Čištění EGR Volvo D5 136kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 D5 Ocean Race MY 2009
#1 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Zdravím,
měl bych dotaz, ohledně čištění EGR, jelikož mám rád své auto plně funkční a zkontrolované, chtěl bych se asi kouknout na EGR. Našel jsem tady postup, jak to udělat na 120 kw verzi bez DPF, než to začnu hledat a rozebírat, je velký rozdíl mezi 120kw a 136kw EGR ?
Popřípadě, pokud by tady někdo měl zkušenost na co si při vytahování a čištění dát pozor, byl bych vděčen.
Díky
měl bych dotaz, ohledně čištění EGR, jelikož mám rád své auto plně funkční a zkontrolované, chtěl bych se asi kouknout na EGR. Našel jsem tady postup, jak to udělat na 120 kw verzi bez DPF, než to začnu hledat a rozebírat, je velký rozdíl mezi 120kw a 136kw EGR ?
Popřípadě, pokud by tady někdo měl zkušenost na co si při vytahování a čištění dát pozor, byl bych vděčen.
Díky
_________________
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#3 Čištění EGR Volvo D5 136kw
ahoj nikde jsem tu nenašel nějakéj jednoduchej návod,postup na čištění EGr na Volvo xc70 D5 P3 2008.nevíte někdo náhodou kde hledat,nebo dělal už někdo? děkuju... David
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Čištění EGR Volvo D5 136kw
EGR jsem vyndaval a čistil na 120kw verzi a překvapivě tam moc bordelu nebylo. Víc byly zanesené ty ty trubky za, kde spaliny chladnou. Víko ventilů jsem nechal tak, jak je, do toho jsem se nepouštěl.
Chystám se teď zaslepit EGR na 136kw a vyčištění cest sání za EGR ventilem by nebylo marné. Chtělo by to ale právě i sundat víko ventilů a ten bordel dostat i z těchto míst.
Tím chci říct, jestli EGR maká, nevrtal bych se do něj a jen nechal vyřadit a vyčistit spíše sací cesty.
Chystám se teď zaslepit EGR na 136kw a vyčištění cest sání za EGR ventilem by nebylo marné. Chtělo by to ale právě i sundat víko ventilů a ten bordel dostat i z těchto míst.
Tím chci říct, jestli EGR maká, nevrtal bych se do něj a jen nechal vyřadit a vyčistit spíše sací cesty.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#5 Čištění EGR Volvo D5 136kw
rád bych udělal jen ty sací cesty... ale i tak by se mi pár fotek hodilo.vida mi chybu egr nepise,ale mám takovej dojem že to zanesený bude:-) jak píšeš ty cesty sací:-) občas auto jakoby v nouzáku,ale nic nepíše,podle mě to bude někde na sání:-) ale egr off chci udělat taky hned at je od něj pokoj.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Prostě bych to rozebral, kam Tě to pustí. To nebude žádná věda, snad
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#7 Čištění EGR Volvo D5 136kw
tak mě je jasný,že to zkusím....-) jinak egr se off dělá jen softem?nejspíš jo vid:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Myslím, že ano. Že u 136kw není potřeba záslepka. Ale raději si někde ověřit.passport5 píše:tak mě je jasný,že to zkusím....-) jinak egr se off dělá jen softem?nejspíš jo vid:-)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#9 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Záslepka není potřeba, pokud je EGR fyzicky uzavřen. Pomocí SW se udělá jen to, že se už více neotevírá.
Pokud však EGR "profukuje" = zasekává se v pootevřené poloze, je nutné zajistit, aby se to šoupátko plně uzavřelo anebo zaslepit plechem, cokoli z toho je jednodušší.
A pak ten SW samozřejmě.
P.
Pokud však EGR "profukuje" = zasekává se v pootevřené poloze, je nutné zajistit, aby se to šoupátko plně uzavřelo anebo zaslepit plechem, cokoli z toho je jednodušší.
A pak ten SW samozřejmě.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#10 Čištění EGR Volvo D5 136kw
hajnej píše:EGR jsem vyndaval a čistil na 120kw verzi a překvapivě tam moc bordelu nebylo. Víc byly zanesené ty ty trubky za, kde spaliny chladnou. Víko ventilů jsem nechal tak, jak je, do toho jsem se nepouštěl.
Chystám se teď zaslepit EGR na 136kw a vyčištění cest sání za EGR ventilem by nebylo marné. Chtělo by to ale právě i sundat víko ventilů a ten bordel dostat i z těchto míst.
Tím chci říct, jestli EGR maká, nevrtal bych se do něj a jen nechal vyřadit a vyčistit spíše sací cesty.
Ahoj, jak se přesně projevoval ten jakoby nouzak? Ze to auto bylo takové uvibrovane a motor byl jakoby těžký, ze se tomu autu tolik nechtělo za plynem a jindy zas litalo jak drak a reagovalo na plyn krasne a hladce?
Vyřešilo to to saní?
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Nouzový režim je prostě omezení výkonu motoru, jak říkáš.
U 120kw verze to vyčištění trubek pomohlo.
U 136kw verze jsem při egr off rovnou nechal vyčistit komplet sání.
U 120kw verze to vyčištění trubek pomohlo.
U 136kw verze jsem při egr off rovnou nechal vyčistit komplet sání.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#12 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Ahoj, ja to nechal vyčistit v AVdilech, ale nějaký instrukce jsou tady https://youtu.be/XNcg9vTrVUw
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#13 Čištění EGR Volvo D5 136kw
No já prave nevím, jak definovat nouzový režim, protože nevím, jak ho bezpečně poznám.hajnej píše:Nouzový režim je prostě omezení výkonu motoru, jak říkáš.
U 120kw verze to vyčištění trubek pomohlo.
U 136kw verze jsem při egr off rovnou nechal vyčistit komplet sání.
Mám v50 s d5 a proste to auto jednou jede jak z praku, dynamika super, za plynem jde hladce, ciste a pak je to přesný opak. Motor je takový těžký, uvibrovany, moc se mu za tím plynem nechce, výkon tak je, ale ta dynamika je mizerná a proste z toho mám špatný pocit, není to tak hladký, čistý, nevím jak to popsat. A jelikož jsem dával vstriky na stolici a ultrazvuk a jsou v pořádku a diagnostika nic nehlásí, tak jedine, co mě napadá, je prave to saní, ze jsou trubky, egr a klapka zajebane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#14 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Apofys píše:Ahoj, ja to nechal vyčistit v AVdilech, ale nějaký instrukce jsou tady https://youtu.be/XNcg9vTrVUw
A ty jsi tam nechal čistit jen egr, nebo komplet saní?
Na kolik to vyšlo? Mne psali, ze by se sundavalo i víko ventilu, a komplet se to vyčistilo, ale s tím je spojena cena 5tis práce + přípravky na čištění apod, což netuším, kolik muže byt, ale dávat se mi takové peníze za čištění se mi úplně nechce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#15 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Čistili mi EGR, trubky, ale víko dolů nešlo a klapky měnil předchozí majitel. Práce za čištění byla asi 1500,- Těžko posoudit jak to máš zanesené, bez demontáže víka může pomoct např. BG care.Dannyzkub píše:A ty jsi tam nechal čistit jen egr, nebo komplet saní? Na kolik to vyšlo?
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#16 Čištění EGR Volvo D5 136kw
No to já prave nevím, jak moc to mám zanesene a jestli je to vůbec taky to, co způsobuje ten můj problém.Apofys píše:Čistili mi EGR, trubky, ale víko dolů nešlo a klapky měnil předchozí majitel. Práce za čištění byla asi 1500,- Těžko posoudit jak to máš zanesené, bez demontáže víka může pomoct např. BG care.Dannyzkub píše:A ty jsi tam nechal čistit jen egr, nebo komplet saní? Na kolik to vyšlo?
Zde kopiruji zprávu z av dílu ohledně čištění. Vím, ze by to pak bylo pečlivě vycistene, no nevím, zda-li do toho jít, když nevím, jestli je to prave to, co způsobuje již zmizeny problém..
aby měla práce smysl, musí se sundat víko motoru, ideálně vypláchnout i
cooler. Vyčistit kanály, EGR, všechny hadice atd. Tzn práce minimálně
den a půl. Tedy práce okolo 5000,- plus materiál. Těsnění ventilového
víka cca 1000,- a materiál na čištění dle spotřeby a stupně zanesení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Prostě práce oser, takže si to nechají zaplatit a hlavně jak píší aby to mělo smysl musí se to celé rozdělat atd.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#18 Čištění EGR Volvo D5 136kw
cisteni egr na 136kw jsem tu nafotil a nekde to tu je i fotkama, a jak pise Jakub, je to pakarna a rozhodne delat v rukavicich, ja mel ruce cerny jeste mesic
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#19 Čištění EGR Volvo D5 136kw
to by mě zajímalo....passport5 píše:cisteni egr na 136kw jsem tu nafotil a nekde to tu je i fotkama, a jak pise Jakub, je to pakarna a rozhodne delat v rukavicich, ja mel ruce cerny jeste mesic
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#20 Čištění EGR Volvo D5 136kw
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475&start=50
jinak potom dále nové vířivé klapky,aby to mělo význam, pak následoval EGR off a chip STAGE 2 na 158 kw od D5T5.com
a jsem teď už nějakej ten rok v klidu....
jinak potom dále nové vířivé klapky,aby to mělo význam, pak následoval EGR off a chip STAGE 2 na 158 kw od D5T5.com
a jsem teď už nějakej ten rok v klidu....
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#21 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Dovolím si sem vtírnout. Vyčistil jsem egr na své D5 136kw. Složil to a při startování asi tak na půl vteřiny strašně zarachtaly ventily, až jsem si málem cvrknul do prádla. Motor chtěl jít okamžitě do otáček, ale po těch pár desetinách vteřiny se ustálil na volnoběhu a klapot žádný. Další starty v normálu.
Je možné, že vlítnul nějaký olej do válců a než se natlakovaly hydroštely, tak to zaklepalo?
Je možné, že vlítnul nějaký olej do válců a než se natlakovaly hydroštely, tak to zaklepalo?
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Čištění EGR Volvo D5 136kw
A při čištění si to měl na motoru a stříkal "čistič" tim pádem do sání?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#23 Čištění EGR Volvo D5 136kw
Odmašťovač jsem sice použil, ale vždy jsem vše nakonec důkladně otřel a i dlouho nechal odpařit. Ale tato varianta (čistič v sání) mě nenapadla a v tuhle chvíli jí vidím jako nejpravděpodobnější. Dík
Najeto cca 100km a bez jakékoli změny.
Najeto cca 100km a bez jakékoli změny.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 73 Odpovědi
- 5367 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 4 Odpovědi
- 1228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 5 Odpovědi
- 733 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kyvlikmates
-
- 11 Odpovědi
- 400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni
-
- 4 Odpovědi
- 316 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC