Nová XC 70 - nákupová poradna

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#101 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Kuko28 píše:
takže spíš běžně kontrolovat hladinku a kdyby to klesalo pod MIN tak bych s tím zajel do servisu
Předpokládám že není třeba kontrolovat manuálně a na displeji se to ozve že je třeba doplnit ?

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#102 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

mělo by se, ale já si to tak jednou za měsíc, nebo před delší cestou skontroluji i manuálně. Vím, že některá auta s tím měla problém, že když se hláška objevila na palubním PC tak už bylo pozdě...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 178
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

#103 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od iRRes »

Ja jsem u Volva na dotaz kde, že mám tu rysku na manuální kontrolu dostal odpoved, že si to mám kontolovat přes displej. Nevím jestli není neco pod krytem, ale normalne dostupny to urcite nebude pokud tam vubec neco je. Navíc pokud budes jezdit na servis tak jak mas ( po 30ti malej po 60ti velkej ) tak asi nic nehrozí.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#104 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Na autorizovaný servis jsem vždycky jezdil a jezdit budu. Vzhledem k tomu že mám najeto cca 4000km tak zatím ještě tyto problémy snad nehrozí ? :)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#105 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od tymon »

iRRes píše:pokud budes jezdit na servis tak jak mas ( po 30ti malej po 60ti velkej ) tak asi nic nehrozí.
30-tis interval vymeny oleje... chudak motor :%) :(
ja menim po 12-15-tis filtry + olej
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#106 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Ale takhle to přesně uvádí Volvo ... otázka do jaké míry jsou obavy že je to moc realita anebo jen "urban legend"

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#107 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

jestli bys tam i měl nějaký problém, tak to bude výrobní vada a půjde to na záruku

znám případ jednoho Superba 1, který byl kupovaný na firmu jako nový, a postupně začal hodně žrát olej, pomalu víc než benzin :D v rámci reklamace pak byl měněný komplet motor a teď má auto přes 300tis KM a vesele jezdí

jinak mě udivuje, že by tam nebyla měrka na kontrolu oleje. není např. integrovaná ve víčku nádrže oleje, tam jak se samotný olej dolévá? tak tom mám třeba v Saabu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#108 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

Ivo108 píše:Ale takhle to přesně uvádí Volvo ... otázka do jaké míry jsou obavy že je to moc realita anebo jen "urban legend"
většina techniků ti potvrdí, že najet 30tis KM na jeden olej se dá, ale v optimálních podmínkách, což je laboratorium :D

já to tak měl u Rencka taky - interval na olej 30tis KM, ale za určitých podmínek se skracuje na 15tis KM. A to je - jízda po městě, jízda v prašném prostředí, časté starty a pod. Takže normální provoz :twisted:

samozřejmě když ho tam necháš 30tis KM tak se pár let, možná i 200tis KM nic nestane, ten motor to nějak přežije. odskáče si to až další uživatel...

já předtím dělal pro jednu kamionovou firmu a tam mi technici taky říkali, že interval 100tis KM je krásný z pohledu leasingovky a prvního uživatele. Ale po skončení záruky je to prostě velký rizikový faktor...

10-15tis KM, hlavně u turbomotorů je jistota. jestli jezdíš hodně dálnice v normálním tempu, tak bych se možná nebál ani 20tis KM.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#109 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od tymon »

merka na motoru je zepredu uplne dole... takova malinkata (asi 20cm dlouha) je to zhruba nekde mezi starterem a alternatorem a slouzi jen pro servisni ucely... kdyz ji clovek chce vytahnout, tak tam musi zaborit celou ruku :-)

mj. jak pise Kuko28, taky bych tomu vic jak 20 nedaval... i pri prodeji to pak bude velky argument, proc zrovna tohle auto :wink:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#110 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

A výměnu oleje zvládne 100% a spolehlivě jakýkoliv slušný servis a není třeba kvůli tomu jezdit speciálně do autorizovaného Volvo ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 178
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

#111 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od iRRes »

Jedna vec jsou kilometry a druha cas. Me Volvina na velkej servis misto v 60 000 hnala v 52 000 a ted bych mel jit az v 90 000 a mam 75 000 a uz zase žebrá. Realne teda mezi servisama ujedu max 25 000 :-) Zatim svitim rezervujte si cas. Otazka je jak dlouho to vydrzi nez na me vyskoci nutny servis. Nechci jí trápit, brzo jí dopřeju :angel:

A u Volva jsem stejne každou chvíli kuli vymene pneu, řebíkám v pneu, desinfekce klimy, důlky, nehoda :oops: no častej host a olej kontrolujou aspon vizualne vzdy. Kdyz mi posledne tahali z gumy skobu tak si vsimli, že je vadny tesneni pod nadrží a bez keců a bez koruny si tam s tím hrali další hodinu a půl.

Ivo108 : proc by jsi mel jezdit jinam, kdyz se o tebe dobre postaraji. Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#112 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od yoby »

iRRes píše:Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
Čeče, a jakej je u těhle novejch krámů interval výměny? U starejch krámů stačí dolejvat když dojde :D (jestli teda myslíš ostřikovače oken, jinak beru dotaz zpět :lol: )
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#113 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

[quote="iRRes"]Jedna vec jsou kilometry a druha cas. Me Volvina na velkej servis misto v 60 000 hnala v 52 000 a ted bych mel jit az v 90 000 a mam 75 000 a uz zase žebrá. Realne teda mezi servisama ujedu max 25 000 :-) Zatim svitim rezervujte si cas. Otazka je jak dlouho to vydrzi nez na me vyskoci nutny servis. Nechci jí trápit, brzo jí dopřeju :angel:

ano, většina moderních aut si umí "spočítat" kvalitu oleje i podle času - myslím, že tam počítá faktory jako ujeté KM, čas od poslední výměny, počet startů a pod. Takhle mi to dělal i Rencek a házel to rozdílně od 12tis KM až po 17tis KM. Každopádně +/- jeden rok z časového pohledu je taky rozumná hranice na výměnu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#114 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Urvanej »

Trochu mě zarazily ty intervaly, tak zkusim malé zdůvodnění z trochu jiný strany. Pokusím se nahodit fakta a pak z toho udělám závěr. Berte to trochu s rezervou, ale já to tak zhruba vidim.
Firemní auta jsou významným podílem na prodeji nových vozů.
Fleet manager musí zdůvodnit, proč zakoupil zrovna tento typ vozidel. Obyčejný ovčan si též rád přečte, že nový auto jezdí na servis jednou za 2 roky a stojí to "jen"...
Jeden z argumentů je cena servisu.
Pokud měním olej dle udávaných 30tis., tak po dobu záruky i když jezdim furt, tak se nic neposere, protože prostě 200tis to dá i na mastnou vodu. Převodovka s doživotní náplní záruku i 200tis taky přežije.
Sečteno podtrženo, pokud si kupuju nový auto každých pár let, tak měnim po 30ti a sem vysmátej. Pokud chci, aby to vydrželo, a auto mě spolehlivě sloužilo výrazně dýl, protože jsem za něj dal hafo peněz a chci si ho nechat jako poslední feldu, tu sem měl 18 let, tak měnim po míň, protože prostě chci mít spolehlivý a dobře fungující auto.
Když budeš zrát jednou denně, tak taky přežiješ pár let, ale pravidelná strava ti taky svědčí víc. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#115 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Haben »

holt tak to je. Pokud koupíš auto do firmy, tak jej kupuješ s cílem úspory provozních, servisních nákladů. Takže během záruky každou vadu vyreklamuješ, budeš jezdit jen na předepsaný pravidelný servis a jakmile auto odepíšeš v účetnictví, tak pryč s ním a jdeš do nového. Tak to prostě je a my, co nové nekupujeme, pak musíme počítat, že tento styl "údržby" se pak negativně projeví a to už cálujeme my.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 178
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

#116 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od iRRes »

yoby píše:
iRRes píše:Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
Čeče, a jakej je u těhle novejch krámů interval výměny? U starejch krámů stačí dolejvat když dojde :D (jestli teda myslíš ostřikovače oken, jinak beru dotaz zpět :lol: )

No jóó :-D Samozrejme sem myslel doplnovaní a né výměnu ( srajdy do ostrikovacu ) :lol:

Co se tyce nakupu aut myslim ze idealni je rok stara kara odlitana nekde ve Volvu nejlip panem ředitelem jako moje současná . Potom vám daji 60% slevu, vy si dorvete DPH a koncovka je pak pomerne prijatelna. Novy auto bych nedal ani za nic. Jen vyjede od prodejce a jste - 15% :-( A to nemluvím o tom, že první škrábanec bolí nejvíc. Auto s patinou má svojí výhodu :-)
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#117 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

podobně jsem našel pro švagra jeho současnou S60 - referenční vůz od rakouského prodejcu, v té době mělo 3 roky a necelých 15tis KM, exteriér i interiér jako nový, samozřejmě slabší baterka :green: , cena někde mezi 1/3 a 1/2 nového kousku
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#118 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Tak někdy je fajn i 20-30% sleva na předváděcím autě s maximální výbavou s najetými 2000km :) Aby v tom rok jezdila paní šéfová s haranty (z polžic a bezdružic), to ani nemusím ... Obvykle si to nekupujeme proto abychom naříkali jak to klesá na hodnotě, ale abychom si toho užívali ? :)

(jako v tom vtipu jak jedna blondýnka říká druhé:
- Přihlásila jsem se na kurz o reinkarnaci
- a druhá na to: Ale to musí být hodně drahé ??
- No to je , ale to tak to víš - žijeme jen jednou ... )

:D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#119 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Co se týče spotřeby, můžu ted celkem zodpovědně říct že v rámci delších (několik set km) jízd s malými úseky po dálnicích, případně průjezdy městy, ne nutně příliš pasivní, se průměrná spotřeba stabilně pohybuje kolem 6,9 - 7,2 l/100km (v mých 5000 km) což myslím není úplně špatné ...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 178
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

#120 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od iRRes »

[quote="Ivo108"]Tak někdy je fajn i 20-30% sleva na předváděcím autě s maximální výbavou s najetými 2000km :) Aby v tom rok jezdila paní šéfová s haranty (z polžic a bezdružic), to ani nemusím ... Obvykle si to nekupujeme proto abychom naříkali jak to klesá na hodnotě, ale abychom si toho užívali ? :)


To máš pravdu jenže já bohužel trpím na časté výměny. V podstatě v den nákupu auta už začínám hledat jiné. Stejny to mám s telefonama, počítačema, fotákama, kolama atd atd. Pak se bohužel ta prokazatelně nejvetší ztráta v prvním roce života auta v prodeji po dvou letech dost projeví :-(
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#121 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Tak nevím, to je trochu masochismus ? :) Pořídit něco a hned to deklasovat, neužít si toho a koukat po něčem dalším, co bude mít stejný osud ? :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 178
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Bydliště: Praha 7 - Holešovice

#122 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od iRRes »

Abych to uvedl na pravou míru. Současnou Volvinou jsem ukojil touhu po mrštném voze. Záhy jsem, ale s přítelkou ukojil další a narodila se malá. Ted jsou důvody pro změnu trochu praktičtější. Kdyby měla o 200l větší kufr tak vůbec nic neřeším. Často se s malou přesouváme a pak mám i plny přední sedadlo věcí a to není ideál. Auto mě baví, výkonu má dost na všechno co potřebuju, jen ten kufr kriste ( 380l ) :evil: Na co sem si nevědomky zvykl a dost blbě se hledá alternativa, je pozornost jakou to auto budí. To prostě nezapadne :-) tak, že hledám vetsi a min stejne výraznou káru a necílím na bílé X6 :-D

Třeba toto jestli se sem bude vubec kdy vozit :wink:

Obrázek

Jeste mi nekdo bude muset vysvetlit politiku Volva

- ostre Polestar verze 60tky pro 4 svetove trhy a první serie omezena na 750. V evrope pokud vim jen Britanie a Nizozemi. Proč ?
- s velkou slávou uvedený osmistupen a nové motory - proc jdou koupit jen s predokolkou a dlouho asi ne jinak.
- V60 Plug-in Hybrid, vec, ktera me zajimala dokud jsem neuzrel cenovku blizici se dvoum milionum
- možná se mýlim, ale D5 samostatně končí a bude jen ve spojeni s elektrem jako D6 v tom hybridu. Tedy bud dvoulitřík D4 ( 181k ) nebo D6 ( 285k ). Snad ne :-(
- XC90 to bude kombinace vseho - tipuju ze vyjede na trech kolech s litrovým motorem a za dalsi 3 roky se dozijeme plny palby :D

Nemam nikde spici konto abych si něco takového jako nové koupil, ale z pozice potencialniho zajemce o zajetinu mě dost frustruje rychlost a způsob uvadeni novinek. Az zacne Volvo resit vzduchovej podvozek tak ostatni uz budou litat :cry:
Naposledy upravil(a) iRRes dne 01 srp 2014 12:17, celkem upraveno 3 x.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#123 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Myslím že skoro nejvýrazněji se tato tendence projevuje na navigaci, která svou kvalitativní úrovní a funkčností zaspala tak 10 let ...

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#124 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Kuko28 »

nechci ti brát iluze, ale první po narození naší princezny jsem taky jezdil s V70 s báglama i na přední sedačky, a vnitřní zpětné zrcátko jsme klidně mohl vymontovat :D

Co se týče Polestar - Anglii bych chápal, ti jsou ulítli na všechny možné sporťáky a sportovní verze normálních aut. NL nechápu...

automat vs pohon - nejspíš tam bude nějaké technické omezení, spousta modelů se nabízí podobně - 4x4 jen s benzinem, 4x4 bez automatu a pod.

hybridy mě neberou, nevěřím tomu. nedávnou jsem viděl někde reálné testy spotřeby a právě hybridy Volva tam dopadli asi nejhůř. Proti papírovým hodnotám (laboratorním) jejich reálné spotřeby často vycházeli o 40-60% hůř. A nejlépe dopadli velkoobjemové benziny, které v reálu často překonali papírové hodnoty.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#125 Nová XC 70 - nákupová poradna

Příspěvek od Ivo108 »

Představa že elektromobil má obecně nějaký extrémně levný provoz je velmi klamná ... Nedávno jsem v USA měl možnost řídit skvělou elektro limuzínu Tesla (zrychlení 0-100 za 3 vteřiny atd). Ale spotřeba je 24 kW/100km. Baterky stojí 200-300 000, kapacita se snižuje, vydrží pár let ..

Třeba nová XC90 hybrid bude dobrá :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“