Předpokládám že není třeba kontrolovat manuálně a na displeji se to ozve že je třeba doplnit ?Kuko28 píše:
takže spíš běžně kontrolovat hladinku a kdyby to klesalo pod MIN tak bych s tím zajel do servisu
Nová XC 70 - nákupová poradna
- Autor
- Zpráva
#101 Nová XC 70 - nákupová poradna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#102 Nová XC 70 - nákupová poradna
mělo by se, ale já si to tak jednou za měsíc, nebo před delší cestou skontroluji i manuálně. Vím, že některá auta s tím měla problém, že když se hláška objevila na palubním PC tak už bylo pozdě...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#103 Nová XC 70 - nákupová poradna
Ja jsem u Volva na dotaz kde, že mám tu rysku na manuální kontrolu dostal odpoved, že si to mám kontolovat přes displej. Nevím jestli není neco pod krytem, ale normalne dostupny to urcite nebude pokud tam vubec neco je. Navíc pokud budes jezdit na servis tak jak mas ( po 30ti malej po 60ti velkej ) tak asi nic nehrozí.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
#104 Nová XC 70 - nákupová poradna
Na autorizovaný servis jsem vždycky jezdil a jezdit budu. Vzhledem k tomu že mám najeto cca 4000km tak zatím ještě tyto problémy snad nehrozí ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#105 Nová XC 70 - nákupová poradna
30-tis interval vymeny oleje... chudak motoriRRes píše:pokud budes jezdit na servis tak jak mas ( po 30ti malej po 60ti velkej ) tak asi nic nehrozí.
ja menim po 12-15-tis filtry + olej
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#106 Nová XC 70 - nákupová poradna
Ale takhle to přesně uvádí Volvo ... otázka do jaké míry jsou obavy že je to moc realita anebo jen "urban legend"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#107 Nová XC 70 - nákupová poradna
jestli bys tam i měl nějaký problém, tak to bude výrobní vada a půjde to na záruku
znám případ jednoho Superba 1, který byl kupovaný na firmu jako nový, a postupně začal hodně žrát olej, pomalu víc než benzin v rámci reklamace pak byl měněný komplet motor a teď má auto přes 300tis KM a vesele jezdí
jinak mě udivuje, že by tam nebyla měrka na kontrolu oleje. není např. integrovaná ve víčku nádrže oleje, tam jak se samotný olej dolévá? tak tom mám třeba v Saabu
znám případ jednoho Superba 1, který byl kupovaný na firmu jako nový, a postupně začal hodně žrát olej, pomalu víc než benzin v rámci reklamace pak byl měněný komplet motor a teď má auto přes 300tis KM a vesele jezdí
jinak mě udivuje, že by tam nebyla měrka na kontrolu oleje. není např. integrovaná ve víčku nádrže oleje, tam jak se samotný olej dolévá? tak tom mám třeba v Saabu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#108 Nová XC 70 - nákupová poradna
většina techniků ti potvrdí, že najet 30tis KM na jeden olej se dá, ale v optimálních podmínkách, což je laboratoriumIvo108 píše:Ale takhle to přesně uvádí Volvo ... otázka do jaké míry jsou obavy že je to moc realita anebo jen "urban legend"
já to tak měl u Rencka taky - interval na olej 30tis KM, ale za určitých podmínek se skracuje na 15tis KM. A to je - jízda po městě, jízda v prašném prostředí, časté starty a pod. Takže normální provoz
samozřejmě když ho tam necháš 30tis KM tak se pár let, možná i 200tis KM nic nestane, ten motor to nějak přežije. odskáče si to až další uživatel...
já předtím dělal pro jednu kamionovou firmu a tam mi technici taky říkali, že interval 100tis KM je krásný z pohledu leasingovky a prvního uživatele. Ale po skončení záruky je to prostě velký rizikový faktor...
10-15tis KM, hlavně u turbomotorů je jistota. jestli jezdíš hodně dálnice v normálním tempu, tak bych se možná nebál ani 20tis KM.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#109 Nová XC 70 - nákupová poradna
merka na motoru je zepredu uplne dole... takova malinkata (asi 20cm dlouha) je to zhruba nekde mezi starterem a alternatorem a slouzi jen pro servisni ucely... kdyz ji clovek chce vytahnout, tak tam musi zaborit celou ruku
mj. jak pise Kuko28, taky bych tomu vic jak 20 nedaval... i pri prodeji to pak bude velky argument, proc zrovna tohle auto
mj. jak pise Kuko28, taky bych tomu vic jak 20 nedaval... i pri prodeji to pak bude velky argument, proc zrovna tohle auto
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#110 Nová XC 70 - nákupová poradna
A výměnu oleje zvládne 100% a spolehlivě jakýkoliv slušný servis a není třeba kvůli tomu jezdit speciálně do autorizovaného Volvo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#111 Nová XC 70 - nákupová poradna
Jedna vec jsou kilometry a druha cas. Me Volvina na velkej servis misto v 60 000 hnala v 52 000 a ted bych mel jit az v 90 000 a mam 75 000 a uz zase žebrá. Realne teda mezi servisama ujedu max 25 000 Zatim svitim rezervujte si cas. Otazka je jak dlouho to vydrzi nez na me vyskoci nutny servis. Nechci jí trápit, brzo jí dopřeju
A u Volva jsem stejne každou chvíli kuli vymene pneu, řebíkám v pneu, desinfekce klimy, důlky, nehoda no častej host a olej kontrolujou aspon vizualne vzdy. Kdyz mi posledne tahali z gumy skobu tak si vsimli, že je vadny tesneni pod nadrží a bez keců a bez koruny si tam s tím hrali další hodinu a půl.
Ivo108 : proc by jsi mel jezdit jinam, kdyz se o tebe dobre postaraji. Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
A u Volva jsem stejne každou chvíli kuli vymene pneu, řebíkám v pneu, desinfekce klimy, důlky, nehoda no častej host a olej kontrolujou aspon vizualne vzdy. Kdyz mi posledne tahali z gumy skobu tak si vsimli, že je vadny tesneni pod nadrží a bez keců a bez koruny si tam s tím hrali další hodinu a půl.
Ivo108 : proc by jsi mel jezdit jinam, kdyz se o tebe dobre postaraji. Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#112 Nová XC 70 - nákupová poradna
Čeče, a jakej je u těhle novejch krámů interval výměny? U starejch krámů stačí dolejvat když dojde (jestli teda myslíš ostřikovače oken, jinak beru dotaz zpět )iRRes píše:Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#113 Nová XC 70 - nákupová poradna
[quote="iRRes"]Jedna vec jsou kilometry a druha cas. Me Volvina na velkej servis misto v 60 000 hnala v 52 000 a ted bych mel jit az v 90 000 a mam 75 000 a uz zase žebrá. Realne teda mezi servisama ujedu max 25 000 Zatim svitim rezervujte si cas. Otazka je jak dlouho to vydrzi nez na me vyskoci nutny servis. Nechci jí trápit, brzo jí dopřeju
ano, většina moderních aut si umí "spočítat" kvalitu oleje i podle času - myslím, že tam počítá faktory jako ujeté KM, čas od poslední výměny, počet startů a pod. Takhle mi to dělal i Rencek a házel to rozdílně od 12tis KM až po 17tis KM. Každopádně +/- jeden rok z časového pohledu je taky rozumná hranice na výměnu.
ano, většina moderních aut si umí "spočítat" kvalitu oleje i podle času - myslím, že tam počítá faktory jako ujeté KM, čas od poslední výměny, počet startů a pod. Takhle mi to dělal i Rencek a házel to rozdílně od 12tis KM až po 17tis KM. Každopádně +/- jeden rok z časového pohledu je taky rozumná hranice na výměnu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#114 Nová XC 70 - nákupová poradna
Trochu mě zarazily ty intervaly, tak zkusim malé zdůvodnění z trochu jiný strany. Pokusím se nahodit fakta a pak z toho udělám závěr. Berte to trochu s rezervou, ale já to tak zhruba vidim.
Firemní auta jsou významným podílem na prodeji nových vozů.
Fleet manager musí zdůvodnit, proč zakoupil zrovna tento typ vozidel. Obyčejný ovčan si též rád přečte, že nový auto jezdí na servis jednou za 2 roky a stojí to "jen"...
Jeden z argumentů je cena servisu.
Pokud měním olej dle udávaných 30tis., tak po dobu záruky i když jezdim furt, tak se nic neposere, protože prostě 200tis to dá i na mastnou vodu. Převodovka s doživotní náplní záruku i 200tis taky přežije.
Sečteno podtrženo, pokud si kupuju nový auto každých pár let, tak měnim po 30ti a sem vysmátej. Pokud chci, aby to vydrželo, a auto mě spolehlivě sloužilo výrazně dýl, protože jsem za něj dal hafo peněz a chci si ho nechat jako poslední feldu, tu sem měl 18 let, tak měnim po míň, protože prostě chci mít spolehlivý a dobře fungující auto.
Když budeš zrát jednou denně, tak taky přežiješ pár let, ale pravidelná strava ti taky svědčí víc.
Firemní auta jsou významným podílem na prodeji nových vozů.
Fleet manager musí zdůvodnit, proč zakoupil zrovna tento typ vozidel. Obyčejný ovčan si též rád přečte, že nový auto jezdí na servis jednou za 2 roky a stojí to "jen"...
Jeden z argumentů je cena servisu.
Pokud měním olej dle udávaných 30tis., tak po dobu záruky i když jezdim furt, tak se nic neposere, protože prostě 200tis to dá i na mastnou vodu. Převodovka s doživotní náplní záruku i 200tis taky přežije.
Sečteno podtrženo, pokud si kupuju nový auto každých pár let, tak měnim po 30ti a sem vysmátej. Pokud chci, aby to vydrželo, a auto mě spolehlivě sloužilo výrazně dýl, protože jsem za něj dal hafo peněz a chci si ho nechat jako poslední feldu, tu sem měl 18 let, tak měnim po míň, protože prostě chci mít spolehlivý a dobře fungující auto.
Když budeš zrát jednou denně, tak taky přežiješ pár let, ale pravidelná strava ti taky svědčí víc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#115 Nová XC 70 - nákupová poradna
holt tak to je. Pokud koupíš auto do firmy, tak jej kupuješ s cílem úspory provozních, servisních nákladů. Takže během záruky každou vadu vyreklamuješ, budeš jezdit jen na předepsaný pravidelný servis a jakmile auto odepíšeš v účetnictví, tak pryč s ním a jdeš do nového. Tak to prostě je a my, co nové nekupujeme, pak musíme počítat, že tento styl "údržby" se pak negativně projeví a to už cálujeme my.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#116 Nová XC 70 - nákupová poradna
yoby píše:Čeče, a jakej je u těhle novejch krámů interval výměny? U starejch krámů stačí dolejvat když dojde (jestli teda myslíš ostřikovače oken, jinak beru dotaz zpět )iRRes píše:Sem asi blbej, ale me meni v Pruhonicich i vodu do strikovace.
No jóó Samozrejme sem myslel doplnovaní a né výměnu ( srajdy do ostrikovacu )
Co se tyce nakupu aut myslim ze idealni je rok stara kara odlitana nekde ve Volvu nejlip panem ředitelem jako moje současná . Potom vám daji 60% slevu, vy si dorvete DPH a koncovka je pak pomerne prijatelna. Novy auto bych nedal ani za nic. Jen vyjede od prodejce a jste - 15% A to nemluvím o tom, že první škrábanec bolí nejvíc. Auto s patinou má svojí výhodu
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#117 Nová XC 70 - nákupová poradna
podobně jsem našel pro švagra jeho současnou S60 - referenční vůz od rakouského prodejcu, v té době mělo 3 roky a necelých 15tis KM, exteriér i interiér jako nový, samozřejmě slabší baterka , cena někde mezi 1/3 a 1/2 nového kousku
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#118 Nová XC 70 - nákupová poradna
Tak někdy je fajn i 20-30% sleva na předváděcím autě s maximální výbavou s najetými 2000km Aby v tom rok jezdila paní šéfová s haranty (z polžic a bezdružic), to ani nemusím ... Obvykle si to nekupujeme proto abychom naříkali jak to klesá na hodnotě, ale abychom si toho užívali ?
(jako v tom vtipu jak jedna blondýnka říká druhé:
- Přihlásila jsem se na kurz o reinkarnaci
- a druhá na to: Ale to musí být hodně drahé ??
- No to je , ale to tak to víš - žijeme jen jednou ... )
(jako v tom vtipu jak jedna blondýnka říká druhé:
- Přihlásila jsem se na kurz o reinkarnaci
- a druhá na to: Ale to musí být hodně drahé ??
- No to je , ale to tak to víš - žijeme jen jednou ... )
#119 Nová XC 70 - nákupová poradna
Co se týče spotřeby, můžu ted celkem zodpovědně říct že v rámci delších (několik set km) jízd s malými úseky po dálnicích, případně průjezdy městy, ne nutně příliš pasivní, se průměrná spotřeba stabilně pohybuje kolem 6,9 - 7,2 l/100km (v mých 5000 km) což myslím není úplně špatné ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#120 Nová XC 70 - nákupová poradna
[quote="Ivo108"]Tak někdy je fajn i 20-30% sleva na předváděcím autě s maximální výbavou s najetými 2000km Aby v tom rok jezdila paní šéfová s haranty (z polžic a bezdružic), to ani nemusím ... Obvykle si to nekupujeme proto abychom naříkali jak to klesá na hodnotě, ale abychom si toho užívali ?
To máš pravdu jenže já bohužel trpím na časté výměny. V podstatě v den nákupu auta už začínám hledat jiné. Stejny to mám s telefonama, počítačema, fotákama, kolama atd atd. Pak se bohužel ta prokazatelně nejvetší ztráta v prvním roce života auta v prodeji po dvou letech dost projeví
To máš pravdu jenže já bohužel trpím na časté výměny. V podstatě v den nákupu auta už začínám hledat jiné. Stejny to mám s telefonama, počítačema, fotákama, kolama atd atd. Pak se bohužel ta prokazatelně nejvetší ztráta v prvním roce života auta v prodeji po dvou letech dost projeví
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
#121 Nová XC 70 - nákupová poradna
Tak nevím, to je trochu masochismus ? Pořídit něco a hned to deklasovat, neužít si toho a koukat po něčem dalším, co bude mít stejný osud ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#122 Nová XC 70 - nákupová poradna
Abych to uvedl na pravou míru. Současnou Volvinou jsem ukojil touhu po mrštném voze. Záhy jsem, ale s přítelkou ukojil další a narodila se malá. Ted jsou důvody pro změnu trochu praktičtější. Kdyby měla o 200l větší kufr tak vůbec nic neřeším. Často se s malou přesouváme a pak mám i plny přední sedadlo věcí a to není ideál. Auto mě baví, výkonu má dost na všechno co potřebuju, jen ten kufr kriste ( 380l ) Na co sem si nevědomky zvykl a dost blbě se hledá alternativa, je pozornost jakou to auto budí. To prostě nezapadne tak, že hledám vetsi a min stejne výraznou káru a necílím na bílé X6
Třeba toto jestli se sem bude vubec kdy vozit
Jeste mi nekdo bude muset vysvetlit politiku Volva
- ostre Polestar verze 60tky pro 4 svetove trhy a první serie omezena na 750. V evrope pokud vim jen Britanie a Nizozemi. Proč ?
- s velkou slávou uvedený osmistupen a nové motory - proc jdou koupit jen s predokolkou a dlouho asi ne jinak.
- V60 Plug-in Hybrid, vec, ktera me zajimala dokud jsem neuzrel cenovku blizici se dvoum milionum
- možná se mýlim, ale D5 samostatně končí a bude jen ve spojeni s elektrem jako D6 v tom hybridu. Tedy bud dvoulitřík D4 ( 181k ) nebo D6 ( 285k ). Snad ne
- XC90 to bude kombinace vseho - tipuju ze vyjede na trech kolech s litrovým motorem a za dalsi 3 roky se dozijeme plny palby
Nemam nikde spici konto abych si něco takového jako nové koupil, ale z pozice potencialniho zajemce o zajetinu mě dost frustruje rychlost a způsob uvadeni novinek. Az zacne Volvo resit vzduchovej podvozek tak ostatni uz budou litat
Třeba toto jestli se sem bude vubec kdy vozit
Jeste mi nekdo bude muset vysvetlit politiku Volva
- ostre Polestar verze 60tky pro 4 svetove trhy a první serie omezena na 750. V evrope pokud vim jen Britanie a Nizozemi. Proč ?
- s velkou slávou uvedený osmistupen a nové motory - proc jdou koupit jen s predokolkou a dlouho asi ne jinak.
- V60 Plug-in Hybrid, vec, ktera me zajimala dokud jsem neuzrel cenovku blizici se dvoum milionum
- možná se mýlim, ale D5 samostatně končí a bude jen ve spojeni s elektrem jako D6 v tom hybridu. Tedy bud dvoulitřík D4 ( 181k ) nebo D6 ( 285k ). Snad ne
- XC90 to bude kombinace vseho - tipuju ze vyjede na trech kolech s litrovým motorem a za dalsi 3 roky se dozijeme plny palby
Nemam nikde spici konto abych si něco takového jako nové koupil, ale z pozice potencialniho zajemce o zajetinu mě dost frustruje rychlost a způsob uvadeni novinek. Az zacne Volvo resit vzduchovej podvozek tak ostatni uz budou litat
Naposledy upravil(a) iRRes dne 01 srp 2014 12:17, celkem upraveno 3 x.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
#123 Nová XC 70 - nákupová poradna
Myslím že skoro nejvýrazněji se tato tendence projevuje na navigaci, která svou kvalitativní úrovní a funkčností zaspala tak 10 let ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#124 Nová XC 70 - nákupová poradna
nechci ti brát iluze, ale první po narození naší princezny jsem taky jezdil s V70 s báglama i na přední sedačky, a vnitřní zpětné zrcátko jsme klidně mohl vymontovat
Co se týče Polestar - Anglii bych chápal, ti jsou ulítli na všechny možné sporťáky a sportovní verze normálních aut. NL nechápu...
automat vs pohon - nejspíš tam bude nějaké technické omezení, spousta modelů se nabízí podobně - 4x4 jen s benzinem, 4x4 bez automatu a pod.
hybridy mě neberou, nevěřím tomu. nedávnou jsem viděl někde reálné testy spotřeby a právě hybridy Volva tam dopadli asi nejhůř. Proti papírovým hodnotám (laboratorním) jejich reálné spotřeby často vycházeli o 40-60% hůř. A nejlépe dopadli velkoobjemové benziny, které v reálu často překonali papírové hodnoty.
Co se týče Polestar - Anglii bych chápal, ti jsou ulítli na všechny možné sporťáky a sportovní verze normálních aut. NL nechápu...
automat vs pohon - nejspíš tam bude nějaké technické omezení, spousta modelů se nabízí podobně - 4x4 jen s benzinem, 4x4 bez automatu a pod.
hybridy mě neberou, nevěřím tomu. nedávnou jsem viděl někde reálné testy spotřeby a právě hybridy Volva tam dopadli asi nejhůř. Proti papírovým hodnotám (laboratorním) jejich reálné spotřeby často vycházeli o 40-60% hůř. A nejlépe dopadli velkoobjemové benziny, které v reálu často překonali papírové hodnoty.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#125 Nová XC 70 - nákupová poradna
Představa že elektromobil má obecně nějaký extrémně levný provoz je velmi klamná ... Nedávno jsem v USA měl možnost řídit skvělou elektro limuzínu Tesla (zrychlení 0-100 za 3 vteřiny atd). Ale spotřeba je 24 kW/100km. Baterky stojí 200-300 000, kapacita se snižuje, vydrží pár let ..
Třeba nová XC90 hybrid bude dobrá
Třeba nová XC90 hybrid bude dobrá
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 9 Odpovědi
- 680 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 18 Odpovědi
- 5408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70
-
- 148 Odpovědi
- 19233 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od saabik