Nová XC 70 - nákupová poradna
- Autor
- Zpráva
#1 Nová XC 70 - nákupová poradna
Po 5 moc fajn letech s mou skvělou V70 jsem se rozhodl upgradovat a koupit si nakonec úplně novou XC70. Za posledních pár let věci hodně pokročily a XC 70 (a další nová Volva) jsou dnes k mání s nepřeberným množstvím možností na výběr. Mohl bych se zeptat zkušenějších (zejména těch , kteří tyto nové modely již mají) na názor ?
První dilema - manuální nebo automatická převodovka: automatická je +50000 a zvedá spotřebu. Já jsem celý život zvyklý na manuál. Když vezmu manuál, je to OK, nebo je to z hlediska dnešní konstelace spíše méně rozumné ?
U své V70 jsem si za 7000 zprovoznil přídavné topení (bufík) což je super. U těchto nových za to chtějí 50000 (!). Asi není jiná možnost jak si předehřát auto než to zaplatit (to se mi moc nechce) nebo prostě na uvod chvíli mrznout ?
Vyhřívané přední sklo je asi fajn možnost ?
Určitě bych asi chtěl ten kompletní Safety pack (adaptivní tempomat, City Safety atd.)
Z drobností - kompletně nastavitelné sedadlo (vč. bederní opěrky), automatické otevírání kufru, střešní lyžiny, digitální info displej
Adaptivní bi-xenony jsou dobrá věc ? Případně i destový senzor 2. generace ? Možnost automatického zltumování dálkových světel při potkávání ?
Kola - jsou 17''OK (235/55) ? Možnost je i 18''(235/50) - má to nějakou jinou než kosmetickou vlastnost ? Tenčí kolo bude víc drnčet ? 16''(235/65) už je asi malé ?
Co nechci - navigace (myslím že každý tomtom za 100 EUR nebo Navigon na mobilu je lepší ? Pokud to o 1000% nezlepšíli proti té co mám ve V70 a která je po všech stránkách jak ze starší doby kamenné)
Hudbu v autě neposlouchám, čili mě nezajímá ani nějaký příplatkový audio systém
Co byste případně ještě doporučili z dalších užitečných drobností ? (kosmetické a estetické příplatky mě moc nezajímají - jen bych si dal místo hliníku tmavé ořechové dřevo).
Motor D5 158 kW.
Dostal jsem předběžnou speciální nabídku od jednoho CZ Volvo prodejce, v pátek bych měl dostat nabídku od nedalekého německého prodejce, takže uvidíme jestli se Němci pochlapí
První dilema - manuální nebo automatická převodovka: automatická je +50000 a zvedá spotřebu. Já jsem celý život zvyklý na manuál. Když vezmu manuál, je to OK, nebo je to z hlediska dnešní konstelace spíše méně rozumné ?
U své V70 jsem si za 7000 zprovoznil přídavné topení (bufík) což je super. U těchto nových za to chtějí 50000 (!). Asi není jiná možnost jak si předehřát auto než to zaplatit (to se mi moc nechce) nebo prostě na uvod chvíli mrznout ?
Vyhřívané přední sklo je asi fajn možnost ?
Určitě bych asi chtěl ten kompletní Safety pack (adaptivní tempomat, City Safety atd.)
Z drobností - kompletně nastavitelné sedadlo (vč. bederní opěrky), automatické otevírání kufru, střešní lyžiny, digitální info displej
Adaptivní bi-xenony jsou dobrá věc ? Případně i destový senzor 2. generace ? Možnost automatického zltumování dálkových světel při potkávání ?
Kola - jsou 17''OK (235/55) ? Možnost je i 18''(235/50) - má to nějakou jinou než kosmetickou vlastnost ? Tenčí kolo bude víc drnčet ? 16''(235/65) už je asi malé ?
Co nechci - navigace (myslím že každý tomtom za 100 EUR nebo Navigon na mobilu je lepší ? Pokud to o 1000% nezlepšíli proti té co mám ve V70 a která je po všech stránkách jak ze starší doby kamenné)
Hudbu v autě neposlouchám, čili mě nezajímá ani nějaký příplatkový audio systém
Co byste případně ještě doporučili z dalších užitečných drobností ? (kosmetické a estetické příplatky mě moc nezajímají - jen bych si dal místo hliníku tmavé ořechové dřevo).
Motor D5 158 kW.
Dostal jsem předběžnou speciální nabídku od jednoho CZ Volvo prodejce, v pátek bych měl dostat nabídku od nedalekého německého prodejce, takže uvidíme jestli se Němci pochlapí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Nová XC 70 - nákupová poradna
Tohle si musíš sám zdůvodnit. Pro mě by byla rozhodující cena danýho příplatku. Zkusim ti sem postnout muj názor, protože sice nový auto kupovat ještě cca 20 let nebudu, ale v XC toho mam celkem dost a něco ocenim, něco ne.
Manuál je v pohodě, ale automat je sakra příjemná věc a velice rychle si na to zvykneš a nebudeš chtít jinak.
Zjistil bych si, jak je v autě udělanej příhřev, pokud už tam bufík je a jen aktivace v sw je za pade, tak bych se na ně vykák, pokud tam neni vůbec, silně bych to uvážil, kor pokud bych si auto chtěl nechat delší dobu.
Vyhřívané přední sklo je dobrý tak akorát k tomu, abys šetrně sundal námrazu z okna, o ostatní a i o tohle se umí postarat bufík kor když je s dálkovym startem.
Safety pack je bez debaty.
Sedadlo nevim jak moc to jde nastavit v základu, ale pokud s tim bude jezdit jeden, tak v elektrice pro mě nemá smysl (i když ostatní mají jiný názor).
Automatickej kufr a hagusy já nerad, info display nevim co si mam myslet.
Natáčení světel do zatáček mi nikdy nepřišlo natolik zajimavý, abych pochopil tu investici do toho, dešťovej senzor i první generace mi přijde dobrej a automatika na dálkáče je furt ještě nahouno, protože to ještě pořádně nefunguje a stejně bys to nepoužíval.
Kola na XC v 17 myslim stačí, v 18 to pak vypadá jak hummer na 22, prostě parodování původního účelu auta.
Co si nezmínil je možnost deaktivace pytle u spolujezdce, protože to dodělat skoro nejde a určitě to minimálně zvýší pak okruh zájemců při případném prodeji. Mříž v kufru se při nehodě taky celkem může hodit, že ti nelítá bordel z kufru na makovici.
Co mi přijde jako vychytávka je bliss, ale neni to nutnost.
Osobně jsem ještě zamilovanej do střešních oken, nemusí ti hučet ventilátor a na rychlý vyvětrání je to taky supr, a přecejen má to takovej náznak chybějící střechy
Ještě bych uvážil ten motor, protože pokud se dělá v tej slabčí verzi, tak rozdíl je jen v SW a ušetřil bys nemalej penízek.
Manuál je v pohodě, ale automat je sakra příjemná věc a velice rychle si na to zvykneš a nebudeš chtít jinak.
Zjistil bych si, jak je v autě udělanej příhřev, pokud už tam bufík je a jen aktivace v sw je za pade, tak bych se na ně vykák, pokud tam neni vůbec, silně bych to uvážil, kor pokud bych si auto chtěl nechat delší dobu.
Vyhřívané přední sklo je dobrý tak akorát k tomu, abys šetrně sundal námrazu z okna, o ostatní a i o tohle se umí postarat bufík kor když je s dálkovym startem.
Safety pack je bez debaty.
Sedadlo nevim jak moc to jde nastavit v základu, ale pokud s tim bude jezdit jeden, tak v elektrice pro mě nemá smysl (i když ostatní mají jiný názor).
Automatickej kufr a hagusy já nerad, info display nevim co si mam myslet.
Natáčení světel do zatáček mi nikdy nepřišlo natolik zajimavý, abych pochopil tu investici do toho, dešťovej senzor i první generace mi přijde dobrej a automatika na dálkáče je furt ještě nahouno, protože to ještě pořádně nefunguje a stejně bys to nepoužíval.
Kola na XC v 17 myslim stačí, v 18 to pak vypadá jak hummer na 22, prostě parodování původního účelu auta.
Co si nezmínil je možnost deaktivace pytle u spolujezdce, protože to dodělat skoro nejde a určitě to minimálně zvýší pak okruh zájemců při případném prodeji. Mříž v kufru se při nehodě taky celkem může hodit, že ti nelítá bordel z kufru na makovici.
Co mi přijde jako vychytávka je bliss, ale neni to nutnost.
Osobně jsem ještě zamilovanej do střešních oken, nemusí ti hučet ventilátor a na rychlý vyvětrání je to taky supr, a přecejen má to takovej náznak chybějící střechy
Ještě bych uvážil ten motor, protože pokud se dělá v tej slabčí verzi, tak rozdíl je jen v SW a ušetřil bys nemalej penízek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3 Nová XC 70 - nákupová poradna
Mozna jen k tomu bufiku,neni tech 50 000 za bufik jako celek,ne jen za zprovozneni nejake funkce?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#4 Nová XC 70 - nákupová poradna
Díky za rady. Ptal jsem se na to přídavné topení - údajně je to tam úplně jinak udělané, není to je "bufík + SW" a nedá se to nijak zjednodušit. Prý to udělali proto aby lidé nedělali tato levná řešení (SW za pár korun). stojí to 42300, což je docela dost. Ale že bych to vyměnil za adaptivní bi-xenony ?
Automatická vs. manuální převodovka je trochu dilema ... Platí to že s automatickou převodovkou vzrůstá spotřeba tak o litr ?
K čemu je dobrá deaktivace pytle u spolujezdce ?
Čili by mohlo být finančně výhodnější koupit D4 a pak ji Polestar SW vytunovat na D5 ?
Automatická vs. manuální převodovka je trochu dilema ... Platí to že s automatickou převodovkou vzrůstá spotřeba tak o litr ?
K čemu je dobrá deaktivace pytle u spolujezdce ?
Čili by mohlo být finančně výhodnější koupit D4 a pak ji Polestar SW vytunovat na D5 ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Nová XC 70 - nákupová poradna
Pokud se ptáš dýlera, tak je to jasný co ti řekne.
Pytel u spolujezdce je kvůli dětský protisměrný sedačce, abys tam mohl dítě vůbec usadit.
Co se SW týče, tak nemusí být asi nutně polestar...
Pytel u spolujezdce je kvůli dětský protisměrný sedačce, abys tam mohl dítě vůbec usadit.
Co se SW týče, tak nemusí být asi nutně polestar...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#6 Nová XC 70 - nákupová poradna
Ahoj,
souhlasím s Uřvanym
- automat viz níž
- sklo zbytečné když bufík
- el.sedadlo souhlas, jen opět případný budoucí prodej..bonus pro víc řidičů v rodině
- 17" kola rozumný kompromis (mysli i na cenu pneu do budoucna..)
- střešní okno rozhodně souhlas
a doplňuji své poznatky.
Automat, pokud tam bude dvojspojka ( např.. http://www.autorevue.cz/test-volvo-v50-20-d-powershift-tdi-dsg-po-svedsku_6 ) tak ti spotřeba naopak klesne a auto řadí neznatelně a rychleji. (vlastní zkušenost)
Deaktivace pytle u spolujezdce je dobrá proto, že až budeš chtít auto prodat nějaké "budoucí" rodině, bude moct maminka vozit své dítko v autosedačce na spolujezdcovo místě. Pro tyto dětské autosedačky je však nutné mít vypínatelný bag.
Mříž do velkého kufru je také bezpeč.prvek a opět ocení třeba budoucí kupec se psem.
Jednoznačně radši bufíka s DO, než adaptivní světla!! Bez debat.
RTI navigace souhlas s Tebou
Audiofil sice nejsi, ale doporučuji alespoň ovládání všeho na volantu (opět dílem i bezpečnostní prvek (nekledáš zrakem čudlíky na rádiu, ale koukáš před sebe) )
Nezmínil jsi tempomat, ale to je snad samozřejmost..
Na mezidobí, kdy se nebufíkuje, ale chladno je..vyhřívané sedačky...? (zase raději toto, než el.ovládané..)
Nezvažoval jsi AWD?
Janek
souhlasím s Uřvanym
- automat viz níž
- sklo zbytečné když bufík
- el.sedadlo souhlas, jen opět případný budoucí prodej..bonus pro víc řidičů v rodině
- 17" kola rozumný kompromis (mysli i na cenu pneu do budoucna..)
- střešní okno rozhodně souhlas
a doplňuji své poznatky.
Automat, pokud tam bude dvojspojka ( např.. http://www.autorevue.cz/test-volvo-v50-20-d-powershift-tdi-dsg-po-svedsku_6 ) tak ti spotřeba naopak klesne a auto řadí neznatelně a rychleji. (vlastní zkušenost)
Deaktivace pytle u spolujezdce je dobrá proto, že až budeš chtít auto prodat nějaké "budoucí" rodině, bude moct maminka vozit své dítko v autosedačce na spolujezdcovo místě. Pro tyto dětské autosedačky je však nutné mít vypínatelný bag.
Mříž do velkého kufru je také bezpeč.prvek a opět ocení třeba budoucí kupec se psem.
Jednoznačně radši bufíka s DO, než adaptivní světla!! Bez debat.
RTI navigace souhlas s Tebou
Audiofil sice nejsi, ale doporučuji alespoň ovládání všeho na volantu (opět dílem i bezpečnostní prvek (nekledáš zrakem čudlíky na rádiu, ale koukáš před sebe) )
Nezmínil jsi tempomat, ale to je snad samozřejmost..
Na mezidobí, kdy se nebufíkuje, ale chladno je..vyhřívané sedačky...? (zase raději toto, než el.ovládané..)
Nezvažoval jsi AWD?
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 Nová XC 70 - nákupová poradna
Tempomat byl zmíněn - po zkušenosti u nového auta rozhodně celou sestavu:
- adaptivní tempomat (s radarem) a s antikolizním systémem, resp. jestli už by tam byla pokročilá varianta City Safety.
- sledování jizdních pruhů
- BLIS (slepý úhel)
Všechny tyhle vychytávky vysoce zlepšují úroveň bezpečnosti. A pro mě jediný dobrý důvod, proč jit třeba z XC70II do XC70III.
PL.
- adaptivní tempomat (s radarem) a s antikolizním systémem, resp. jestli už by tam byla pokročilá varianta City Safety.
- sledování jizdních pruhů
- BLIS (slepý úhel)
Všechny tyhle vychytávky vysoce zlepšují úroveň bezpečnosti. A pro mě jediný dobrý důvod, proč jit třeba z XC70II do XC70III.
PL.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 29 kvě 2014 09:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Nová XC 70 - nákupová poradna
Já teda předpokládal, že i normální tempomat je u volva ve standardu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#9 Nová XC 70 - nákupová poradna
Pan je fajnsmekr...ok2ucx píše:Tempomat byl zmíněn - po zkušenosti u nového auta rozhodně celou sestavu:
- adaptivní tempomat (s radarem) a s antikolizním systémem, resp. jestli už by tam byla pokročilá varianta City Safety.
- sledování jizdních pruhů
- BLIS (slepý úhel)
Všechny tyhle vychytávky vysoce zlepšují úroveň bezpečnosti. A pro mě jediný dobrý důvod, proč jit třeba z XC70II do XC70III.
PL.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#10 Nová XC 70 - nákupová poradna
Cau, take se pridam s nekolika poznatky.
Mam XC70 rok vyroby 2012, ale MY2013 najeto skoro 50000km, kupovano od importera s najezdem 20000km
Ve vybave je skoro vse.
Auto je to uzasne, ale to asi nemusim zduraznovat.
A ted konkretni veci.
1) automat nebo manual
za me urcite automat, pri normalni jizde(zadne nesmyslene divociny) radi sametove naprosto bez problemu, pohodlne a k charakteru auta padne suprove
spotreba: velmi zalezi na stylu jizdy, muzes jezdit za 6 litru i za 12
dlouhodoby prumer mam 7,5-8 litru ( v zime okolo 9 litru i kvuli bufiku )
auto ma s automatem dostatek vykonu na rychle predjeti a zrychleni ( moznost prepnout do Sport rezimu )
2) motor D5 nebo D4
mam D5 158 kw, spokojenost
s D4 jsem nejel, nedokazu posoudit jestli vykonove staci na tak velke, tezke auto
nutne vyzkouset
3) bufik
urcite ano, jen doporucuji s DO, ja mam pouze s casovacem
v zime vyborne funguje a jeste se zahreje motor
vyhrejvane predni okno zbytecne, kdyz mas bufik
4)bi-xenony
funguji dobre, viditelnost vyborna
ale je na tvem zvazeni, zda do nich investovat
obycejna svetla take budou svitit dobre, ale jen si nejsem jisty, jestli nejsou standartem u vyssich vybav
5)el.sedacka
podle me zbytecnost, i kdyz v aute take mam
6)Blis
vyborna vec, ale pozor, pouze pomocnik ridice, neni vzdy 100%
ostre ranni nebo vecerni slunce, velke kaluze vody pri vydatnem desti, protihlukove steny nebo vysoke zdi podel silnice ho nekdy aktivuji
7)adaptivni tempomat
vyborna pomucka ridice, ale pozor
nepozna kruhovy objezd, zel. prejezdy, rozbite silnice ..... na techto mistech radsi nepouzivat
na dalnici nebo dlouhych rovinach, v kolonach funguje spolehlive
nefunguje za husteho deste, snezeni a v mlze ..... nahlasi kontrolka ze je docasne nefukcni
8 hlidani jizdnich pruhu
na dalnici pri dlouhych nudnych jizdach funguje
jinak otravny, ozyva se pri kazdem najeti do zatacky a prejeti cary, nekdy naopak nase "kvalitni"znaceni nevidi
nastesti lze vypnout tlacitkem
klidne bych ho ozelel
9)upozorneni na kolizi
dobra podpora ridici
je treba si zvyknout ze obcas hlasi nebezpeci, i kdyz zadne nehrozi
ale uz 2x me zachranil od prusvihu
10)mrizka v kufru je dobra, je standart a da se sklopit ke stropu, ze neni videt
11)radio nemam premium a hraje dobre
12)doporucuji radio s vetsim displejem
13)navigace
mam RTI system od Volva, s aktualizace 2x zdarma
navigace funguje dobre,
kazda navigace ma obcas prehmaty ( zkusenost s externim garminem nuvi )
navigace ve Volvo neumi tolik popisnych cisel, ale s kazdou aktualizaci se zlepsuje
ovladani je v cestine ale povely jsou v angl. zatim nelze zmenit
14)urcite si vem 4x4, v zime bezkonkurencni
15)el.viko kufru je otravne, ale asi nemas jinou moznost
16) bezklickovy pristup PCC komunikator
staci mit klic v kapse, nemusis nic hledat, vyndavat, ale neni nutnosti
17) stresni okno
prijemna zmena v horkych dnech, ale zbytecna investice
18)podvozek Four C, zbytecnost
obcas prepnu na dalnici na nejtvrdsi variantu nebo sport, jinak jen na komfort, na nasich silnicich ani jinak nelze
19 popremyslej o couvaci kamere a predni kamere, auto je mohutne a na konce neni uplne dobre videt, parkovaci senzory jsou velmi ciltive a hned "rvou"
Doporucil bych ti vyhrivani zadni lavice, kuze je preci jen studena v zime
Popremyslej i o odvetravanych sedackach
A ted k tem mene prijemnejsim vecem:
1) vrzani plastu na obou B sloupcich ( odstraneno v zaruce )
2) praskly svar drzaku trubky od turba, auto ztratilo vykon ( zarucni oprava, vymena trubky za modifikovany dil ), zmetkovy vyrobek, Volvo o tom vi, jen cekaji komu se zavada projevi
3) unik chladici kapaliny
byla objevena nerovnost na hlave motoru ( v ramci zaruky prebrousena halava a opraveno ), opet zmetkova dodavka
jeste se jim objevuje praskly blok motoru, take nejaka zmetkova serie
4) priprav se na dolevani oleje mezi vymenami, standartem je pry az 1,6 l
I Volva jsou jen stroje aobcas se neco nepovede ...... Od toho je zaruka
To jsou moje prakticke zkusenosti po 1 roce s XC70, zadna odposlechnuta moudra
Pokud mas jeste nejake dotazy, rad zodpovim.
Mam XC70 rok vyroby 2012, ale MY2013 najeto skoro 50000km, kupovano od importera s najezdem 20000km
Ve vybave je skoro vse.
Auto je to uzasne, ale to asi nemusim zduraznovat.
A ted konkretni veci.
1) automat nebo manual
za me urcite automat, pri normalni jizde(zadne nesmyslene divociny) radi sametove naprosto bez problemu, pohodlne a k charakteru auta padne suprove
spotreba: velmi zalezi na stylu jizdy, muzes jezdit za 6 litru i za 12
dlouhodoby prumer mam 7,5-8 litru ( v zime okolo 9 litru i kvuli bufiku )
auto ma s automatem dostatek vykonu na rychle predjeti a zrychleni ( moznost prepnout do Sport rezimu )
2) motor D5 nebo D4
mam D5 158 kw, spokojenost
s D4 jsem nejel, nedokazu posoudit jestli vykonove staci na tak velke, tezke auto
nutne vyzkouset
3) bufik
urcite ano, jen doporucuji s DO, ja mam pouze s casovacem
v zime vyborne funguje a jeste se zahreje motor
vyhrejvane predni okno zbytecne, kdyz mas bufik
4)bi-xenony
funguji dobre, viditelnost vyborna
ale je na tvem zvazeni, zda do nich investovat
obycejna svetla take budou svitit dobre, ale jen si nejsem jisty, jestli nejsou standartem u vyssich vybav
5)el.sedacka
podle me zbytecnost, i kdyz v aute take mam
6)Blis
vyborna vec, ale pozor, pouze pomocnik ridice, neni vzdy 100%
ostre ranni nebo vecerni slunce, velke kaluze vody pri vydatnem desti, protihlukove steny nebo vysoke zdi podel silnice ho nekdy aktivuji
7)adaptivni tempomat
vyborna pomucka ridice, ale pozor
nepozna kruhovy objezd, zel. prejezdy, rozbite silnice ..... na techto mistech radsi nepouzivat
na dalnici nebo dlouhych rovinach, v kolonach funguje spolehlive
nefunguje za husteho deste, snezeni a v mlze ..... nahlasi kontrolka ze je docasne nefukcni
8 hlidani jizdnich pruhu
na dalnici pri dlouhych nudnych jizdach funguje
jinak otravny, ozyva se pri kazdem najeti do zatacky a prejeti cary, nekdy naopak nase "kvalitni"znaceni nevidi
nastesti lze vypnout tlacitkem
klidne bych ho ozelel
9)upozorneni na kolizi
dobra podpora ridici
je treba si zvyknout ze obcas hlasi nebezpeci, i kdyz zadne nehrozi
ale uz 2x me zachranil od prusvihu
10)mrizka v kufru je dobra, je standart a da se sklopit ke stropu, ze neni videt
11)radio nemam premium a hraje dobre
12)doporucuji radio s vetsim displejem
13)navigace
mam RTI system od Volva, s aktualizace 2x zdarma
navigace funguje dobre,
kazda navigace ma obcas prehmaty ( zkusenost s externim garminem nuvi )
navigace ve Volvo neumi tolik popisnych cisel, ale s kazdou aktualizaci se zlepsuje
ovladani je v cestine ale povely jsou v angl. zatim nelze zmenit
14)urcite si vem 4x4, v zime bezkonkurencni
15)el.viko kufru je otravne, ale asi nemas jinou moznost
16) bezklickovy pristup PCC komunikator
staci mit klic v kapse, nemusis nic hledat, vyndavat, ale neni nutnosti
17) stresni okno
prijemna zmena v horkych dnech, ale zbytecna investice
18)podvozek Four C, zbytecnost
obcas prepnu na dalnici na nejtvrdsi variantu nebo sport, jinak jen na komfort, na nasich silnicich ani jinak nelze
19 popremyslej o couvaci kamere a predni kamere, auto je mohutne a na konce neni uplne dobre videt, parkovaci senzory jsou velmi ciltive a hned "rvou"
Doporucil bych ti vyhrivani zadni lavice, kuze je preci jen studena v zime
Popremyslej i o odvetravanych sedackach
A ted k tem mene prijemnejsim vecem:
1) vrzani plastu na obou B sloupcich ( odstraneno v zaruce )
2) praskly svar drzaku trubky od turba, auto ztratilo vykon ( zarucni oprava, vymena trubky za modifikovany dil ), zmetkovy vyrobek, Volvo o tom vi, jen cekaji komu se zavada projevi
3) unik chladici kapaliny
byla objevena nerovnost na hlave motoru ( v ramci zaruky prebrousena halava a opraveno ), opet zmetkova dodavka
jeste se jim objevuje praskly blok motoru, take nejaka zmetkova serie
4) priprav se na dolevani oleje mezi vymenami, standartem je pry az 1,6 l
I Volva jsou jen stroje aobcas se neco nepovede ...... Od toho je zaruka
To jsou moje prakticke zkusenosti po 1 roce s XC70, zadna odposlechnuta moudra
Pokud mas jeste nejake dotazy, rad zodpovim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#11 Nová XC 70 - nákupová poradna
Almara man/auto, vždycky jsem říkal ne automat, ale jestli se bude jezdit více mezi baráky, tak bych jej bral. Než se tam dá trojka, tak je to utrpení. Pokud se nemusí moc zastavovat a rozjíždět, tak to jde. Prostě je to těžká kráva a spojka pak taky víc trpí a musí se počítat, že dříve udělá průvan ve šrajtofli.
#12 Nová XC 70 - nákupová poradna
Díky moc za rady !
AWD - samozřejmě, to je pro mě základ všeho
Já určitě nejsem v pozici že bych nevěděl za co ty prachy utratit a vymýšlel si co ještě tam přihodit Uvažuju proto pragmaticky. Mě nikdy nenapadlo že bych někdy kupoval nové auto (myslel jsem že nikdy), ale když jsem viděl jak se prodejci snaží o super nabídky a porovnal s cenou 2-3 letých ojetých (mobile.de), tak to už stálo hodně za uvahu ... a přece jen nové s 0km model 2015 v plné záruce je jiná story ...
K těm drobnostem:
Bufík, nevím, s DO to přijde na 60 000 a to mi vzhledem k několika ušetřeným minutám na ohřev přijde asi neadekvátní ... Kromě toho diesel D5 má udajně extra funkci super rychlý ohřev vzduch přes nějaké spirály, tak by to mělo být OK. Tohle asi ruším. (kdyby stálo 10-20 tak OK , ale takhle mi to přijde zbytečné). To raději zimní paket za 13 kde je vyhřívané přední sklo, vyhřívané ostřikovače skla (!!) vyhřívaná sedadla
Kompletní bezpečnostní pack 100% ano
elektrické ovládání sedadel - pro mě zbytečný luxus, nastavím si to jednou (manuálně) a je to ... základ je pro mě bederní opěrka (která kupodivu v mé V70 není)
Kůži nechci , raději textil.
D5 158kW - pod to nepůjdu. Zase, když si po 5 letech kupuju auto , nemůže být slabší než to předchozí
Bi-xenony : udajně se tam už nic jiného nedává
Mřížka v kufru - já když jedu na akci (koncert, seminář), tak mám vždycky sklopená zadní sedadla, aby se tam všechny nástroje vešly (zejména ty dlouhé), takže to by asi bylo zbytečné
Elektrické víko - myslel jsem že otravné je to manuální ?
Kamery - to by bylo fajn, ale to už je hodně drahé ... Senzor nestačí na couvání ?
Převodovka - o tom ještě trochu medituju ... ten komfort s automatickou vypadá lákavě ..
Já se ještě celkově rozhoduju kde to vlastně koupit a přirozeně mě zajímá ta nejlepší nabídka. Jestli máte nějaké tipy, klidně do PM , díky
AWD - samozřejmě, to je pro mě základ všeho
Já určitě nejsem v pozici že bych nevěděl za co ty prachy utratit a vymýšlel si co ještě tam přihodit Uvažuju proto pragmaticky. Mě nikdy nenapadlo že bych někdy kupoval nové auto (myslel jsem že nikdy), ale když jsem viděl jak se prodejci snaží o super nabídky a porovnal s cenou 2-3 letých ojetých (mobile.de), tak to už stálo hodně za uvahu ... a přece jen nové s 0km model 2015 v plné záruce je jiná story ...
K těm drobnostem:
Bufík, nevím, s DO to přijde na 60 000 a to mi vzhledem k několika ušetřeným minutám na ohřev přijde asi neadekvátní ... Kromě toho diesel D5 má udajně extra funkci super rychlý ohřev vzduch přes nějaké spirály, tak by to mělo být OK. Tohle asi ruším. (kdyby stálo 10-20 tak OK , ale takhle mi to přijde zbytečné). To raději zimní paket za 13 kde je vyhřívané přední sklo, vyhřívané ostřikovače skla (!!) vyhřívaná sedadla
Kompletní bezpečnostní pack 100% ano
elektrické ovládání sedadel - pro mě zbytečný luxus, nastavím si to jednou (manuálně) a je to ... základ je pro mě bederní opěrka (která kupodivu v mé V70 není)
Kůži nechci , raději textil.
D5 158kW - pod to nepůjdu. Zase, když si po 5 letech kupuju auto , nemůže být slabší než to předchozí
Bi-xenony : udajně se tam už nic jiného nedává
Mřížka v kufru - já když jedu na akci (koncert, seminář), tak mám vždycky sklopená zadní sedadla, aby se tam všechny nástroje vešly (zejména ty dlouhé), takže to by asi bylo zbytečné
Elektrické víko - myslel jsem že otravné je to manuální ?
Kamery - to by bylo fajn, ale to už je hodně drahé ... Senzor nestačí na couvání ?
Převodovka - o tom ještě trochu medituju ... ten komfort s automatickou vypadá lákavě ..
Já se ještě celkově rozhoduju kde to vlastně koupit a přirozeně mě zajímá ta nejlepší nabídka. Jestli máte nějaké tipy, klidně do PM , díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#13 Nová XC 70 - nákupová poradna
Za me
ano: BLIS, pruhy, adaptivni tempomat, kolize, kuze (jeste lepe vetrana kuze... to je pecka... hadr nebrat, vypada to lacine a neni to prakticke), zimni paket (kaslat na bufik), manualni prevodovka, destovy senzor, nastavitelny posilovac rizeni, premium sound, nataceci xenony, stresni okno, 4x4, tovarne zatmavena zadni okna (ve dne neni videt dovnitr a v noci je perfektne videt ven)
ne: elektricke otvirani kufru (to je takovej vopruz, kdyz chce clovek neco rychle dat do kufru a ted musi pul hodiny cekat, nez se to otevre... pokud se s tim teda nechcete prat), automaticka prevodovka (nojo, jsem na ne proste trochu vysazenej)
ano: BLIS, pruhy, adaptivni tempomat, kolize, kuze (jeste lepe vetrana kuze... to je pecka... hadr nebrat, vypada to lacine a neni to prakticke), zimni paket (kaslat na bufik), manualni prevodovka, destovy senzor, nastavitelny posilovac rizeni, premium sound, nataceci xenony, stresni okno, 4x4, tovarne zatmavena zadni okna (ve dne neni videt dovnitr a v noci je perfektne videt ven)
ne: elektricke otvirani kufru (to je takovej vopruz, kdyz chce clovek neco rychle dat do kufru a ted musi pul hodiny cekat, nez se to otevre... pokud se s tim teda nechcete prat), automaticka prevodovka (nojo, jsem na ne proste trochu vysazenej)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#14 Nová XC 70 - nákupová poradna
V čem je výhodný nastavitelný posilovač řízení ?
A ještě by mě zajímalo jaké máte zkušeností s hlučností ... Já bych byl nejraději kdyby bylo v kabině naprosté ticho, trošku mě překvapilo když v pár recenzích (na starší modely) bylo zmíněno že hluk motoru je v kabině docela znatelný ...
A ještě by mě zajímalo jaké máte zkušeností s hlučností ... Já bych byl nejraději kdyby bylo v kabině naprosté ticho, trošku mě překvapilo když v pár recenzích (na starší modely) bylo zmíněno že hluk motoru je v kabině docela znatelný ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#15 Nová XC 70 - nákupová poradna
Kdyz mu nebudes slapat na krk, nebude slyset
Kozena sedadla jsou dobry, lehce se cisti. Kdyz je jednou za cas osetris, budou OK. Calouneni je neprakticke. A myslim, ze ve vyssich stupnich vybavy nelze.
Tak vem bufika pouze s casovacem bez DO. Lze dodelat dodatecne, ale je to palka.
Zadnej diesel nebude hned topit....
Mrizka je fakt standart, kdyz vadi, vyklopis ji ke stropu a drzi. Je na plynovych vzperach
El. otvirani kufru je bohuzel asi standart, ale nekdy dost neprakticke ...
Senzor steracu je OK
Za me jedine automat, k tomu autu proste sedi, nebudes v nem zavodit a michat vareckou muzes doma jisku
Zkus se podivat na dovolsivolvo.cz
Kozena sedadla jsou dobry, lehce se cisti. Kdyz je jednou za cas osetris, budou OK. Calouneni je neprakticke. A myslim, ze ve vyssich stupnich vybavy nelze.
Tak vem bufika pouze s casovacem bez DO. Lze dodelat dodatecne, ale je to palka.
Zadnej diesel nebude hned topit....
Mrizka je fakt standart, kdyz vadi, vyklopis ji ke stropu a drzi. Je na plynovych vzperach
El. otvirani kufru je bohuzel asi standart, ale nekdy dost neprakticke ...
Senzor steracu je OK
Za me jedine automat, k tomu autu proste sedi, nebudes v nem zavodit a michat vareckou muzes doma jisku
Zkus se podivat na dovolsivolvo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#16 Nová XC 70 - nákupová poradna
co se topeni tyce, tak u tehle aut je standardne PTC heater (elektricka spirala ve vydechu topeni... topi to okamzite)
ten posilovac je super, ze kdyz stojis na miste, tak si tocis volantem opravdu malickem, ale ve chvili, kdy se rozjedes, tak podle rychlosti rizeni tvrdne... ucinek posilovace se da pak navolit v palubnim pocitaci dle libosti... mam na porovnani 2 stejna auta, kde jedno to ma a druhe ne... ridit to, co to ma, je opravdu velky rozdil
hlucnosti neni treba se bat... tenhle typ motoru je absolutne tichej i pokud se mu slape na krk
ten posilovac je super, ze kdyz stojis na miste, tak si tocis volantem opravdu malickem, ale ve chvili, kdy se rozjedes, tak podle rychlosti rizeni tvrdne... ucinek posilovace se da pak navolit v palubnim pocitaci dle libosti... mam na porovnani 2 stejna auta, kde jedno to ma a druhe ne... ridit to, co to ma, je opravdu velky rozdil
hlucnosti neni treba se bat... tenhle typ motoru je absolutne tichej i pokud se mu slape na krk
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 Nová XC 70 - nákupová poradna
k tomu automat / manuál. Já měl automat chvíli a moc mi nesedl - hlavně jeho zbytečné přeřazování v kopcích, kde když jsem trošku přidal, abych srovnal rychlost, tak dle mne zbytečně přeřadil. A a manuální režim u automatu, než přeřadil po kliknutí pákou, to byla taky věčnost. Nicméně mluví u automatu ve V70 II, kde je automat u XC70 III, to nevím.
Úvaha, kupuješ nové auto s cenou určitě hodně přes 1 milion Kč. Předpokládám, že není problém se u dealera domluvit na zápůjčce (za cenu projeté nafty) na víkend. Jeden víken manuál, jeden víkend automat. S každým najezdit 1 000 Km po městech, horách, dálnicích, okreskách a budeš vědět, co chceš. Auta určitě půjčují, protože když jsem uvažoval o koupi V70 II v Pardubicích (Volvo dealer Dekom System), tak jsem asi 2 hodiny seděl s jejich generálním a ten mi říkal, jak jsou někteří zákazníci vyčůraní, že si půjčí auto před koupí a místo domluvených 500 km s tím najedou 3 000 km (jedou třeba na otočku do Chorvatska na prodloužený víkend). A co vím, tak to půjčovali "zdarma" jen za naftu, když jsi opravdu chtěl u nich auto koupit. stejně na tom budou dle mne i jiní dealeři.
Úvaha, kupuješ nové auto s cenou určitě hodně přes 1 milion Kč. Předpokládám, že není problém se u dealera domluvit na zápůjčce (za cenu projeté nafty) na víkend. Jeden víken manuál, jeden víkend automat. S každým najezdit 1 000 Km po městech, horách, dálnicích, okreskách a budeš vědět, co chceš. Auta určitě půjčují, protože když jsem uvažoval o koupi V70 II v Pardubicích (Volvo dealer Dekom System), tak jsem asi 2 hodiny seděl s jejich generálním a ten mi říkal, jak jsou někteří zákazníci vyčůraní, že si půjčí auto před koupí a místo domluvených 500 km s tím najedou 3 000 km (jedou třeba na otočku do Chorvatska na prodloužený víkend). A co vím, tak to půjčovali "zdarma" jen za naftu, když jsi opravdu chtěl u nich auto koupit. stejně na tom budou dle mne i jiní dealeři.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Nová XC 70 - nákupová poradna
tak to mě zajímá. dej pak vědětIvo108 píše:P
Dostal jsem předběžnou speciální nabídku od jednoho CZ Volvo prodejce, v pátek bych měl dostat nabídku od nedalekého německého prodejce, takže uvidíme jestli se Němci pochlapí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#19 Nová XC 70 - nákupová poradna
co jsem slysel, tak v nemecku umi s cenama celkem zazraky ...taky jsem zvedav
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#20 Nová XC 70 - nákupová poradna
Musím říct že 20% slevu umí udělat i lokální prodejci a jsou většinou při tom i velmi milí a ochotní. Zítra slíbili že se ozvou z Německa, dám vědět jak to dopadlo .. Co je ale trochu opruz, že když člověk koupí nové auto v Německu bez DPH (jako plátce), tak tady to DPH musí při registraci zase zaplatit a pak mu ho za 3 měsíce vrátí - jak u blbých, to nedává smysl ...
#21 Nová XC 70 - nákupová poradna
A co D4 Drive-E + 8stupňový automat... + chip (Heico už má skoro hotovo, hádám že Polestar nebude pozadu)
a s nižší cenou za D4 můžeš pořídit i toho bufíka...
EDIT: sorry, koukám Drive-E neni k dispozici AWD
a s nižší cenou za D4 můžeš pořídit i toho bufíka...
EDIT: sorry, koukám Drive-E neni k dispozici AWD
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#22 Nová XC 70 - nákupová poradna
Tak ti Němci - to bude nějaká urban legend ... I když jsem jim řekl za kolik to můžu mít tady, poslali mi dnes nabídku za mnohem dráž s menší výbavou ... A celkově ten jejich přístup nebyl nějaký moc vstřícný ....
Mám ted další dilema trochu
Kdybych objednal úplně nové auto MY2015, tak to vzhledem k prázdninám atd. tady může být tak někdy v září ...
Dostal jsem hodně zajímavou nabídku na XC70 model 2014 (uplně nové nejeté) a ještě s vyšší výbavou než to nové - v podstatě ještě za nižší cenu.
Jak jsem zjištoval rozdíly mezi 2014 a 2015 jsou spíše kosmetické ...
Všechno co jsem chtěl v modelu 2015 je i v tom 2014 (geartronic, safety pack, light pack, winter pack, summum - 2015 bylo momentum atd.) + věci navíc. Jediný rozdíl je vnitřní design Já jsem si představoval béžové sedadla, tady jsou tmavě hnědé (to by se snad dalo snést ...). Nad čím hlavně medituju je trošku překvápko ve volantu Mít světlý volant, to by mě nikdy nenapadlo ... a tam je ... nejdřív jsem byl překvapený, ted už mi to nepřipadá tak zvláštní .. není to trošku spíš pro baby ? ) Už se mi to začíná i docela líbit ?
Mám ted další dilema trochu
Kdybych objednal úplně nové auto MY2015, tak to vzhledem k prázdninám atd. tady může být tak někdy v září ...
Dostal jsem hodně zajímavou nabídku na XC70 model 2014 (uplně nové nejeté) a ještě s vyšší výbavou než to nové - v podstatě ještě za nižší cenu.
Jak jsem zjištoval rozdíly mezi 2014 a 2015 jsou spíše kosmetické ...
Všechno co jsem chtěl v modelu 2015 je i v tom 2014 (geartronic, safety pack, light pack, winter pack, summum - 2015 bylo momentum atd.) + věci navíc. Jediný rozdíl je vnitřní design Já jsem si představoval béžové sedadla, tady jsou tmavě hnědé (to by se snad dalo snést ...). Nad čím hlavně medituju je trošku překvápko ve volantu Mít světlý volant, to by mě nikdy nenapadlo ... a tam je ... nejdřív jsem byl překvapený, ted už mi to nepřipadá tak zvláštní .. není to trošku spíš pro baby ? ) Už se mi to začíná i docela líbit ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Nová XC 70 - nákupová poradna
Záleží jaká si slečinka. Já mam pařáty furt špinavý, já bych to mít nemohl. Jsou ale lidi, co maji ručičky furt čistý jak dětská prdýlka, tak těm já můžu závidět bílej volant.
Opět záleží, jakej tam máš rozdíl v ceně. Uvědom si, že při prodeji to auto bude mít nižší cenu, protože je "starší". Na druhou stranu, pokud si ho chceš nechat dlouho, tak tě to trápit nemusí, obojí je přece rv 2014, takže to zase takovej dramatickej rozdíl nebude.
Hledáš tu odpověď na otázku, na kterou si musíš najít odpověď jen a pouze sám. Nikdo neni ve stejný situaci jako ty a i kdyby, tak bude mít jiný priority. Navíc lidi co chodí sem, nemívaji nový auta, protože to by pak neměli potřebu tu hledat rady a pomoc.
Opět záleží, jakej tam máš rozdíl v ceně. Uvědom si, že při prodeji to auto bude mít nižší cenu, protože je "starší". Na druhou stranu, pokud si ho chceš nechat dlouho, tak tě to trápit nemusí, obojí je přece rv 2014, takže to zase takovej dramatickej rozdíl nebude.
Hledáš tu odpověď na otázku, na kterou si musíš najít odpověď jen a pouze sám. Nikdo neni ve stejný situaci jako ty a i kdyby, tak bude mít jiný priority. Navíc lidi co chodí sem, nemívaji nový auta, protože to by pak neměli potřebu tu hledat rady a pomoc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 Nová XC 70 - nákupová poradna
Ten světlý volant a interiér, to mne děsí. Jak v nějaké ordinaci, brrr
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#25 Nová XC 70 - nákupová poradna
Ja treba mám svetle interiery rad. Neni to takova tuctovka, nepali tolik po stani na slunku a interier vypad vzdusneji a dle mne i honosneji. No a jelikoz ja mám rucicky vetsinou ciste, tak proste svetly preferuji. Ja bych do nej sel a jako vyrazny bonus mas cernou palubku, takze se ti palubka nebude odrazet ve skle
A jak je psano, pokud je cenovy rozdil zajimavy a vyssi vybavu ocenis, bral bych 2014, ktery je ihned k odberu. Hnede sedaky jsou zajimave, takze bych je toleroval a budou se napr od obleceni mene spinit, jak bezove
A jak je psano, pokud je cenovy rozdil zajimavy a vyssi vybavu ocenis, bral bych 2014, ktery je ihned k odberu. Hnede sedaky jsou zajimave, takze bych je toleroval a budou se napr od obleceni mene spinit, jak bezove
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 9 Odpovědi
- 680 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 18 Odpovědi
- 5405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70
-
- 148 Odpovědi
- 19233 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od saabik