Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#476 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
S80 je další varianta. Já jsem dost vysoký a v S60 když si sednu vpředu na pohodu, tak se za mě nevejde dítě s nohama.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#477 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Mám za sebou malou holku v sedačce, na málo místa pro nohy si nestěžuje, já se taky rád rozvaluju a mám as 183cm, takže místa asi taky dost..homy píše:S80 je další varianta. Já jsem dost vysoký a v S60 když si sednu vpředu na pohodu, tak se za mě nevejde dítě s nohama.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#478 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
já 198.
V Superbu tohle řešit nemusím, tam je i dvoumetrový za mnou v pohodě
V Superbu tohle řešit nemusím, tam je i dvoumetrový za mnou v pohodě
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 738
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#479 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
V Superbu vzadu v pohodě, ale řidič nemůže být v pohodě. Omlouvám se, ale já jezdím služebně Octavií a Superbem...v posazení řidiče není pro mých 173 cm žádného rozdílu, ale....ta ergonomie, vedení sedaček, nastavení je jednou pro vždy u mne ve Volvo nenapodobitelné. Jo a jen tak mimochodem, nepatří to sem a to nejen do tohoto vlákna, ale ani na toto fórum. Mám na "triku" 2 x Octavii 1,9 TDI (98 tis.km a 125 tis.km). Neopravitelné a 2 x klika "ven"...Toto napsat někde na "škodováckém" fóru tak mě ukamenují
Já nemohu radit, mám Volvo 3 měsíce, ale nic lepšího jsem neřídil, nevěřil mu a má jízda je mnoho bezpečnější, ptž.je klidnější
D 5 (151 kW), to je motor, který mě zcela uspokojuje.
Já nemohu radit, mám Volvo 3 měsíce, ale nic lepšího jsem neřídil, nevěřil mu a má jízda je mnoho bezpečnější, ptž.je klidnější
D 5 (151 kW), to je motor, který mě zcela uspokojuje.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#480 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
sedadla jsou ve Volvu rozhodně pohodlnější, ale upřímně raději méně pohodlná sedadla a dostatek místa vzadu, to že je to auto malé je prostě fakt, který žádná sebevíc lepší sedačka nezachrání.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#481 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak s tím nemohu souhlasit. Vzhledem k tomu, že 99% času jezdím v autě sám, tak preferuji pohodlíčko pro sebe a na ostatní spolucestující kašlu.homy píše:...upřímně raději méně pohodlná sedadla a dostatek místa vzadu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#482 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
já se řadím k více vnímavým
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 39
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
#483 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Začínám pokukovat po něčem větším, než je V40, takže určitě V70. S cenou do 200k. Ideálně v benzínu (nebo DPF kurvítko není u VOLVA takový problém?) Zaujala mě tato https://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-24-auto-acsevisni-knizkac-8024542.html Co si myslíte u benzinu o tomto nájezdu?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
#484 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
URČITĚ BYCH ŠEL DO AUTOMATICKÉ PŘEVODOVKY,NIKOLIV DO MANUÁLU.Bilajz píše:Začínám pokukovat po něčem větším, než je V40, takže určitě V70. S cenou do 200k. Ideálně v benzínu (nebo DPF kurvítko není u VOLVA takový problém?) Zaujala mě tato https://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-24-auto-acsevisni-knizkac-8024542.html Co si myslíte u benzinu o tomto nájezdu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 39
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
#485 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
U benzínu, nebo u V70III obecně? A jak je to u druhé generace?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#486 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dle toho co tu na fóru již několkrát popisoval D.Patočka (specialista na převodovky) tak do automatu se dá koupit jakákoliv položka. Načež do manuálu se nedá sehnat nic. Navíc u 6q manuálu je nejaký problém s nedostatečně mazaným ložiskem či tak nějak.
Já také chtěl původně manuál, ale dnes už vím, že automat je moc super, má své výhody a tak, takže každé další auto bude také v automatu.
Já také chtěl původně manuál, ale dnes už vím, že automat je moc super, má své výhody a tak, takže každé další auto bude také v automatu.
#487 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj,
Uvažuji o nákupu novějšího Volva.
Radeji bych V70 nebo XC70, ale žena se bojí, že už je to moc velké na parkování atd. Takže asi vyhraje V60 (po zkušenostech s V50 2.0D)
Prosím Vás tedy o radu abych se nespálil.
Zatím jsme předběžně vybrali https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/17231786?goFrom=list
popč. přímo prodejce http://auto-pruhonice.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/V60/D5-AWD-Ocean-Race-CZ-1-majitel-kjbqau8u
Děkuji
Uvažuji o nákupu novějšího Volva.
Radeji bych V70 nebo XC70, ale žena se bojí, že už je to moc velké na parkování atd. Takže asi vyhraje V60 (po zkušenostech s V50 2.0D)
Prosím Vás tedy o radu abych se nespálil.
Zatím jsme předběžně vybrali https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/17231786?goFrom=list
popč. přímo prodejce http://auto-pruhonice.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/V60/D5-AWD-Ocean-Race-CZ-1-majitel-kjbqau8u
Děkuji
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#488 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Uřčitě dle servisky velké + výměna oleje v AUTOMATU. Pro mě vizuelně pěkný kouse, ale jen můj názor. Cena možná by mohla být o 50k méně. Výbava asi základ.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#489 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Koukam na to jen na mobilu, ale olej v AT byl asi pri posledni prohlidce menen, ne? (Tezko rici proc nebyl menen i kolem 60t. km).
Co ta chybejici prohlidka? Jeste bych radeji na Cebii overil, zda nebyl nejaky tukanec, protoze jinak by urcite nezapomneli napsat nehavarovano.
Jinak zavidim el.sedadla - ne kvuli serizovani, ale kvuli at.naklapeni praveho zrcatka pri couvani.
Cenu neumim posoudit, protoze o ceny aut s AWD jsem se nikdy nezajimal.
Skoda chybejici navigace.
Na parkovani to bude asi stejny jako S60 II, takze horsi rejd pri zajizdeni u obchodaku mezi auta po predu.
Co ta chybejici prohlidka? Jeste bych radeji na Cebii overil, zda nebyl nejaky tukanec, protoze jinak by urcite nezapomneli napsat nehavarovano.
Jinak zavidim el.sedadla - ne kvuli serizovani, ale kvuli at.naklapeni praveho zrcatka pri couvani.
Cenu neumim posoudit, protoze o ceny aut s AWD jsem se nikdy nezajimal.
Skoda chybejici navigace.
Na parkovani to bude asi stejny jako S60 II, takze horsi rejd pri zajizdeni u obchodaku mezi auta po predu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 39
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
#490 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Co říkáte na tohle? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17403514?company=1&goFrom=list Máte někdo zkušenosti s nákupem ojetin od Auto Palace?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
#491 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj, děkuji za postřehy.shalibaba píše:Koukam na to jen na mobilu, ale olej v AT byl asi pri posledni prohlidce menen, ne? (Tezko rici proc nebyl menen i kolem 60t. km).
Co ta chybejici prohlidka? Jeste bych radeji na Cebii overil, zda nebyl nejaky tukanec, protoze jinak by urcite nezapomneli napsat nehavarovano.
Jinak zavidim el.sedadla - ne kvuli serizovani, ale kvuli at.naklapeni praveho zrcatka pri couvani.
Cenu neumim posoudit, protoze o ceny aut s AWD jsem se nikdy nezajimal.
Skoda chybejici navigace.
Na parkovani to bude asi stejny jako S60 II, takze horsi rejd pri zajizdeni u obchodaku mezi auta po predu.
Servisní prohlídka není, ale udělají ji v ceně.
Navigace nevadí, stejně používám online v mobilu.
Na sauto jsem si vyfiltroval auta pouze v minulosti nehavarovaná a toto se zobrazilo také. Proto jsem předpokládal, že není bourané.
Základní informace od Cebia ukazují 4x poškození.
Ptal jsem se prodejce a údajně bylo havarováno na zadek, kde byl vyměněn zadní nárazník a lakování.
A také předek (výměna nárazníku, pravého světla, lakování), koukal jsem se na nosníky v části motoru a nic poškozeného jsem neviděl.
Detailní přehled od Cebia vypadá takto:
stav tachometru:
1/2012 0km
2/2015 66 500km
3/2016 110 500km
6/2016 115 000km
4/2017 124 500km
Záznamy o poškození
3/2012 oprava zadní část, výše škody 3679 EURO
4/2012 oprava přední část, výše škody 1491 EURO
11/2012 oprava přední část, výše škody 9878 EURO
5/2015 oprava přední část, výše škody 4575 EURO
Tak nevím, kamarád si ťuknul předek u nové Ford Fiesta 1.2 a škoda byla kolem 100 000 ikdyž tomu skoro nic nebylo.
Je tohle adekvátní výše škody u nového Volva? Předpokládám, že nové stálo kolem 1mil kč a poškození bylo převážně v prvním roce.
Děkuji
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#492 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ná já také kupoval bourané auto na PP část a škoda byla jako totálka (pouze cenově) jinak dle fotek bych fakt neřekl, že to bude takový ranec. Oprava byla v autorizáku, tak proto asi taková částka. Jinak na autě není nikde absolitně nic hnutého a samozřejmě ani flíčer rzi v místě opravy, protože hlavní nosníky, spoje atd bylo netknuté. Prověřeno před koupí. Takže pokud je oprava udělaná pořádně, nebál bych se toho.
Také jsem měl zprvu obavy, ale od opravy už uplynulo cca 5roků a nikde žádný problém se nevyskytl.
Také jsem měl zprvu obavy, ale od opravy už uplynulo cca 5roků a nikde žádný problém se nevyskytl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40 2.0i 03
- Kontaktovat uživatele:
#493 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Při shánění benzinového sedanu jsem narazil na jeden zajímavý nafťák. Jen mi přijde vzhledem k inzerované ceně, že něco není v pořádku, protože když se podívám okem laika (tj. mým) na aktuální nabídku ojetin novějších S60, tak se prodávají tak o 100 000 dráže. Nebo mi něco uniká?
Žádal jsem o VIN kód, ale lámanou češtinou mi přišel dotaz, zda o vůz mám zájem, tak myslím, že si dejte pozor pokud jej někdo budete zkoumat
Žádal jsem o VIN kód, ale lámanou češtinou mi přišel dotaz, zda o vůz mám zájem, tak myslím, že si dejte pozor pokud jej někdo budete zkoumat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#494 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zkus komunikovat dálAlexei píše:Při shánění benzinového sedanu jsem narazil na jeden zajímavý nafťák. Jen mi přijde vzhledem k inzerované ceně, že něco není v pořádku, protože když se podívám okem laika (tj. mým) na aktuální nabídku ojetin novějších S60, tak se prodávají tak o 100 000 dráže. Nebo mi něco uniká?
Žádal jsem o VIN kód, ale lámanou češtinou mi přišel dotaz, zda o vůz mám zájem, tak myslím, že si dejte pozor pokud jej někdo budete zkoumat
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 738
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#495 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Komunikace dalsi je zcela zbytecna. Ale necha se to docela uzit. Psal jsem si takto emailem o xc70...Fakt prdel. Neco ve smyslu: Nase rodina prodat auto kvuli stehovat se do EU. Auto je kvalita jen prevod do EU a zaslat na prevod drobna euro vpred...atd. No prdel Ma odpoved: Ja nebyt zadny debil a poslat euro dopredu. Privez auto pred moje doma a pak se budeme bavit Uz nenapsal...Jen to samotne:6 kvalita
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 738
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#496 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak jsem neodolal a napsal email, zda Exit Assist je vystrelovaci sedacka a jen u ridice,ci i u spolujezdce. Odpoved nasdilim, prijde-liJasper píše:Komunikace dalsi je zcela zbytecna. Ale necha se to docela uzit. Psal jsem si takto emailem o xc70...Fakt prdel. Neco ve smyslu: Nase rodina prodat auto kvuli stehovat se do EU. Auto je kvalita jen prevod do EU a zaslat na prevod drobna euro vpred...atd. No prdel Ma odpoved: Ja nebyt zadny debil a poslat euro dopredu. Privez auto pred moje doma a pak se budeme bavit Uz nenapsal...Jen to samotne:6 kvalita
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 15
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: V70 II 2005
#497 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím všechny,
pomalu tady pročítám poslední stránky a snažím se naučit co nejvíc, protože si chci vybrat jako rodinné auto V70. 2 dospělí + děti + náklad.
Koukám po voze ze zahraničí nebo tuzemský s doloženým servisem. Rok výroby 2007-2009. Převodovka automat. Palivo nafta (btw, jak to mají tyto volva s DPF?)
Můžete mi poradit co se týká motorů, po čem pást a čemu se naopak vyhnout?
Rozpočet do 200k.
Díky za info borci!
pomalu tady pročítám poslední stránky a snažím se naučit co nejvíc, protože si chci vybrat jako rodinné auto V70. 2 dospělí + děti + náklad.
Koukám po voze ze zahraničí nebo tuzemský s doloženým servisem. Rok výroby 2007-2009. Převodovka automat. Palivo nafta (btw, jak to mají tyto volva s DPF?)
Můžete mi poradit co se týká motorů, po čem pást a čemu se naopak vyhnout?
Rozpočet do 200k.
Díky za info borci!
_________________
Volvo V70 D5, 120 kW, MY2005, D5244T, automat, summum
Volvo V70 D5, 120 kW, MY2005, D5244T, automat, summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#498 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Velkou péči věnuj automatu, ale i tento se dá rozumně servisovat, používá ho spousta jiných značek, takže servisy ho znají a dají se sehnat náhradní díly.berczo píše:Zdravím všechny,
pomalu tady pročítám poslední stránky a snažím se naučit co nejvíc, protože si chci vybrat jako rodinné auto V70. 2 dospělí + děti + náklad.
Koukám po voze ze zahraničí nebo tuzemský s doloženým servisem. Rok výroby 2007-2009. Převodovka automat. Palivo nafta (btw, jak to mají tyto volva s DPF?)
Můžete mi poradit co se týká motorů, po čem pást a čemu se naopak vyhnout?
Rozpočet do 200k.
Díky za info borci!
Rozhodně nebrat naftové 4 válce z produkce PSA ale Volví pětiválcové mtory (129 a více kilowat).
DPF poměrně spolehlivě funguje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#499 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dobrá volba. V70 je skvělý rodinný kombík. S daným rozpočtem se vejdeš buď do V70II ale už i do V70III.
Trojková řada (shodou okolností součástí platformy se stejným číslem - P3) je novější, někdo říká, že horší než V70II (zde platforma P2). Ve zvoleném věku dobíhala výroba V70II (do -MY08 včetně), současně a souběžně v MY08 začala výroba V70III (i XC70III).
Standardně platí, že XC je technikou zcela stejná, plechy, kastle, interiér. atp. Rozdíl je ve vyšším podvozku (stejné alu, ale vyšší profil), oplastování zvenku, XC70III je téměř obvykle AWD, V70III pouze, kdo si objednal. Jinak všechno stejný. To samé platí u V70II x XC70II.
O P2 autech se říká, že jsou "poslední poctivá", je fakt, že u P3 už se začaly kosty katovat podstaně více. Pořád je to ale velmi solidní vůz. Podvozkově (za předpokladů všech oservisovaných čepech, silentblocích, tlumičích) je P2 skvělá, P3 ještě lepší. Je to ale rodinný vůz, nikoliv driftkchár. Podvozek je možná složitý, ale bezpečný a jistý na silnici.
Obě verze jsou žádané, trojková je dražší, bo je novější. Dvojková je ověřená klasika a ceny se v tomto věku dosti překrývají. Není vyjímečně, že pěkná a stejně stará V70II je dražší než adekvátní V70III. XC70 je typicky o 10-25% dražší, než to samé v provedení V70.
Motorově (nafta) to bude naprosto identický D5 136kW (D5244T4) u P2 i P3, někdy k vidění v podladěné verzi 120kW (D5244T5) - obojí je to ale stejné železo, Volví 5-válec Euro4 s DPF a šedým krytem. Motor je to výborný, po létech provozu chce však lehkou údržbu - zde klíčová slova, která tě asi neminou: vířivé klapky (swirl), čistění sání + ventilu EGR a jeho případné vypnutí, čistění odvětrání (PCV). Když si tímto trojbojem projdeš, auto ti bude sloužit mnoho km spolehlivě. Vstřiky jsou asi standardní údržba, DPF je naprůměrně spolehlivý, za předpokladu, že i zbytek auta je solidně udržován, tak v tichosti funguje. Dobrou naftu, zde mnozí lijí aditiva. Pravidelně měnit olej a co víc?
Pokud bude auto v AWD (4x4 Haldex), tam je taky nějaká údržba očekávatelná - úhlová převodovka (olej/vůle), vyměnit olej i filtr v Haldexu a diferáku. Pak je i tohle pecka do hor, fungující čtyřkola je jako tank, ale to asi není žádné překvápko.
Takže zbývá rozhodnout se, zda-li V70III nebo V70II, možná je rozhodnuto? Trojková už může mít výbavu, která u II nikdy nebyla (adaptivní tempomat, větrané sedačky, hlídání pruhů, keyless), BLIS a naklápěcí světla (ABL) je u P2 naprostá výjimka. Bluetooth se do P2 musí dodat neofiko, u P3 už bývá ve výbavě. USB jakbysmet. Více mě nenapadá...
Tož šťastnou ruku. Klidně se dívej i po benzínech, ale těch je jako šafránu.
Pavel
Trojková řada (shodou okolností součástí platformy se stejným číslem - P3) je novější, někdo říká, že horší než V70II (zde platforma P2). Ve zvoleném věku dobíhala výroba V70II (do -MY08 včetně), současně a souběžně v MY08 začala výroba V70III (i XC70III).
Standardně platí, že XC je technikou zcela stejná, plechy, kastle, interiér. atp. Rozdíl je ve vyšším podvozku (stejné alu, ale vyšší profil), oplastování zvenku, XC70III je téměř obvykle AWD, V70III pouze, kdo si objednal. Jinak všechno stejný. To samé platí u V70II x XC70II.
O P2 autech se říká, že jsou "poslední poctivá", je fakt, že u P3 už se začaly kosty katovat podstaně více. Pořád je to ale velmi solidní vůz. Podvozkově (za předpokladů všech oservisovaných čepech, silentblocích, tlumičích) je P2 skvělá, P3 ještě lepší. Je to ale rodinný vůz, nikoliv driftkchár. Podvozek je možná složitý, ale bezpečný a jistý na silnici.
Obě verze jsou žádané, trojková je dražší, bo je novější. Dvojková je ověřená klasika a ceny se v tomto věku dosti překrývají. Není vyjímečně, že pěkná a stejně stará V70II je dražší než adekvátní V70III. XC70 je typicky o 10-25% dražší, než to samé v provedení V70.
Motorově (nafta) to bude naprosto identický D5 136kW (D5244T4) u P2 i P3, někdy k vidění v podladěné verzi 120kW (D5244T5) - obojí je to ale stejné železo, Volví 5-válec Euro4 s DPF a šedým krytem. Motor je to výborný, po létech provozu chce však lehkou údržbu - zde klíčová slova, která tě asi neminou: vířivé klapky (swirl), čistění sání + ventilu EGR a jeho případné vypnutí, čistění odvětrání (PCV). Když si tímto trojbojem projdeš, auto ti bude sloužit mnoho km spolehlivě. Vstřiky jsou asi standardní údržba, DPF je naprůměrně spolehlivý, za předpokladu, že i zbytek auta je solidně udržován, tak v tichosti funguje. Dobrou naftu, zde mnozí lijí aditiva. Pravidelně měnit olej a co víc?
Pokud bude auto v AWD (4x4 Haldex), tam je taky nějaká údržba očekávatelná - úhlová převodovka (olej/vůle), vyměnit olej i filtr v Haldexu a diferáku. Pak je i tohle pecka do hor, fungující čtyřkola je jako tank, ale to asi není žádné překvápko.
Takže zbývá rozhodnout se, zda-li V70III nebo V70II, možná je rozhodnuto? Trojková už může mít výbavu, která u II nikdy nebyla (adaptivní tempomat, větrané sedačky, hlídání pruhů, keyless), BLIS a naklápěcí světla (ABL) je u P2 naprostá výjimka. Bluetooth se do P2 musí dodat neofiko, u P3 už bývá ve výbavě. USB jakbysmet. Více mě nenapadá...
Tož šťastnou ruku. Klidně se dívej i po benzínech, ale těch je jako šafránu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#500 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
opravahajnej píše: Rozhodně nebrat naftové 4 válce z produkce PSA ale Volví pětiválcové mtory (120 a více kilowat).
DPF poměrně spolehlivě funguje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek