V8 x T6 x 3.2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#26 V8 x T6 x 3.2
kdyby jenom ty ledky
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#27 V8 x T6 x 3.2
http://www.annonce.cz/detail/volvo-s80-3-2-awd-summum-14785495-wdgqq7.html
třeba tohle mi přijde jako zajímavý...ale bez navigace...takže nezajímavý
třeba tohle mi přijde jako zajímavý...ale bez navigace...takže nezajímavý
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#28 V8 x T6 x 3.2
me to prijde libovy navi mam vyresenou Dellem Streak 5 mini
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#29 V8 x T6 x 3.2
Jj a spolujezdcova sesle není v elektrice.....podle mě když S80, tak v plný palběLukaso píše:http://www.annonce.cz/detail/volvo-s80-3-2-awd-summum-14785495-wdgqq7.html
třeba tohle mi přijde jako zajímavý...ale bez navigace...takže nezajímavý
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#30 V8 x T6 x 3.2
Jako bys mi mluvil z duše...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#31 V8 x T6 x 3.2
cože, vy koukáte po neExecutive verzích? Žabaři
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#32 V8 x T6 x 3.2
ked radovy 6 valec , tak iba pozdlzny ale ten V8 ma paradny zvuk , s tym by som inak ako na plny kotol jazdit nevedel
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#33 V8 x T6 x 3.2
jeIng.Magor píše:Nenímaldini píše: Chápu, že ekonomiku je nutné brát v potaz, ale předělávat toto na LPG??? Není to trestný čin?
jelikož se snažím držet zásady nejlepšího modelu z řady, tak za sebe pouze V8 AWD.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#34 V8 x T6 x 3.2
Zdar pánové
Měl bych dotaz, částečně související i s touto témou. Jako správný skrblík taky koukám jak optimalizovat rozpočet na palivo pro benzinového žrouta.
Plyn cesta pro mně není - ročně najezdím tak 15tis. km a dávat 40-50tis Kč do přestavby je na hodně dlouhý návrat investice.
Co tak ale přestavba/úprava na E85? Existuje něco podobného pro naše Volva? Běžně to prý stojí kolem 7-8tis. Kč, kolem Prahy je už docela hustá síť s E85, tak to by mohla být zajímavá alternativa. Ví o tom někdo něco víc?
Dík
Měl bych dotaz, částečně související i s touto témou. Jako správný skrblík taky koukám jak optimalizovat rozpočet na palivo pro benzinového žrouta.
Plyn cesta pro mně není - ročně najezdím tak 15tis. km a dávat 40-50tis Kč do přestavby je na hodně dlouhý návrat investice.
Co tak ale přestavba/úprava na E85? Existuje něco podobného pro naše Volva? Běžně to prý stojí kolem 7-8tis. Kč, kolem Prahy je už docela hustá síť s E85, tak to by mohla být zajímavá alternativa. Ví o tom někdo něco víc?
Dík
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#35 V8 x T6 x 3.2
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2,5T 2007 aut.
- Bydliště: Prostějov
#36 V8 x T6 x 3.2
Když jsem vybíral S80, původní záměr byl T6 4x4. Zkusil jsem V8, hezký zvuk, ale na V8 bídné výkony
při neadekvátní spotřebě. T6 se vzhledem k potenciálu úprav jevila nejlépe, i když nakonec jen teoreticky,
protože jsem měl možnost týden jezdit s jedním kusem upraveným Heico, který sice nejel špatně (kolem 245kW),
jenže spotřeba se prakticky nedala srazit pod 14 litrů, trochu šlapání na plyn a průměr 16,5. Navíc bonus
ve formě 4x4 se pro jízdní vlastnosti ukázal spíše jako malus, po projetí verze 2,5T s fwd bylo jasno,
stačí dát podvozku lepší odpružení, péra heico v kombinaci s koni fsd tlumiči, a je tu na předokolku a
nejen této velikosti docela agilní auto, jehož jediným problémem je stupidně vyvážené řízení, což je bohužel
věc, se kterou se nedá dělat nic, než si na ni zvyknout. Oproti 4x4 verzi umí při brždění (povolení pedálu) hodit v zatáčce
zadkem a pak se dá pěkně řídit plynem, awd je tupě nedotáčivé ať se děje co se děje. A zima? Víc než
patnáct let jsem byl zvyklý na zadokolky, takže jízda s předokolkou, která má motor visící nad hnanou
nápravou je naprosto bezproblémová a čtyřkolky naprosto netřeba. Takže závěr, V8 nejede, T6 jet může
ale za nesmyslnou spotřebu, 3,2 je nedostatečná (nejede líp než 2,5T), tedy vyplynulo mi, že nejlepší
variantou je 2,5T s patřičnou úpravou (BSR), akt. cca 190kW a dlouhodobá spotřeba 11,5 litru s automatem.
Výhodou S80 je, že je ve srovnání s konkurencí ve vyšší střední levná, kustomizace v rámci desítek tisíc
z ní umí udělat velmi konkurence schopné auto. Já hlasuju pro variantu 2,5T AT, za dva roky, co jsme spolu,
jí zatím nemám co vytknout.
při neadekvátní spotřebě. T6 se vzhledem k potenciálu úprav jevila nejlépe, i když nakonec jen teoreticky,
protože jsem měl možnost týden jezdit s jedním kusem upraveným Heico, který sice nejel špatně (kolem 245kW),
jenže spotřeba se prakticky nedala srazit pod 14 litrů, trochu šlapání na plyn a průměr 16,5. Navíc bonus
ve formě 4x4 se pro jízdní vlastnosti ukázal spíše jako malus, po projetí verze 2,5T s fwd bylo jasno,
stačí dát podvozku lepší odpružení, péra heico v kombinaci s koni fsd tlumiči, a je tu na předokolku a
nejen této velikosti docela agilní auto, jehož jediným problémem je stupidně vyvážené řízení, což je bohužel
věc, se kterou se nedá dělat nic, než si na ni zvyknout. Oproti 4x4 verzi umí při brždění (povolení pedálu) hodit v zatáčce
zadkem a pak se dá pěkně řídit plynem, awd je tupě nedotáčivé ať se děje co se děje. A zima? Víc než
patnáct let jsem byl zvyklý na zadokolky, takže jízda s předokolkou, která má motor visící nad hnanou
nápravou je naprosto bezproblémová a čtyřkolky naprosto netřeba. Takže závěr, V8 nejede, T6 jet může
ale za nesmyslnou spotřebu, 3,2 je nedostatečná (nejede líp než 2,5T), tedy vyplynulo mi, že nejlepší
variantou je 2,5T s patřičnou úpravou (BSR), akt. cca 190kW a dlouhodobá spotřeba 11,5 litru s automatem.
Výhodou S80 je, že je ve srovnání s konkurencí ve vyšší střední levná, kustomizace v rámci desítek tisíc
z ní umí udělat velmi konkurence schopné auto. Já hlasuju pro variantu 2,5T AT, za dva roky, co jsme spolu,
jí zatím nemám co vytknout.
_________________
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#37 V8 x T6 x 3.2
zajímavý názor
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2,5T 2007 aut.
- Bydliště: Prostějov
#38 V8 x T6 x 3.2
yoby: stačí se oprostit od dětského pohledu ve smyslu, více výkonu nutně znamená lepší auto, a přijmout
možnost, která se občas stává, a to, že základní (u S80 sice jen po urč. dobu) motorizace může být
tou nejlepší, resp. že s daným motorem dává v rámci konkurence největší smysl. Chce to zkušenost
s větším počtem aut různých značek, což, uznávám, bývá problém debatérů na stránkách značkových klubů.
možnost, která se občas stává, a to, že základní (u S80 sice jen po urč. dobu) motorizace může být
tou nejlepší, resp. že s daným motorem dává v rámci konkurence největší smysl. Chce to zkušenost
s větším počtem aut různých značek, což, uznávám, bývá problém debatérů na stránkách značkových klubů.
_________________
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#39 V8 x T6 x 3.2
2gunar :OT: v čem jsem jezdil nevíš. Jen říct že 4kolka je v zimě naprosto zbytečná chce odvahu. Snad jen pokud jezdíš jen po rovině a na upravených cestách. A házet s S80 zadkem v zatáčce? Zdá se že se snažíš úpravama dělat z parníku motorovej člun
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#40 V8 x T6 x 3.2
S nikým nedebatuju...za mě když S80 II tak jedině s AWD a automat...mam rád pohodlí, předohrabů jsem si užil dost S60 má zbytek auta poněkud lehčí a taky mam tenhle motor nad nápravou a žádná hitparáda teda Pro mě osobně 2.5T v tomhle autě nemá smysl a to už jsem popisoval výše...že s tím já budu jezdit o něco výrazně levněji než s T6 nebo V8 nevěřím
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#41 V8 x T6 x 3.2
Je třeba se odprostit od pohledu, že základní motorizace co dává v rámci konkurence největší smysl nutně znamená lepší auto než to samé s adekvátním ( vůči požadavkům, váze a třídě vozu) motoremgunar píše:yoby: stačí se oprostit od dětského pohledu ve smyslu, více výkonu nutně znamená lepší auto, a přijmout
možnost, která se občas stává, a to, že základní (u S80 sice jen po urč. dobu) motorizace může být
tou nejlepší, resp. že s daným motorem dává v rámci konkurence největší smysl. Chce to zkušenost
s větším počtem aut různých značek, což, uznávám, bývá problém debatérů na stránkách značkových klubů.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#42 V8 x T6 x 3.2
holt , volvik po technickej stranke na nemcov nema . ale kto si volvika kupuje koli sportovej jazde ? mne sa na nom najviac paci tunajsi status , ze to je nenapadne luxusne auto strednej triedy s (pre mna) paradnym designom a nieje tuctove (takisto mozem kludne spavat ,lebo sa nebojim , ze mi ho ukradnu rovno z garaze )
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#43 V8 x T6 x 3.2
jj je to tak jak píšeš...k tomu že na němce nemá...nevím jak to myslíš, po technický stránce to jde do kopru i v němcku...spíš jde o to, že si běžní lidé myslí že S80 je vyšší třída jako A8, MBW 7, MB S klassa...přitom je to bohužel jen vyšší střední ale počkáme na S100
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#44 V8 x T6 x 3.2
tak myslim motory , podvozky a vseliake vychytavky ...zadny nahon
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#45 V8 x T6 x 3.2
zádní náhon je diskutabilní...jinak no motory, těch benzínových není zas tak málo, ale spíš ty diesly to je teda zoufalost...to už jsem tady taky psal xkrát...v dnešní době uspět s JEDNÍM dieslovým motorem...a ještě s max. výkonem 205 koní je prostě málo...vychytávky? tam si nemyslím, že by volvo bylo zas až tak extra pozadu, jen horší marketing no, všude není tisíc displayů a blikátek, který na první pohled ukazují že to to auto umí nebo má
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#46 V8 x T6 x 3.2
tak ale ked si vezmem napr. novu A6 - skvele quattro , pneumaticky podvozok , dsg prevodovka , monstrozny V6 tdi so smiesnou spotrebou (inac uz je na ceste 4 generacia D5 , 215 koni , nizsia spotreba a tak ) volvo si to ale asi ani nemohlo dovolit v poslednej dobe ,preto skoncilo v cine . snad buducnost prinesie vyraznejsi technicky pokrok , inak bude volvik stale kdesi medzi premiou a vyssou strednou triedou s trochu vysokymi cenami .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#47 V8 x T6 x 3.2
Jak tu uz bolo pisane, nechapem preco volvo ma len 1 diesel pre tie vyssie rady. Ked chces mat neco ostrejsie tak ti to ten ich diesel proste nema jak dat a benzinaky su pazrave. Jako zvuk bezninu vs diesel je nekde inde ale zaplat si 2x tolko na spotrebe pri tom istom, to uz neni uplne koser, obzvlast v dnesnej dobe. (napr 2.5T alebo 3.0 TDI)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#48 V8 x T6 x 3.2
ja by som problem videl v tom , ze viac vykonu do dieselu netreba . 215 koni a 440nm v nafte bude tazke udrzat na ceste s prednym nahonom . pokial tam nebude lepsi pohon ako haldex , tak mozu akurat tak znizovat spotrebu .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#49 V8 x T6 x 3.2
přesně takDrak3n píše:ked radovy 6 valec , tak iba pozdlzny
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#50 V8 x T6 x 3.2
Ja mam na eRku 410nm od 2500 otacok, 420nm pri 5000 a teda nehrabalo to ani na mokrej ceste. Ked si tomu dal plne kotle tak akurat zablikala kontorlka a siel si dalej. To len na margo toho haldexuDrak3n píše:ja by som problem videl v tom , ze viac vykonu do dieselu netreba . 215 koni a 440nm v nafte bude tazke udrzat na ceste s prednym nahonom . pokial tam nebude lepsi pohon ako haldex , tak mozu akurat tak znizovat spotrebu .