Právě je 17 led 2018 10:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 46
Bydliště: Plzen
Vůz: XC70 II 2.4T benzin, rv 2000, manual
Po par letech znova uzvazuju o XC70 III (tenkrat jsem skoncil u XC90 3.2).

Je nejaky zasadni rozdil ve spolehlivosti / nakladech na servis u ruznych D5 motorizaci ? Nejradsi bych asi nejbeznejsi 136kW, ale obcas vidim pekne 151kW (dve turba) , 158kW, 133kW atd. ale nevim co od toho cekat - mam to vubec resit ?

Jezdim rocne 50k, Plzen-Praha, 90% dalnice

diky, H.

_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG , 376000Km + 4tis kazdy mesic, LGP montovan ve 190000Km, kolik engine asi vydrzi....
Toytota Previa 2,4 VVT-i+LPG+flashtube
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 12:10 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 866
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
136 je vraj najspolahlivejsia. 151 a 158 praskaju vlozky valcov. no osobnu skusenost mam len so 136.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 274
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Ja mam 151 kW a 210 tis.km zatim bez problemu. Resp.dolozeny servis po celou dobu neresil zadnou zavadu/poruchu na motoru. Kupoval jsem vsak zimni kola od cloveka,ktery se velmi rad zbavil 158 kW, ptzjen do motoru dal za 2 roky provozu udajne a postupne 120 tis.Kc...Takze to bude zase kus od kusu a zejmena o pristupu kazdeho z uzivatelu....

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 210 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 301
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít,pokud nemáš kliku a já jí neměl, koupit auto od nějakýho nadšence, co se stará.Aut jsem viděl několik, cenovka byla někde od 250 do 270 tis.Ani jedno auto v této ceně, inzerované jako top stav a bla bla bla, nestálo za nic, už mě to přestávalo pomalu bavit něco hledat.Bylo to pořád dokola,super stav,ani chybička udržované atd.Přijel jsem tam, každé mělo motor zablitej,zkušební jízda, rozsvicovaly se různé kontrolky,dobastlený světla apod.jeden byl dokonce tak línej,že ani nedoplnil olej a když jsme to jeli projet,tak se rozsvítil.O tom že každé auto mělo brzdy sotva na dojetí ani nemluvím.A to byl prý top stav...:-).
Nakonec jsem našel jeden krásnej Summum někde u Prahy.
Po koupi hned přehrát češtinu u volvo česky,pak jsem vyměnil všechny náplně v autě, od všech olejů včetně převodovky až po servo olej v řízení.
na jaře opět diagnostika,a výměna teplotních čidel u dpf, po výměně přehrání nejnovějšího firmware ve Volvu kvůli chodu filtru atd,údajně měl soft přispět k funkci dpf, to naštěstí byla také pravda:-).
Pro jistotu zpět Volvo česky a egr off.při tom jsem jsem si tam nahrál i Stage 2 tuším 158Kw.Vyčistil jsem komplet sání, fotky tu někde jsou,auto mělo při koupi asi 249 tis a bylo to pěkně přicpaný:-) pak následovaly hned vířivý klapky, táhlo klapek a vše kolem,naštěstí po sundání víka byl motor krásně čistej nikde nic upečenýho apod. i klapky byly ok,ale kdo to mohl vědět...:-) byla to prevence.
další krok výměna drážkovaných řemenů a kladky.
Komplet všechny brzdy(kotouče,desky)
Tak a teď mám pocit, že mám auto se kterým se nemusím bát jezdit....:-)
Teď mě na jaře asi čeká jen čerpadlo serva,vyměnil jsem nějakej ten SUN Senzor na palubní desce, jinak všechno maká....:-)
To byla moje zkušenost,naštěstí nic vážného, jen bežná udržba po koupi auta...:-)
Neumím si představit, co by mě čekalo, kdybych koupil něco z toho, co jsem viděl před tím....:-)
Mě z toho vyplývá: Buď to umlátit penězma a koupit opravdu něco hodně mladého a nebo po koupi,jak tu každý oprávněně doporučuje mít připraveno dalších aspoň 50 na běžnou údržbu a něco na nepředvídatelné výdaje:-)
a nebo mít velkou kliku a auto koupit od někoho kdo se o auto příkladně staral a opravdu koupit auto bez investic,ale to
je spíš sci-fi....:-)
Tak šťastnou ruku při výberu a hlavně někoho s diagnostikou sebou:-)
Diag není ani tak všemocná, ale hromadu starostí eliminuje...:-)

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9791
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
passport5 píše:
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....

To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 301
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
děkuju Hajnej....:-) už mě zase popadalo, že bych vyladěnou xc70 prodal, a zase koupil XC90 D5, ale zase na druhou stranu tohle všechno dělat znova a procházet si tím,ty bezesný noci a tak.....:-) tak nevím....:-) a navíc ti tohle nikdo nezaplatí,jsem pacient asi holt :lol:

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 301
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
Každej při koupi auta chce bezchybný auto,jen zaplatit a jezdit,jenže se jim za tak opečovávaný auto nechce zaplatit,koupí něco co na venek vypadá krásně a pak nadávaj co do toho všechno nasypali a že je to hrozný....:-)
Když tak ,tak ať vyndaj 1,5 mega a koupí funglovku,jenže na to většina lidí zase ani nemá peníze,a tak je to pořád dokola.
Pak se diví, co všechno se musí na autě udělat a hlídat, a že vlastně do toho pořád sypou,jenže to pak je třeba koupit Feli a pak budou mít klid,Jale to zase ne, kdo by v tom jezil že jo:-) a vůbec se tomu zase nedivím.Na druhou stranu se v tom švédským plechu cítím bezpečně a to je pro mě nejvíc. :jaj:
a jsou vánoce a já tu popíjím a tak nějak pohoda:-) a vůbec,ikdyž na auta pořád nadávám,mám to svý xc70 moc rád:-)

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 604
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Také něco málo napíši. Já mám 151kW a narazil jsem na ni pár hodin po podání inzerátu, ihned kontakt s majitelem, bylo to sice přes celou republiku. A majitelé byli natolik férový, že jsme si dali sraz na půl cesty v Jihlavě, spojili to s návštěvou Zoo. Takže to vypadalo, že po půl roce hledání konečně pěkná XC70. Po obhlidce a kontrole všech dolozitelnych dokladů jsme si plácli. Najeto dolozitelnych 150tis.km.,Max. výbava, nová STK, měsíc po servise, oleje, kompletní brzdy atd.
Po koupi se za cca měsíc objevila hláška, málo chladicí kapaliny. Nejdříve jsem dolil a jezdil dál, jenže za pár dní znova a znova. Nejvíce to mizelo na couračkach, při nájezdu 800km za víkend nic. Takže teď se dostaneme k tazatelovu dotazům. No naštěstí jen fouklo těsnění pod hlavou, což u těchto motorů 151 a 158 kW je ta lepší varianta. Naštěstí bývalý majitel byl natolik seriozní, že zaplatil opravu. Rovnou se udělali rozvody, kladky a řemeny, žhaviče a znovu olej motor, zkouknou odvětrání motoru. No a pak jsem ještě měnil termostat. No teď najeto dalších 30tis a vše Ok. Jen teď budu na jaře nechat dělat preventivně hydroštely. Vířivé klapky u tohoto motoru naštěstí nejsou.Takže asi opravdu to bude kus od kusů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 3006
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
Zacina se mi to tu opet libit, jak za starych casu cca pred 10 a vic lety.. kdyz foukala tesneni, praskali bloky, olej se lil do vody a vadna cidla resili 850-tky a prvni 70-tky.. a vznikali tady diky spolecnym trablum partie ktere se setkavaji u piva dodnes :beer: :friends: ze.. doktor, sibr, marra, elzyx atd atd..

Koupe posledni trojkove 70-tky po te jednotkove alespon u mne zapricinila, nebojim se tvrdit, po nekolika silnych letech, docasnou absenci na foru, nakolik prakticky s "novym autem" nebylo co resit.. Ale uz se to lepsi, jak tak ctu, furt jsou to nastesti, jenom auta.. a diky bohu bude hur... Na videnou v servisu hoši! :lol: :P ;-)

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14055
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
A pak se mi někdo diví,že doporučuji 3,2 nebo T6 :D

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 09:16 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
hajnej píše:
passport5 píše:
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....

To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.



Taky tak :) Hledal jsem přes půl roku a stejně jsem musel oželet A/T a dal jsem přednost jistému servisu.

PS: U prohlídky mi asistoval Pavel L. a říkal, že kdyby každé u nás prodáváné auto vypadalo takhle, bylo by hned na světě lépe. :beer: Jistý km, top stav. Jediné co bylo jasné, byly zadní desky, ale to beru jako spotřebku prostě.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 19 Queries | GZIP : Off ]