Právě je 16 pro 2017 15:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 zář 2017 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Ted budu za blbce,ale tu adaptaci delate vzdy pri vymene oleje?V cem to vlastne spociva? Zvladne to i nekdo jiny, nez autorizovany servis?

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2017 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 506
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Kdokoliv s diagnostikou a ano mělo by se to dělat po výměně oleje.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 15:45 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1404
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Adaptace u posledních typů 6 st. autom. převodovky, prosím nemazat po výměně oleje. Platí pro vozy od roku 2011.
Když se dělá olej, tak se maže ta druhá kolonka,která souvisí pouze s výměnou oleje : Transmission oil counter
Když si tyto adaptace smažete, bude se dít to, co nechcete........
U těchto nových typů rozvaděčů se adaptace najíždějí poměrně obtížně a zdlouhavě, kdy musí být připojená originál
VIDA online na klíně spolujezdce a jezdí se v přesně požadovaných režimech, které nejsou úplně snadné.
Dělá se to hlavně po opravě převodovky, při problémech s řazením, změnách P,R,D a nebo po změně softwaru převodovky.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
No super. Musim uprimne rici, ze je to konecne rada, ktera je opravdu cennena a to zejmena proto, kdo ji zprostredkoval. Mam 05/2011, takze nechavam byt. Musim rici, ze s razenim po vymene oleje neni zadny problem. Stejne se jednou s vami, pane Patocko, domluvim na jakesi prohlidce vozu...Myslim, ze to byla dobra koupe s jasnou historii, ale vite jak. Neco nezanedbat☺

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3881
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
David Patočka píše:
Adaptace u posledních typů 6 st. autom. převodovky, prosím nemazat po výměně oleje. Platí pro vozy od roku 2011.
.


Takže při výměně oleje v automatu u mé S80 2007 je potřeba ještě něco udělat skrz diagnostiku??

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Davidovi Patočkovi bych věřil, komu také jinému, když se v tom "hrabe" od rána do večera...
Když píše od r.v. 2011, tak by si to dělat měl, no. Jak a copak to bohužel jako neználek a pouhý uživatel nevím :-/
PS: Vůbec zatím netuším, kam s tím, až se mi něco po...

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 13:29 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 801
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
jasper mas niekde foto tvojho auta? ak je to ta xc70 z fotky rad by som ju videl v tej farbe :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 13:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9598
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Arkaz píše:
jasper mas niekde foto tvojho auta? ak je to ta xc70 z fotky rad by som ju videl v tej farbe :)


Přesně tak, tohle je moje oblíbená barva a taky bych se rád podíval.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +270tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +330tis km
ex: V70 D5 120kw 2001
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 19:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Asi 3 fotky tady ve vlaknu aktualni fotky nasich volviku str. 42...Ehm,neumim sem hodit odkaz. Tlucu do toho na telefonu...Chtel bych se prvne vydat do Pardubic na sraz 25.10....kdsyz mi to vyjde.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 07:30 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 774
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Citace:
Takže při výměně oleje v automatu u mé S80 2007 je potřeba ještě něco udělat skrz diagnostiku??

myslím, že není potřeba nic dělat, pokud automat funguje jak má, přes diag akorát můžeš smáznout kilometry, ale je to jen počítadlo

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 07:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3881
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Tod2 píše:
Citace:
Takže při výměně oleje v automatu u mé S80 2007 je potřeba ještě něco udělat skrz diagnostiku??

myslím, že není potřeba nic dělat, pokud automat funguje jak má, přes diag akorát můžeš smáznout kilometry, ale je to jen počítadlo



jojo, je to tak, včera jsem se na to ptal mezi řečí Jeana a ten mi to taky tak řekl

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Já ty Pce musím stihnout. Potřebuji porovnat AT porovnatelné (Jasper vs. Deshi).
Někdy mám pocit, že to zejména studené řadí asi takto: 1-2-3-2-3 ? Když více přidám, je to ok. Ale jen studené...
Třeba to je vlastnost, ale zvláštní vlastnost.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 12:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3881
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Jasper píše:
Já ty Pce musím stihnout. Potřebuji porovnat AT porovnatelné (Jasper vs. Deshi).
Někdy mám pocit, že to zejména studené řadí asi takto: 1-2-3-2-3 ? Když více přidám, je to ok. Ale jen studené...
Třeba to je vlastnost, ale zvláštní vlastnost.


To dáme :beer:

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 506
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Jasper píše:
Někdy mám pocit, že to zejména studené řadí asi takto: 1-2-3-2-3 ? Když více přidám, je to ok.


Tě možná uliklidním, nebo je také u mě něco špatně, ale to samé pozoruji také. Tak si v určitých místech kde jsou hodně zatáčky řadím ručně a pak je to OK.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2017 11:34 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 17
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo XC60,
hajnej píše:
Potom poreferuj. Třeba to bude v pohodě.

Takže po kontrole oleje v převodovce lze konstatovat, že v mém případě pomohla adaptace. Po ujetí cca 7tisíc km jde řazení bez problémů.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 23:44 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1404
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Třeba bych udělal tento postup, pokud tedy není auto ještě v záruce :
Obecně platí pro vozy od model.roku 2011 se specifikací oleje JWS 3324, kde se výrobce převodovek AW moc nepředvedl,
protože vyrobil něco, co svou poruchovostí předčí obě předchozí generace TF80SC.

1-aktuální software TCM, pokud nepomůže, přejdeme na bod 2.
2-provedení adaptací VIDA online, ale poctivě....cca 2 hod jízdy, pokud nepomůže, přejdeme na bod 3.
3-výměna rozvaděče, poté bod 4 :D :D :D
4-demontáž převodovky, oprava úniku tlaku ze systému
5-hydroměnič

Komu se to nelíbí, může využít možnosti koupě repasované převodovky v autorizovaném servisu.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 18:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Nevim jak kolega, ale ja jsem neustale z AT prekvapen. Nemuzu rici, ze by se neco zhorsovalo nebo se zdalo neobvykle, ale ted s poklesem teplot se zmenilo razeni. Zacalo to prerazovat privyssich otackach. Pravda, dokud je motor studeny. Radi to tak pri 2300 ot./min. Zahrate a pred zimou bezne 1700 ot./min. Asi normalni. Nebo me snad napada svezt se v tom samem a porovnat.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 19:49 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 801
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Ano zo zaciatku ked je studeny olej radi pri vyssich otackach aby zohrial olej.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 506
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Buď v klidu, opravdu to řadí při vyšších otáčkách. Na jaře to zas bude OK.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Dobra, dobra, ale pak v jinem vlakne ctes, ze kdyz je motor studeny,doporucuje se ho nevytacet. Nekdo dokonce uvadel,ze prvnich x-kilometru netoci vice nez 2000 ot./min....Tak jak bych asi musel jezdit,abych motor setril. Nic,uzaviram s tim,ze je AT dale provozuschopna.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 21:48 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2848
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Ono se píše spousta jiných kravin :) motoru se studeným olejem nejvíce vadí podtáčení. Ložisku na vstupní hřídeli převodovky taky.
Např. do kopce vytočit na 2200 a řadit, spadne to 1500 a poměrně velký moment. Výsledek - ojniční lágry jdou pěkně do kopru, protože ta síla nedovoluje hustému oleji vytvořit potřebný film. Hlavním na klice, to tak moc nevadí, ale taky nic moc. Lepší je rozmezí 2tis. až 3tis. otáček.

Vyšší otáčky jsou taky špatně,protože mazcí film se zase už "trhá".

Lepší je natočit a 2 minuty běžet na volnoběh, nebo elektrický předehřev.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 23:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 227
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
penek píše:
martinopel píše:
Ať žijou nová Volva. 8)
Kvylita se silně vyrovnává korejským autům.


Odborník na korejské vozy. Pardon, na všechny vozy. Pardon, na všechno.



:ROFL: :ROFL: :ROFL:

Pardon.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 208
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Můžu to vypadat jakkoli legračně, ale já si beru z Romulusw příspěvku ponaučení a budu na volnoběh chvíli zahřívat.
To el.předehřátí mi nebude vyhovovat. Dost často ani 5 min.před výjezdem nevím, že manželka zavelí a jedeme :-)
Nic. Také se můžu řídit jedním okřídleným: " S autem se jezdí, auto se neposlouchá" :-)

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 260 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 380 tis.km) -> prodáno v bydlišti
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 15:40 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2848
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
To je totiž běžný přístup rozumných motorkářů. Mašina se minutu až dvě ohřívá a teprve pak se vyjíždí. Jen jelita to nakopnou a hned tomu naloží céres.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 21:21 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1404
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Ano, jak říkáš.....céres, a je po motoru.
Nejčastější závada motorů D5 s výkonem 151 a 158 kw, je popraskání vložek ve válcích.
Pokud je to automat, tak ještě častěji.
Uživatelé totiž nepřemýšlí a hned po nastartování tomu pořádně naloží, ať to rychle topí :D :D :D
a po najetých cca 80 000km je konec.
Ztrácí se voda v motoru, a nikdo neví kudy. Potom to začne tlakovat a hlava jde dolu.
Bohužel popraskané vložky jsou neřešitelné, nebo alespoň jakýkoliv pokus o tzv. suchou vložku se nezdařil.......resp. zdařil, ale jen na krátkou dobu.
Takže nehoňte studené motory......ani benzínové, prostě se to nedělá a ničí se to.
8)

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 20 Queries | GZIP : Off ]