Koupě silného turba na S60 2.4T

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#26 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Ejdou Rotacak píše:Turbo pro začátek určitě menší, max 16T.
Čím to 20T budeš krmit? Sériovejma vstřikama
a trubkama?

Buď zůstaneš u tzv. "Stage 2" a maximálně dokoupíš 2. a 3. díl vejfucku, nebo tě čeká běh na dlouhou trať a investice stovky tisíc, protože pak už musíš sehnat výkonnostní komponenty jako funkční celek ("velký turbo" se s "malejma" vstřikama a napůl přicpanym, sériovým 20 let starým intercoolerem kamarádit nebude)

Tak do dáš všechno postupně do kupy a pak zjistíš, že potřebuješ pořádný brzdy a komplet jinej podvozek, aby si ten výkon taky bezpečně zkrotil.

V podstatě řeším s 2.5T AWD už rok a půl to samý, už jsem v nákladech víc jak na 300 000kc a furt není podvozek a vzpomněl bych si na dalších 10 věcí, které nejsou podle mých představ
Okey, děkuji. Tahle rada mi dost pomůže, fakt díky :good: :D

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#27 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tohle si prostě musíš určit už teď - aby si pak nekoukal jak tele na vrata. A tak jako tak to budou hozený peníze do kanálu, protože nevěřím, že by P2 platforma
byla někdy v budoucnu nějak extra žádaná a protěžovaná, na to sjelo z výrobní linky až moc kusů. Utěšovat se, že mám doma T5 II nebo R II a že jednou prodám
se ziskem.........P2 je vcelku masovka a T5 už u téhle generace nic extra neznamená (v polovině prvního desetiletí 21. stol už to fakt nebyl žádnej zázrak, ani co
do výkonu, ani co do ostatních vlastností, které vášniví řidiči vyhledávají - v tomhle má P80 jasnou výhodu)

Takže počítej s tím, že do toho nasypeš hromadu a pak ti bude před domem stát v podstatě bezcenné auto - jako to má většina z nás tady
(protože tuning, to ocení max 10% kupní síly, hlavně my mladí blbci, zbytek se zalekne nestandardních úprav, nad kterými neměl při zástavbě
osobní kontrolu a technického stavu, kdy je evidentní, že vše je namáhané mnohem víc, než bylo při vývoji zamýšleno)
.

Samosebou se pořád a neúnavně vzájemně přesvědčujem, že zrovna to naše je echt a někdo si z něj sedne na zadek - nesedne, všem je to u řiti,
kromě pár dalších pacientů se stejnou diagnózou :Yahoo!:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#28 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Ejdou Rotacak píše:tohle si prostě musíš určit už teď - aby si pak nekoukal jak tele na vrata. A tak jako tak to budou hozený peníze do kanálu, protože nevěřím, že by P2 platforma
byla někdy v budoucnu nějak extra žádaná a protěžovaná, na to sjelo z výrobní linky až moc kusů. Utěšovat se, že mám doma T5 II nebo R II a že jednou prodám
se ziskem.........P2 je vcelku masovka a T5 už u téhle generace nic extra neznamená (v polovině prvního desetiletí 21. stol už to fakt nebyl žádnej zázrak, ani co
do výkonu, ani co do ostatních vlastností, které vášniví řidiči vyhledávají - v tomhle má P80 jasnou výhodu)

Takže počítej s tím, že do toho nasypeš hromadu a pak ti bude před domem stát v podstatě bezcenné auto - jako to má většina z nás tady
(protože tuning, to ocení max 10% kupní síly, hlavně my mladí blbci, zbytek se zalekne nestandardních úprav, nad kterými neměl při zástavbě
osobní kontrolu a technického stavu, kdy je evidentní, že vše je namáhané mnohem víc, než bylo při vývoji zamýšleno)
.

Samosebou se pořád a neúnavně vzájemně přesvědčujem, že zrovna to naše je echt a někdo si z něj sedne na zadek - nesedne, všem je to u řiti,
kromě pár dalších pacientů se stejnou diagnózou :Yahoo!:
Velká pravda, hlavní co na tom je, aby jsi svou práci miloval. Tvoje auto je tu pro tebe a tobě dělá radost a mě je jedno co si o tom ostatní myslí, hlavně že se to líbí mě :D :good: :beer:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#29 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »


Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#30 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Basstl »

Nepřijde mi to jako úplně šťastnej nápad.
Kdybych se chtěl pustit do zvyšování výkonu 2,4T nad rámech jen samotnýho chipu, tak sháním motor z T5/R.
Je docela možný, že za cenu turba seženeš kompletní motor.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#31 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Basstl píše:Nepřijde mi to jako úplně šťastnej nápad.
Kdybych se chtěl pustit do zvyšování výkonu 2,4T nad rámech jen samotnýho chipu, tak sháním motor z T5/R.
Je docela možný, že za cenu turba seženeš kompletní motor.
To nevím, cena turba je okolo 20-30k a motor z T5/R ve slušném stavu by jsi zaplatil asi okolo 70k :D + jestli tam pak nejsou problémy taky s technickou :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#32 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Basstl píše:Nepřijde mi to jako úplně šťastnej nápad.
Kdybych se chtěl pustit do zvyšování výkonu 2,4T nad rámech jen samotnýho chipu, tak sháním motor z T5/R.
Je docela možný, že za cenu turba seženeš kompletní motor.
A taky to chci postupně a hrát si s tím :wink: od toho je auto pro autíčkáře :D

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#33 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Basstl »

Bohys píše: To nevím, cena turba je okolo 20-30k a motor z T5/R ve slušném stavu by jsi zaplatil asi okolo 70k :D + jestli tam pak nejsou problémy taky s technickou :D
S technickou problém nebude. Motor je náhradní díl a z venku vypadá stejně.
70k za motor? T5 na první generaci S/V/C70 se běžně prodává za 10-25k podle stavu.
Tady to možná bude trochu víc, ale rozhodně je to smysluplnější investice, než tunit něco co na to není úplně vhodný...
Nemůžu si pomoct, ale mám z toho dojem, že úplně nevíš do čeho se pouštíš.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5008
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#34 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od PINĎABC »

Bych na kufr dal štítek T5-R a to by jste viděli jak by to hned jelo líp!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#35 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Basstl píše:
Bohys píše: To nevím, cena turba je okolo 20-30k a motor z T5/R ve slušném stavu by jsi zaplatil asi okolo 70k :D + jestli tam pak nejsou problémy taky s technickou :D
S technickou problém nebude. Motor je náhradní díl a z venku vypadá stejně.
70k za motor? T5 na první generaci S/V/C70 se běžně prodává za 10-25k podle stavu.
Tady to možná bude trochu víc, ale rozhodně je to smysluplnější investice, než tunit něco co na to není úplně vhodný...
Nemůžu si pomoct, ale mám z toho dojem, že úplně nevíš do čeho se pouštíš.
Tak já z toho nepotřebuji udělat rychlou káru, jen hledám turbo nebo radu co by dosáhlo slušného zrychlení na 2.4T, až budu chtít auto na speed tak půjdu do něčeho silného jako R nebo T5. :D

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#36 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Basstl »

Bohys píše:
Tak já z toho nepotřebuji udělat rychlou káru, jen hledám turbo nebo radu co by dosáhlo slušného zrychlení na 2.4T, až budu chtít auto na speed tak půjdu do něčeho silného jako R nebo T5. :D
Tak dej chip od D5T5 a možná se budeš divit jak to jede. :)
Prachy vraž radši do podvozku a brzd a jednou možná do jinýho motoru...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#37 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Basstl píše:
Bohys píše:

Tak dej chip od D5T5 a možná se budeš divit jak to jede. :)
Prachy vraž radši do podvozku a brzd a jednou možná do jinýho motoru...
Dobře, děkuji :D nad chipem jsem přemýšlel to dá dost, ale trošku asi i do turba nasypu :D

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#38 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Být tebou tak začnu kontrolou rozvodového kola na výfuku jestli nemá vůli. Pak nastavení (nebo výměnou) rozvodů a pak výměna TCV a hadiček k turbu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#39 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak do něj jdi rovnou...nebo

1) skonči přehránim sw a výměnou vejfuku za typy, které jsem ti pro ilustraci posílal v SZ včera - výkonostní nárůst bude citelný, tím spíš
pokud necháš udělat při jednom.

2) vys*r se na to a udržuj auto pojízdné

3) běž do banky nebo se začni sakra ohánět a sežeň si noční brigádu, protože viz. předchozí koment. Pak už to jde ráz na ráz a čekají
tě velké a vlastně zbytečné výdaje + přičti náklady na PHM (jseš v tom za 13l na 100km a přece tam nebudeš lejt 95okt žejo)
Z toho auta samozřejmě taky jde udělat hodně rychlé žihadlo ("bezpečně" řekněme do 290HP/450Nm), to není výsada jen T5II/RII,
ale je to ekonomicky strašně nevýhodné.

Já šel cestou Stage 0 (uvedení auta do alespoň chvalitebného stavu) - to máš 20 000 - 100 000kč jen to fikne v závislosti na závadách
a opotřebení.
Pak přehrání SW na Stage 2 +- 6 - 12 000kč v závislosti na firmě/dodavateli.
Pak vejfuk (2. a 3. díl) s prací seš v tom za dalších 12 - 20 000kč v závislosti viz. výše
A pak doporučuji výměnu intercooleru za do88 Big Pack cca 22 000kč, nebo nějakej JAParts za polovinu (potud se to ještě dá držet v rozumnejch mezích.)
Tím bych na tvém místě skončil (+ještě doporučuji brzdy z XC90 s 336mm kotoučema, měl by ses dostat sakumprdum do 35 000kč.)

Pak už to jde ráz naráz kvůli chipům (ať člověk neplatí tisíce za každou změnu ve specifikaci železa)
Takže kombinace:
3"Downpipe +- 10 000 - 20 000kč v závislosti na výrobci, záruce, typu katalizátoru
Turbo 16T - 19T +- 4 000 - 30 000kč v závislosti vrakoviště vs. nové
Zelené vstřiky - +- 7 000 - 18 000kč v závislosti na dodavateli
Sání +- 4 000 - 10 000kč v závislosti na výrobci
další Chip Stage 4 +- 6 000 - 15 000kč v závislosti na chipaři/firmě, známostech.
Spojka s dvouhmotou +- 30 000 - 50 000kč
Tlumiče buď alespoň komplet vyměnit vč. pružin a uložení za OEM, nebo jít rovnou do sportovního kitu - takže dalších +- 20 - 40 000kč
A do toho se ti začnou s*át běžné komponenty, protože je autu 20 let, takže tady ložiska, tady poloosy, tady náprava, pumpa,
silentbloky, převodovka....motor.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#40 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

Děkuji všem za rady :D velice si toho vážím a už vím jakým směrem to mám dát :D a dále vás tu takhle otravovat nebudu :D Veliké díky Borci ;D :D

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#41 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Neotravuješ. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#42 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:Neotravuješ. :wink:
Tak děkuji :D Já se v tomhle tak nějak zajíždím, vím jak dělají rozvody a takové ty menší opravy/úpravy na autu, ale takhle hluboko jako je turbo sahám poprvé, tak se snažím vytěžit co nejvíc informací k pomoci :D :friends:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#43 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od raolsa »

No tak třeba rozvody u Volva, když je chceš udělat pořádně, nejsou zas tak jednoduchý a potřebuješ na ně přípravek. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#44 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:No tak třeba rozvody u Volva, když je chceš udělat pořádně, nejsou zas tak jednoduchý a potřebuješ na ně přípravek. :D
Jop to vím :lol: To jsem myslel jako příklad, ale asi jsem zvolil blbě :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#45 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Hejlosos »

To ste mi pánové právě zničili moje ideje. Já si blbec sehnal S60 2.4T AWD s tím jak si s tím vyhraju ale zahučet v tom za tři kila když auto sem koupil za 120K (to nepočítám náklady na dovoz z DE) je asi fakt nesmysl... Otázka, po výměně za lepší IC, svody, a vejfuk + SW by se dalo dostat na jakej výkon?! Je mi jasný že na čísla z brzdy auto nejezdí ale chtěl bych vědět jestli alespoň pocitově to auto bude živější po těchhle drobnejch úpravách
Naposledy upravil(a) Hejlosos dne 05 čer 2019 13:34, celkem upraveno 1 x.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#46 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Zajsoft »

Hejlosos píše:To ste mi pánové právě zničili moje ideje. Já si blbec sehnal S60 2.4T AWD s tím jak si s tím vyhraju ale zahučet v tom za tři kila když auto sem koupil za 120K je asi fakt nesmysl... Otázka, po výměně za lepší IC, svody, a vejfuk + SW by se dalo dostat na jakej výkon?! Je mi jasný že na čísla z brzdy auto nejezdí ale chtěl bych vědět jestli alespoň pocitově to auto bude živější po těchhle drobnejch úpravách
No zvednout tech 200k s tim co si vypsal neni problem rekneme nekam k 250-270 zas neni takovej problem, ani extra nakladny...
Znatelnej rozdil uz budes mit ciste po CHIPu, bez jakehokoliv HW zasahu...
Ono zas pokud to clovek chce na radost z jizdy a ne absolutni cislicka, kde si clovek potrebuje neco dokazovat sobe a ostatnim(ano vsichni vime, ze za investovanej nesmysl se da z toho dostat nesmysl),
tak ty upravy zas nevychazej nejak cenove hrozne.
Ale jinak v tom neni problem zahucet za ty tri kila, samozrejme, proto to sani uz davno nepocitam, kdybychom zlikvidovali stavajici vozovej park a nervali prachy do uprav, tak doma mohly stat treba nova S90 a V90, ale zas by to nebyla takova zabava, ze... :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#47 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Hejlosos »

Já ten výkon nechci tahat do nesmyslů řekněme že když se dostanu na 300 kobyl tak by to stačilo to že pak jsou další investice do podvozku/brzd sem čekal, z toho co stě tu psali sem myslel že nějakej větší výkon by stál randál

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#48 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Jestli chceš 300 kobyl, tak si kup erko a máš to bez úprav. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 105
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001

#49 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Bohys »

raolsa píše:Jestli chceš 300 kobyl, tak si kup erko a máš to bez úprav. :D
Ale koupit erko umí kde, kdo :D Lepší pocit je když si na tom něco udělá :D :kuchta:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#50 Koupě silného turba na S60 2.4T

Příspěvek od Zajsoft »

Bohys píše:
raolsa píše:Jestli chceš 300 kobyl, tak si kup erko a máš to bez úprav. :D
Ale koupit erko umí kde, kdo :D Lepší pocit je když si na tom něco udělá :D :kuchta:
A proto si koupit Rko a prekopat treba na 400-500HP :-D

A jinak 300k uz tech puvodne 200k, uz nebude uplne levna prdel a nektery veci budou zbytecne na hrane...
230-240k mas bez uprav, ciste SW. S upravama co jsi psal to vidim na tech 260-280, kdyz prihodis jeste vstriky,
mozna pumpu, tak se nejak k tem 300 mozna doskrabes, ale uz to bude drazsi a na hrane...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“