Právě je 21 lis 2018 12:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 09:39 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 45
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4
Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou žhavících svíček u 5-válce D4 ? Ví že u předešlého mého vozidla ( opel ) byl trošku problém s tím že se ty žhavičky rády ukroutily.
Je to v pohodě nebo raději servis ? Děkuji MS


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 09:57 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1271
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
u vsetkych aut je to rovnako. ak su zakusnute a zalomia sa treba ich vytiahnut. skus a uvidis ak sa menili pripadne dal niekto medenu pastu mohlo by to ist.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 10:02 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 45
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4
Arkaz píše:
u vsetkych aut je to rovnako. ak su zakusnute a zalomia sa treba ich vytiahnut. skus a uvidis ak sa menili pripadne dal niekto medenu pastu mohlo by to ist.

Mam 187 tkm a předpokládám že předešly majitel neměnil - budou origo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 10:18 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1271
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tak to neni zas nejak extra KM. ja som menil pri 180tis na S60 D4 a v pohode =)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 10:20 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10671
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Taky mě to čeká. Dělá se na studeném nebo vlažném/teplém motoru?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 10:58 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1770
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Na studenom. Odporúčam, z vlastnej skúsenosti, sa na to pripraviť. Resp. pripraviť si to skôr a to tak, že niekoľko dní predtým som tam každý deň nastriekal trochu MOS2 v sprayi a nechal pôsobiť. Na ďaľší deň po ceste znova s tak dookola. Moje žhaviče možno nikdy neboli von ale na štvrtý deň tejto prípravy išli vybrať ako nič. Predpokladám, že na novšom motore by to mohlo ísť ľahšie.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2016
Příspěvky: 44
Bydliště: Pezinok
Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?

_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 09:31 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 45
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4
Doner píše:
Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?


Nic tragického, zdá se mi že teď jak je chladněji ( pod nulou ) to ráno startuje takovým nepravidelnym chodem, jako by jeden válec se přidal až později.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 10:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1311
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Ty samé příznaky se mě zase objevili po výměně za nové, tak je asi budu reklamovat.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 23:05 
Offline

Registrován: listopad 2017
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
Vůz: VOLVO V70 III, 2.4d
msliva píše:
Doner píše:
Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?


Nic tragického, zdá se mi že teď jak je chladněji ( pod nulou ) to ráno startuje takovým nepravidelnym chodem, jako by jeden válec se přidal až později.

Mel jsem, resp stale mam ten samy problem a bohuzel vymena svicek to nevyresila. Dle servisu to parrne budou vstrikovace, auto se pri startu zakucka, ev naskoci az na druhe otoceni. Po cca 3sec uz motor bezi vyrovnane. Co jsem vypozoroval, zacina to u teplot pod 5st Celsia, pripadne pokud je vlhko.

Motor 2.4d 120kw, najeto 260tis km, nove rozvody, svicky, SWIRL klapky, EGR vycisten...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 06:55 
U P3 je nepravidelný chod motoru po startu spíš pravidlem.Nijak bych to neřešil.Zkontrolovat svíčky na diag,případně aplikovat BG244 a jinak jezdit.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 07:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1311
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
U mě je právě zajímavé, že se to objevilo po opravě těsnění pod hlavou, výměny rozvodů a žhavičů. Ale občas se ozve při studeném startu jednou slabé klepnutí. Ale nikdo zatím nepšišel co by to klepnutí mohlo být. Návrhy je hydroštel, než se natlakuje, či vstřik. Ale zase to není závislé na počasí, stane se ti třeba i v 10°C, ale vždy pouze 1x.
Nebo mi teď ještě napadá, že to byl prostě zvuk toho nepravidelného chodu při startu. Jo a vždy chytl motor napoprvé, jen jednou za poslední rok chytl až napodruhé. Nějaké případné návrhy.

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 20 Queries | GZIP : Off ]