Volvo XC60
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo XC60
Nevim kam sem měl tenghle posudek napsat, tak jsem ho "fikl" sem!
O novým volvu XC60
Pokud vím, tak se nové "ikscéčko" dostalo na trh někdy minulý týden. Šokovala mě v mnoha směrech. Za prvé design nových volvat už není to co bývávalo(klasicky hranatý, ta masko-prostě Volvo) ale spíše v tom vidím něco jako Ford Kuga. Nevím jestli máte stejný názor podle mě je to tím společenstvím s Fordem. No a za druhý mě úplně vyděsila nabídka motorů. 3.0 Benzín a 2.5 Diesel(na českém trhu) a na německém přibyl ještě 2.4 Diesel??? Co to má proboha znamenat? Tyhle motory náleží spíše vyšším třídám (XC 90, XC70, V70, popř. V80) ale už podle názvu je zřejmé (řada 60) že je to nižší třída než ostatní. Kdo si při dnešních cenách benzínu a nafty v ČR koupí 3.0 Benzín který podle údajů automobilky žere 11.2l/100km?? (skutečnost však bývá jiná) a to samé je motor 2.5. Když si kupuju auto nižší třídy(neboli menší SUV) srovnatelné s BMW X3, Ford Kuga, Toyota RAV4, tak ti správně nabízí volitelné motory které začínají na 2.0 jak v benzínu tak naftě. Motorově by tedy Volvo mohlo dělat jiným "malým" SUV-éčkám konkurenci. S takovými motory si však myslím že průlom na českém trhu neudělají.
Fazit: Zajímavé auto, zklamaly mě však nabízené motory, které se do téhle kategorievozů moc nehodí.
O novým volvu XC60
Pokud vím, tak se nové "ikscéčko" dostalo na trh někdy minulý týden. Šokovala mě v mnoha směrech. Za prvé design nových volvat už není to co bývávalo(klasicky hranatý, ta masko-prostě Volvo) ale spíše v tom vidím něco jako Ford Kuga. Nevím jestli máte stejný názor podle mě je to tím společenstvím s Fordem. No a za druhý mě úplně vyděsila nabídka motorů. 3.0 Benzín a 2.5 Diesel(na českém trhu) a na německém přibyl ještě 2.4 Diesel??? Co to má proboha znamenat? Tyhle motory náleží spíše vyšším třídám (XC 90, XC70, V70, popř. V80) ale už podle názvu je zřejmé (řada 60) že je to nižší třída než ostatní. Kdo si při dnešních cenách benzínu a nafty v ČR koupí 3.0 Benzín který podle údajů automobilky žere 11.2l/100km?? (skutečnost však bývá jiná) a to samé je motor 2.5. Když si kupuju auto nižší třídy(neboli menší SUV) srovnatelné s BMW X3, Ford Kuga, Toyota RAV4, tak ti správně nabízí volitelné motory které začínají na 2.0 jak v benzínu tak naftě. Motorově by tedy Volvo mohlo dělat jiným "malým" SUV-éčkám konkurenci. S takovými motory si však myslím že průlom na českém trhu neudělají.
Fazit: Zajímavé auto, zklamaly mě však nabízené motory, které se do téhle kategorievozů moc nehodí.
_________________
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo XC60
Souhlasim,
nova Volva se zacinaji tak nejak oteplovat, jiz to neni hranata severska klasika, to skoncilo s 850kou.
Souhlasim, ze na tak "male" auto by se hodily mensi motorizace, kdyz daji do C70ky 2.0D, proc by nemohl byt i zde (ne ze bych byl zastance nafty), zaroven nejak nemohu pochopit, proc jiz nedelaji 4valce s preplnovanim, ale 5ti valce 2.4, ale to sem asi nepatri.
Jinak neco pro ty, kteri se s XC60kou jeste nevideli:
http://www.volvocars.com/intl/campaigns ... aunch.aspx
nova Volva se zacinaji tak nejak oteplovat, jiz to neni hranata severska klasika, to skoncilo s 850kou.
Souhlasim, ze na tak "male" auto by se hodily mensi motorizace, kdyz daji do C70ky 2.0D, proc by nemohl byt i zde (ne ze bych byl zastance nafty), zaroven nejak nemohu pochopit, proc jiz nedelaji 4valce s preplnovanim, ale 5ti valce 2.4, ale to sem asi nepatri.
Jinak neco pro ty, kteri se s XC60kou jeste nevideli:
http://www.volvocars.com/intl/campaigns ... aunch.aspx
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#3 Volvo XC60
jo 1,4 nebo jeste lepe 1,2 - takova ta ceska klasika ze jo...
male auto? to bych nerek...
11,2 litru? dyt je to volvo... vetsina lidi s 850 tu jezdi za podstatne vic... a ja naopak myslim ze realna spotreba bude nizsi nez uvadi vyrobce...
co vas furt sokuje na tom designu? snad nebudeme jezdit porad na necem co se silne podoba na model t od fordu... jo to globalni oteplovani...
to jo... prulom na ceskem trhu neudelaji... prulom na ceskem trhu je schopne udelat mozna 0,3 htp s jednim valcem
jeste k tem objemum... ja myslim ze 2,4(5) litru a 5 valcu je u volva smerodatny a nejpouzivanejsi objem motoru a roky overena kombinace...
trosku spekulaci - 2 litr budou mozna delat, jak jinak, pro italsky trh... pak za 15 let se bude ten dvoulitr houfne dovazet z I i do ceske republiky...
male auto? to bych nerek...
11,2 litru? dyt je to volvo... vetsina lidi s 850 tu jezdi za podstatne vic... a ja naopak myslim ze realna spotreba bude nizsi nez uvadi vyrobce...
co vas furt sokuje na tom designu? snad nebudeme jezdit porad na necem co se silne podoba na model t od fordu... jo to globalni oteplovani...
to jo... prulom na ceskem trhu neudelaji... prulom na ceskem trhu je schopne udelat mozna 0,3 htp s jednim valcem
jeste k tem objemum... ja myslim ze 2,4(5) litru a 5 valcu je u volva smerodatny a nejpouzivanejsi objem motoru a roky overena kombinace...
trosku spekulaci - 2 litr budou mozna delat, jak jinak, pro italsky trh... pak za 15 let se bude ten dvoulitr houfne dovazet z I i do ceske republiky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo XC60
Netvrdim, ze by Volvo melo delat 1.4TSi ci 1.prd HTP, v zadnem pripade nechci hanet overene 5ti valce, lec preci jen mi 2.0T trosku v nabidce chybi, stejne tak D6ka (3.0 nafta). Kdyz jsem se bavil loni v Brne na autosalonu s prodejcem, tvrdil ze D6ka bude do konce roku, asi zapomel rict do ktereho.
Ale nic, nebudeme to rozvadet, ze?
XC60ka neni osklive auto, je to auto paradni. Ale na omak jsem jej jeste nemel, tak tolik nemohu rici. Nez jsem videl X6ku, take jsem byl rozpacity a ted se mi vazne libi.
Ale nic, nebudeme to rozvadet, ze?
XC60ka neni osklive auto, je to auto paradni. Ale na omak jsem jej jeste nemel, tak tolik nemohu rici. Nez jsem videl X6ku, take jsem byl rozpacity a ted se mi vazne libi.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 Volvo XC60
no jo trochu jsem se rozohnil... ja myslim ze nabidka dvou motoru je na auto ktere se v podstate jeste ani nelze koupit je dost dobra... podle mne vse casem prijde a tech motoru bude vic...
#6 Volvo XC60
Jasný..v mým přizpěvku jsem netvrdil že Volvo XC60 je auto škaredé, ale na Image Volvo trošku z cesty. Ale když jsem viděl Studie nové XC90 má vypadat předek podobně. Tzn. že se volvo vydalo trošku jiným směrem(to není myšleno špatně).
A k těm motorům. Že do XC60 dávají motory jako 3.0 a 2.5 to je v pořádku. Já jsem chtěl v přizpěvku nahoře říci, že tam prostě 2.0 chybí! Neříkám že jsou motory špatné(my máme doma 2 2.5 TDI) ale chybí. Možná by o koupi XC60 uvažovalo více lidí kdyby tam by 2.0...možná:-)
A k těm motorům. Že do XC60 dávají motory jako 3.0 a 2.5 to je v pořádku. Já jsem chtěl v přizpěvku nahoře říci, že tam prostě 2.0 chybí! Neříkám že jsou motory špatné(my máme doma 2 2.5 TDI) ale chybí. Možná by o koupi XC60 uvažovalo více lidí kdyby tam by 2.0...možná:-)
_________________
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
#7 Volvo XC60
Přesně tak lépe bych to nenapsal Kdo chce malý obsah tak ať si koupí fábiikoch píše:jo 1,4 nebo jeste lepe 1,2 - takova ta ceska klasika ze jo...
male auto? to bych nerek...
11,2 litru? dyt je to volvo... vetsina lidi s 850 tu jezdi za podstatne vic... a ja naopak myslim ze realna spotreba bude nizsi nez uvadi vyrobce...
co vas furt sokuje na tom designu? snad nebudeme jezdit porad na necem co se silne podoba na model t od fordu... jo to globalni oteplovani...
to jo... prulom na ceskem trhu neudelaji... prulom na ceskem trhu je schopne udelat mozna 0,3 htp s jednim valcem
jeste k tem objemum... ja myslim ze 2,4(5) litru a 5 valcu je u volva smerodatny a nejpouzivanejsi objem motoru a roky overena kombinace...
trosku spekulaci - 2 litr budou mozna delat, jak jinak, pro italsky trh... pak za 15 let se bude ten dvoulitr houfne dovazet z I i do ceske republiky...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
#8 Volvo XC60
volvo je premiova znacka - nejsem si jisty, ze by chtela prodavat nejakou verzi HTP JUNIOR nebo SOCIALEDITION.
XC60 je velka (relativne) a predevsim je tezka, takze se slabym motorem to bude utrpeni..... osobne bych do ni zandej slabej ctyrvalec nechtel, nejsem si jist ani tim, ze bych chtel ctyrvalec jako takovy.... daleko radsi bych uvital kdyby krom petivalcu nabizeli i sestivalec coby spickovou motorizaci.... velmi by tomuhle stroji slusel....
na vic si nemylsim, ze je cilem dosahnout v cechach nejakych masivnich prodeju, i bez toho se bude prodavat vic nez slusne (viz XC90, se kterou rozhodne nejsou odbytove problemy, byt jich u nas nejezdi vic jak fabii)
Osobne se mi XC60ka velmi libi (byt podobnost s fordem KUGA neni zrovna nahodna), klidne bych si ji s benzinem poridil (skoda ze nemam zbytecny milion , takhle si budu muset pockat az mi nejaky skopcak XC60 trochu zajede.... )
XC60 je velka (relativne) a predevsim je tezka, takze se slabym motorem to bude utrpeni..... osobne bych do ni zandej slabej ctyrvalec nechtel, nejsem si jist ani tim, ze bych chtel ctyrvalec jako takovy.... daleko radsi bych uvital kdyby krom petivalcu nabizeli i sestivalec coby spickovou motorizaci.... velmi by tomuhle stroji slusel....
na vic si nemylsim, ze je cilem dosahnout v cechach nejakych masivnich prodeju, i bez toho se bude prodavat vic nez slusne (viz XC90, se kterou rozhodne nejsou odbytove problemy, byt jich u nas nejezdi vic jak fabii)
Osobne se mi XC60ka velmi libi (byt podobnost s fordem KUGA neni zrovna nahodna), klidne bych si ji s benzinem poridil (skoda ze nemam zbytecny milion , takhle si budu muset pockat az mi nejaky skopcak XC60 trochu zajede.... )
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#9 Volvo XC60
V80? Co to je?Ervín.v70 píše:Nevim kam sem měl tenghle posudek napsat, tak jsem ho "fikl" sem!
O novým volvu XC60
Pokud vím, tak se nové "ikscéčko" dostalo na trh někdy minulý týden. Šokovala mě v mnoha směrech. Za prvé design nových volvat už není to co bývávalo(klasicky hranatý, ta masko-prostě Volvo) ale spíše v tom vidím něco jako Ford Kuga. Nevím jestli máte stejný názor podle mě je to tím společenstvím s Fordem. No a za druhý mě úplně vyděsila nabídka motorů. 3.0 Benzín a 2.5 Diesel(na českém trhu) a na německém přibyl ještě 2.4 Diesel??? Co to má proboha znamenat? Tyhle motory náleží spíše vyšším třídám (XC 90, XC70, V70, popř. V80) ale už podle názvu je zřejmé (řada 60) že je to nižší třída než ostatní. Kdo si při dnešních cenách benzínu a nafty v ČR koupí 3.0 Benzín který podle údajů automobilky žere 11.2l/100km?? (skutečnost však bývá jiná) a to samé je motor 2.5. Když si kupuju auto nižší třídy(neboli menší SUV) srovnatelné s BMW X3, Ford Kuga, Toyota RAV4, tak ti správně nabízí volitelné motory které začínají na 2.0 jak v benzínu tak naftě. Motorově by tedy Volvo mohlo dělat jiným "malým" SUV-éčkám konkurenci. S takovými motory si však myslím že průlom na českém trhu neudělají.
Fazit: Zajímavé auto, zklamaly mě však nabízené motory, které se do téhle kategorievozů moc nehodí.
Nicméně XC60 je dost velký auto, velikostně bych ho přirovnal spíš k XC70 než k S60 nebo V50... A nevzpomínám si, že by se 240-740-940-850 nabízela s něčím menším než 2,3litrem (IT trh ignoruji zcela záměrně). Osobně je mi politika "když si chcete koupit motůrek jak do šicího stroje nebo auto voholený na Social Edition, jděte jinam" líbí, aneb věci typu CitySafety v základu, kompletní bezpečnostní výbava v základu, klima aspoň manuální v základu u všech dostupných modelů... Ostatně není náhoda, že nejprodávanější Volvo je XC90...
A s ohledem na to, že u V70 a XC70 je politika podobná a vedou prodejní žebříčky spolu s Audi, tak to asi bude správná strategie.
Že tady nenabízejí 2,4D vcelku chápu. Jsme malý trh a homologace každého motoru a každé kombinace motor-převodovka stojí těžké love. Ostatně zkus si v ČR koupit mondeo v benzinu a automatu. Oproti tomu v Německu no problem. Nakonec co tak vím od prodejců, tak zmínka o dieselu od zákazníka spíš zní "Proč sakra neděláte 3.0?" než "Já bych račejš tu slabší 2,4D."
A design? Na fotkách jsem byl zklamaný... na živo mě XC60 prostě porazila a zamiloval jsem se do ní... je to vůbec první malé SUV, o kterém bych uvažoval jako o svém autě... a to mini SUV nenávidím z hloubi duše...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#10 Volvo XC60
Omlouvám se myslel jsem samozřejmě S80
_________________
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
Audi A4 (B8) 2.7 TDI Multitronic, S-Line r.v. 2009
#11 Volvo XC60
XC60 není rozhodně velký auto - je to stejná platforma s Kugou, tedy malé SUV - vevnitř prostor asi jako v autě nižší střední třídy. Váhově je to ale celkem macík, kterej si se 70tkama nezadá. Bohužel zrovna ve váze mají všechny země co jsem zkoušel chybu -1kg to asi opravdu nebude, v USA se ještě neprodávají, jen v UK byl ke stažení PDF katalog, kde ale mají trochu jiné váhové parametry než u nás :-/ takže přesně to nejsem schopen říct.tnemec píše: V80? Co to je?
Nicméně XC60 je dost velký auto, velikostně bych ho přirovnal spíš k XC70 než k S60 nebo V50... A nevzpomínám si, že by se 240-740-940-850 nabízela s něčím menším než 2,3litrem (IT trh ignoruji zcela záměrně). Osobně je mi politika "když si chcete koupit motůrek jak do šicího stroje nebo auto voholený na Social Edition, jděte jinam" líbí, aneb věci typu CitySafety v základu, kompletní bezpečnostní výbava v základu, klima aspoň manuální v základu u všech dostupných modelů... Ostatně není náhoda, že nejprodávanější Volvo je XC90...
A s ohledem na to, že u V70 a XC70 je politika podobná a vedou prodejní žebříčky spolu s Audi, tak to asi bude správná strategie.
Že tady nenabízejí 2,4D vcelku chápu. Jsme malý trh a homologace každého motoru a každé kombinace motor-převodovka stojí těžké love. Ostatně zkus si v ČR koupit mondeo v benzinu a automatu. Oproti tomu v Německu no problem. Nakonec co tak vím od prodejců, tak zmínka o dieselu od zákazníka spíš zní "Proč sakra neděláte 3.0?" než "Já bych račejš tu slabší 2,4D."
A design? Na fotkách jsem byl zklamaný... na živo mě XC60 prostě porazila a zamiloval jsem se do ní... je to vůbec první malé SUV, o kterém bych uvažoval jako o svém autě... a to mini SUV nenávidím z hloubi duše...
Takže ty motory celkem chápu a i celkem kvituji - pánové komu z nás by se líbilo, kdyby měla Volvo každá babka na nákupy - většina z nás na něm má ráda i jeho imidž nemainstreamového a neprvoplánového vozítka.
Homologace jsou v EU dělaný jako evropský - jedna se uznává po celé Evropě, jen se "registrují" u ministerstva, takže v tomhle problém IMHO není - problém bude spíš s dostupností všech verzí pro všechny trhy najednou - počítám, že pokud jdou 2.4 dostupné pro Německo, tak u nás je to jen otázka času. Pokud jsou s dostupností některých variant problémy na některých trzích může za to buď specifická povaha trhu (IT) nebo politika zásobování - homologace za tím dnes už nebývají.
_________________
---
XC 70 AWD, D5 man. (2008)
---
XC 70 AWD, D5 man. (2008)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#12 Volvo XC60
Kdyby někdo chtěl můžu v neděli naskenovat britský prospektík k XC60ce.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#13 Volvo XC60
dej, jasne!Pinochio píše:Kdyby někdo chtěl můžu v neděli naskenovat britský prospektík k XC60ce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#14 Volvo XC60
Vydržte, sem u přítelkyně, ale když mi došel, byl jsem jak vykulený. V neděli budu doma sám tak bude na to čas.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#15 Volvo XC60
Tak brožuru sem nestihnul naskenovat, protože sem to odkládal tak dlouho až Volvo vydalo českou:
http://www.volvocars.com/cz/Documents/Miscellaneous/ebrochures/MY09/XC60/brochure.pdf
a tady ceník k tomu:
http://www.volvodirect.cz/cenik/cenik_XC60.pdf
http://www.volvocars.com/cz/Documents/Miscellaneous/ebrochures/MY09/XC60/brochure.pdf
a tady ceník k tomu:
http://www.volvodirect.cz/cenik/cenik_XC60.pdf
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Volvo XC60
tady jsou nějaké fotky naživo z VROMu, kde jsme mohli okouknout testovací vůz. dost pršelo a tak se mi zatím líbí víc oficiální fotky, než reál. dostal mně spíš interiér. kastle je normální ford, či mazda. nic osobitýho.
- Přílohy
-
- 2.jpg (113.62 KiB) Zobrazeno 1823 x
-
- 3.jpg (115.55 KiB) Zobrazeno 1821 x
-
- 4.jpg (101.31 KiB) Zobrazeno 1819 x
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 Volvo XC60
Klidně bych si vsadil na to že 4válec PSA/Ford 2,0D 100 kW v XC 60 je pouze otázkou času. Když tenhle motůrek jsou schopný rvát do V70 III a S80 a vytvořit tak sociální verzi jak dělanou pro firemní flotily Mimochodem v obou případech je to jedinej 4 válec nabízenej v daným modelu. IMHO downgrade jak cyp, na druhou stranu asi low cost zbraň namířená proti Mondeúm, Passatům atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 Volvo XC60
Ve skrytu duše doufám, že místo D6 bude D5 Biturbo - touto cestou se už několik výrobců k silnýmu naftovýmu motoru dopracovalo (GM Saab TTiD, BMW *35d, *23d, PSA 2,2 HDi Biturbo). Něco takovýho by mě asi donutilo přehodnotit můj dosud chladnej postoj k V70III.ttoommaasseekk píše:preci jen mi 2.0T trosku v nabidce chybi, stejne tak D6ka (3.0 nafta). Kdyz jsem se bavil loni v Brne na autosalonu s prodejcem, tvrdil ze D6ka bude do konce roku, asi zapomel rict do ktereho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#19 Volvo XC60
Do takovych pomerne tezkych aut urcite poradny motor, jinak to bude utrpeni (ikdyz v luxus interieru), napr. cekat na predjeti za kazdym kamionem apod. nez bude pul kilometru dlouha rovinka?...fakt super zazitek 2.0D...
A designove se mi to taky prici...takovy splacanec SUVecek od jinych znacek...XC90 ma jeste nejaky ten vyraz
A designove se mi to taky prici...takovy splacanec SUVecek od jinych znacek...XC90 ma jeste nejaky ten vyraz
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 Volvo XC60
Ono to 2,0D neni zdaleka nějakej lenoch. 100kW a 320Nm nejsou špatný hodnoty. Spíš mi přijde do takovýho auta pod úroveň celku. Zkrátka podřadnej. Jinak design XC60 mi z fotek taky extra nejde. Dát na ní jinou masku a zadní světla, moh by z ní bejt docela zdatnej KorejecRoger píše:Do takovych pomerne tezkych aut urcite poradny motor, jinak to bude utrpeni (ikdyz v luxus interieru), napr. cekat na predjeti za kazdym kamionem apod. nez bude pul kilometru dlouha rovinka?...fakt super zazitek 2.0D...
A designove se mi to taky prici...takovy splacanec SUVecek od jinych znacek...XC90 ma jeste nejaky ten vyraz
Edit: konečně jsem si vzpomněl co ve mně evokujou boční linie - hlavně dveře, poloha klik a zasklení: Daewoo Tacuma!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#21 Volvo XC60
no fuj, fakt hnus velebnostidali píše: Edit: konečně jsem si vzpomněl co ve mně evokujou boční linie - hlavně dveře, poloha klik a zasklení: Daewoo Tacuma!
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 107 Odpovědi
- 17167 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 35 Odpovědi
- 4483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od acol
-
- 12 Odpovědi
- 1360 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 8 Odpovědi
- 872 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fíla