XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#1 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Ahoj všem,
trochu se mi to v životě tak blbě semlelo, že jsem zůstal sám se 4 letou slečnou. Snažím se jí tedy ten život bez mamky zpestřit jak to jen jde a loni jsme spolu začali jezdit i na několikadenní výlety. Miluje to, stejně jako přespávání v přírodě, stanování atd. Bohužel moje práce vždy vyžadovala klasický osobák, tedy aktuálně disponuji A6 limuzínou. Po tom co se stalo jsem si ale řekl, že seru na to v čem na všechna ta obchodní jednání přijedu a pořídím něco co se prostě hodí na výletování po ČR a Evropě, něco v čem se dá relativně pohodlně přespat, přejet polní cesta nebo louka a zároveň v tom můžu jezdit i na ty pracovní schůzky desítky a stovky km měsíčně. Něco do čeho naházím kola a všechny ty věci, která malá "nutně" potřebuje s sebou a nemusím to přitom rozebrat na prvočásti. Aut jsem vyzkoušel už hodně, jezdil jsem rally, takže nějakou obecnou představu mám, ale dlouhodobější osobní zkušenost s SUV či offroad nikoli. Upřímně, SUV jsem vždy pohrdal pro nesmyslné parametry (vysoko těžiště, často menší kufr než kdejaký kombík, ubrzdit tu váhu, když se něco semele taky žádná sláva, jízdní vlastnosti...no vždyť to znáte) a offroad mi přišel pro mé potřeby vždy naprosto nevyužitelný. Nicméně život věci mění a dnes už klidně vyměním rychlost a hbitost za pohodlí, bezpečnost a prostor. Takže aktuálně se zabývám dvěma variantami. XC90 (08-13) ideálně ve verzi V8 a Mitsubihi Pajero (08-12). Vás bych se samozřejmě s dovolením rád zeptal na zkušenosti s XC90:

1) Jak se v ní "bydlí"? Prostor po složení zadních sedaček se mi zdá být dostatečný na přespání pro dva dospělé lidi, je to tak?
2) Vy co máte V8, je třeba ji krmit N98 či vyšším nebo stačí N95?
3) Napadá vás jakýkoli argument proč právě XC90 je/není vhodná pro výše uvedené účely?


Všem moc děkuji za jakékoli věcné komentáře a postřehy ze života s vašimi XC90 :)

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#2 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Pišta... »

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#3 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Pišta... píše:Ahoj spousta příběhů počti si :wink:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=140&t=49540
Moc děkuji, ale ten příspěvek se věnuje zejména nové XC 90, alespoň co jsem tak náhodně prolistoval cca 20 různých stran.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#4 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od mr1 »

Tak já začnu s tou první, jedničkovou. Podle mě je tam prostoru spoustu, spoustu, spoustu... i ten kufr je neuvěřitelně objemný, ani náhodou není menší než nějaký kombík. Jak se v něm spí, to fakt netuším, ale dokážu si to v pohodě představit. Pokud je AWD v pořádku, tak se ta potvora dostane všude. Cestování znám pohodlnější, alespoň pro mě je to osobákem příjemnější, na druhou stranu ty vysoký posed má taky něco do sebe, a bezpečnost je úplně někde jinde. Brzdy se ti budou zdát vyloženě vlažné, ale není tomu tak. Jsou prostě jiné. XC90/I mám opravdu rád, jezdí se mi s ní příjemně, a pro takové účely osobně vhodnější auto nevidím. Pokud bych to ovšem volil já, nechal bych si A6 (či jiný osobák), pro účely pracovních cest, kde nevezeš kola, a kde nespíš... na ty výlety s kolem a hromadou ostatních krámů bych si vybral VW caravelle/multivan T4 syncro. Sice se s tím asi nedostaneš tak daleko, jako s ikcé (jak říká náš synek), ale určitě to dokáže překvapit (na dodávku).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#5 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Krasty »

Ja jsem sice takovej spise novacek (mam xc90 z roku 2005 dva roky), ale stran spani... po skopeni sedacek je to letiske jak blazen. Uz jsem to vyzkousel.
Otazkou je, kam das pres noc vsechny ty "potrebny veci" :-)
Ja koupil auto od cloveka, kterej v tom jezdil na vylety...mel tam takovou vyvysenou konstrukci na spani, aby si pod ni mohl nasoukat expedicni kufry. Ta konstrukce je vylozene svarenych par jeklu nekde panty, na to osbdeska a pak matracka, vse natrene....celkem jednoduche a fakt prakticke. Ja to nepouzil, ale jednou jsem to tam dal pro vyzkouseni. Takze tak jako tak se tam vyspi dva dospeli i s ditetem...mista bych se nebal.

Pokud chces auto na vylety, tak nevim, zda XC90 je to prave. Otazkou je, po cem chces jezdit. Sice je to 4x4, ale na teren to delany proste neni. Pak se i nabizi LR Discovery, ale to uz je fakt expedice (spani na strese, ....)

Velikanananskou vyhodou XC90 je, ze je to asi jedno z nejbezpecnejsich SUV (ne offroad!), mozna i nejbezpecnejsi, takze pokud tohle je pro tebe to rozhodujici, tak ano, spi se v tom naramne :-)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Urvanej »

Volva obecně maj výhodu, že se kufr sklopí do roviny, takže každej kombik je na spaní správně. Z tvého výčtu bych koukal i po XC70II, protože to neni tak pompézní jak XC90 a osobně mi ten kufr v 70 přijde lepší. Mam aktuálně obojí, takže tak trochu můžu srovnávat a když mam někde spát a nejedu starou krabicí, tak beru V70 (stejný jak XC70, jen nižší a bez awd).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#7 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Warcz »

Nejlepší je to zkusit. Ještě doporučuji proklikat témata:

https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=135
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#8 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Arkaz »

Podla mna na tvoje naroky by bola fajn xc70 2008+

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#9 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

mr1 píše:Tak já začnu s tou první, jedničkovou. Podle mě je tam prostoru spoustu, spoustu, spoustu... i ten kufr je neuvěřitelně objemný, ani náhodou není menší než nějaký kombík. Jak se v něm spí, to fakt netuším, ale dokážu si to v pohodě představit. Pokud je AWD v pořádku, tak se ta potvora dostane všude. Cestování znám pohodlnější, alespoň pro mě je to osobákem příjemnější, na druhou stranu ty vysoký posed má taky něco do sebe, a bezpečnost je úplně někde jinde. Brzdy se ti budou zdát vyloženě vlažné, ale není tomu tak. Jsou prostě jiné. XC90/I mám opravdu rád, jezdí se mi s ní příjemně, a pro takové účely osobně vhodnější auto nevidím. Pokud bych to ovšem volil já, nechal bych si A6 (či jiný osobák), pro účely pracovních cest, kde nevezeš kola, a kde nespíš... na ty výlety s kolem a hromadou ostatních krámů bych si vybral VW caravelle/multivan T4 syncro. Sice se s tím asi nedostaneš tak daleko, jako s ikcé (jak říká náš synek), ale určitě to dokáže překvapit (na dodávku).
Ahoj, moc děkuji za reakci. Přesně nějak takto jsem si to představoval. Mohl bych tě ještě prosím požádat o konkrétnější specifikaci skutečnosti, že cestování ti nepřijde až tak pohodlné jako v osobáku? Jde o jízdní vlastnosti nebo něco jiného? Děkuji

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#10 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Krasty píše:Ja jsem sice takovej spise novacek (mam xc90 z roku 2005 dva roky), ale stran spani... po skopeni sedacek je to letiske jak blazen. Uz jsem to vyzkousel.
Otazkou je, kam das pres noc vsechny ty "potrebny veci" :-)
Ja koupil auto od cloveka, kterej v tom jezdil na vylety...mel tam takovou vyvysenou konstrukci na spani, aby si pod ni mohl nasoukat expedicni kufry. Ta konstrukce je vylozene svarenych par jeklu nekde panty, na to osbdeska a pak matracka, vse natrene....celkem jednoduche a fakt prakticke. Ja to nepouzil, ale jednou jsem to tam dal pro vyzkouseni. Takze tak jako tak se tam vyspi dva dospeli i s ditetem...mista bych se nebal.

Pokud chces auto na vylety, tak nevim, zda XC90 je to prave. Otazkou je, po cem chces jezdit. Sice je to 4x4, ale na teren to delany proste neni. Pak se i nabizi LR Discovery, ale to uz je fakt expedice (spani na strese, ....)

Velikanananskou vyhodou XC90 je, ze je to asi jedno z nejbezpecnejsich SUV (ne offroad!), mozna i nejbezpecnejsi, takze pokud tohle je pro tebe to rozhodujici, tak ano, spi se v tom naramne :-)
Ahoj Krasty, moc děkuji za odpověď

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#11 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Urvanej píše:Volva obecně maj výhodu, že se kufr sklopí do roviny, takže každej kombik je na spaní správně. Z tvého výčtu bych koukal i po XC70II, protože to neni tak pompézní jak XC90 a osobně mi ten kufr v 70 přijde lepší. Mam aktuálně obojí, takže tak trochu můžu srovnávat a když mam někde spát a nejedu starou krabicí, tak beru V70 (stejný jak XC70, jen nižší a bez awd).
Ahoj, přiznám se, že i toto mne již napadlo. Nicméně vážně si myslíš, že kufr XC 70 je stejně velký. I např. na výšku? Já jsem tohle auto ještě podrobně nezkoumal, tak možná jsem udělal chybu. Každopádně děkuji za postřeh. Napadá tě ještě nějaký jiný důvod pro který bys na výlety volil právě tu XC 70?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#12 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Arkaz píše:Podla mna na tvoje naroky by bola fajn xc70 2008+
Ahoj, děkuji, již to tu zaznělo. Dokázal bys prosím nějak blíže specifikovat proč si toto myslíš? Děkuji

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#13 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Krasty »

Jednoduse receno...70 je kombik, 90 je SUV. Takze jiny styl jizdy atdatd. Kufr si troufam rict, ze 90 ma vetsi a lepe se tam pracuje, pac se clovek nemusi hrbit, ale samosebou jizda v 90tce je "tezkopadnejsi". Neresim tu poruchovost, spotrebu, atd atd.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#14 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Jarda.JM »

Dovolím si přidat zkušenost s XC70.
Kufr XC70 versus XC90.
XC90 je vyšší, podlaha kufru je ale také vyšší. Neměřil jsem to, ale letmým pohledem bych řekl, že rozměrově uvnitř to bude podobné. Předchozí majitel mého XC70 nahradil XC90. Když jsem ho po půl roce potkal, hlásil, že XC90 půjde do světa. Potřeboval auto pro navážení zboží do restaurace někde "v přírodě". Byl menší postavy a kufr XC90 byl pro něj nepohodlně vysoko.

Jezdím s karavanem, taže jsem neměl důvod spát v XC70. Kolega který má XC70 a spí v něm běžně si ale vůbec nestěžuje.

Co se týče průjezdnosti nepříliš dobrým terénem. Jezdím hodně s karavenem a dost často po nezpevněných blátivých polních cestách. Terén, který je schopná projet XC770 (XC90 na tom bude velice podobně) i s 800kg karavanem by zvládnul málokterý osobák.

Jízda po městě. Nemám parkovací senzory a tak je pro mě parkování horor. Do města jezdím jednou za rok a tak to nemám pořád v oku. Stalo se mi, že jsem přijel na větší parkoviště a auto neprošlo uličkou, kterou jiní projeli. Má malý rejd a tak jsem nebyl schopen ani po třetím couvání uličku trefit.

Jízda mimo město. Naprostá pohoda. Nechápu na co si mohou někteří stěžovat. pro mě 100%. Na dálnici tempomat 130+. Žádné hučení od gum nebo větru, spotřeba s AWD a automatem tak nízká, že to sem radši nebudu ani psát.

Výkon. Mám 120kW a zatím jsem nepocítil potřebu vyššího výkonu. Auto je na můj vkus dostatečně dynamické i s karavanem. Nejsem ale závodník.
Další kolega má XC90 načipovanou na 155kW. Jezdí s 1300kg karavanem, AWD a automat. Naprostá spokojenost ve všech režimech.

O bezpečnosti obou XC tu už bylo napsáno dost.

Z mého pohledu pro tvoje účely XC nejlepší volba.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#15 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Boss »

Nocovali sme dvaja párkrát vo V70 II aj v XC70, bolo to v pohode, na letisku sa dobre spí :D , aj miesta na veci je dosť a v XC90 je ešte o niečo viac miesta.
Ak budete po výletoch jazdiť iba dvaja, podľa mňa je zbytočné ísť do nejakej dodávky alebo VAN-u, XC90 bohato postačuje.
Ja osobne by som sa už do kombíka nevrátil, XC90 mi vyhovuje, mám ju čipnutú, vôbec nie je lenivá.
Údržba a spoľahlivosť je u XC70 na tom o dosť lepšie ako u XC90, ale to je daň za vyššiu sestru :-) A XC70 má nižšiu spotrebu.
Rozhodni sa podľa intuície a informácií, ktoré nájdeš tu a na nete.
Oproti Pajeru má XC70/XC90 lepší motor, oveľa lepšiu bezpečnosť a komfort. Pajero má zase lepšiu štvorkolku v teréne, ale keď ho v teréne položíš na brucho, ako keby si ju nemal :-)
A ak nebudeš jazdiť náročnejší terén, Pajero nemá zmysel.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#16 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Přesně tak, náročnější terén zdolávat vůbec nehodlám. Jde mi čistě o silnice a sem tam nějakou lesní cestu/louku. Co se motoru týče, pokud bych řešil XC90...pravděpodobně bych se snažil ji sehnat v motorizaci V8. Já jsem vždycky měl větší motory, mám je rád a co se mi podařilo načíst a získat za informace, tak kromě spotřeby je to super motor, dost možná si na sebe "vydělá" i svou životností a nároky na údržbu (už mám za sebou všechny ty výměny vstřiků, klapek, turb apod. pro diesely typických "pomocníčků") a již se nevyrábí, takže by auto nemuselo ani tak moc ztrácet na ceně. Někde jsem dokonce narazil i na skupinu majitelů právě V8 a ti kluci si na tom fóru jen chrochtali blahem jak v podstatě nemají co řešit :)
Pořád tedy nevím jestli V8 vyžaduje benzín N98 a vyšší nebo mu stačí N95, ale i tak se mi ta motorizace líbí.
S tou velikosti a rejdem jsem to už slyšel vícekrát....no...na to si asi budu muset zvyknout. Já do měst pracovně musím. Na druhou stranu, občas jezdím i dodávkou a dá se. Mohl bych se ještě zeptat proč si myslíš, že spolehlivost XC70 je vyšší než XC90? Ještě jednou díky!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#17 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Wolfram1944 »

alexamc píše: 1) Jak se v ní "bydlí"? Prostor po složení zadních sedaček se mi zdá být dostatečný na přespání pro dva dospělé lidi, je to tak?
Jestli to nemáš daleko, tak se stav a třeba si pak i zalez do kufru. Mám teda jen šestiválec, tak k V8 toho moc nepovím, ale shoda je alespoň v tom, že to žere benzín. :)
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#18 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Warcz »

Alexamc - tak potom už mužeš skočit sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005&start=25 :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#19 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Warcz píše:Alexamc - tak potom už mužeš skočit sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005&start=25 :-)
Děkuju, už jsem byl....zde se ale ponejvíce řeší konkrétní kárky na které členové narazí :) Náhodou nějaká skupinka vlastníků tada na fóru není, že? Nebo jsem prostě slepej...

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Romulusw »

Rejd dodávky a devadesátky nemůžeš srovnávat. To je nebe a dudy. Moje dodávka vyjede, když mám mezeru 40 čísel, to devadesátka nedá ani náhodou, nebo na dvacetkrát.

Na silnici (v česku) to není tak pohodlné, protože je to tvrdý a každý "kamínek" je cítit. Mě to nevadí :-)

Není důvod do V8 lít neco extra benzín, ale v gen. II ji asi nekoupíš :-D stejně jako pětiválec.
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 09 led 2019 12:38, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#21 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Wolfram1944 píše:
alexamc píše: 1) Jak se v ní "bydlí"? Prostor po složení zadních sedaček se mi zdá být dostatečný na přespání pro dva dospělé lidi, je to tak?
Jestli to nemáš daleko, tak se stav a třeba si pak i zalez do kufru. Mám teda jen šestiválec, tak k V8 toho moc nepovím, ale shoda je alespoň v tom, že to žere benzín. :)
Moc děkuju! Možná využiju...ono není nad to poklábosti s někým kdo ví, přímo u povozu :)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#22 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Romulusw »

Nebo přijeď do Modřan, rád ukážu a pokecám :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: přál bych si XC90 V8

#23 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od alexamc »

Romulusw píše:Rejd dodávky a devadesátky nemůžeš srovnávat. To je nebe a dudy. Moje dodávka vyjede, když mám mezeru 40 čísel, to devadesátka nedá ani náhodou, nebo na dvacetkrát.

Na silnici (v česku) to není tak pohodlné, protože je to tvrdý a každý "kamínek" je cítit. Mě to nevadí :-)

Není důvod do V8 lít neco extra benzín, ale v gen. II ji asi nekoupíš :-D stejně jako pětiválec.
Tak to je pro mne překvapení...asi poprvé co zaznamenávám názor, že XC90 je tvrdá....
Asi jsem někde udělal chybu, ale já opravdu nesháním XC 2.gen...je to mimo mojí finanční představu.
To, že N98+ je pro V8 nutnost jsem četl v nějaké recenzi, tak se to jen snažím ověřit :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Urvanej »

Nene, papká v pohodě 95tku. A já jsem téhož názoru, že je XC90 tvrdá. Řešim to aspoň 17 gumama na zimu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#25 XC90 - pár nejspíš nestandardních dotazů

Příspěvek od Romulusw »

U mě je to asi novýma silentama na předku, 18 i na zimu a nafoukané na 2,9 pro výrazně nižší spotřebu.
To "přefouknutí" se na gumách neprojevuje :-)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“