Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#451 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nevypadá zle, jenom by to chtelo trosku vic vybavy..el.sedacky. navi a parkovaci kameru..ale jinak vcelku fajne..vuci kilometrum jsem skeptickej..nejak moc mala cena ke kilometrum..tam asi neco bude..kazdopadne pokud se libi, tak vyzkouset a ohlidej si automat atd..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
#452 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dobrý den, pánové (a dámy),
jsem tu úplně nový, tak se omlouvám za svou neznalost problematiky. Koukám po nějakém Volvu a narazil jsem na tohle: https://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-24-d5-automatmomentumnavi-19335623.html .
Budu moc rád, když se k tomu vyjádříte. V porovnání s ostatními S80 je dost levná, tak se bojím, že tam něco nebude v pořádku.
A rovnou se také zeptám, jestli by někdo mohl kvalitativně srovnat S80 a V50. Vím, že jsou to auta v jiné kategorii. Je u nich ale třeba zásadní rozdíl v tom, kolik toho vydrží atd.?
Moc díky!
Michal
jsem tu úplně nový, tak se omlouvám za svou neznalost problematiky. Koukám po nějakém Volvu a narazil jsem na tohle: https://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-24-d5-automatmomentumnavi-19335623.html .
Budu moc rád, když se k tomu vyjádříte. V porovnání s ostatními S80 je dost levná, tak se bojím, že tam něco nebude v pořádku.
A rovnou se také zeptám, jestli by někdo mohl kvalitativně srovnat S80 a V50. Vím, že jsou to auta v jiné kategorii. Je u nich ale třeba zásadní rozdíl v tom, kolik toho vydrží atd.?
Moc díky!
Michal
#453 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Kvalitativně S80 vs V50??Svecik píše:Dobrý den, pánové (a dámy),
jsem tu úplně nový, tak se omlouvám za svou neznalost problematiky. Koukám po nějakém Volvu a narazil jsem na tohle: https://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-24-d5-automatmomentumnavi-19335623.html .
Budu moc rád, když se k tomu vyjádříte. V porovnání s ostatními S80 je dost levná, tak se bojím, že tam něco nebude v pořádku.
A rovnou se také zeptám, jestli by někdo mohl kvalitativně srovnat S80 a V50. Vím, že jsou to auta v jiné kategorii. Je u nich ale třeba zásadní rozdíl v tom, kolik toho vydrží atd.?
Moc díky!
Michal
S80 - Volvo
V50 - Popelnice
#454 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To je docela přímé a jasné. Čím to?martinopel píše:Kvalitativně S80 vs V50??Svecik píše:Dobrý den, pánové (a dámy),
jsem tu úplně nový, tak se omlouvám za svou neznalost problematiky. Koukám po nějakém Volvu a narazil jsem na tohle: https://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-24-d5-automatmomentumnavi-19335623.html .
Budu moc rád, když se k tomu vyjádříte. V porovnání s ostatními S80 je dost levná, tak se bojím, že tam něco nebude v pořádku.
A rovnou se také zeptám, jestli by někdo mohl kvalitativně srovnat S80 a V50. Vím, že jsou to auta v jiné kategorii. Je u nich ale třeba zásadní rozdíl v tom, kolik toho vydrží atd.?
Moc díky!
Michal
S80 - Volvo
V50 - Popelnice
Našel by se tu někdo, kdo Volvům technicky rozumí a kdo by byl ochotný jet se se mnou do Znojma na tu S80 podívat?
Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#455 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Neber to tak doslova. Martin je na v50 totalne nepricetny.
Je tu napr. uzivatel PindaBC, ktery mel nekolik let c30 - stejna platforma jako v50. A problemy zadne zasadni. Ten presedlal na S80 II. Tak muze poreferovat.
Je tu napr. uzivatel PindaBC, ktery mel nekolik let c30 - stejna platforma jako v50. A problemy zadne zasadni. Ten presedlal na S80 II. Tak muze poreferovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#456 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Také to trochu a s nadsázkou zjemním:
V50 (a celá P1: S40II, C30, C70II) je "malý Ford" neboli Focus.
S80II (a s ní celá platforma P3: V/XC70III, později XC60, dále S80II, V60, atp.) je "velký Ford" alias Mondeo.
Obojí jsou stejné popelnice , jen u P1 se muselo více šetřit (je to takové low-cost Volvo). Navíc se tam soudruzi ve Švédsku dopustili hříchu v podobě volby některých 'skvělých' motorů (2.0D nebo 1.6D), které jsou suprovně naplánovány na životnost 5 let/200tkm. Po překročení tohoto limitu mohou u některých méně poctivě oservisovaných vozů celkem enormně růst náklady na další servis. (Ano: 1.6D dávali později i do některých P3, ale to už je hotové peklo na zemi). Šetřilo se i na některých materiálech: u P1 ta megaslavná pseudokoženka, co se trhá věkem už od pohledu. U P3 s koženýma sedačkama jen zamrzí koženka na nesedacích místech (ale aspoň nepraská).
Na druhou stranu: obojí jsou jinak poměrně spolehlivé stroje. Každý potřebuje něco svého, z hlediska elektroniky tam nikde nejsou žádné zásadní trable. Navíc - v rámci sdílení hlavně té elektroniky v rámci tehdejšího koncernu Ford jsou tytéž moduly k dispozici právě i pod Fordím objednacím číslem. Zase tak často to potřebovat ale nebudete.
Jediné, co se u obou kazí asi poměrně často - je zámek řízení SCL - je relativně nákladný na výměnu. A dokáže auto imobilizovat bez dlouhého varování dopředu (jakmile se to stane - hláška na palubáku - nechte SCL zdiagnostikovat a vyměnit - jsou to plastová kolečka, která se zkrátka předčasně opotřebují - nový model SCL by na tom snad měl být lépe).
U obou platforem si uživatelé chválí podvozky (za předpokladu poctivé údržby).
Platforma P1, specificky V50 je i po více jak 13 letech od uvedení stále atraktivní vůz. Tedy i velmi žádaný. A jezdí toho tedy poměrně hodně.
Platforma P3 zahrnuje tu vyšší modelovou řadu a tvořila do nedávna hlavní oporu prodejů. Souběžně jen konkurovala až do roku 2015 "stará poctivá" XC90I (design z roku 2002). A vlastně až teprve vloni resp. letos ji pohřbili uvedením nové XC60II na trh.
Takže si vyberte. Za mě z novodobých ojetých aut - P3 (ideálně v benzínu). A pro staromilce pak P2 (velmi sympatická auta, jak se říká "ještě poctivá"), leč čas je neúprosný a pěkných vozů kvapem ubývá.
P.
V50 (a celá P1: S40II, C30, C70II) je "malý Ford" neboli Focus.
S80II (a s ní celá platforma P3: V/XC70III, později XC60, dále S80II, V60, atp.) je "velký Ford" alias Mondeo.
Obojí jsou stejné popelnice , jen u P1 se muselo více šetřit (je to takové low-cost Volvo). Navíc se tam soudruzi ve Švédsku dopustili hříchu v podobě volby některých 'skvělých' motorů (2.0D nebo 1.6D), které jsou suprovně naplánovány na životnost 5 let/200tkm. Po překročení tohoto limitu mohou u některých méně poctivě oservisovaných vozů celkem enormně růst náklady na další servis. (Ano: 1.6D dávali později i do některých P3, ale to už je hotové peklo na zemi). Šetřilo se i na některých materiálech: u P1 ta megaslavná pseudokoženka, co se trhá věkem už od pohledu. U P3 s koženýma sedačkama jen zamrzí koženka na nesedacích místech (ale aspoň nepraská).
Na druhou stranu: obojí jsou jinak poměrně spolehlivé stroje. Každý potřebuje něco svého, z hlediska elektroniky tam nikde nejsou žádné zásadní trable. Navíc - v rámci sdílení hlavně té elektroniky v rámci tehdejšího koncernu Ford jsou tytéž moduly k dispozici právě i pod Fordím objednacím číslem. Zase tak často to potřebovat ale nebudete.
Jediné, co se u obou kazí asi poměrně často - je zámek řízení SCL - je relativně nákladný na výměnu. A dokáže auto imobilizovat bez dlouhého varování dopředu (jakmile se to stane - hláška na palubáku - nechte SCL zdiagnostikovat a vyměnit - jsou to plastová kolečka, která se zkrátka předčasně opotřebují - nový model SCL by na tom snad měl být lépe).
U obou platforem si uživatelé chválí podvozky (za předpokladu poctivé údržby).
Platforma P1, specificky V50 je i po více jak 13 letech od uvedení stále atraktivní vůz. Tedy i velmi žádaný. A jezdí toho tedy poměrně hodně.
Platforma P3 zahrnuje tu vyšší modelovou řadu a tvořila do nedávna hlavní oporu prodejů. Souběžně jen konkurovala až do roku 2015 "stará poctivá" XC90I (design z roku 2002). A vlastně až teprve vloni resp. letos ji pohřbili uvedením nové XC60II na trh.
Takže si vyberte. Za mě z novodobých ojetých aut - P3 (ideálně v benzínu). A pro staromilce pak P2 (velmi sympatická auta, jak se říká "ještě poctivá"), leč čas je neúprosný a pěkných vozů kvapem ubývá.
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 31 kvě 2017 10:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#457 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Moc děkuji za obsáhlý popis. Právě kromě uvedené S80 II zvažuji ještě tuto V50 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244982045 . Obě auta jsou ojetá a styl zacházení původních majitelů s nimi již nedohledám. Obě se zdají být pravidelně servisovaná v autorizovaných servisech Volvo.ok2ucx píše:Také to trochu a s nadsázkou zjemním:
V50 (a celá P1: S40II, C30, C70II) je "malý Ford" neboli Focus.
S80II (a s ní celá platforma P3: V/XC70III, později XC60, dále S80II, V60, atp.) je "velký Ford" alias Mondeo.
Obojí jsou stejné popelnice , jen u P1 se muselo více šetřit (je to takové low-cost Volvo). Navíc se tam soudruzi ve Švédsku dopustili hříchu v podobě volby některých 'skvělých' motorů (2.0D nebo 1.6D), které jsou suprovně naplánovány na životnost 5 let/200tkm. Po překročení tohoto limitu mohou u některých méně poctivě oservisovaných vozů celkem enormně růst náklady na další servis. (Ano: 1.6D dávali později i do některých P3, ale to už je hotové peklo na zemi). Šetřilo se i na některých materiálech: u P1 ta megaslavná pseudokoženka, co se trhá věkem už od pohledu. U P3 s koženýma sedačkama jen zamrzí koženka na nesedacích místech (ale aspoň nepraská).
Na druhou stranu: obojí jsou jinak poměrně spolehlivé stroje. Každý potřebuje něco svého, z hlediska elektroniky tam nikde nejsou žádné zásadní trable. Navíc - v rámci sdílení hlavně té elektroniky v rámci tehdejšího koncernu Ford jsou tytéž moduly k dispozici právě i pod Fordím objednacím číslem. Zase tak často to není.
Jediné, co se u obou kazí asi poměrně často - je zámek řízení SCL - je relativně nákladný na výměnu. A dokáže auto imobilizovat bez dlouhého varování dopředu (jakmile se to stane - hláška na palubáku - nechte SCL zdiagnostikovat a vyměnit - jsou to plastová kolečka, která se zkrátka předčasně opotřebují - nový model by na tom snad měl být lépe).
U obou platforem si uživatelé chválí podvozky (za předpokladu poctivé údržby).
Platforma P1, specificky V50 je i po více jak 13 letech od uvedení stále atraktivní vůz. Tedy i velmi žádaný. A jezdí toho tedy poměrně hodně.
Platforma P3 zahrnuje tu vyšší modelovou řadu a tvořila do nedávna hlavní oporu prodejů. Souběžně jen konkurovala až do roku 2015 "stará poctivá" XC90I (design z roku 2002). A vlastně až teprve vloni resp. letos ji pohřbili uvedením nové XC60II na trh.
Takže si vyberte. Za mě z novodobých ojetých aut - P3 (ideálně v benzínu). A pro staromilce pak P2 (velmi sympatická auta, jak se říká "ještě poctivá"), leč čas je neúprosný a pěkných vozů kvapem ubývá.
P.
Jen při porovnání jejich cen nechápu, jak můžou být tak podobné. Moc rád bych předešel přílišným investicím do oprav hned po koupi. Byly by prosím i nějaké rady, jak toho docílit? Co všechno před koupí zkontrolovat, prověřit, poptat... V Brně je Autoservis AMBO, ti jsou ale neustále v časovém presu a myslím, že výlet do Znojma by pro ně nebyl možný.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#458 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zrovna V50 s D5 není vůbec špatná volba. Hněv se zde snáší na PSA motory 2.0D a 1.6D.Svecik píše:
Moc děkuji za obsáhlý popis. Právě kromě uvedené S80 II zvažuji ještě tuto V50 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244982045 . Obě auta jsou ojetá a styl zacházení původních majitelů s nimi již nedohledám. Obě se zdají být pravidelně servisovaná v autorizovaných servisech Volvo.
Jen při porovnání jejich cen nechápu, jak můžou být tak podobné. Moc rád bych předešel přílišným investicím do oprav hned po koupi. Byly by prosím i nějaké rady, jak toho docílit? Co všechno před koupí zkontrolovat, prověřit, poptat... V Brně je Autoservis AMBO, ti jsou ale neustále v časovém presu a myslím, že výlet do Znojma by pro ně nebyl možný.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#459 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Alespon jedna V50 D5 je tady na foru, ve výbavě R-Designhajnej píše:
Zrovna V50 s D5 není vůbec špatná volba. Hněv se zde snáší na PSA motory 2.0D a 1.6D.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=58824
nedávno jsem v ní jel, to auto je fakt super
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#460 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To je celkem jednoduché:Svecik píše:Jen při porovnání jejich cen nechápu, jak můžou být tak podobné.
S80 je sedan - auto, které je pro mnoho lidí "nepoužitelný" tvar auta = není to kombík V benzínu si to může koupit jen úchyl.
V50 je stále *velmi* atraktivní a to činí cenu vyšší než by odpovídalo ceně auta bez velkých emocí...
Do žen, melounů a často i do aut není vidět. Pomůže ti prohlídka s někým, kdo vidí Volva mnohokrát denně. Tady poskytuje tyto služby např. martinopel (ale nechtěl, aby ti (s)chválil V50 2.0D nebo 1.6D)Svecik píše:Moc rád bych předešel přílišným investicím do oprav hned po koupi. Byly by prosím i nějaké rady, jak toho docílit? Co všechno před koupí zkontrolovat, prověřit, poptat...
Na druhém limitu - S80 (zvláště v naftě) může mít nalítáno klidně >1/2 mil. (na tacho pak klidně 235tis.) a už může být relativně hodně opotřebené => mohou přijít právě ty tebou nechtěné investice. Zase to má výhodu, že víš, že to, to a to je nové, vyměněné.
Rozvody, náplně, čepy, atp. - s tím počítej vždy: v klidu 20-30tis hned ze startu jako minimum - hlavně pokud tento servis není doložen a tyhle části v tiptop stavu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#461 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
ok2ucx píše: S80 je sedan - auto, které je pro mnoho lidí "nepoužitelný" tvar auta = není to kombík V benzínu si to může koupit jen úchyl.
P.
K tomuhle jen doplním, že pokud člověk nepotřebuje vozit velké neskladné krabice, tak kufr u S80II je opravdu velký, vyzkoušeno ted na jarní dovolené - dva dospělí, dvě malé holky a mraky věcí a tašek s oblečením a dalšími krámy na 14 dnů.
Můžu to reálně porovnat s V40I (přibližně stejně velký předchůdce V50) a řekl bych, že bez sundání rolety v zavazadlovém prostoru u V40 by se stejný náklad rozhodně nenaložil.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#462 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Taky přidám svoje málo k tomuhle srovnání V50 vs S80(V70)..
Měl jsem V50 2.0D tzn. Ford...měl jsem tohle auto ani né rok a dost mi znechutilo značku Volvo, čemuž jsem se sám až divil..jako v jádru to není špatné auto a velmi záleží, co člověk od auta čeká, ale pro mě to bylo neskutečně nudné a tupé auto..necítil jsem nic z vozovky, motor strašně duněl, malý to bylo, do dveří se tak dal dát pouze papír..prostě vůbec mi to auto nesedlo a dost mě zklamalo..ani v zimě s tím nebyla sranda..mělo to auto dost chyb na opravování na to, že to bylo prověřené auto z Volva s malým nájezdem...
Teď mám V70, což vychází z S80 a to je jiná - to už opravdu splňuje to, co jsem od auta čekal, robustnost, plynulou jízdu, pohodlí, ticho, vybavenost, vychytávky, co dost zpříjemňují pocit z auta atd,atd..nemám rád tyhle malý šprcky a čím větší auto, tím pro mě líp - s ohledem na rodinu atd..
Takže za mě - V50 - už nikdy
S80 a V70 - rozhodně!!
Měl jsem V50 2.0D tzn. Ford...měl jsem tohle auto ani né rok a dost mi znechutilo značku Volvo, čemuž jsem se sám až divil..jako v jádru to není špatné auto a velmi záleží, co člověk od auta čeká, ale pro mě to bylo neskutečně nudné a tupé auto..necítil jsem nic z vozovky, motor strašně duněl, malý to bylo, do dveří se tak dal dát pouze papír..prostě vůbec mi to auto nesedlo a dost mě zklamalo..ani v zimě s tím nebyla sranda..mělo to auto dost chyb na opravování na to, že to bylo prověřené auto z Volva s malým nájezdem...
Teď mám V70, což vychází z S80 a to je jiná - to už opravdu splňuje to, co jsem od auta čekal, robustnost, plynulou jízdu, pohodlí, ticho, vybavenost, vychytávky, co dost zpříjemňují pocit z auta atd,atd..nemám rád tyhle malý šprcky a čím větší auto, tím pro mě líp - s ohledem na rodinu atd..
Takže za mě - V50 - už nikdy
S80 a V70 - rozhodně!!
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#463 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Opět naprostý souhlas. Objem je více než dostačující, omezuje ten relativně malý vstupní otvor. Když jsem do S80II chtěl naložit maličkou pračku na 3kg prádla, tak tam prostě neprošla tou dírou, musela na sedačky. Ale všude jinde postačí, rodiny s více dětmi (přesněji s neskladnými kočárky) asi budou kombík hledat spíše. Všude jinde je sedan velmi zajímavou alternativou. Díky "nezájmu mas" může být pak leckdy velmi příznivá cena. Pohodlí nesrovnatelné s jakoukoli krabicí (kombíkem), ten podvozek je tak nějak nastaven jinak.Deshi píše:K tomuhle jen doplním, že pokud člověk nepotřebuje vozit velké neskladné krabice, tak kufr u S80II je opravdu velký, vyzkoušeno ted na jarní dovolené - dva dospělí, dvě malé holky a mraky věcí a tašek s oblečením a dalšími krámy na 14 dnů.
Jo a bonus u sedanů je ještě to, že audio tam hraje vynikajícně i v základu, patrně díky tomu, že ten oddělný prostor megakufru dělá těm obřím repro v zadním platu skvělou ozvučnici...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#464 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Můžu potvrdit. S60 hraje proti V70 luxusně.ok2ucx píše:Deshi píše: Jo a bonus u sedanů je ještě to, že audio tam hraje vynikajícně i v základu, patrně díky tomu, že ten oddělný prostor megakufru dělá těm obřím repro v zadním platu skvělou ozvučnici...
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#465 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pánové,
moc díky za reakce. Po Vašich příspěvcích chápu, že sedan může být levnější. Nějak by mě asi nenapadlo, že by lidé mohli cenit V50 tak moc. Na tu S80II se do Znojma zajedu podívat a uvidím. Kombík osobně nepotřebuji a předpokládám, že S80 poslouží lépe.
Už jenom sehnat někoho "kdo vidí Volva mnohokrát denně" Nejbližší servis je v Přísnoticích, ale Ti předkupní prohlídky dělají pouze na dílně. Z Amba nikoho neseženu a asi je blbost tahat martinopel 250 km jedním směrem. Nejsou kolem Brna / Znojma ještě nějací odborníci?
Děkuji!
moc díky za reakce. Po Vašich příspěvcích chápu, že sedan může být levnější. Nějak by mě asi nenapadlo, že by lidé mohli cenit V50 tak moc. Na tu S80II se do Znojma zajedu podívat a uvidím. Kombík osobně nepotřebuji a předpokládám, že S80 poslouží lépe.
Už jenom sehnat někoho "kdo vidí Volva mnohokrát denně" Nejbližší servis je v Přísnoticích, ale Ti předkupní prohlídky dělají pouze na dílně. Z Amba nikoho neseženu a asi je blbost tahat martinopel 250 km jedním směrem. Nejsou kolem Brna / Znojma ještě nějací odborníci?
Děkuji!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#466 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak se jeď kouknout a pokud tobě pocitově bude vyhovovat, tak si to zamluv a pak se jeď třeba s Martinem kouknout už najisto s tím, že třeba uhádáte slevu a budeš to rovnou brát..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
#467 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Martin není nepříčetný,Martin jen vidí ty problémy,které lidé řeší a nesere si do huby.Za poslední týden tu byly 4 V50 a ani jedna nebyla jen na servis!!!Haben píše:Neber to tak doslova. Martin je na v50 totalne nepricetny.
Je tu napr. uzivatel PindaBC, ktery mel nekolik let c30 - stejna platforma jako v50. A problemy zadne zasadni. Ten presedlal na S80 II. Tak muze poreferovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#468 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
A pak je Martine plno v50 o ktere se lidi staraji a jsou cajk. Ja se o auto taky staram a mohl bych prohlasit, ze v70 II je mr*ka, protoze jsem minimalne 4x do roka v servise. Neb po chvili nevo zase klepne a vadi mi to.
Ja osobne bych sel do S80 II. Na auto zkus sehnat nekoho kdo s80 II ma, at ti rekne dojmy ze svezeni. To pro zacatek staci. Pak vylet s mechanikem nebo nekam do servisu
Ja osobne bych sel do S80 II. Na auto zkus sehnat nekoho kdo s80 II ma, at ti rekne dojmy ze svezeni. To pro zacatek staci. Pak vylet s mechanikem nebo nekam do servisu
#469 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Svecik:v Přísnoticích už nemají bazar? Vždycky tam mívali plný dvůr, bral jsem od nich kdysi V50 2.0 MY07(btw: měl jsem to auto 3 roky, ujel cca 90 000 km a jen jsem vyměnil altík + běžný servis - s autem naprostá spokojenost).
Nevím jaký máš rozpočet, ale zkus mrknout i na nabídku dealerů. I když po zkušenosti s Cardionem nevěřím ani jim.
Nevím jaký máš rozpočet, ale zkus mrknout i na nabídku dealerů. I když po zkušenosti s Cardionem nevěřím ani jim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#470 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
začínám přemýšlet u upgradu pro manželku.
dovoz s největší pravděpodobností z CH.
určitě benzín, automat. Jak je na tom V70 III s motorizací 2.5T? je ten motor s nízkotlakým turbem vhodný?
Alternativou je V70 II T5 po faceliftu, ale ty nejsou a nebo stojí úplně stejně..
dovoz s největší pravděpodobností z CH.
určitě benzín, automat. Jak je na tom V70 III s motorizací 2.5T? je ten motor s nízkotlakým turbem vhodný?
Alternativou je V70 II T5 po faceliftu, ale ty nejsou a nebo stojí úplně stejně..
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#471 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ber V70 III 3,2homy píše:začínám přemýšlet u upgradu pro manželku.
dovoz s největší pravděpodobností z CH.
určitě benzín, automat. Jak je na tom V70 III s motorizací 2.5T? je ten motor s nízkotlakým turbem vhodný?
Alternativou je V70 II T5 po faceliftu, ale ty nejsou a nebo stojí úplně stejně..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#472 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Chybí tomu turbo a t6 je jinde
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#473 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jezdí se v tom dobře a je to super Turbo není třebahomy píše:Chybí tomu turbo a t6 je jinde
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#474 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
přiznám se že byla v hledáčku, jak je to se spolehlivostí? Četl jsem že je horší než u turbo motorů
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#475 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já mám ted na své 3,2-ce nalítáno 300tis km a furt jezdím, Neposere se mi turbo, rozvody jsou dělaný řetězem...homy píše:přiznám se že byla v hledáčku, jak je to se spolehlivostí? Četl jsem že je horší než u turbo motorů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek