XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
- Autor
- Zpráva
#51 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Pokud je v udržovaném stavu, a má vyřešeny svoje mouchy, tak to tak bude. V8 je jak šafránu, a dobrých jósakramálo. Veliká tvoje škoda, že jsi nehledal tak před rokem... to tu prodával jeden místní erudovaný specialista, takový náš všeobecný guru. Mít tehdy peníze po kupě, neváhal bych ani nanovteřinu. Stále je v klubu.... ale na prodej asi nebude.... nebo?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#52 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Ses zbláznil?
Takový dobrý auto přece nebudu posílat do světa, když už je teď vychytaný snad opravdu všechno. (Ještě musim někde za rozum sehnat LZS světlo a bude to eňo ňuno.)
Takový dobrý auto přece nebudu posílat do světa, když už je teď vychytaný snad opravdu všechno. (Ještě musim někde za rozum sehnat LZS světlo a bude to eňo ňuno.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#53 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
a tak řekl sem si voto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: přál bych si XC90 V8
#54 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Ještě bych si tedy dovolil dotaz, který mi pomůže si porovnat všechna pro a proti......který motor (bez ohledu na spotřebu) je dle vás v XC70 ten nejpovedenější? Mám na mysli z hlediska spolehlivosti, a náročnosti na údržbu. Odhaduji, že to bude nějaká varianta D5, případně benzín? Z toho co jsem načetl jsou vesměs všechny D5 povedené, některé mají ty vířivé klapky, některé jedno turbo, další dvě, netuším jak je to s DPF atd....
Mimochodem, nedá mi to nesdělit vám všem jednu skutečnost. Tohle fórum a vy všichni zde...to je nebe a dudy oproti Audi foru. Asi to bude znít jako klišé, ale už tato skutečnost mne jednoznačně vede se těšit až to Véčko budu mít...je tady krásná, přátelská atmosféra, komentáře jsou povětšinou věcné a upřímné a je z nich cítit snaha pomoci. Mám A6 již 5 let a na jejich fóru jsem toto nikdy nezažil. Je tam pár dobrých a šikovných lidí, to jistě, ale bohužel převládájí pitmoci a jeden větší než druhej...arogance, povýšení a výsměch je tam denním chlebem... Tak hezký den všem!
Mimochodem, nedá mi to nesdělit vám všem jednu skutečnost. Tohle fórum a vy všichni zde...to je nebe a dudy oproti Audi foru. Asi to bude znít jako klišé, ale už tato skutečnost mne jednoznačně vede se těšit až to Véčko budu mít...je tady krásná, přátelská atmosféra, komentáře jsou povětšinou věcné a upřímné a je z nich cítit snaha pomoci. Mám A6 již 5 let a na jejich fóru jsem toto nikdy nezažil. Je tam pár dobrých a šikovných lidí, to jistě, ale bohužel převládájí pitmoci a jeden větší než druhej...arogance, povýšení a výsměch je tam denním chlebem... Tak hezký den všem!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#55 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Co je rozumná cena?Urvanej píše:Ses zbláznil?
Takový dobrý auto přece nebudu posílat do světa, když už je teď vychytaný snad opravdu všechno. (Ještě musim někde za rozum sehnat LZS světlo a bude to eňo ňuno.)
Tohle by se ti nelíbilo? https://www.ebay.com/itm/03-04-05-06-Volvo-XC90-DRIVER-Side-Tail-Light-Used-Rear-Lamp-1144-T/254025892558?epid=2069042766&hash=item3b251f82ce:g:HrIAAOSwIS9cE84l:rk:46:pf:0&vxp=mtr
Loni jsem si nechával taky posílat z USA a taky LZ a celkem 2.500,- i s poštou a přišlo v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#56 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
A to jsi předpokládám ještě nebyl na srazech.alexamc píše:Mimochodem, nedá mi to nesdělit vám všem jednu skutečnost. Tohle fórum a vy všichni zde...to je nebe a dudy oproti Audi foru. Asi to bude znít jako klišé, ale už tato skutečnost mne jednoznačně vede se těšit až to Véčko budu mít...je tady krásná, přátelská atmosféra, komentáře jsou povětšinou věcné a upřímné a je z nich cítit snaha pomoci. Mám A6 již 5 let a na jejich fóru jsem toto nikdy nezažil. Je tam pár dobrých a šikovných lidí, to jistě, ale bohužel převládájí pitmoci a jeden větší než druhej...arogance, povýšení a výsměch je tam denním chlebem... Tak hezký den všem!
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#57 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Aj tu to je niekedy divoke ale ano mas pravdu zvycajne je tu dobra atmosfera a priatelsky kolektiv. K tej xc70. Z D5 su vraj najspolahlivejsie 136kw. 151 a 158 visc trpeli na to praskanie vloziek valcov ale to bolo zvycajne vytacanim studeneho motoru. Ak ti nezalezi na spotrebe ja byt tebou pozeram sa po T6 alebo 3.2. ale primarne T6. Ale je ich velmi malo.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#58 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Arkaz: dovolím si nesouhlasit. Z D5 je nejspolehlivější úplně první D5 120KW (D5244T), která nemá ani DPF, ani SWIRL. Tím neříkám, že by D5244T4 byla nějak nespolehlivá.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#59 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Obě D5 120 i 136kw mají svoje známé vrtochy, které je uvrhnou do režimu nouze. Na obou lze řešit a předcházet tomu.Chase píše:Arkaz: dovolím si nesouhlasit. Z D5 je nejspolehlivější úplně první D5 120KW (D5244T), která nemá ani DPF, ani SWIRL. Tím neříkám, že by D5244T4 byla nějak nespolehlivá.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#60 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Samozrejme suhlasim s tebou 120kw je najspolahlivejsia. Ja som bral do uvahy D5ky z xc70 2008+ neuvedomil som si ze aj do xc90 sa davala 120kw ale to zas mas ,,stary" modelChase píše:Arkaz: dovolím si nesouhlasit. Z D5 je nejspolehlivější úplně první D5 120KW (D5244T), která nemá ani DPF, ani SWIRL. Tím neříkám, že by D5244T4 byla nějak nespolehlivá.
#61 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
Ona i ta stodváca se dá poladit. Já tam mám zásah od Pavla z volvoceksy.cz a je z toho opravdu slušná raketa. Ovšem Alexamc chce nejspíš tu V8, nebo se pletu? Já bych taky rád, ale na manželka s tím jezdí cca 35 ročně, to prostě nejde.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#62 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
A už sme se dobrali, zda XC70II, nebo III? Podle toho se dá hovořit o motorech. Co se dvojkový týče, tak mam D5 papírově tušim 93kW taky po zásahu D5T5 a s výkonem rozhodně nemam problém.
Romulusw: 2500 by byla rozumná cena, kterou jsem ochoten zaplatit, ale já potřebuju poFL, páč na tej našej opičce je to všechno přeházený za novější. Ano, je to málo, jsem držgrešle, ale ona ta prasklina je fakt malá
alexamc: je to tu jak kdy, když sem nováček nastoupí a zrovna ten dotaz nenaformuluje s dostatečnou pokorou, nebo je špatná konštalace erekcí na slunci, tak taky dostane ceres, ale povětšinou jsou tu lidi ochotní a slušní. Taky to byl jedne z důvodů, proč mam volvo. Dycky sem chtěl BMW, ale když jsem potřeboval čerpat rozumy, tak mi ta banda arogantních ymbecylů celkem spolehlivě odradila.
Romulusw: 2500 by byla rozumná cena, kterou jsem ochoten zaplatit, ale já potřebuju poFL, páč na tej našej opičce je to všechno přeházený za novější. Ano, je to málo, jsem držgrešle, ale ona ta prasklina je fakt malá
alexamc: je to tu jak kdy, když sem nováček nastoupí a zrovna ten dotaz nenaformuluje s dostatečnou pokorou, nebo je špatná konštalace erekcí na slunci, tak taky dostane ceres, ale povětšinou jsou tu lidi ochotní a slušní. Taky to byl jedne z důvodů, proč mam volvo. Dycky sem chtěl BMW, ale když jsem potřeboval čerpat rozumy, tak mi ta banda arogantních ymbecylů celkem spolehlivě odradila.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#63 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů
To jsem si neuvědomil, že ty to máš překopaný.
Tohle máš za trojku i s dopravou https://www.ebay.com/itm/Volvo-XC90-06-14-Rear-Tail-Light-Lamp-Left-Passenger-Near-Side-N-S-OEM-Hella/262884772042?epid=249663165&hash=item3d352748ca:g:550AAOSwlndZHtoE
Tohle máš za trojku i s dopravou https://www.ebay.com/itm/Volvo-XC90-06-14-Rear-Tail-Light-Lamp-Left-Passenger-Near-Side-N-S-OEM-Hella/262884772042?epid=249663165&hash=item3d352748ca:g:550AAOSwlndZHtoE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek