xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC70

#1 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od valice00 »

Ahoj vlastnim auto asi rok, tento problem se projevuje od zacatku. Ted v zime to ale zaclo zlobit vic. Zastrcim klicek auto si ho vtahne ,ale nastartovat nejde a dojde jakoby k takovymu cvaknuti.Takze musim klicek vytahnout a postup opakovat .Z 90% se vzdycky povedlo nastartovat napodruhe.Ale ted posledni tyden uz jsem nekolikrat startoval i na po 4 te . Mel nekdo podobnou zkusenost ? Delaji to oba dva klice . Mohl by to byt imobilizer ? Kolik by mohka stat oprava ? Ve volvu mi pred pul rokem rekli ze mam zkusit druhy klic a ja to pak nejak prestal resit .Ale ted uz bych to resit chtel preci jen to nevypada dobre kdyz nekoho vezete ve Volvu a startujete 2 minuty :D diky za rady

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4174
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od jancho »

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4174
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#3 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od jancho »

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=38324&hilit=****%C3%ADtko

Nejsem si jistý, ale možná je to, co se řeší v těchto dvou vláknech.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#4 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Arkaz »

Toto bude asi chyba P3 modelov mne šachtu na xc70 menili vo volve za novú.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#5 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

Tak to startuj bez klíčku v šachtě. :unknown:
Já ho tam nestrkám, mám jej pořad jen v kapse.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

GDPR_user

#6 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od GDPR_user »

Hajcus píše:Tak to startuj bez klíčku v šachtě. :unknown:
Já ho tam nestrkám, mám jej pořad jen v kapse.
Jenomže to musíš mít keyless

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#7 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

martinopel píše:
Hajcus píše:Tak to startuj bez klíčku v šachtě. :unknown:
Já ho tam nestrkám, mám jej pořad jen v kapse.
Jenomže to musíš mít keyless
Ahááá :shock:
Tož to se omlouvám. (na druhou stranu... proč tam teda tu šachtu dávají, když pro keyless je zbytečná? S tím může automobilka ušetřit a o kurvítko méně.. :fool: )
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#8 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Protože si zapneš elektiku bez startování. Bez zasunutého klíčku to sice také zapneš, ale pořád to řve, že není klíč (ZAP. zap ) . Tedy alespoň mě.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 32
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: XC70 II D5 136kw '07

#9 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od milok »

valice00 - podarilo sa ti to opravit?

martinopel - vedel by si prezradit aj zhruba ako? resp. nasiel by sa niekto v okoli BB, co vie tento problem fixnut? Tipujem, ze staci vymenit antenu immobilizeru v tej sachte, ale neviem najst nejake relevantne info na nete, co vymenit za co a ci sa ta sachta da rozobrat bez toho aby ju bolo treba prepilovat, a podobne...
_________________
Volvo XC70 II 2007 D5 136kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
Bydliště: Děčín

#10 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od krusnohorec.dc »

Jakub Svoboda píše:Protože si zapneš elektiku bez startování. Bez zasunutého klíčku to sice také zapneš, ale pořád to řve, že není klíč (ZAP. zap ) . Tedy alespoň mě.
Ja zapnu elektriku že startuji bez sešlapnutý brzdy teda hraje radio a jdou kabinove zapalovače po nějaké době se to chce vypnout ale to stačí buď přečist zpravy nebo zmačknout entr nic jinýho klič to chce když se vzdálim kousek od auta jinak nic...
_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#11 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Jakub Svoboda »

JJ, toto už jsem také po nějaké době zjistil, ale dík za info.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#12 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

Omlouvám se za OT. ale když už jsou tu odborníci na Key-less...
Včera jsem zkoušel svůj druhý klíč (dělám to tak von sicher co půl rok..) A nešlo mi otevřít klikou bezklíčkově.
Musel jsem zmáčknout tlačítko. To se pak dveře odemkly. Po nastoupení jsem chtěl nastartovat a napsaná hláška "Klíč vozu nenalezen". Tak jsem dal klíč do šachty a nastartoval.
Po nastartování to nic nenapsalo.. Čekal jsem třeba "Vyměňte baterii v klíčku" že proto nešlo Key-less, ale nic. :unknown:
Setkal se s tím někdo?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
Bydliště: Děčín

#13 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od krusnohorec.dc »

I když je slabá baterie tak to nějakou dobu funguje ,v mém připadě asi tři dni a zřejmě by to vydrželo i déle,mám tedy ovladáni s dvouma bateriema a každá napají jeden okruh ,no prostě auti si řeklo baterky anic jsem dal nezkoumal no....
_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#14 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

krusnohorec.dc píše:I když je slabá baterie tak to nějakou dobu funguje ,v mém připadě asi tři dni a zřejmě by to vydrželo i déle,mám tedy ovladáni s dvouma bateriema a každá napají jeden okruh ,no prostě auti si řeklo baterky anic jsem dal nezkoumal no....
Já mám také 2x baterie, ale pleteš se, s dovolením.. Jelikož jsem předevčírem měnil ty dvě bat. v prvním ovladači, právě jsem toto dvouzapojení zkoumal a není to, že by každá bat.napájela jiný okruh. Ten plastový oddělovač, co je mezi těmi dvěmi CR2430 není pro oddělení okruhů, ale pro to, aby se baterie daly zapojit do "paralelu" = zvýšila se jejich kapacita a tím tedy výdrž. Když prozkoumáš šachtu pro baterie, jeden kontakt sdružuje boční + a dva kontakty (spodní a horní) se sbíhají v -
Sorry za OT.
bat.JPG
bat.JPG (51.72 KiB) Zobrazeno 1147 x
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 82
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Nymburk
Vůz: ,mercedes b170,xc60 d3 my17
Bydliště: Nymburk

#15 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od bajt »

a kdyz uz jste to menili,prozradte jaky baterie tam jsou,prosim.kdyby me to potkalo at jsem pripravenej.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#16 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

bajt píše:a kdyz uz jste to menili,prozradte jaky baterie tam jsou,prosim.kdyby me to potkalo at jsem pripravenej.
Kdybys čelt očima.... hned můj příspěvek nad...
dvě CR2430
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#17 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Hájčus píše:Omlouvám se za OT. ale když už jsou tu odborníci na Key-less...
Včera jsem zkoušel svůj druhý klíč (dělám to tak von sicher co půl rok..) A nešlo mi otevřít klikou bezklíčkově.
Musel jsem zmáčknout tlačítko. To se pak dveře odemkly. Po nastoupení jsem chtěl nastartovat a napsaná hláška "Klíč vozu nenalezen". Tak jsem dal klíč do šachty a nastartoval.
Po nastartování to nic nenapsalo.. Čekal jsem třeba "Vyměňte baterii v klíčku" že proto nešlo Key-less, ale nic. :unknown:
Setkal se s tím někdo?
Ahoj, mě se něco stalo podobného. Máme se ženou oba klíčky stále v provozu podle toho jak si střídáme auto a jeden klíček prostě žere baterky mnohem rychleji. A stalo se mi právě také to samé, že jsem se do auta přes Keyless nedostal, ba dokonce ani dálkou. Rozebral přeměřil baterie a zdály se OK. No a po složení najednou vše šlapalo jak má. Asi nějaký špatný kontakt, všiml jsem si, že byla propojka na plastu drobet zoxidovaná a i po 3 měsících stále OK.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 82
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Nymburk
Vůz: ,mercedes b170,xc60 d3 my17
Bydliště: Nymburk

#18 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od bajt »

Hájčus píše:
bajt píše:a kdyz uz jste to menili,prozradte jaky baterie tam jsou,prosim.kdyby me to potkalo at jsem pripravenej.
Kdybys čelt očima.... hned můj příspěvek nad...
dvě CR2430
ajoooo,pardon

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#19 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od Hájčus »

Jakub Svoboda píše:Ahoj, mě se něco stalo podobného. Máme se ženou oba klíčky stále v provozu podle toho jak si střídáme auto a jeden klíček prostě žere baterky mnohem rychleji. A stalo se mi právě také to samé, že jsem se do auta přes Keyless nedostal, ba dokonce ani dálkou. Rozebral přeměřil baterie a zdály se OK. No a po složení najednou vše šlapalo jak má. Asi nějaký špatný kontakt, všiml jsem si, že byla propojka na plastu drobet zoxidovaná a i po 3 měsících stále OK.
Ha, nu tak zkusím rozebrat a přebrousit kontakty... Díky za tip! :beer:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
Bydliště: Děčín

#20 xc70 III 2008 sachta pro klicek problem se startovanim !

Příspěvek od krusnohorec.dc »

Hájčus píše:
krusnohorec.dc píše:I když je slabá baterie tak to nějakou dobu funguje ,v mém připadě asi tři dni a zřejmě by to vydrželo i déle,mám tedy ovladáni s dvouma bateriema a každá napají jeden okruh ,no prostě auti si řeklo baterky anic jsem dal nezkoumal no....
Já mám také 2x baterie, ale pleteš se, s dovolením.. Jelikož jsem předevčírem měnil ty dvě bat. v prvním ovladači, právě jsem toto dvouzapojení zkoumal a není to, že by každá bat.napájela jiný okruh. Ten plastový oddělovač, co je mezi těmi dvěmi CR2430 není pro oddělení okruhů, ale pro to, aby se baterie daly zapojit do "paralelu" = zvýšila se jejich kapacita a tím tedy výdrž. Když prozkoumáš šachtu pro baterie, jeden kontakt sdružuje boční + a dva kontakty (spodní a horní) se sbíhají v -
Sorry za OT.
[azvachment=0]bat.JPG[/attachment]
Aha to mě nenapadlo že záměrem je zvyšení kapacity,oni totiž někdy tyto baterie mají neuvěřitelnou životnost(moje zkušenost s xantií tu jsem koupil pětiletou po dalších 10ti letech jsem pojal podezření zda tam vůbec nějaká baterie je,no a byla :lol: a asi je tam dodnes :D )neuvěřitelná životnost no....
_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“