Právě je 11 pro 2018 01:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 11:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Zdravím, tak jsem se také konečně dočkal. Autííí po mě po dobu 2 let vlastnictví nic kromě běžné péče nechtělo a už by to bylo skoro až divné :roll:
Poslední měsíc mám studený/první start na 4 válce (běžně by asi majitelé jásali), ale 5-ti válec říká něco jiného :wink: Po startu modrý kouř..Cca 5 s a běží na všechny...Po celý den není znova problém. Objednal jsem se do servisu, jinak před 14 dny servis včetně výměny žhaviček...Má někdo tip?

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Naposledy upravil Jasper dne 04 pro 2018 21:37, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 12:35 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10006
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Vstřiky.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 13:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
O jeje...Všechny nebo jen některý? Hele, vůbec tomu nerozumím, ale není tam také nějaký předvstřik? Něco jsem hledal na netu a někde píšou, že je to rozhozený, či co :-)
A proč je to jen první studený start dne...Třeba po 10 hod.v ten den je to v pohodě...Nezahulí, na všech 5...Pak sem písnu, co servis.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1382
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Tak na vstřiky bacha, abys nedopadl jako Python.p

Náhodou ty vyndané žhavičky nemáš k dipozici či vyfocené? Zajímám mě stav těch konců, jak vypadali.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 14:11 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10006
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Na D5 se předvstřik neseřizuje, není jak, není tam čerpadlo, které by se dalo nějak posouvat. Otevření vstřiků je řízeno elektronicky.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
A hned jsem moudřejší :-) Původní žhavičky nemám...Tohle spotřební zboží nechávám v servisu. Ani nevím, jestli byli potřeba měnit...Nějak jsem si naivně myslel, že ty starty budou tím...Kubo, nestraš :-) Myslím, že to nebude nic dramatického...Raolsa, děkuji moc...Vím, že se v tom vyznáte. Jak říkám, celkově bez problémů a dalších znaků...Jen ten první start :-)

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 17:23 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10006
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Chtělo by to napíchnout na diag a kouknout na korekce, pak to bude jasnější.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 17:25 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Benešovsko
Vůz: S80 II D5 08 Willow Green Pearl
Ten kouř je fakt modrej? Není bilej? Co olej, žere to něco?

_________________
bylo: S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Řekl bych namodralý. Jen při studeném startu a i když budu ten den stát, třeba 10 hod., tak to chytne na ťuknutí bez známek z výfuku. Když akceleruji, též nulová kouřivost...Olej nulový úbytek...Od výměny k výměně. Ale začalo to zlobit cca před 3 měsíci. Já se asi domluvím se Zajdou (ZAJSOFTem), jestli mě napíchne na diagnostiku...Tak říkáte, že hledat korekce? Dobrá, dobrá. Díky za rady.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 28 lis 2018 20:51 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1550
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
V tomto stavu km se vstřiky u tohoto typu motoru neřeší.
My opravujeme hlavně starší auta s nájezdem běžně i přes 300 tisíc km, a vstřik jsme řešily pouze jednou.

Já to typuju na žhavičky, máš tam možná nové, ale mizerné........., nebo jiný typ, nebo jedna není zapojená, nebo je jedna prostě jenom vadná..........

_________________
XC60 158 kw D5+ARD automat
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů D5, opravy hlav motoru D5, opravy manuálních převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 28 lis 2018 21:30 
Offline

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 209
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T
taky typuji zhvicky
melo by to byt videt v diagnostice, nebo jednoduse ohmmetrem

ono .. zhavicky maji maly utahovaci moment

Jak to nekdo prezene, mohou se poskodit
B.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 22:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 3015
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
Auto mám čtvrtým rokem a tohle mi udelalo za tou dobu asi 3x.. a pokaždé to bylo jenom v zime a po 2 a víc týdnech stání.. prostě jeden hrnek se s nástupem o 2 sekundy opozdil.. Jinak šlape celej rok jak hodinky.. 224 tis. km momentálne.. Čím to je nevím a neřeším.. U tohodle Volva se zatím řídím heslem: Don't touch running system a vono to vážně funguje :D

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1951
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Pythonovi to chytalo na drc a stejně to bylo v <|> :D

Mrkni na ty žhavičky, pokud bereš kvalitní naftu (bez eko sajratu) a nebo aspoň VIF. Měl bys v klidu, pokud nejezdíš klobouk ;)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 04 pro 2018 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Tak zavada zatim nezjistena. Diagnostika hlasi chybu zhaviciho rele. Rele to ale neni,zhavicky take ne a pojistky cajk...Nema nekdo napad pocem jeste jit? Ted se bude muset promerit kabelaz a pak uz zbyva jen nekdo z duveryhodnych opravaru zde nebo,a to je posledni moznost, Volvo servis....Bude to nejaka blbost.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 pro 2018 22:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak pak o žhavení rozhoduje ještě teplota. Ale pokud jednotka chce žhavit, ale nesepne to, tak to půjde vystopovat. Voltmetr, šémátko a jedu :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start na čtyři a modrý kouř :-)
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018 08:23 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1863
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Jasper píše:
Ted se bude muset promerit kabelaz ...

Presne toto budeš musieť urobiť :good:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018 08:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1382
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Tak to podle všeho vypadá na kabeláž.
Ale pozor v motorovém prostoru jsou asi 3 pojistky. č.40 pro předehřev palivového filtru, č.35 cívky relé žhavení a č.42 samotných žhavičů. Ještě možná č.33, Pokud tyto všechny jsou OK, tak asi ta kabeláž.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Jo, jo, jednotka by ráda žhavila...Jen to tam nějak nedoleze. Všem děkuji za radu. Určitě sem písnu, až na to přijdeme.
Jsem trochu lempl. Řeším to až když je pod nulou :-)

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018 23:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1382
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Jasper píše:
Jo, jo, jednotka by ráda žhavila...Jen to tam nějak nedoleze. Všem děkuji za radu. Určitě sem písnu, až na to přijdeme.
Jsem trochu lempl. Řeším to až když je pod nulou :-)


Jakou jednotku máš na mysli??? ECM?

Urvanej píše:
............ šémátko a jedu :-)


Tak sem s ním, pokud někdo má. Já se k němu ještě nedohledal. Rád bych se také mrknul.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 18:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Zkusils? Já mam nahouby připojení, tak nevim jesi to ještě fachá.
viewtopic.php?f=22&t=20231

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 19:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Pratele,ja jsem nepolibeny a technicky neznaly. Chci jen jezdit a jemi jedno co me to bude stat. Zitra pro to jdu do servisu a jestli to nebude ok....Tak poptavam. Nejradeji bych to nekam kdykoli privezl a odpoledne odvezl....Platim cash :-)

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:21 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 283
Bydliště: Liberec
Vůz: Škoda felicia 1.3 MPI
Myslím, že zde na foru nepochybně najdeš někoho ochotného se na to podívat :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 559
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Jo jo, v to take verim. Nechci zatim jmenovat, ale poradi oslovovani asi uz mam. Ale radejibych to zitra vyzvedl opravene. Ted se to vubec nehodi, nemam cas postavat....

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 220 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (v r.2017 naposledy najeto 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (v r.2017 najeto 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá hodně unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.106s | 19 Queries | GZIP : Off ]