Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
#551 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Maxel: Neřešil jsi tu před pár měsíci úplně stejný auto?
#552 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Hele je to možný Na čas jsem to přestal řešit, teď se mi ozval kupec na V60 a ta V70 v bazaru ještě stojí.
Pokud jsem to tu už načal, sry za double a já si jdu vzít prášky na sklerózu!
//edit: jo, je to tak...
Pokud jsem to tu už načal, sry za double a já si jdu vzít prášky na sklerózu!
//edit: jo, je to tak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: S80 T6 biT 200 kW, 1999
#553 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj Volvisti,
tak jsem si přečetl celé vlákno a dost se tu věnujete V70-ce, což je auto (ojeté) s nejvíce nájezdovými ročními kilometry. (dovozové budou na 95% stočené-můj názor).
Já přemýšlím o obnově své S80 D5 za novější. Když jsem dočetl vlákno až do konce, přiznám se, že jsem byl v rozpoložení, jestli benzín, nebo nafta. Po shlédnutí inzerce jak v CZ, tak na Mobile-de, jsem došel k názoru, že půjdu do ropy. Důvod je jasný: S autem budu jezdit delší trasy (sice toho moc za rok nenalítám) a v benzinové verzi toho moc není.
Kdo si kupuje S80-ku, tak určitě ne na nákupy do města, nebo na ježdění okolo komína. Proto km nájezdy starších vozů budou nemalé. Nabídky CZ autobazarů vozů nemající původ v ČR budou tedy také pofidérní. Stačí, když člověk narazí v NDR na tento inzerát:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256963345&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&minPrice=1500&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=9c92a5b5-e7ae-6ffd-068e-45f5b5766037
KM - 240 tis., ale na fotce na budíku je ještě 401.
A co se týče servisek, kde poslední zápis je při ukončení leasinu, těch je také plno.
Na druhou stranu je dost inzerátů, kde uvádějí 400, 500, ale i 670 tis.najeto. Takže motory při správné údržbě něco určitě vydrží.
Rád bych, kdyby mi někdo poradil, na co si dát přesně pozor, čeho se vyvarovat apod.
Bohužel, finanční rozpočet je dost nízký-tak nějak okolo 150. Však nechci nic nového. Moje představa je do 09. Pak už ty motory prý stojí za ....
Motorizace je jasná: D5, spíše 136 kW.
Jenže nikde jsem se nedočetl, od kdy začali montovat (to debilní) plastové sání. Čehož bych se (prý) měl vyvarovat. Nebo ne?
1.geraci vyráběli do 06
2.generaci 06-08 (proč jen 3 roky? Jaký je rozdíl mezi S80 II a S80 III? Jen ve výbavě?)
Tak jestli se někdo z vás trochu rozepíše, třeba jako "ok2ucx" ohledně V70 dne 25.7.2017.
Díky za jaké koliv rady, nebo poznatky kdo takovou loď vlastní.
Jinak jsem si zatím vyhlédl toto:
Na toto jsem se byl včera podívat, ale jen z venku, ani jsem od toho něměl půjčený klíče. Vypadá pěkně, jen je opravované levé zrcátko. (ten černý rámeček). Je to vidět, opravář si s tím moc nepohrál. Ale je to dovoz
GO automatu dělali prý v Praze v AWD, je na to záruka. (nevím kdy a ani jaká záruka)
WIN: AV1AS714071043789
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17639954?goFrom=list
A pak ještě toto. Známej u nich kupoval sedmimístné a strašně si vychvaloval prostředí, přístup a profesionalitu. Auta prý žádný paštiky.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17347150?goFrom=list
Sice nechápu: do provozu 9/09 a v roce 2010 dovezeno do CZ jako továrně nové.....
Ale píšou servisku po celou historii. Asi se na to zajedu podívat. Nebo to někdo viděl?
Díky za jakékoliv rady a odpovědi.
tak jsem si přečetl celé vlákno a dost se tu věnujete V70-ce, což je auto (ojeté) s nejvíce nájezdovými ročními kilometry. (dovozové budou na 95% stočené-můj názor).
Já přemýšlím o obnově své S80 D5 za novější. Když jsem dočetl vlákno až do konce, přiznám se, že jsem byl v rozpoložení, jestli benzín, nebo nafta. Po shlédnutí inzerce jak v CZ, tak na Mobile-de, jsem došel k názoru, že půjdu do ropy. Důvod je jasný: S autem budu jezdit delší trasy (sice toho moc za rok nenalítám) a v benzinové verzi toho moc není.
Kdo si kupuje S80-ku, tak určitě ne na nákupy do města, nebo na ježdění okolo komína. Proto km nájezdy starších vozů budou nemalé. Nabídky CZ autobazarů vozů nemající původ v ČR budou tedy také pofidérní. Stačí, když člověk narazí v NDR na tento inzerát:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256963345&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&minPrice=1500&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=9c92a5b5-e7ae-6ffd-068e-45f5b5766037
KM - 240 tis., ale na fotce na budíku je ještě 401.
A co se týče servisek, kde poslední zápis je při ukončení leasinu, těch je také plno.
Na druhou stranu je dost inzerátů, kde uvádějí 400, 500, ale i 670 tis.najeto. Takže motory při správné údržbě něco určitě vydrží.
Rád bych, kdyby mi někdo poradil, na co si dát přesně pozor, čeho se vyvarovat apod.
Bohužel, finanční rozpočet je dost nízký-tak nějak okolo 150. Však nechci nic nového. Moje představa je do 09. Pak už ty motory prý stojí za ....
Motorizace je jasná: D5, spíše 136 kW.
Jenže nikde jsem se nedočetl, od kdy začali montovat (to debilní) plastové sání. Čehož bych se (prý) měl vyvarovat. Nebo ne?
1.geraci vyráběli do 06
2.generaci 06-08 (proč jen 3 roky? Jaký je rozdíl mezi S80 II a S80 III? Jen ve výbavě?)
Tak jestli se někdo z vás trochu rozepíše, třeba jako "ok2ucx" ohledně V70 dne 25.7.2017.
Díky za jaké koliv rady, nebo poznatky kdo takovou loď vlastní.
Jinak jsem si zatím vyhlédl toto:
Na toto jsem se byl včera podívat, ale jen z venku, ani jsem od toho něměl půjčený klíče. Vypadá pěkně, jen je opravované levé zrcátko. (ten černý rámeček). Je to vidět, opravář si s tím moc nepohrál. Ale je to dovoz
GO automatu dělali prý v Praze v AWD, je na to záruka. (nevím kdy a ani jaká záruka)
WIN: AV1AS714071043789
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17639954?goFrom=list
A pak ještě toto. Známej u nich kupoval sedmimístné a strašně si vychvaloval prostředí, přístup a profesionalitu. Auta prý žádný paštiky.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/17347150?goFrom=list
Sice nechápu: do provozu 9/09 a v roce 2010 dovezeno do CZ jako továrně nové.....
Ale píšou servisku po celou historii. Asi se na to zajedu podívat. Nebo to někdo viděl?
Díky za jakékoliv rady a odpovědi.
_________________
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2944
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#554 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
máš v tom trochu hokej
S80I je do MY06, S80II je někdy do MY16 pak už S90...
samozřejmě jsou časem různé motory a modernizace
další věc, pokud máš rozpočet 150tis, nemůžeš koupit auto taky za 150tis, protože za prvotní servis dáš minimálně 30tis, ne-li 50
ohledně roku - třeba moje (starší) S80 je MY06, ale do provozu byla uvedena už 05, znamená to, že je modelový rok 06, ale vyrobena byla v 05, a koupil jsem ji před třemi roky s nájezdem 160 tisíc, takže ne každá má nalítáno...
S80I je do MY06, S80II je někdy do MY16 pak už S90...
samozřejmě jsou časem různé motory a modernizace
další věc, pokud máš rozpočet 150tis, nemůžeš koupit auto taky za 150tis, protože za prvotní servis dáš minimálně 30tis, ne-li 50
ohledně roku - třeba moje (starší) S80 je MY06, ale do provozu byla uvedena už 05, znamená to, že je modelový rok 06, ale vyrobena byla v 05, a koupil jsem ji před třemi roky s nájezdem 160 tisíc, takže ne každá má nalítáno...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#555 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
nedávno se tu prodávala V70 D5(07) za 140tis, to bylo i se servisem, v bazaru za tuhle cenu nic, do čeho nebudeš muset nic nasypat, nekoupíš
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: S80 T6 biT 200 kW, 1999
#556 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak teď v tom ten hokej mám ještě víc
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2851&ids%5B1%5D=2834&ids%5B2%5D=7826&ids%5B3%5D=7834
Je mi jasné, že po koupení vozu do toho budu muset něco nacpat. S tím počítám, jen doufám, že to nebude 50.
Takže budu potřebovat pomoc s prohlídkou a podle servisky se zjistí, kdy co bylo měněno.
Proto bych se spíš přikláněl na tu Olomouc.
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2851&ids%5B1%5D=2834&ids%5B2%5D=7826&ids%5B3%5D=7834
Je mi jasné, že po koupení vozu do toho budu muset něco nacpat. S tím počítám, jen doufám, že to nebude 50.
Takže budu potřebovat pomoc s prohlídkou a podle servisky se zjistí, kdy co bylo měněno.
Proto bych se spíš přikláněl na tu Olomouc.
_________________
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#557 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
to je debilní srovnávač
S80 III je S80 II po faceliftu
S80 III je S80 II po faceliftu
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#558 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To chce někoho s diagnostikou, to je základ.
A nebo pokud to chceš v Olmu, tak zkus pana Bartoše, třeba bude ochotnej.
A nebo pokud to chceš v Olmu, tak zkus pana Bartoše, třeba bude ochotnej.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#559 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jestli si to neplete s podvozkovými platformami P2 (S80I) vs. P3 (S80II).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: S80 T6 biT 200 kW, 1999
#560 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
No tak mi to nedalo. A jelikož jsem se dnes trochu nudil, tak jsem se do toho Olomouce otočil.
(spojil jsem to s návštěvou příbuzných)
Co se týče auta: Na první pohled mne vůbec, ale vůbec nenadchlo. Stálo za rohem, zaprášené, na podhuštených gumách, zarovnané autama, že jsem ho nemohl ani najít. Nějaká ta kosmetická vada, nic hroznýho, největší-odřený PZ lem na základ. Zadní desky nové, přední 50%, kotouče všechny s drážkou 2-3 mm. Na motoru jsem nic nevykoukal, stejně nevím kam a na co číhnout. Motor celkově všude úměrně špinavý, oleje drážku pod maximem, vstřiky suchý. Auto je prý jejich a běžne s ním jezdí. Motor naskočil bez problémů a během chvíle se srovnal. Asi tam je prý letní nafta (stejně jako gumy cca 60%). Průměrná spotř. na budíku 9,6l při rychl.35 km/h. Hláška na displeji oznamuje, že časový interval servisu byl již překročen. Serviska jak kdyby byla právě vytištěna v papírnách, se šesti naprosto stejnými razítky, řekl bych vypsanými od dvou lidí, s km-intervalem 31 až 67 tis. Automat při zařazení zpátečky trochu škubnul, při "D"éčku trvalo zařazení delší dobu a škubnutí bylo znatelnější. Ale to bylo za studena, neujel jsem s tím ani metr (nebylo kam se pohnout), takže těžko hodnotit.
Všechny okna orig. Švéden, kromě zadního, od sousedů ze západního Německa. Ale všechny 06. To samé pásy: 4/38/06
Že by vozidlo po sjetí z linky čekalo na majitele 3 roky?
Tak toť asi vše. Dál jsem se už na nic ani neptal, neměl jsem chuť se ani podívat na velký techničák.
(spojil jsem to s návštěvou příbuzných)
Co se týče auta: Na první pohled mne vůbec, ale vůbec nenadchlo. Stálo za rohem, zaprášené, na podhuštených gumách, zarovnané autama, že jsem ho nemohl ani najít. Nějaká ta kosmetická vada, nic hroznýho, největší-odřený PZ lem na základ. Zadní desky nové, přední 50%, kotouče všechny s drážkou 2-3 mm. Na motoru jsem nic nevykoukal, stejně nevím kam a na co číhnout. Motor celkově všude úměrně špinavý, oleje drážku pod maximem, vstřiky suchý. Auto je prý jejich a běžne s ním jezdí. Motor naskočil bez problémů a během chvíle se srovnal. Asi tam je prý letní nafta (stejně jako gumy cca 60%). Průměrná spotř. na budíku 9,6l při rychl.35 km/h. Hláška na displeji oznamuje, že časový interval servisu byl již překročen. Serviska jak kdyby byla právě vytištěna v papírnách, se šesti naprosto stejnými razítky, řekl bych vypsanými od dvou lidí, s km-intervalem 31 až 67 tis. Automat při zařazení zpátečky trochu škubnul, při "D"éčku trvalo zařazení delší dobu a škubnutí bylo znatelnější. Ale to bylo za studena, neujel jsem s tím ani metr (nebylo kam se pohnout), takže těžko hodnotit.
Všechny okna orig. Švéden, kromě zadního, od sousedů ze západního Německa. Ale všechny 06. To samé pásy: 4/38/06
Že by vozidlo po sjetí z linky čekalo na majitele 3 roky?
Tak toť asi vše. Dál jsem se už na nic ani neptal, neměl jsem chuť se ani podívat na velký techničák.
_________________
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
S80, T6-biT-200 kW, 1999
S80, D5-120 kW, 2002
V70, D5-136 kW, 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#561 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nejsem odborník, ale dal bych od toho ruce pryč...
Může se stát, že auto zůstane stát před koupí, ale takhle dlouho.
Může se stát, že auto zůstane stát před koupí, ale takhle dlouho.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#562 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
ja mam auto vyrobene 10/2008 predane 10/2009 a uvedene do prevadzky 10/2010. stalo v salone vnutri vystavene. v technicaku je uvedene ako RV 2010.
#563 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Arkaz: Ty máš v TP rok výroby?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#564 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
je tam ,,datum prvej evidencie vozidla (rok vyroby) 18.10.2010"
Naposledy upravil(a) Arkaz dne 27 úno 2018 20:30, celkem upraveno 1 x.
#565 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jo takhle to tam máte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D3 120kW 2011, manual
#566 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím,
plánuju nákup "nové" V do cca 300.000 s DPH. Ještě váhám, jestli V70 III, která se mi ale vejde do garáže asi dost na knap, nebo zmenšit na V60.
Našel jsem tohle http://www.volvista.cz/nabidka-vuz/07302955-volvo-v70-d5-momentum-aut-cz
Dnes jsem mluvil s prodejcem, auto nemá servisku, předtím servisováno v někde jinde v neautorizáku. Je po druhým majiteli. Podle výpisu z cebie tedy asi od 6/2014 bych typnul. Za 20tkm by mě měli čekat rozvody a olej v převodovce. Prej to z jedné strany bylo odřený a přelakovaný. Jinak prej vše ok za čím si servis stojí. Nějak mi tam nesedí ty světla. Co jsem se tady dočet, tak na Průhpnice nic špatnýho nikdo nepsal, spíš naopak.
A pak jsem narazil na tohle:
https://www.tipcars.com/volvo-v60/kombi/nafta/volvo-v60-kombi-2-0-d4-xenony-14012807.html
co jsem si dohledal, tak je to z leaseplanu, kompletně zaznamenaná historie v cebii (co šlo vyčíst ze základního výpisu). Je tam tedy jeden záznam z poškození), ale stojí to tam půl roku.
Co si o tom myslíte? Byl by případně někdo ochotný společnou prohlídku, nebo to ještě předtím obhlídnout?
PS: nebyl by někdo s V70 III ochoten v Brně přijet na test velikosti garáže, abych si potvrdil skutečnost s půdorysem jestli zbytečně nepanikařím?
plánuju nákup "nové" V do cca 300.000 s DPH. Ještě váhám, jestli V70 III, která se mi ale vejde do garáže asi dost na knap, nebo zmenšit na V60.
Našel jsem tohle http://www.volvista.cz/nabidka-vuz/07302955-volvo-v70-d5-momentum-aut-cz
Dnes jsem mluvil s prodejcem, auto nemá servisku, předtím servisováno v někde jinde v neautorizáku. Je po druhým majiteli. Podle výpisu z cebie tedy asi od 6/2014 bych typnul. Za 20tkm by mě měli čekat rozvody a olej v převodovce. Prej to z jedné strany bylo odřený a přelakovaný. Jinak prej vše ok za čím si servis stojí. Nějak mi tam nesedí ty světla. Co jsem se tady dočet, tak na Průhpnice nic špatnýho nikdo nepsal, spíš naopak.
A pak jsem narazil na tohle:
https://www.tipcars.com/volvo-v60/kombi/nafta/volvo-v60-kombi-2-0-d4-xenony-14012807.html
co jsem si dohledal, tak je to z leaseplanu, kompletně zaznamenaná historie v cebii (co šlo vyčíst ze základního výpisu). Je tam tedy jeden záznam z poškození), ale stojí to tam půl roku.
Co si o tom myslíte? Byl by případně někdo ochotný společnou prohlídku, nebo to ještě předtím obhlídnout?
PS: nebyl by někdo s V70 III ochoten v Brně přijet na test velikosti garáže, abych si potvrdil skutečnost s půdorysem jestli zbytečně nepanikařím?
_________________
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#567 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Isiel by som do V70. Mam xc70 a velkostne je to super. Neviem ci by som kupoval mensie auto uz len kvoli garazi ta V70 ma krasnu farbu super vybavu a je z autorizaku tak by nemusela byt zla. Preplach automatu a rozvody su cca 400-450€ to neni vobec tak hrozna suma =)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#568 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pozor na ten D5 151kw. David Patočka to tu nedávno rozebíral. Pohledej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D3 120kW 2011, manual
#569 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Todle? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=63680&p=752709&hilit=Patočka+151#p752709hajnej píše:Pozor na ten D5 151kw. David Patočka to tu nedávno rozebíral. Pohledej.
Tak pripadne v prisnoticich nebo kobylnici by mohli zaregistrovat
_________________
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D3 120kW 2011, manual
#570 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
No, 8 let garazuju V70 I. a myslim, ze to autu spis prospeloArkaz píše:Isiel by som do V70. Mam xc70 a velkostne je to super. Neviem ci by som kupoval mensie auto uz len kvoli garazi ta V70 ma krasnu farbu super vybavu a je z autorizaku tak by nemusela byt zla. Preplach automatu a rozvody su cca 400-450€ to neni vobec tak hrozna suma =)
Ale ten test v garazi by se pred koupi hodil, abych pripadne nemusel kopat diru do skaly
_________________
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D3 120kW 2011, manual
#572 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To vypadá poněkud děsivě, pakliže auto nemá servisku po druhym majiteli a najeto "pouze" 160 tkm, tedy težko odhadnout.Jakub Svoboda píše:hlavně toto
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=63057&p=746419&hilit=d5+151kw#p746345
Nicméně dnes jsem do garáže nacpal xc70 a vešla taktak, takže zůstávám u V70, možná i ta XC
Jak jsou v tomto ohledu vnímány D3 120kw?
Zde inzerují http://www.volvista.cz/nabidka-vuz/07302892-volvo-v70-d3-momentum-aut
Uplně jiný nájedz, ale o to moc nejde, pokud to drží
Doma mám černou sice zapovězenou, ale na barvu to naštestí nejezdí a možná bych to tím motorem obhájil
_________________
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#573 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Auto může mít servisku a vše doložené a foukne ti to ve 158tis jako mě. Ale zas tak černě bych ty 151kW neviděl. I když chvilku jsem černo měl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#574 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pokud koukáš po D3 tak jedna je tady, jen nemá BLIS
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D3 120kW 2011, manual
#575 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Díky. Ta je nádherná, jen je pro mě asi dost na hranici dostupných financí, je bez odpočtu dph.gigy píše:Pokud koukáš po D3 tak jedna je tady, jen nemá BLIS
_________________
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
V70 III, D3, 120kW 2011, manual
bylo: Stříbrná Nevěsta V70 I ,2.5 Tdi, 103kW, r.1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek