V8 x T6 x 3.2

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#1 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

Ahoj,

popravdě ne že bych plánoval nákup auta...ale tak nějak pošilhávám pořád po té své vysněné S80 II a člověk nikdy neví co ho potká :oops: :D minimálně mi dovolte se trochu zasnít :D

Ale co teda tam? dřív byla jasná volba V8...ale nejsem si tak jist už...

Co se týká dostupnosti tak V8 je jak šafránu, T6 co tak koukám na tom ale není o moc líp...nejčastěji vídám 3.2 ( krom teda 2.5T atd...což mi přijde do tohodle auta blbost...)...zvláštní je, že jsou to v podstatě auta, který mají drahé ručení, šílenou spotřebu a prostě všechno na sebe drahý...a přesto mi přijdou dražší než u nás populární D5...???

Výkon V8 a T6 není teda zas takový rozdíl...nebo je? co spotřeba těhle tří motorů? bude velký rozdíl?

Spolehlivost...říkám si, že kdyby se něco stalo tak asi stejně kupovat nové díly...bude mít V8 nějak výrazně dražší díly? Respektive T6 už snad není takový průser jako býval, ale stejně má někdo zkušenosti, nebo ví jak jsou na tom tyhle motory se spolehlivostí? Dostupnost na vrakovištích si myslím je celkem nulová u všech variant...

Co převodovka? je stejná u všech motorů? mluvím o automatu

Co je tedy nejlepší volba? ze všech hledisek

Jakékoliv OT vítány :) Jenom prosím nepsat že se s tím dá jezdit za 10 a tak podobně, kdo si to chce myslet nebo to vidí na palubáku ať je za to rád, já tomu nevěřím :D ( Ing.Magora výslovně prosím ať nepíše nic v duchu že Four-C tlumič se dá sehnat za 4.000,- Kč :lol: :D )

L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#2 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

Ještě jedna věc, kterou jsem myslel že nikdy nevyslovím :D

Jak jsou na tomhle motory z hlediska předělání do plynu? Respektive přiznejme si, že plyn alespoň minimálně motoru škodí...co je pro to nejvhodnější?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#3 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

automat - podle VIDA je všude TF-80SC, což je 6q AisinWarner
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#4 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

eLzyx píše:automat - podle VIDA je všude TF-80SC, což je 6q AisinWarner
Díky! což znamená průser či nikoliv?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#5 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od maldini »

Lukaso píše:Ještě jedna věc, kterou jsem myslel že nikdy nevyslovím :D

Jak jsou na tomhle motory z hlediska předělání do plynu? Respektive přiznejme si, že plyn alespoň minimálně motoru škodí...co je pro to nejvhodnější?
Chápu, že ekonomiku je nutné brát v potaz, ale předělávat toto na LPG??? Není to trestný čin? :)
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

Za 4000,- né, ale o moc dražší nejsou 8) :D :D ....jak já se těšim, až budeš jíst tu fakturu za ty tlumiče jak si sliboval :kuchta: :D :D

Jinak pokud ti 2,5T přijde jako blbost, tak v tom případě bych viděl jako blbost i 3,2, protože výkonově jsou na tom skoro stejně. Resp. poměrem objem/výkon mi je právě 2,5T sympatičtější. Jinak já osobně jsem pro T6, akorát v S80 jich je snad míň jak V8. Jinak V8 by se mi spíš líbila v XC90 :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

maldini píše: Chápu, že ekonomiku je nutné brát v potaz, ale předělávat toto na LPG??? Není to trestný čin? :)
Není 8) :D :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#8 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od maldini »

Ing.Magor píše:Jinak já osobně jsem pro T6, akorát v S80 jich je snad míň jak V8. Jinak V8 by se mi spíš líbila v XC90 :)
Moc jich není, už jsem taky pídil, pokud nějaká je, pak je cena dosti vysoko...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#9 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

maldini píše:Chápu, že ekonomiku je nutné brát v potaz, ale předělávat toto na LPG??? Není to trestný čin? :)
:D ...popravdě byl jsem vždycky proti...ALE vadilo mi to z hlediska bastlení a bezpečnosti...viděl jsem přestavbu S80 kde to v podstatě nebylo vůbec vidět, po mojí nedávné zkušenosti kolo juž nechci nikdy měnit :D :lol: takže rezervu bych neřešil...trochu jsem si o tom přečetl a s údivem jsem se dozvěděl že plynová nádrž je asi 1000x bezpečnější než benzínová...tak si říkám proč ne?

Navíc, jezdím dost po městě, kde při mém stylu poleze spotřeba k 20...takže bych řekl že rozhodně stojí za to nad tím uvažovat :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

Lukaso píše:Ještě jedna věc, kterou jsem myslel že nikdy nevyslovím :D

Jak jsou na tomhle motory z hlediska předělání do plynu? Respektive přiznejme si, že plyn alespoň minimálně motoru škodí...co je pro to nejvhodnější?
Tak nejjednodušší je na plyn předělat atmosféru, ale zase předělat na plyn V8 bude nejdražší.

Hele jsou blázni co plyn nacpout třeba i.......plácnu......do eRka :D , takže žádnej z těch motorů by na předělání neměl být problém. Pokud máš na mysli životnost motoru, tak nejbytelnější motory bych předpokládal, že budou právě atmosféry a fén (nízkotlak) :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#11 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

Ing.Magor píše:jak já se těšim, až budeš jíst tu fakturu za ty tlumiče jak si sliboval :kuchta: :D :D

Jinak pokud ti 2,5T přijde jako blbost, tak v tom případě bych viděl jako blbost i 3,2, protože... :)
Fakturu prosím s kečupem :O: :D

Hm to je pravda...výkonově, papírově asi jo no...mě přišlo, že 3.2 větší objem, atmosféra ( nečekám než se to roztočí ) bude v těžkém auto s automatem lepší volba...pletu se? bohužel v 2.5T jsem nejel...( tedy v S80 :-D )

No hele taky mi přijde že těch T6 je snad míň jak V8...a to nejen v ČR :%)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#12 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

Lukaso píše:
eLzyx píše:automat - podle VIDA je všude TF-80SC, což je 6q AisinWarner
Díky! což znamená průser či nikoliv?
byla na ně svolávačka v roce 2008

Another concern regarding this:
"TNN43-53-2006-12-21 Title: Auto Trans - TF80-SC Diagnostic Information Summary - Valve Body Replacement.
This document summarizes customer complaints related to the 6 speed Automatic Transmission (TF80-SC) and should be used together with the information in VIDA.

The Valve Body should be replaced to address the following symptoms:
1. Customer complaints about 2-3 upshift quality. The shift may be described as harsh, or as a shudder. The symptom is usually more apparent during the first few minutes of driving after a cold start.
2. Customer complaints of shudder when slowing down, just before coming to a stop. The symptom may also be described as a harsh downshift just before coming to a stop.
3. Neutral condition in 4th, 5th & 6th gear; normal behavior in 1st, 2nd, 3rd & Reverse. One or more of the following DTCs (Diagnostic Trouble Codes) may be present: P073400, P073500, P072900, P089600.
4. Neutral condition in all gears except 5th & Reverse, usually with DTC P273300 set. DTCs for gear ratio(s) may also be set such as P073000, P073100, P073200, or P073400.
Note: Transmissions starting with serial number 06J and later already have the latest valve body which is designed to prevent these symptoms. "


(info: swedespeed.com)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#13 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

Ing.Magor píše: Pokud máš na mysli životnost motoru, tak nejbytelnější motory bych předpokládal, že budou právě atmosféry a fén (nízkotlak) :wink:
zrovna féneček (2.5T) má problém s nadměrným opotřebením ventilových sedel a je dobré jej provozovat s přimazáváním FlashLube (zdroj: PrinsVSI)
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 22 čer 2011 21:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

Lukaso píše: No hele taky mi přijde že těch T6 je snad míň jak V8...a to nejen v ČR :%)
Já spíš koukám po V70 III a tam těch T6 pár je, ale kdyby se v T6 objevila pěkná S80, tak bych asi neváhal :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#15 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

eLzyx píše:
Ing.Magor píše: Pokud máš na mysli životnost motoru, tak nejbytelnější motory bych předpokládal, že budou právě atmosféry a fén (nízkotlak) :wink:
zrovna féneček (2.5T) má problém s nadměrným opotřebením ventilových sedel a je dobré jej provozovat s přimazáváním FlashLube (zdroj: PrinsVSI)
jj to mi bylo také řečeno...v autorizáku
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

eLzyx píše:
Ing.Magor píše: Pokud máš na mysli životnost motoru, tak nejbytelnější motory bych předpokládal, že budou právě atmosféry a fén (nízkotlak) :wink:
zrovna féneček (2.5T) má problém s nadměrným opotřebením ventilových sedel a je dobré jej provozovat s přimazáváním FlashLube (zdroj: PrinsVSI)
Nj, to je pravda, že to tam píšou. Idkyž zrovna FlashLube nevim nevim, když jsem slyšel na jakým je to principu, tak bych asi volil lepší variantu, byť dražší. Jinak pokud vim, tak Dural má na fénu s LPG najeto přes 100tis. km a zatim bez problémů :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#17 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

jeho motor je sice jiný, než 2.5T, ale i ta 2.4T je vedená v seznamu nevhodných motorů pro přestavbu na LPG
Já to už naštěstí nemusím řešit

Co se ti nelíbí na FlashLube?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Ing.Magor »

eLzyx píše: Co se ti nelíbí na FlashLube?
Flash Lube údajně funguje tak, že je hadička s mazadlem přivedena do sání pouze do jednoho bodu a intenzita mazání funguje na mechanickém principu. Prins dělá něco podobného, ale hadička s mazadlem je pro každý válec zvlášť a mazání je řízeno elektronicky podle zátěže motoru atp., takže když už tak bych volil systém od Prinsu :wink: 8)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#19 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

tak jestli to umí i Prins, tak není co řešit.
Nicméně i FlashLube má tenhle inteligentní systém, tj. nejen podtlakový
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#20 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

Tahle T6 by mě asi vyhovovala víc jak jakákoliv V8 :))
Přílohy
vos821_4729d8d021ce2.jpg
vos821_4729d8d021ce2.jpg (76.32 KiB) Zobrazeno 6053 x
vos840_4729d8d05a2a0.jpg
vos840_4729d8d05a2a0.jpg (72.96 KiB) Zobrazeno 6054 x
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#21 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od maldini »

Ty volve! Tak jsem si právě uchcal....!!!!! To je nářez!!!
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#22 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od ..::Philip::.. »

fuuuj..ala koncern tuzing :-D
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od eLzyx »

a to sem nedal fotky vnitřku. Ten je pornózní
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Lukaso
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#24 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od Lukaso »

..::Philip::.. píše:fuuuj..ala koncern tuzing :-D
No je pravda že ty LEDky si teda mohli odpustit no :D :lol:
Přílohy
vos820_4729d8d003bc0.jpg
vos820_4729d8d003bc0.jpg (84.19 KiB) Zobrazeno 6046 x
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#25 V8 x T6 x 3.2

Příspěvek od maldini »

Lukaso píše:
..::Philip::.. píše:fuuuj..ala koncern tuzing :-D
No je pravda že ty LEDky si teda mohli odpustit no :D :lol:
To je jediný, co je fuj. I když vzadu na brzdových by mi to rozhodně nevadilo... :oops:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
Odpovědět

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“