Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#26 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Příspěvek od python.p »

Děkuji za odpověď, takhle nějak jsem si to představoval.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 42
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: Peugeot 307 SW

#27 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Příspěvek od hondzik9 »

Díky všem za reakce
Musím uznat, že mě vybláznil servisák, kterej při popisu co je u auta za problém hned ukázal na těsnění pod hlavou a jako další a méně pravděpodobnou příčinu zmínil netěsnost na chladící soustavě nebo reduktor. Nakonec to byla prasklá hadice chladící soustavy, úplná blbost.... Nicméně nějaké znaky špatného těsnění tam byly a tak jsem nějak počítal s tou horší variantou. Pořád mi přijde zvláštní, že z chladící kapaliny byl cítit zápach a čekal bych, že voda bude mizet postupně a nebude hladina kolísat. Takže budu dál pozorovat zda je vše v pořádku.
Chtěl bych se omluvit T6R, že jsem je zmínil, ale vzhledem k předpokládané velké investici jsem chtěl vědět jestli mám šanci to řešit jako záruční opravu.
U servisáka plynu jsem přesvědčený, že ví co dělá. Přímaz instaloval předchozí majitel a plyn jsem si nechal seřídit, aby bylo vše tak jak má být. Kontrolka motoru nesvítí jak u některých přestaveb na LPG a směs byla také seřízena, aby nebyla chudá a ani bohatá.
Jak píše p. Patočka a Urvanej, tak to jsou věci kde se nešetří a důležitý je i výběr servisu.
Ještě jednou díky a příště nebudu dělat ukvapené závěry
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Prasklice
Vůz: Volvo S80 2003 2.5T AWD

#28 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Příspěvek od WOLTZ »

Me treba tlakovani do nadobky a hadice od termostatu do chladice zpusobovalo vadne vicko nadobky s nemrzkou. Uz jsem menil predtim tesneni pod hlavou a asi pred 3 mesici me to zacalo tlakovat znovu. Tak jsem neveril tomu ze to zase po ani ne 10tis. Km zacalo delat znovu, tak jsem patral a patral a nakonec jsem dospel k tomu vicku, koupil jsem novy za asi 500kc a mam klid. Uz jsem chystal vercajk to zase rozebirat. Tak na to bacha. I takova prkotina dokaze udelat velkou paseku. ;)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Prasklice
Vůz: Volvo S80 2003 2.5T AWD

#29 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Příspěvek od WOLTZ »

Jeste jedna vec se mi stala (podle me) souvisejici s timto problemem tlakovani. Roztrhala se mi tesneni na termostatu co tesni samotnej termostat a horni pouzdro/viko termostatu. Vymenilo se, nybrz zpusobovalo taky to tlakovani. Pridal bych i fotku, ale nevim jak. :)

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#30 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG

Příspěvek od michal_0077 »

volvo turbo motory maji ventilova sedla z kvalitniho materialu.
Kdyz je LPG dobre nainstalovano a serizeno a ridic dba specifik alternativniho paliva, tak neni problem najet statisice bez problemu.

Zaklad je aby do vsech valcu slo stejne paliva, lamba neni tak rychla aby vyhodnotila valec po valci ta vyhodnocuje jen celkove vyfukove plyny. A nebyt kreten, ktery na LPG jezdi v max zatizeni, kdy nefunguje lambda regulace (open loop) a je potreba chladit benzinem bohatou smesi. Na LPG nesmi svitit kontorlka motoru. Tim je zaruceno ze v kazdem zatizeni je lamda 1 a motor nespaluje chudou smes.

Stejne mnozstvi (kg) LPG i benzinu vytvori stejne teplo. Jediny rozdil je ze LPG hori pomaleji nez BA a nevstupuje do valce, spise do sani v kapalne forme. Neodebira teplo neni potreba zadne vyparne teplo. Proto nejezdim dlohodobe pres 4000ot. U V70 s automatem ani nepotrebuji, protoze v tu chvili uz mam na tacho 200km/h.

Toto je vse teorie, praxe je ze 2,4T a 2,5T vydrzi na LPG urcite 200 000km i dynamickym stylem jezdeni, staci dodrzovat vse vyse popsane.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“