Dva stupně ped. plynu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1 Dva stupně ped. plynu?
Ahoj, mam takovej blbej dotaz. Dneska sem předjížděl a šlápnul sem na plyn hodně aby se to rozjelo a poprvé se mi stalo, že sem ten plyn sešláp níž než obvykle(asi opravdu na podlahu) a auto se rozjelo celkem svižně.
Je u plynovýho pedálu udělanej nějakej mezistupeň než jde plyn až k podlaze???
Je u plynovýho pedálu udělanej nějakej mezistupeň než jde plyn až k podlaze???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Dva stupně ped. plynu?
Nemáš automat? Že by ti to fakt hodně podřadilo? Jinak mezistupeň žádnej neni, poloha je snímaná odporově a veškerý projevy s tim související obstarává až elektronika. Mechanicky tam žádný stupně nejsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#3 Dva stupně ped. plynu?
Že by kick-down? Na podlaze je pod plynem doraz se spínačem.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 Dva stupně ped. plynu?
U automatu je tzv kickdown, tedy maximální výkon v krizovém momentu, kdy to podřadí na optimální kvalt.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#5 Dva stupně ped. plynu?
Jo jo kickdownu rozumym, ale pocitově sešlápnu plyn hodně, pak se zastaví, a když ještě přitlačim ještě ho sešlápnu níž...
Kouknu jestli tam něco nevadí a znovu vyzkoušim zejtra...
Kouknu jestli tam něco nevadí a znovu vyzkoušim zejtra...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#6 Dva stupně ped. plynu?
Trochu mám pocit, že ke konci ten plyn opravdu má větší odpor, ale to je prostě vlastnost pružiny.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 Dva stupně ped. plynu?
Neřeš, je to normální
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#8 Dva stupně ped. plynu?
Kick-down spínač
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#9 Dva stupně ped. plynu?
Teď sem to zkoušel ještě rukou a je to tak. Nějakej spínač tam je. A já si furt říkal, že to nějak nejede
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 Dva stupně ped. plynu?
Spínač je ale až na podlaze.
Navíc prudké sešlápnutí plynu bez prošlápnutí snímače je to samé jako kickdown.
Navíc prudké sešlápnutí plynu bez prošlápnutí snímače je to samé jako kickdown.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 Dva stupně ped. plynu?
Asi bude záležet jak kde. Když jsem si nově pořídil C70 2000, tak plyn dojel "na doraz", auto sice jelo pěkně, ale pořád jsem si říkal, že T5 má jel lépe. Trvalo mi celkem pár set km, než jsem zjistil, že síla nutná překonání té pružiny je neobvykle velká a teprve pak to bylo na doraz a dostavil se skutečný 4-kvaltový kickdown. Samozřejmě automat.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#12 Dva stupně ped. plynu?
U mne to funguje tak, že když přidávám pomalu až na podlahu, tak to podřadí třeba o kvalt a plynule zrychluje. Když ale v tu chvíli prošlápnu i kickdown (což je nohou cítit, jak to přeskočí), tak to podřadí ještě o další kvalt.
Ale o dva kvalty (jako bych kickdown prošlápl) to podřadí i když přidám rychle bez prošlápnutí kickdownu.
Ale o dva kvalty (jako bych kickdown prošlápl) to podřadí i když přidám rychle bez prošlápnutí kickdownu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#13 Dva stupně ped. plynu?
Jj nejvice to citim pri dalnicnich 130. Kdyz zacnu postupne pridavat az na podlahu zustane na 5tce, kdyz ale prasknu rychle tak si podradi na 4ku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#14 Dva stupně ped. plynu?
Jo jo, to je ono co popisujete... U jiných značek sem to nezažil...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 301 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 19 Odpovědi
- 1445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Weight
-
- 87 Odpovědi
- 4315 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 2 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata