V8 x T6 x 3.2

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#26 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od ..::Philip::.. »

kdyby jenom ty ledky :-)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#27 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

http://www.annonce.cz/detail/volvo-s80-3-2-awd-summum-14785495-wdgqq7.html

třeba tohle mi přijde jako zajímavý...ale bez navigace...takže nezajímavý :no:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#28 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od ..::Philip::.. »

me to prijde libovy :) navi mam vyresenou Dellem Streak 5 mini :evil:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

Lukaso píše:http://www.annonce.cz/detail/volvo-s80-3-2-awd-summum-14785495-wdgqq7.html

třeba tohle mi přijde jako zajímavý...ale bez navigace...takže nezajímavý :no:
Jj a spolujezdcova sesle není v elektrice.....podle mě když S80, tak v plný palbě :beer:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#30 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od maldini »

Jako bys mi mluvil z duše... :wink:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#31 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

cože, vy koukáte po neExecutive verzích? Žabaři :x
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#32 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Drak3n »

ked radovy 6 valec , tak iba pozdlzny :) ale ten V8 ma paradny zvuk , s tym by som inak ako na plny kotol jazdit nevedel :D
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#33 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od wickey »

Ing.Magor píše:
maldini píše: Chápu, že ekonomiku je nutné brát v potaz, ale předělávat toto na LPG??? Není to trestný čin? :)
Není 8) :D :D
je :green: :green: 8)

jelikož se snažím držet zásady nejlepšího modelu z řady, tak za sebe pouze V8 AWD.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#34 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Kuko28 »

Zdar pánové

Měl bych dotaz, částečně související i s touto témou. Jako správný skrblík taky koukám jak optimalizovat rozpočet na palivo pro benzinového žrouta.

Plyn cesta pro mně není - ročně najezdím tak 15tis. km a dávat 40-50tis Kč do přestavby je na hodně dlouhý návrat investice.

Co tak ale přestavba/úprava na E85? Existuje něco podobného pro naše Volva? Běžně to prý stojí kolem 7-8tis. Kč, kolem Prahy je už docela hustá síť s E85, tak to by mohla být zajímavá alternativa. Ví o tom někdo něco víc?

Dík
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#35 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od yoby »

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2,5T 2007 aut.
Bydliště: Prostějov

#36 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od gunar »

Když jsem vybíral S80, původní záměr byl T6 4x4. Zkusil jsem V8, hezký zvuk, ale na V8 bídné výkony
při neadekvátní spotřebě. T6 se vzhledem k potenciálu úprav jevila nejlépe, i když nakonec jen teoreticky,
protože jsem měl možnost týden jezdit s jedním kusem upraveným Heico, který sice nejel špatně (kolem 245kW),
jenže spotřeba se prakticky nedala srazit pod 14 litrů, trochu šlapání na plyn a průměr 16,5. Navíc bonus
ve formě 4x4 se pro jízdní vlastnosti ukázal spíše jako malus, po projetí verze 2,5T s fwd bylo jasno,
stačí dát podvozku lepší odpružení, péra heico v kombinaci s koni fsd tlumiči, a je tu na předokolku a
nejen této velikosti docela agilní auto, jehož jediným problémem je stupidně vyvážené řízení, což je bohužel
věc, se kterou se nedá dělat nic, než si na ni zvyknout. Oproti 4x4 verzi umí při brždění (povolení pedálu) hodit v zatáčce
zadkem a pak se dá pěkně řídit plynem, awd je tupě nedotáčivé ať se děje co se děje. A zima? Víc než
patnáct let jsem byl zvyklý na zadokolky, takže jízda s předokolkou, která má motor visící nad hnanou
nápravou je naprosto bezproblémová a čtyřkolky naprosto netřeba. Takže závěr, V8 nejede, T6 jet může
ale za nesmyslnou spotřebu, 3,2 je nedostatečná (nejede líp než 2,5T), tedy vyplynulo mi, že nejlepší
variantou je 2,5T s patřičnou úpravou (BSR), akt. cca 190kW a dlouhodobá spotřeba 11,5 litru s automatem.
Výhodou S80 je, že je ve srovnání s konkurencí ve vyšší střední levná, kustomizace v rámci desítek tisíc
z ní umí udělat velmi konkurence schopné auto. Já hlasuju pro variantu 2,5T AT, za dva roky, co jsme spolu,
jí zatím nemám co vytknout.
_________________
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#37 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od yoby »

zajímavý názor :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2,5T 2007 aut.
Bydliště: Prostějov

#38 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od gunar »

yoby: stačí se oprostit od dětského pohledu ve smyslu, více výkonu nutně znamená lepší auto, a přijmout
možnost, která se občas stává, a to, že základní (u S80 sice jen po urč. dobu) motorizace může být
tou nejlepší, resp. že s daným motorem dává v rámci konkurence největší smysl. Chce to zkušenost
s větším počtem aut různých značek, což, uznávám, bývá problém debatérů na stránkách značkových klubů. :)
_________________
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#39 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od yoby »

2gunar :OT: v čem jsem jezdil nevíš. Jen říct že 4kolka je v zimě naprosto zbytečná chce odvahu. Snad jen pokud jezdíš jen po rovině a na upravených cestách. A házet s S80 zadkem v zatáčce? Zdá se že se snažíš úpravama dělat z parníku motorovej člun :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#40 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

S nikým nedebatuju...za mě když S80 II tak jedině s AWD a automat...mam rád pohodlí, předohrabů jsem si užil dost :) S60 má zbytek auta poněkud lehčí a taky mam tenhle motor nad nápravou a žádná hitparáda teda :) Pro mě osobně 2.5T v tomhle autě nemá smysl a to už jsem popisoval výše...že s tím budu jezdit o něco výrazně levněji než s T6 nebo V8 nevěřím
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#41 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

gunar píše:yoby: stačí se oprostit od dětského pohledu ve smyslu, více výkonu nutně znamená lepší auto, a přijmout
možnost, která se občas stává, a to, že základní (u S80 sice jen po urč. dobu) motorizace může být
tou nejlepší, resp. že s daným motorem dává v rámci konkurence největší smysl. Chce to zkušenost
s větším počtem aut různých značek, což, uznávám, bývá problém debatérů na stránkách značkových klubů. :)
Je třeba se odprostit od pohledu, že základní motorizace co dává v rámci konkurence největší smysl nutně znamená lepší auto než to samé s adekvátním ( vůči požadavkům, váze a třídě vozu) motorem :wink: :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#42 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Drak3n »

holt , volvik po technickej stranke na nemcov nema . ale kto si volvika kupuje koli sportovej jazde ? mne sa na nom najviac paci tunajsi status , ze to je nenapadne luxusne auto strednej triedy s (pre mna) paradnym designom a nieje tuctove (takisto mozem kludne spavat ,lebo sa nebojim , ze mi ho ukradnu rovno z garaze ) :)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#43 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

jj je to tak jak píšeš...k tomu že na němce nemá...nevím jak to myslíš, po technický stránce to jde do kopru i v němcku...spíš jde o to, že si běžní lidé myslí že S80 je vyšší třída jako A8, MBW 7, MB S klassa...přitom je to bohužel jen vyšší střední :) ale počkáme na S100 :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#44 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Drak3n »

tak myslim motory , podvozky a vseliake vychytavky ...zadny nahon :)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#45 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

zádní náhon je diskutabilní...jinak no motory, těch benzínových není zas tak málo, ale spíš ty diesly to je teda zoufalost...to už jsem tady taky psal xkrát...v dnešní době uspět s JEDNÍM dieslovým motorem...a ještě s max. výkonem 205 koní je prostě málo...vychytávky? tam si nemyslím, že by volvo bylo zas až tak extra pozadu, jen horší marketing no, všude není tisíc displayů a blikátek, který na první pohled ukazují že to to auto umí nebo má :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#46 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Drak3n »

tak ale ked si vezmem napr. novu A6 - skvele quattro , pneumaticky podvozok , dsg prevodovka , monstrozny V6 tdi so smiesnou spotrebou :P (inac uz je na ceste 4 generacia D5 , 215 koni , nizsia spotreba a tak ) volvo si to ale asi ani nemohlo dovolit v poslednej dobe ,preto skoncilo v cine . snad buducnost prinesie vyraznejsi technicky pokrok , inak bude volvik stale kdesi medzi premiou a vyssou strednou triedou s trochu vysokymi cenami .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#47 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od MarekV »

Jak tu uz bolo pisane, nechapem preco volvo ma len 1 diesel pre tie vyssie rady. Ked chces mat neco ostrejsie tak ti to ten ich diesel proste nema jak dat a benzinaky su pazrave. Jako zvuk bezninu vs diesel je nekde inde ale zaplat si 2x tolko na spotrebe pri tom istom, to uz neni uplne koser, obzvlast v dnesnej dobe. (napr 2.5T alebo 3.0 TDI)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#48 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Drak3n »

ja by som problem videl v tom , ze viac vykonu do dieselu netreba . 215 koni a 440nm v nafte bude tazke udrzat na ceste s prednym nahonom . pokial tam nebude lepsi pohon ako haldex , tak mozu akurat tak znizovat spotrebu .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#49 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ondra. »

Drak3n píše:ked radovy 6 valec , tak iba pozdlzny :)
přesně tak :D 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#50 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od MarekV »

Drak3n píše:ja by som problem videl v tom , ze viac vykonu do dieselu netreba . 215 koni a 440nm v nafte bude tazke udrzat na ceste s prednym nahonom . pokial tam nebude lepsi pohon ako haldex , tak mozu akurat tak znizovat spotrebu .
Ja mam na eRku 410nm od 2500 otacok, 420nm pri 5000 a teda nehrabalo to ani na mokrej ceste. Ked si tomu dal plne kotle tak akurat zablikala kontorlka a siel si dalej. To len na margo toho haldexu :roll:
Odpovědět

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“