Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Ahoj kluci a holky,
bude repasovat brzdy na V70 II 2006. Vsechno mam krome hadicek - ty taky budou chtit vymenit. Ted resim, jestli jit do klasickych (origo) gumovych nebo opletenych. Cenove me to vyjde zhruba na stejne penize, takze tam to neresim. Spis asi takto:
gumove - horsi reakce na stisknuti pedalu. Stejne jsou ale dvouplastove s nylonovym (ci co to je) opletenim mezi vrstvami. Idealni na vizualni kontrolu stavu
opletene - lepsi reakce pro brzdeni, ale zase se blbe kontroluje stav. Pod opletenim samozrejme muze byt zu guma KO a neni to videt.
Dik
H
bude repasovat brzdy na V70 II 2006. Vsechno mam krome hadicek - ty taky budou chtit vymenit. Ted resim, jestli jit do klasickych (origo) gumovych nebo opletenych. Cenove me to vyjde zhruba na stejne penize, takze tam to neresim. Spis asi takto:
gumove - horsi reakce na stisknuti pedalu. Stejne jsou ale dvouplastove s nylonovym (ci co to je) opletenim mezi vrstvami. Idealni na vizualni kontrolu stavu
opletene - lepsi reakce pro brzdeni, ale zase se blbe kontroluje stav. Pod opletenim samozrejme muze byt zu guma KO a neni to videt.
Dik
H
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Pokud jezdíš pilu tak dej opancéřované, pokud jsi běžný řidič dej normální.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Vzhledem k zivotnosti hadicek, ktera bude 10-15let, bych dal bez ohledu jak clovek jezdi.
Brzdit musi i v situacich, ktere nezavini/neovni. Osobne jsem spokojenej s Goodridge...
Brzdit musi i v situacich, ktere nezavini/neovni. Osobne jsem spokojenej s Goodridge...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#4 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
jen ze zajimavosti.. co to znamena reakce na pedal??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Mě třeba naopak ta "horší reakce na pedál" vyhovuje, protože se brzdy lépe dávkují. A taky mam rád, když vidim v jakym jsou stavu, takže jsem podobné dilema vyřešil gumou.
C3: Když hamtneš na brzdu, tak se nerezem opletené nenafukujou a kapalina rovnou tlačí destičky na kotouč, kdežto gumový se nafukujou.
C3: Když hamtneš na brzdu, tak se nerezem opletené nenafukujou a kapalina rovnou tlačí destičky na kotouč, kdežto gumový se nafukujou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#6 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
A to je právě můj dotaz... standartní brzdová hadička má asi 4 vrstvy, které takzvanou objemovou roztažnost minimalizují (a nebudu řešit, že pancéřovaná hadička má obsah prakticky ze stejných materiálů..)
-takže pokud se "nafukují", musí být poškozená jedna, ale spíše dvě vrstvy (výztužné oplety) a je risk do takového auta sedat bez opravy
-když si vezmu konstrukci hadiček, jak doprčic poznáte rozdíl? takhle malá roztažnost,která řekněme u hadiček existuje, nemůže být pozorovatelná i sebevycvičenější nohou
pohybuji se samozřejmě v teoretické rovině a vycházím finančně dostupných řešení pro běžné lidi... (motorsport vynechám, byť tam jsou použité materiály spíše kvůli výdrži...)
-takže pokud se "nafukují", musí být poškozená jedna, ale spíše dvě vrstvy (výztužné oplety) a je risk do takového auta sedat bez opravy
-když si vezmu konstrukci hadiček, jak doprčic poznáte rozdíl? takhle malá roztažnost,která řekněme u hadiček existuje, nemůže být pozorovatelná i sebevycvičenější nohou
pohybuji se samozřejmě v teoretické rovině a vycházím finančně dostupných řešení pro běžné lidi... (motorsport vynechám, byť tam jsou použité materiály spíše kvůli výdrži...)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Tak si vlez ke kolu a řekni někomu, ať zahamtne brzdu a uvidíš, jak roztažnost vrstvy minimalizují.
Ony pancéřky taky mívaji teflonový jádro, který samo o sobě taky tolik nepruží.
Ony pancéřky taky mívaji teflonový jádro, který samo o sobě taky tolik nepruží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#8 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
mám novou hadičku a praktický příklad bude nejlepší podívám se...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#9 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
C 3: Tak ono je to vcelku jasny, ze pokud clovek vymeni stare gumove za nove gumove, tak bude citit rozdil. Pancerovane jsou pak jeste o stupinek dal.
Urvanej: pilu nejezdim, ale jak psal Zajsoft - kdyz potrebujes mega brzdit z duvodu kriticke situace, tak kazdej metr dela rozdil.
Zajsoft: Dik za tip. Mrknu na ne. Jak velky rozdil ty pancerovany podle tebe delaji - pocitove? o 5% o 10% lepsi odezva???
Nevim jak to prijde vam, ale standardni Volvo brzdy tak jako tak dost slabota.
Urvanej: pilu nejezdim, ale jak psal Zajsoft - kdyz potrebujes mega brzdit z duvodu kriticke situace, tak kazdej metr dela rozdil.
Zajsoft: Dik za tip. Mrknu na ne. Jak velky rozdil ty pancerovany podle tebe delaji - pocitove? o 5% o 10% lepsi odezva???
Nevim jak to prijde vam, ale standardni Volvo brzdy tak jako tak dost slabota.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Mě třeba standardní brzdy Volva vyhovují, dobře se dávkují. Když si přesednu do služebního koncernu tak mám pocit jako bych včera vylezl z autoškoly, brzdy jsou moc jedovaté.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#11 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
raolsa: jo, tak to mam taky, ale jde o zvyku. Na koncern nebo BMW ci Jag si zvyknu a pak me to vcelku sedi i vic.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
#12 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Mám doma pancéřový hadice Goodridge a EBC.
EBC mají trochu hezčí provedení. Cenově jsou podobný.
Životnost nevím, ještě nejsou namontovaný.
Každopádně ale dávám pancéřový všude kam to jde.
EBC mají trochu hezčí provedení. Cenově jsou podobný.
Životnost nevím, ještě nejsou namontovaný.
Každopádně ale dávám pancéřový všude kam to jde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#13 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Basstl: jaky rozdil proti gumovym to je? Rikal jsem si, ze musim stejne vymenit i celou brzdovku. Myslis, ze muzu jednoduse oddelat trmeny a nechat ty hadicky zatim jen tak volne, nebo to cely vytece na zem?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#14 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Vyteče
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#15 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Na motorce a skutru mam pancerovy a pokud hamtnu na predek tak se obyc uplne nafoukne jak had kdyz neco polkne.az jsem se zdesil...pancerova to nedela...ano, je tvrdsi a mene citlivejsi tah je o zvyku...v aute jsem ale nikdy takhle nebrzdil..
_________________
4184S2 01´
4184S2 01´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#16 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Perfektní topic, jde mi do rány.
Dnes jsem dostal zprávu z AV dílů, že pro mě konečně mají komplet zrepasované a nalakované brzdové třmeny z XC90.
Vrtanné Zimmermanny 336mm mi sehnali, vrtanné Zimmermanny 308mm na zadní nápravu jejich dodavatel neměl,
tak jsem si je nechal poslat z Německa.
Chlapi můžete mi poradit, odkud objednat pancéřované hadice na brzdové třmeny XC90 I. generace? strašně nerad
bych něco pos*al - v komponentech pro XC90 se vůbec nevyznám. Brzdový kit půjde na V70 II. generace MY 2007.
Když ty brzdy budou dělat takhle od podlahy, tak ať tam dají rovnou opancéřované - v AV dílech bohužel nemají dodavatele,
který by je byl schopen zajistit.
Předem díky za jakékkoli nasměrovaní.
Dnes jsem dostal zprávu z AV dílů, že pro mě konečně mají komplet zrepasované a nalakované brzdové třmeny z XC90.
Vrtanné Zimmermanny 336mm mi sehnali, vrtanné Zimmermanny 308mm na zadní nápravu jejich dodavatel neměl,
tak jsem si je nechal poslat z Německa.
Chlapi můžete mi poradit, odkud objednat pancéřované hadice na brzdové třmeny XC90 I. generace? strašně nerad
bych něco pos*al - v komponentech pro XC90 se vůbec nevyznám. Brzdový kit půjde na V70 II. generace MY 2007.
Když ty brzdy budou dělat takhle od podlahy, tak ať tam dají rovnou opancéřované - v AV dílech bohužel nemají dodavatele,
který by je byl schopen zajistit.
Předem díky za jakékkoli nasměrovaní.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Nevím kde sehnat, ale dej bacha na délky! Určitě budeš potřebovat delší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#18 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Tohle jsou hadice na XC90 V8, ale jestli budou pasovat i na V70 netuším.
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-brzdove-hadice-bla20624l-p-20229.html
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-brzdove-hadice-bla20624l-p-20229.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#19 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Udělám to tak, že ty hadicky na koncich zacpu malym igelitovym pytlikem a prelepim. Snad do pomůže. Nebo vezmu spunty do usi misto igelitaku. Kdyz by to vytelko, je to mega problém? Budu stejně měnit brzdovku
Nafotim to, at se pak muzete mrknout.
Nafotim to, at se pak muzete mrknout.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
No pokud budes menit hadice, tak do stavajicich kousni samorezku a je to ne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Nebo je zmáčknout svěrkami.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Nebo klidne kus vetve Proste co bude po ruce...raolsa píše:Nebo je zmáčknout svěrkami.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Když ti to vyteče, tak pak je trochu problém zase odvzdušnit, takže i když kapalinu měníš, tak stejně je lepčí to držet furt plný.
Jak to vyteče z ABS, tak je to fakt voser to odvzdušnit.
Jak to vyteče z ABS, tak je to fakt voser to odvzdušnit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#24 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Caues,
ja jsem ty hadicky zacpal a prelepil, takze by to nemelo nikam vytect. Hadicky jsem nechtel nejak nicit, kdyby nahodou ty nove nepasovali. Obcas se to holt stane. Zatim mam hotovy (skoro) predni brzdy. Akorat jsem pekne nasranej, protoze jedna Nova prachovka ma malou trhlinku. Premyslim, zda to nekoupit nove nebo jestli to nejak nezalepit. Je to asi 2 mm. Obavam se, ze by se me casem mohl zaseknout pistek. Jinak stary pisty byly totalne vyrezly - hlavne vevnitr.
Fotky dodam.
ja jsem ty hadicky zacpal a prelepil, takze by to nemelo nikam vytect. Hadicky jsem nechtel nejak nicit, kdyby nahodou ty nove nepasovali. Obcas se to holt stane. Zatim mam hotovy (skoro) predni brzdy. Akorat jsem pekne nasranej, protoze jedna Nova prachovka ma malou trhlinku. Premyslim, zda to nekoupit nove nebo jestli to nejak nezalepit. Je to asi 2 mm. Obavam se, ze by se me casem mohl zaseknout pistek. Jinak stary pisty byly totalne vyrezly - hlavne vevnitr.
Fotky dodam.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#25 Brzdove hadicky - gumove nebo opletene?
Tady je mala ochutnavka
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej