho?
Mate odhad, kdy odchazi dalsi veci?
-brzdy, kotouce, tlumice... Je mi jasne, ze to zavisi na stylu jizdy, ale aspon hrube (pro predstavu kotouce jsem na subaru menil az po 200 000, zadni tlumice po 180 000)
-co to dvojity turbo? Co jsem pochopil, kazdy tri valce maji svoje turbo, takze se to bude muset urcite menit zaraz. Kolik cca vyjde repas a kdy se ocekava odporouceni do vecnych lovist? (o novem asi ani realne nepremyslim).
-Automat by mel byt japonec, ne to GM, takze tam je realna zivotnost 250 000+?
Kolik cca je bezna trzni cena takovyho auta?
Chapu ze to jde urcit hur, ale motorizace je nastinena a auto je tusim v nejvyssi vybave.
Plus pripadne, kolik je cena auta s cca 150 000 najetymi?
Vsechny tyhle informace mozna zni divne, ale ja si vazne musim spocitat, jestli mam na banany. Ne ze bych ty penize nemel, ale od jistych castek me proste provoz auta prestava davat financni smysl. Primarne je to nastroj, zabava v podstate spis ne....
Diky za odpovedi!
(P.S. Jina Volva probirat nechci, jde mi jen opravdu o tohle, proto se ptam v topicu konkretniho modelu)
Jsem tu novy a sem me privedla nahoda. Jsem subarista a shanim aktualne nove (ojete) auto.
Jako subarista bych se rad drzel toho, na co jsem zvykly. Pohon vsech kol. spolehlivost, rozumne naklady na provoz, prakticnost.
No a proc to intro? Nahoda tomu chtela, ze mi bylo nabidnuto Volvo XC60, rok 2013, verze T6 AWD (blbec jsem si spatne ofotil technicak, ale uvedeni do provozu je konec 2013, objem 2953ccm, takze by to mel byt podle wiki motor B6304T4). Najeto ma +/- 50 000km a neni stocene, celou dobu bylo servisovane v Volvo. Cenu tu psat nechci a nebudu, ale rekneme ze je prizniva, diky prizni s majitelem auta. A prave a jen proto me to auto zaujalo.
Podle reakci soudim, ze je to vysnene auto spousty lidi tady, prave kvuli motoru. Ja se ho uprimne vcelku bojim, takze bych mel par otazek.
Abych pouzil okridlenou vetu- sice mam na opicku, ale musim se vazne rozmyslet, jestli budu mit na banany (ne nahodou jsem se drzel doted vzdy jednoduchych atmosferickych motoru). Auto kupuju primarne kvuli spolehlivosti a rozumnym nakladum. Zazitek z jizdy mam az na nizssich prickach (ackoliv se asi par mistnich ted chytlo za hlavu, ale tak to je- jsem primarne klidny ridic, ktery pouziva vykon navic jen pro bezpecne predjizdeni).
Se spotrebou jsem smiren, byt se mi uplne nelibi. Kazdopadne predelani na LPG nepripada v uvahu. Videl jsem az moc nepovedenych presaveb s Turbo motory na Subaru, nez abych to riskoval.
Takze otazky zde:
-Nemate nekdo sepsane predepsane servisni ukony pro toto auto?
Cetl jsem samozrejme predchozi prispevek. Takze
-co 15 000 olej v motoru+ filtr (na kolik to cca vyjde?)
-co 50 000 vsechny ostatni naplne (AWD, prevodovka, atd) - cca 5000,-
-kdy svicky?
-rozvod je retezem, pokud jsem dobre googlil, takze tam az nekdy v 200 000+ ?
-kdy dalsi filtry? Kabinovy, atd...
-neco dalsiho pravidelnyho?
Mate odhad, kdy odchazi dalsi veci?
-brzdy, kotouce, tlumice... Je mi jasne, ze to zavisi na stylu jizdy, ale aspon hrube (pro predstavu kotouce jsem na subaru menil az po 200 000, zadni tlumice po 180 000)
-co to dvojity turbo? Co jsem pochopil, kazdy tri valce maji svoje turbo, takze se to bude muset urcite menit zaraz. Kolik cca vyjde repas a kdy se ocekava odporouceni do vecnych lovist? (o novem asi ani realne nepremyslim).
-Automat by mel byt japonec, ne to GM, takze tam je realna zivotnost 250 000+?
Kolik cca je bezna trzni cena takovyho auta?
Chapu ze to jde urcit hur, ale motorizace je nastinena a auto je tusim v nejvyssi vybave.
Plus pripadne, kolik je cena auta s cca 150 000 najetymi?
Vsechny tyhle informace mozna zni divne, ale ja si vazne musim spocitat, jestli mam na banany. Ne ze bych ty penize nemel, ale od jistych castek me proste provoz auta prestava davat financni smysl. Primarne je to nastroj, zabava v podstate spis ne....
Diky za odpovedi!
(P.S. Jina Volva probirat nechci, jde mi jen opravdu o tohle, proto se ptam v topicu konkretniho modelu)
_________________
Zadne Volvo....
Subaru Forester
Zadne Volvo....
Subaru Forester
#12 Xc 60 t6
Asi nejlíp uděláš, když zajedeš do Kobylnic za Honzou Truksou a poptáš se https://autoambo.cz/kontakt
Pokud máš možnost vzít s sebou auto, tak se tam domluvíš i na diagnostiku...
Pokud máš možnost vzít s sebou auto, tak se tam domluvíš i na diagnostiku...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#13 Xc 60 t6
Ahoj, vítej Ubarusi - Subárusi !
Pochvala za správné umístění dotazu.
Motor T6 by se ti v XC60 mohl líbit
Napíšu ti odpovědi k tvým otázkám do tvého textu na zakladě mých zkušeností s T6.
Jinak pokud jsi "primarne klidny ridic, ktery pouziva vykon navic jen pro bezpecne predjizdeni" nemusíš mít o turbo a zbytek strach.
"Se spotrebou jsem smiren, byt se mi uplne nelibi." Nevím kolik pápne atmo Subaru, ale se svou T6 jezdím letní spotřeba 10,96, zimní spotřeba 12,67 dlouhodobě obojí.
Takze otazky zde:
-Nemate nekdo sepsane predepsane servisni ukony pro toto auto? -stačí dodržovat servisní knížku a těch pár již zmíněných hlavních věcí. Nic extra dalšího není vyžadováno.
Cetl jsem samozrejme predchozi prispevek. Takze
-co 15 000 olej v motoru+ filtr (na kolik to cca vyjde?) - měním si sám 7,4l oleje a filtr mám do 2000.-kč
-co 50 000 vsechny ostatni naplne (AWD, prevodovka, atd) - cca 5000,- -AWD je v tvém případě jen olej, protože filtr kit už Haldex V.generace nemá = litr oleje 800.- , Přední úhlovka litr a zadní diferenciál taky litr obojí dohromady kolem tisícovky, Převodovka - pokud proplach cca 10l oleje tak tam už je to za zhruba 4000.- ale je to jednou za 60tkm...
-kdy svicky? -pokud budeš chtít mít dobrý pocit v 90tkm si je můžeš vyměnit, ale do 150tkm dojezdí taky.
-rozvod je retezem, pokud jsem dobre googlil, takze tam az nekdy v 200 000+ ? -neřešit, tak dloho to auto mít nebudeš. To když už, tak Pomocný řemen, napínací kladku a vodní pumpu preventivně ve 160tkm.(tyto 3 věci dohromady cca 9000.-
-kdy dalsi filtry? Kabinovy, atd... - kabinový měním jednou za sezónu za 840.- s aktivním uhlím, bez uhlí je asi o polovinu levnější.
-neco dalsiho pravidelnyho? - nic pravidelného než výše tu není. Neblázni, je to jen obyčejné auto, žádný supersport.
Mate odhad, kdy odchazi dalsi veci? -není od věci po 150tkm přetěsnit vakuovou pumpu servisním kitem za ca 1500.- a až začne auto na volnoběh pískat (200tkm) tak domek odvětrání klikové skříně za ca 4000.-
-brzdy, kotouce, tlumice... Je mi jasne, ze to zavisi na stylu jizdy, ale aspon hrube (pro predstavu kotouce jsem na subaru menil az po 200 000, zadni tlumice po 180 000) -to tak zhruba odpovídá. (co jsem pochopil, tak to chceš ve 150tkm prodat, takže by se tě to týkat nemělo)
-co to dvojity turbo? Co jsem pochopil, kazdy tri valce maji svoje turbo, takze se to bude muset urcite menit zaraz. Kolik cca vyjde repas a kdy se ocekava odporouceni do vecnych lovist? (o novem asi ani realne nepremyslim). - DVOJITÉ turbo tam NENÍ! Je tam jen jedno. Dvojité mají všechny diesely a měly ho staré T6 co se dávaly do S80 a XC90. opět - neřeš! Jak jsi napsal..pokud ježdíš jako člověk, nebudeš ho repasovat ani měnit. Max.přetěsnění přepadu, ale to je opět od 180tkm a výše.
-Automat by mel byt japonec, ne to GM, takze tam je realna zivotnost 250 000+? - zde záleží na péči, pokud budeš co 60tkm alespoň měnit olej v AT, tak 200tkm v pohodě. Pokud i proplachy, tak 300tkm jak fík.
Kolik cca je bezna trzni cena takovyho auta?
Chapu ze to jde urcit hur, ale motorizace je nastinena a auto je tusim v nejvyssi vybave.
Plus pripadne, kolik je cena auta s cca 150 000 najetymi? -https://www.mobile.de
Tož snad jsem ti alespoň trochu srovnal myšlenky.
Pochvala za správné umístění dotazu.
Motor T6 by se ti v XC60 mohl líbit
Napíšu ti odpovědi k tvým otázkám do tvého textu na zakladě mých zkušeností s T6.
Jinak pokud jsi "primarne klidny ridic, ktery pouziva vykon navic jen pro bezpecne predjizdeni" nemusíš mít o turbo a zbytek strach.
"Se spotrebou jsem smiren, byt se mi uplne nelibi." Nevím kolik pápne atmo Subaru, ale se svou T6 jezdím letní spotřeba 10,96, zimní spotřeba 12,67 dlouhodobě obojí.
Takze otazky zde:
-Nemate nekdo sepsane predepsane servisni ukony pro toto auto? -stačí dodržovat servisní knížku a těch pár již zmíněných hlavních věcí. Nic extra dalšího není vyžadováno.
Cetl jsem samozrejme predchozi prispevek. Takze
-co 15 000 olej v motoru+ filtr (na kolik to cca vyjde?) - měním si sám 7,4l oleje a filtr mám do 2000.-kč
-co 50 000 vsechny ostatni naplne (AWD, prevodovka, atd) - cca 5000,- -AWD je v tvém případě jen olej, protože filtr kit už Haldex V.generace nemá = litr oleje 800.- , Přední úhlovka litr a zadní diferenciál taky litr obojí dohromady kolem tisícovky, Převodovka - pokud proplach cca 10l oleje tak tam už je to za zhruba 4000.- ale je to jednou za 60tkm...
-kdy svicky? -pokud budeš chtít mít dobrý pocit v 90tkm si je můžeš vyměnit, ale do 150tkm dojezdí taky.
-rozvod je retezem, pokud jsem dobre googlil, takze tam az nekdy v 200 000+ ? -neřešit, tak dloho to auto mít nebudeš. To když už, tak Pomocný řemen, napínací kladku a vodní pumpu preventivně ve 160tkm.(tyto 3 věci dohromady cca 9000.-
-kdy dalsi filtry? Kabinovy, atd... - kabinový měním jednou za sezónu za 840.- s aktivním uhlím, bez uhlí je asi o polovinu levnější.
-neco dalsiho pravidelnyho? - nic pravidelného než výše tu není. Neblázni, je to jen obyčejné auto, žádný supersport.
Mate odhad, kdy odchazi dalsi veci? -není od věci po 150tkm přetěsnit vakuovou pumpu servisním kitem za ca 1500.- a až začne auto na volnoběh pískat (200tkm) tak domek odvětrání klikové skříně za ca 4000.-
-brzdy, kotouce, tlumice... Je mi jasne, ze to zavisi na stylu jizdy, ale aspon hrube (pro predstavu kotouce jsem na subaru menil az po 200 000, zadni tlumice po 180 000) -to tak zhruba odpovídá. (co jsem pochopil, tak to chceš ve 150tkm prodat, takže by se tě to týkat nemělo)
-co to dvojity turbo? Co jsem pochopil, kazdy tri valce maji svoje turbo, takze se to bude muset urcite menit zaraz. Kolik cca vyjde repas a kdy se ocekava odporouceni do vecnych lovist? (o novem asi ani realne nepremyslim). - DVOJITÉ turbo tam NENÍ! Je tam jen jedno. Dvojité mají všechny diesely a měly ho staré T6 co se dávaly do S80 a XC90. opět - neřeš! Jak jsi napsal..pokud ježdíš jako člověk, nebudeš ho repasovat ani měnit. Max.přetěsnění přepadu, ale to je opět od 180tkm a výše.
-Automat by mel byt japonec, ne to GM, takze tam je realna zivotnost 250 000+? - zde záleží na péči, pokud budeš co 60tkm alespoň měnit olej v AT, tak 200tkm v pohodě. Pokud i proplachy, tak 300tkm jak fík.
Kolik cca je bezna trzni cena takovyho auta?
Chapu ze to jde urcit hur, ale motorizace je nastinena a auto je tusim v nejvyssi vybave.
Plus pripadne, kolik je cena auta s cca 150 000 najetymi? -https://www.mobile.de
Tož snad jsem ti alespoň trochu srovnal myšlenky.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#14 Xc 60 t6
Diky za srovnani myslenek !
Jeste se otocim do tech Kobylic, ale jsem uz celkem nalomenej.
Ja chapu, ze to zni trosku vydesene, ale jak rikam jezdil jsem vzdycky jednoduchy atmosfery. A kdyz jsem videl tu zmet trubek pod kapotou a spoustu elektroniky, tak me trosku polil studeny pot
Jeste se otocim do tech Kobylic, ale jsem uz celkem nalomenej.
Ja chapu, ze to zni trosku vydesene, ale jak rikam jezdil jsem vzdycky jednoduchy atmosfery. A kdyz jsem videl tu zmet trubek pod kapotou a spoustu elektroniky, tak me trosku polil studeny pot
_________________
Zadne Volvo....
Subaru Forester
Zadne Volvo....
Subaru Forester
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#15 Xc 60 t6
Já tě chápu, já byl také pravověrný atmosférák , tohle je můj první turbomotor.urabus píše:Diky za srovnani myslenek !
Jeste se otocim do tech Kobylic, ale jsem uz celkem nalomenej.
Ja chapu, ze to zni trosku vydesene, ale jak rikam jezdil jsem vzdycky jednoduchy atmosfery. A kdyz jsem videl tu zmet trubek pod kapotou a spoustu elektroniky, tak me trosku polil studeny pot
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#16 Xc 60 t6
Ze zajmu-kolik ma ta tvoje T6 nalitany?
_________________
Zadne Volvo....
Subaru Forester
Zadne Volvo....
Subaru Forester
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#17 Xc 60 t6
300+urabus píše:Ze zajmu-kolik ma ta tvoje T6 nalitany?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Těšín
- Vůz: XC60 T6 210kw
#18 Xc 60 t6
Ahoj, vše co bylo zde napsáno víceméně sedí, akorát spotřeba počítej u XC60 cca 12,5l průměr léto a 13 zima, aspoň já to tak mám a jezdím klidnou jízdou. Brzdy jsem měnil teď ve 110000 km - auto je přeci jen celkem těžké, jinak za rok jsem najezdil 15000 km naprosto bez investic. Teď mě čeká po roce olej a filtry. Jinak svezení oproti D5, D4 nebe a dudy. Je to raketa... Svíčky bych měnil co 60000km spíše pro klid duše není to až tak velká investice..
#19 Xc 60 t6
Diky za odpovedi...
Po velkem pocitani vsech ruznych veci ho asi nakonec nevezmu, preci jen autama neziju a sam sobe si nektere veci nedokazu obhajit...
Ale vypada to, ze pujde do sveta, pokud by po ni nekdo touzil
Po velkem pocitani vsech ruznych veci ho asi nakonec nevezmu, preci jen autama neziju a sam sobe si nektere veci nedokazu obhajit...
Ale vypada to, ze pujde do sveta, pokud by po ni nekdo touzil
_________________
Zadne Volvo....
Subaru Forester
Zadne Volvo....
Subaru Forester
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Xc 60 t6
Určitě sem nahoď tu nabídku. Takového vozu se určitě někdo rád ujme.urabus píše:Diky za odpovedi...
Po velkem pocitani vsech ruznych veci ho asi nakonec nevezmu, preci jen autama neziju a sam sobe si nektere veci nedokazu obhajit...
Ale vypada to, ze pujde do sveta, pokud by po ni nekdo touzil
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#21 Xc 60 t6
Ahoj, napiš mi prosím pár detailů a alespoň orientačně cenovku.urabus píše:Diky za odpovedi...
Po velkem pocitani vsech ruznych veci ho asi nakonec nevezmu, preci jen autama neziju a sam sobe si nektere veci nedokazu obhajit...
Ale vypada to, ze pujde do sveta, pokud by po ni nekdo touzil
Děkuji Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Xc 60 t6
Dana jsem ihned tipoval
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 Xc 60 t6
Znáš mě jako "svoje boty" a vidíš do mě "jako do hubený"...hajnej píše:Dana jsem ihned tipoval
Ano, XC60 s tímto motorem by se mi velmi líbila.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#24 Xc 60 t6
Nekoupil jsi teď náhodou tu V8?Danniel74 píše:Znáš mě jako "svoje boty" a vidíš do mě "jako do hubený"...hajnej píše:Dana jsem ihned tipoval
Ano, XC60 s tímto motorem by se mi velmi líbila.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#25 Xc 60 t6
Ahoj, nekoupil. Reagoval jsem ihned, ale byl už ve frontě. Byl někdo rychlejší....
A pak na co V8, je to užraný, líný, nemá to žádný zvuk a ani koule .... Nee, beru zpět. Měl jsem možnost mít u domu 2x S80. Škoda.... třeba příště.
Ať to jezdí! Dan
A pak na co V8, je to užraný, líný, nemá to žádný zvuk a ani koule .... Nee, beru zpět. Měl jsem možnost mít u domu 2x S80. Škoda.... třeba příště.
Ať to jezdí! Dan
_________________
S90 B5
S90 B5