DPF
- Autor
- Zpráva
#1 DPF
Páni kolegové, mám dotaz na funkci DPF. Mám V70 III D5 136kW r.v 2008 najeto 210 000km. Podle servisky nebyl DPF nikdy měněný, ani repasovaný. Zatím s ním nemám žádný problém, dojíždím do práce 200 km z toho asi 130 po německé dálnici vetšinou na tempomat, takže regenerace se asi moc často nepřerušuje. Dá se poznat začátek regenerace? Já si zatím ničeho nevšimnul. Díky za rady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#2 DPF
Zrovna jsem po servise, shodou okolností pravidelný servis po 210tis. km. Měl jsem autí nějaký na můj vkus lenivý, chvíli jsem podezříval DPF. Někdo říká, že vypalování se dá poznat podle aktuální spotřeby. Měla by samozřejmě stoupnout v době vypalování filtru. V reálu jsem si ale nikdy ničeho nevšiml. Dálnice nejezdím tolik jako ty, ale i tak docela často. Teoreticky když se ti podaří v Německu jet dlouhý úsek na tempomat (v ČR přes den nemožné) mohl by sis toho asi všimnout, ale chtělo by to se hodně soustředit na aktuální spotřebu. Vypalování by mělo probíhat +- každých 500km jestli se nepletu.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#3 DPF
pokud jezdis dalnici, tak se regenerace ani nespousti, protoze se regeneruje sam prirozenou cestou
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#5 DPF
Dálnice/nedálnice - DPF potřebuje trochu přitáhnout za koule. Stačí okreska, na trojku podržet pár kilometrů v nějakých benzínových točkách a je to. Spíš přemýšlím o jeho kuchnutí. Kamarád má novýho transportéra (už R4V), měl spotřebu kolem 9 litrů, věčně to spíš nejelo (slabý výkon) teď to má měsíc v řiti, auto prý jede jako nakoplý, spotřeba - reálná, počítaná 5,5 litrů!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#6 DPF
Vsak neboj... volvodash.com uz pracuje na zpusobu, jak dpf vypnout primo v kofiguraci auta = nejcistsi mozne reseni odstraneni dpf
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#7 DPF
Taky jsem uvažoval o demontáži, ale známý mechanik mi říkal, že je jen otázka času , kdy se to začne kontrolovat na stk a když na to příjdou že je to vykuchané tak auto neprojde. Pak kupovat nový filtr by asi byl ranec. To už víc přemýšlím o vyčištění, až to bude aktualní. Zatím na to nesahám a pravidelně když jedu do táhlého kopce u Kulmbachu dávám mu pořádně zabrat, aby se taky turbo protáhlo na doraz. Má někdo zkušenost s čištěním filtru od firmy DPF engineering?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#8 DPF
Nez to zacnes takhle zasadne resit, zajed si za nekym, kdo ma Vidu (origo diagnostika Volvo). Ten se podiva, jaky mas rozdil tlaku a kolik gramu sazi je ve filtru.... treba ho mas uplne cistej
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#9 DPF
STK do toho netahejte. Nebo vy si snad necháte při technické vytáčet svoje dehty do nesmyslných otáček? Osobně jsem jednou viděl, jak se z majitem takle rozloučila dýzlová siera.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#10 DPF
To jim muzes jako nadiktovat do kolika max to muzou vytacet? Nereknou ti pak ze takhle to nenechaji projit? Ja nevim, ptam se, nikdy sem jeste na emisich osobne nebyl.mr1 píše:Nebo vy si snad necháte při technické vytáčet svoje dehty do nesmyslných otáček?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#12 DPF
Dneska jim stačí říct že pokud Tě to bude honit tak že pojedeš jinam a je to, rádi Ti vyhový jde přece o prachy. Já mám známého a jen mu řeknu kdy přijedu a jen to sepíše, zaplatím a on nalepí známku nedovolil by si to ani nastartovat chce přece skoro za nic mých 600kč ne?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13053
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 DPF
Já nevím, že se těch emisí tak bojíte. Ty motory jsou na to stavěný a jestli je používáte tak jak máte a né žádný kadla kadla na 1200 otáček tak není problém.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#14 DPF
Neřek bych, že se ten motor tak moc trápí když to na chviličku vytočí na emisích. Pak taky k tomu DPF, mám takovej dojem, že na klasických emisích se měří CO2 na což nemá DPF vůbec vliv. Pevný částice pochybuju že někdo měří. Tudíž by s odstraněním problém být neměl. Jestli se pletu tak mě opravte.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
#15 DPF
No jestli si myslíte, že točit tři-pět minut na volnoběhu na omezovač, tak potom ano. Potom je to v pořádku a motoru to ohromně prospěje Oni to totiž jinak nenaměří. Já rozhodně nejezdím 1200 otáček, ale do červenýho nejde. Nevidím k tomu důvod. Teda - když jsem měl služební feldu, tak sem ji ráno nakopl, a v zimě jel na jedničku na omezovač, dokud nezačala topit - a to bylo celkem brzo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#16 DPF
mr1 píše:... když jsem měl služební feldu, tak sem ji ráno nakopl, a v zimě jel na jedničku na omezovač, dokud nezačala topit - a to bylo celkem brzo
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#17 DPF
U nafťáku se měří kouřivost tedy pevné částicebizon17 píše:Neřek bych, že se ten motor tak moc trápí když to na chviličku vytočí na emisích. Pak taky k tomu DPF, mám takovej dojem, že na klasických emisích se měří CO2 na což nemá DPF vůbec vliv. Pevný částice pochybuju že někdo měří. Tudíž by s odstraněním problém být neměl. Jestli se pletu tak mě opravte.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#18 DPF
bizon17 píše:Neřek bych, že se ten motor tak moc trápí když to na chviličku vytočí na emisích. Pak taky k tomu DPF, mám takovej dojem, že na klasických emisích se měří CO2 na což nemá DPF vůbec vliv. Pevný částice pochybuju že někdo měří. Tudíž by s odstraněním problém být neměl. Jestli se pletu tak mě opravte.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#20 DPF
Ja som nechal DPF odstrániť a zatiaľ spokojnosť. Čo sa spotreby týka, to budem vedieť presnejšie povedať až sa oteplí.
Teraz som krátko po chipe, takže tak nejak rátam s nižšou spotrebou celkovo. Tažko povedať, koľko % z toho je DPF a koľko chip.
A keď sme u toho, TK ani EK nemá ako zistiť, že tam ten DPF nie je, pokiaľ zospodu všetko vyzerá ako predtým.
Teraz som krátko po chipe, takže tak nejak rátam s nižšou spotrebou celkovo. Tažko povedať, koľko % z toho je DPF a koľko chip.
A keď sme u toho, TK ani EK nemá ako zistiť, že tam ten DPF nie je, pokiaľ zospodu všetko vyzerá ako predtým.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
#22 DPF
Odstránenie DPF je jednoznačne veľmi prospešná vec. Ale len pre auto.
Pre človeka rozhodne nie. Práve pevné častice z naftových motorov spôsobujú leukémiu, preto neustále WHO tlačí na EU, aby boli DPF povinné a aby ich začali kontrolovať aj STK.
Toto nie je polemika. To je holý fakt.
Pre človeka rozhodne nie. Práve pevné častice z naftových motorov spôsobujú leukémiu, preto neustále WHO tlačí na EU, aby boli DPF povinné a aby ich začali kontrolovať aj STK.
Toto nie je polemika. To je holý fakt.
#23 DPF
Doporučuji změnit medikamenty nebo ošetřujícího lékaře...lele píše:Odstránenie DPF je jednoznačne veľmi prospešná vec. Ale len pre auto.
Pre človeka rozhodne nie. Práve pevné častice z naftových motorov spôsobujú leukémiu, preto neustále WHO tlačí na EU, aby boli DPF povinné a aby ich začali kontrolovať aj STK.
Toto nie je polemika. To je holý fakt.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#24 DPF
???
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#25 DPF
A co tedy vyndat DPF, nahradit trubkou a pred STK namontovat zpet a po ST zase nahradit trubkou. Jednou za 2 roky se to urcite vyplati. Otazka-pozna auto trubku misto DPF? Popr. lze take nejak bezpecne vyradit EGR? V70 2008
Diky
Diky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 18 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 8 Odpovědi
- 909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858
-
- 777 Odpovědi
- 80692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 15 Odpovědi
- 3649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren