Rada koupě S80 T6
- Autor
- Zpráva
#1 Rada koupě S80 T6
Zdravím pánové mám dotaz k tomuto autu https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/16167787?goFrom=list co na něho říkáte ? Cena/výbava? Znáte někdo prodejce? Na co si dat u tohoto modelu pozor? Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
#2 Rada koupě S80 T6
Tento bazar nedoporučuji !!!
#3 Rada koupě S80 T6
Je nějaký bazar, který mi doporučíte? Připadne konkrétní nabídku, hledám S80 T6, připadne V8, cena kolem 300t. Díky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 Rada koupě S80 T6
přečti si tohle třeba tě to inspiruje https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=14305
#5 Rada koupě S80 T6
Nejhorší je, ze v Německu sem nic moc nenašel, u nás připadne toto http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-23520384.html. Co vy na to?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Rada koupě S80 T6
U V8 bacha na problematickej motor, nějakej problém s hřídelí či co, dá se identifikovat podle VIN. U tohoto vozu máš navíc FourC tlumiče, kdy jeden stojí docela dost při případné výměně - tuším 40-50 tis Kč komplet. Posílaná T6 tohle nemá, ale zase můžou pozlobit 2 turba (neříkám, že by s tím někdo měl problém, s těmi tlumiči ano).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#7 Rada koupě S80 T6
Tuhle modrou V8 jsem prohlížel loni v listopadu a to už tam stála myslim delší dobu (možná od jara). Stála mimo bazar,u dílny, světlo napůl vyndaný z kufru taky nějaká krytka pryč - asi si půjčujou náhradní díly. Jinak byl pán ochotnej nastartoval ale já šel pryč protože na fotkách vypadá o dost líp - taky je to tím že jí už pár měsíců nikdo neumyl.
#8 Rada koupě S80 T6
Co tak hledám, nejvíc se mi dle foto líbí ta T6 z prvního odkazu. Jaké jsou konkrétně špatné zkušenosti s bazarem? Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#9 Rada koupě S80 T6
Já jsem hledal hodně dlouho (taky T6 nebo V8), hlavně proto, že jsem nechtěl 4C, vyžadoval odvětrávání sedaček apod. Nakonec to vyhrála V8 z bazaru v Dejvicích, byť má najeto víc než jsem chtěl a je starší než jsem chtěl. Ale má bezchybnou dokumentaci a bazar mi vyšel ve všem vstříc. Bohužel v Německu jsem nenašel žádnou odpovídající pod 13tis Eur.
Každopádně nelituju, V8 jede úžasně, spotřeba po městě momentálně kolem 16l/100km a to nejezdím zrovna pomalu.
Každopádně nelituju, V8 jede úžasně, spotřeba po městě momentálně kolem 16l/100km a to nejezdím zrovna pomalu.
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#10 Rada koupě S80 T6
hajnej píše: Posílaná T6 tohle nemá, ale zase můžou pozlobit 2 turba (neříkám, že by s tím někdo měl problém, s těmi tlumiči ano).
...možná měl někdo problém s turbem, ale jen s jedním. Víc jich tam totiž není....
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#11 Rada koupě S80 T6
Díky všem za info, moje představa je T6, bez 4C, plna výbava, tak kdyby někdo měl kousek do 300t, dejte mi vedet
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Rada koupě S80 T6
achaaa, tak to sorryFíla píše:hajnej píše: Posílaná T6 tohle nemá, ale zase můžou pozlobit 2 turba (neříkám, že by s tím někdo měl problém, s těmi tlumiči ano).
...možná měl někdo problém s turbem, ale jen s jedním. Víc jich tam totiž není....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#13 Rada koupě S80 T6
Hele mysliveckej já bejt tebou tak s těmi omluvami opatrnějc, dyks měl pravdu http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-129
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#14 Rada koupě S80 T6
Neměl pravdu. Tady se debata vedla o novější T6 a ta má 1 turbo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Rada koupě S80 T6
Tojo, ale když se bavíme o současné generaci a tam si nejsem jistej. Jdu hledat.zvedavec píše:Hele mysliveckej já bejt tebou tak s těmi omluvami opatrnějc, dyks měl pravdu http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-129
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Rada koupě S80 T6
aha tak to jo, njn občas je dobrý číst pečlivěji
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Rada koupě S80 T6
AHA! Takže veškerý omluvy beru zpět...že já jsem se radši nepřesvědčilhajnej píše:Tojo, ale když se bavíme o současné generaci a tam si nejsem jistej. Jdu hledat.zvedavec píše:Hele mysliveckej já bejt tebou tak s těmi omluvami opatrnějc, dyks měl pravdu http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-129
http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-awd-1770
Dvojice turbodmychadel lehce podporující dostatečně efektivní plnění šesti v řadě uspořádaných válců se ozývá svistem pod třemi tisíci otáček, ale o turboefektu se prakticky nedá mluvit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 Rada koupě S80 T6
Záleží na tom, komu věříš... lidem, který ty auta spravujou, nebo dementům který si někde postahujou fotky, ani si neprostudujou dokumentaci a pak o autě napíšou poutavej článek o tom jak s ním během týdne projeli půl evropy s jediným účelem... ulovit proklik a kasírovat za reklamu Teoreticky s tím autem možná i jeli, ale když napíšou že podle nich nízkotlaký biturbo zatáhne okolo 3000 otáček, tak do toho ani nemuseli sedathajnej píše: AHA! Takže veškerý omluvy beru zpět...že já jsem se radši nepřesvědčil
http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-awd-1770
P3 T6 má prostě jen jedno turbo....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 Rada koupě S80 T6
tak teď už nevím vůbec, jdu si to ještě lépe nastudovatdali píše:Záleží na tom, komu věříš... lidem, který ty auta spravujou, nebo dementům který si někde postahujou fotky, ani si neprostudujou dokumentaci a pak o autě napíšou poutavej článek o tom jak s ním během týdne projeli půl evropy s jediným účelem... ulovit proklik a kasírovat za reklamu Teoreticky s tím autem možná i jeli, ale když napíšou že podle nich nízkotlaký biturbo zatáhne okolo 3000 otáček, tak do toho ani nemuseli sedathajnej píše: AHA! Takže veškerý omluvy beru zpět...že já jsem se radši nepřesvědčil
http://www.auto.cz/volvo-s80-t6-awd-1770
P3 T6 má prostě jen jedno turbo....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rada koupě S80 T6
Tak si říkám že by nebylo od věci kdyby na klubáckých stránkách tyto technické data byly. Předpokládám že by se od zastoupení volva daly vyloudit.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 Rada koupě S80 T6
Wikipedie neni úplně špatná:hajnej píše:tak teď už nevím vůbec, jdu si to ještě lépe nastudovat
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S80
Tam máš u S80 1 v pravým sloupečku jasně napsáno Twin Turbo, kdežto u S80 2 jen Turbo.
(nutno dodat, že veřejnost může články editovat, takže už se našel nějakej dement co si dal tu práci a v článku o 850 změnil původně správný data na výplody jeho chorýho mozku )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#22 Rada koupě S80 T6
T6
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#23 Rada koupě S80 T6
Nojo, má pravdu ten chlapec.....
Nová T6 má opravdu jen jedno turbo, a ten motor nemá s tím starým společného vůbec nic,
jen počet a uspořádání válců.
Jináč co se týče slavné V8, tak ta měla problém s ložiskem vyvažovacího hřídele pouze v počátku výroby, takže jen rok 2005, a to se S80 II ještě schovávala ve fabrice pod plachtou.
Oba tyto motory se vyznačují naprosto nepochopitelnou spolehlivostí, což je
u Volva za posledních deset let výroby, přinejmenším šokující.
Osobně mám radši V8, ale pocitově je živější T6, spotřeba je podobná, možná u T6 nižší.
Ovšem záleží na noze každého uživatele, navíc tohle auto se nekupuje na ekorally, ale na ježdění.
Nic pro kluky, kteří dojíždějí denně do továrny se spotřebou 5,34 litru nafty, na pětku a sedmdesátkou.
Nová T6 má opravdu jen jedno turbo, a ten motor nemá s tím starým společného vůbec nic,
jen počet a uspořádání válců.
Jináč co se týče slavné V8, tak ta měla problém s ložiskem vyvažovacího hřídele pouze v počátku výroby, takže jen rok 2005, a to se S80 II ještě schovávala ve fabrice pod plachtou.
Oba tyto motory se vyznačují naprosto nepochopitelnou spolehlivostí, což je
u Volva za posledních deset let výroby, přinejmenším šokující.
Osobně mám radši V8, ale pocitově je živější T6, spotřeba je podobná, možná u T6 nižší.
Ovšem záleží na noze každého uživatele, navíc tohle auto se nekupuje na ekorally, ale na ježdění.
Nic pro kluky, kteří dojíždějí denně do továrny se spotřebou 5,34 litru nafty, na pětku a sedmdesátkou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Rada koupě S80 T6
Pozor, info z jiného topiku od Davida Patočky. To je pro mě další novinka.DlouhyJan píše:Díky všem za info, moje představa je T6, bez 4C
David Patočka píše:Pokud si chceš koupit ty nesmyslný tlumiče znovu, tak jo, prosím.
Pokud nechceš, tak stačí odehrát software FourC a dát tam obyčejný tlumiče.
Auto přestane mlátit, jako když se sypou brambory do sklepa a funguje to tak dobře, že pocítíš mnohem větší komfort, nežli předtím.
Ať žije FourC
Ovšem tuto službu ti ve Volvu nenabídnou........
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek