Volvo S60 D3

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
mbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 126
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: XC 90 T6 2005
Bydliště: Košice

#1 Volvo S60 D3

Příspěvek od mbm »

... dnes ma prekvapilo oznacenie D3 na jednej S60, tak som kludny, ze sa nejedna o 3-valec :)

http://www.auto.cz/test-volvo-s60-d3-51449

[img]http://img.auto.cz/auto/base/2010-37/tevos655_4c8ddd6677178.jpg[/img]
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#2 Volvo S60 D3

Příspěvek od eLzyx »

ty sedačky jsou hrozný. To je dělaný pro korpulentnější jedince ala běžný majitel VWerke? Kde to má boční vedení? Dneska jsem na to koukal u Homolky a děs běs. To auto mě vůbec neoslovilo. To z S80 jsem si tenkrát málem sednul na zadel a řekl si - tohle jednou musím mít. Ale tohle? To je jak pomsta od Forda! :bad:
Taky jsem se nasmál (nebo vnitřně nabrečel?) z toho mikro kufříku. I C70 první generace měla kufr větší. Taky jsem nějak nepobral to lacině vypadající "hliníkové" (neměl jsem tu odvahu se přesvědčit jestli je to plast) obložení nárazníků a prahů ala XC. K čemu je to dobrý? Mimo silnici se to podívá jen při nehodách. Takhle na tom bude vidět každej šrám, každá ďubka asfaltu ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#3 Volvo S60 D3

Příspěvek od koch »

jako ten hlinikoplast je fakt divny... ale jde to koupit i bez toho ne?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#4 Volvo S60 D3

Příspěvek od eLzyx »

jo, naštěstí se to dá objednat bez toho. Ale jen pomyšlení, že tohle zvěrstvo jde objednat mi dráždí žaludekzvedající mechanismus.

Když jsem to viděl na živo, připadalo mi jako by tomu autu chybělo takových 5-10cm v oblasti kufru. Taky jsem si říkal "panebože, co tomu obuli za kolečka?" a oni to byly 17". Ty zadní proporce by chtěli "rozbít" větším kolem ... ale to se dostáváme aspoň k 19".
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 13 zář 2010 20:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#5 Volvo S60 D3

Příspěvek od Lukaso »

mě se to auto nějak začalo líbit. Až to bude zase starej křáp jdu do něj :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 Volvo S60 D3

Příspěvek od dali »

120kW ve 3000 otáčkách? WTF? :bad: Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).

Ten offroud bodykit na nejsportovnějším volvu všech dob je moc :bad: :bad: :bad: ale podle mě se přesně trefí do vkusu průměrnýho nevkusnýho vidláka nebo velkouzenáře :wink: Celkově z těch použitých plastokovů je pro mě prijatelnej akorát ten kartáčovanej hliník na středový konzole... jinak bodykit viz výše a chromovaný nesmysly okolo vnitřních klik taky dost špatný....
Jinak zadní spoiler/hrana celkem fešnej, a z některých úhlu je jasně vidět že se jedná o Volvo a o S60, třeba ten boční pohled u těch garážových vrat....
Naposledy upravil(a) dali dne 13 zář 2010 20:37, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 Volvo S60 D3

Příspěvek od eLzyx »

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#8 Volvo S60 D3

Příspěvek od MarekV »

no ten kufor je vazne mikro, zasa to ma ale viac mieste vzadu pre pasazierov. Tie predne sedacky vypadaju naozaj divne, ziadne vedenie bocne. Osobne mi to pride take moc sci-fi ten vzhlad ale celkom sa mi paci. Ale cele je to take nevolvacke :cry:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#9 Volvo S60 D3

Příspěvek od ..::Philip::.. »

dali píše:120kW ve 3000 otáčkách? WTF? :bad: Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).
co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#10 Volvo S60 D3

Příspěvek od Frenkie »

Je to parádní autí,seděl jsem v něm v Olomouci u Matějky,když jsem čekal na svoje a dost rychle bych si zvykl.Jen ta cena...snad za pár let.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#11 Volvo S60 D3

Příspěvek od koch »

me se taky hodne libi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#12 Volvo S60 D3

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše: co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne :)
Jak která. Nevím jak tvoje 1,6 (s tou jsem nikdy nejel), ale jel si někdy třeba s D5? Dokonce i letitá D5252T (TDI) bez modifikací začíná vadnout až po překročení 4000 otáček....
koch píše:me se taky hodne libi
To mě nepřekvapuje :green: Co mě ale překvapuje, že mě se s drobnýma výhradama celkem líbí taky.

Abych nezapomněl v saffronu jí můžete mít třeba jako úplnou socku... a to se vyplatí :wink:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#13 Volvo S60 D3

Příspěvek od wickey »

:bad:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#14 Volvo S60 D3

Příspěvek od Fíla »

Na tenhle čínsko-americkej pokus o Volvo si asi nikdy nezvyknu. Nemyslím si, že je nutný, aby současný auto muselo nutně vypadat jako korejec.
Musel jsem jim to trochu předělat :) a budu jim to asi muset poslat. Jen nevím jestli do Volva nebo do Číny, sakra.
Přílohy
Volvo 01.jpg
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#15 Volvo S60 D3

Příspěvek od karelvolvo »

..::Philip::.. píše:
dali píše:120kW ve 3000 otáčkách? WTF? :bad: Co to jako dělá zbylých 2000 otáček do omezovače? I kdyby byl výkon konstantní 120kW řekněme od 3000-4000 otáček, dokážete si představit jakým způsobem při tom bude padat krouťák? Nemá někdo graf? Podle mě s tím bude pěknej vopruz jezdit po překročení těch 3000 otáček a asi i celkově (něco jak první TDI PD).
co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne :)
Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#16 Volvo S60 D3

Příspěvek od ..::Philip::.. »

karelvolvo píše:
..::Philip::.. píše:
co chceš od nafty. ta prostě od 3tis vadne :)
Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)

tak ho vytoc na 6tis otacek :ROFL:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

mbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 126
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: XC 90 T6 2005
Bydliště: Košice

#17 Volvo S60 D3

Příspěvek od mbm »

karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
..njn, jenze tohle je D3
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 Volvo S60 D3

Příspěvek od dali »

mbm píše:
karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
..njn, jenze tohle je D3
Konečně mě to trklo ten systém značení. D3... jede jenom Do 3 tisíc otáček :green:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#19 Volvo S60 D3

Příspěvek od raolsa »

:ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 Volvo S60 D3

Příspěvek od hajnej »

mě zajímá, jak ten motor jezdí, třeba to nebude taková hrůza, jak na papíře
boční vedení seslí je všeobecně kritizováno, kufr taky
mě se teda moc nelíbí, ani ten novej facelift C30 a C70
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#21 Volvo S60 D3

Příspěvek od karelvolvo »

Jo mně D5-ka chodí do 5000jak nic. Ale ta D3 si myslím že pojede slušně Protože 400nM z Dvoulitru je prostě bomba
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#22 Volvo S60 D3

Příspěvek od Lukaso »

karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
Jak už jsem tu několikrát psal, D5 je ten nejlepší dieslovej motor který jsem kdy vlastnil. Přesto bych ale zůstal nohama na zemi :wink:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#23 Volvo S60 D3

Příspěvek od dali »

karelvolvo píše:Ale z D5-ky se stává nad 3000 ot. benziňák!! (teda krom spotřeby)
Ano, ale né ten od Volva... takovej ten usmolenej koncernovej (jak známo koncernu benzínový motory už delší dobu moc nejdou). Půjč si někdy Volvo s motorem T5, přepni palubák třeba na venkovní teplotu (aby tě nerozptyloval :green: ) a prožeň první tři, čtyři kvalty až do omezovače.... a uvidíš rozdíl mezi tím co jede a tím co jede jak svině :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#24 Volvo S60 D3

Příspěvek od eLzyx »

pozn. některé T5 jedou jak píchlá svině :wink:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#25 Volvo S60 D3

Příspěvek od Kein »

Testovací verze od auto.cz skutečně vypadá divně... ovšem v černé, na větších ALU a bez těch stříbrných prdů vypadá opravdu dobře...


Ovšem V60 bude pro mne naprostou peckou...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“