Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: V70 D5 MY11

#1 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od lukas5 »

Zdravím, jaké by jste doporučili tlumiče ke sníženým pružinám Eibach.

Přemýšlím nad:
-Sachs
-Bilstein B6 sport
-Bilstein B8

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od Krystof P. »

Doporučovali bychom Öhlinse :ROFL:

ale cokoliv z toho co jsi napsal funguje, B6 pro jakej takej komfort, B8 pro totální nekomfort, ale lepší vlastnosti

Eibachy se dají napasovat na cokoliv od série (sachs) po performance tlumiče, který ještě nejsou v coilover provedení. Já bych šel do B6

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#3 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od 3m3 »

Mam B6 ale na standartnich pruzinach,kdyz bys chtel srovnani
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: V70 D5 MY11

#4 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od lukas5 »

Díky za názor, taky hlavně přemýšlím o B6. Pružiny Eibach mám objednané, dorazí za měsíc, tak zatím mám čas přemýšlet jaké tlumiče.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od Urvanej »

Nechci nijak rozporovat předešlé, ale co já vim z několika aut, tak rozdíl mezi B6 a B8 je jen v délce, což záleží na typu pružin. Co vim z jinýho pekáče, tak B8+kratší eibachy = kit B10.
EDIT: kecám, B12 je ten kit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: V70 D5 MY11

#6 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od lukas5 »

Urvanej píše:Nechci nijak rozporovat předešlé, ale co já vim z několika aut, tak rozdíl mezi B6 a B8 je jen v délce, což záleží na typu pružin. Co vim z jinýho pekáče, tak B8+kratší eibachy = kit B10.

Takže bys doporučil dát ke sníženým pružinám kratší B8? Chtěl jsem dávat 18''kola, ale asi tam nechám 17''co mám a případně podložky pod kola ( Eibach 10mm ) ať je to trochu širší.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od Urvanej »

Zálěží jaký snížený pružiny. Prostě pružina musí držet na místě, i když je tlumič roztaženej na max, to je jediný co tě zajímá.
Upravil sem výše, protože B8+snížený pružiny je set B12. B10 má v setu nějaký jinší tlumiče.
Pochybuju, že máš světově unikátní auto,tak bych spíš šel do nějaký osvědčený kombinace. Ale k takovým info budeš muset lovit v cizojazyčných vodách.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#8 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Pánové ještě to tu trochu nakopnu...jak teda fungují ty B6? Nechá se to nebo je to už nepohodlný? Asi bych do nich skočil
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#9 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od doktor »

Mám na C70 kombinaci Eichbach + B6 a pro moje potřeby to funguje dobře. Asi i líp než jsem schopen já se svými řidičskými dovednostmi poznat. Vycházel jsem ze zkušenosti skvělých jízdních vlastnosti svého saabu aera , kde už podobnou kombinaci mám.

Ale zjednodušeně. Když v 90-ti prudce zatočím volant doprava a vezmu téměř pravoúhlou zatáčku u Lidic , tak auto zatáčí, nenaklání se, pískají gumy jak o život , ale člověk za volantem se cítí pořád bezpečně a bez pocitu, že vylítne ze silnice.

To samé nájezd z mostu na dálniční přípoj. Je to z kopce táhlá 270° doprava. S bývalým podvozkem bych to takhle neprojel ani náhodou, aniž bych se musel bát o život.

Možná by to zvládlo i ve vyšší rychlosti, ale touž jsem připosranej. Přejezdy nerovností , záplat a děr jsou v pohodě, na gumách 225/45/17 stále pocit dostatečného pohodlí.

Takže sumárum. Závodní jezdci by nejspíš brali stavitelný podvozek a podobné vymoženosti, ale pro běžného smrtelníka, který tomu nechce moc rozumět, nechce se v tom hrabat a nastavovat správnou konfiguraci, jenom si chce občas ostřeji projet zatáčkou a mít u toho nikoliv vyděšeněj ale vytlemenej výraz, to je akorát. Zrovna levný to nění, mě ta kombinace stála asi 25 tis., ale nakonec to za to srandu i stojí.

Jo a snížení oproti stock tlumičům je 30 mm, takže to samozřejmě i vypadá o dost lépe. Ostatně viz moje galerie, kde lze porovnat C70 před a po.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

GDPR_user

#10 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od GDPR_user »

Docela zábavné,když chtějí sportovní podvozek lidé s dieselem. :lol:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#11 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od doktor »

Já bych jednou chtěl mít C70II cabrio, ale když vidím, že tam rvali ty D5tky, tak mi je smutno. Až na to příjde, tak snad budou ještě k mání nějaké slušné T5.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#12 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Díky zejména Doktorovi za smysluplný report. Asi je zkusím.
To Martin: nevím co je na tom zábavného, navíc pochybuju že zrovna B6 se nechají považovat za "sportovní podvozek" :lol:
Kdybych chtěl sportovní podvozek, budu řešit asi B10 a výše. Chci jen něco trochu lepšího než stock, na závody se rozhodně nechystám. Ale zase z toho nechci tvrdou uskákanou dročku, je to pořád dejlykchár
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“