Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#1 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Zdravím,
aktuálně řeším špatné těsnění pod hlavou motoru u auta s LPG. Mám z toho rozporuplné pocity, na jednu stranu je to staré auto, ale předchozí majitel nechával dělat opravu motoru včetně výměny těsnění a věcí s tím spojených. Po necelých 10 tis. km je těsnění opět v háji... Myslel jsem, že tyto motory nemají s LPG problém. Jaké s tím máte zkušenosti? Může být problém někde jinde?
Z T6R, kde bylo auto na opravě těsnění mi napsali, že pokud bude v autě LPG, na autě nebudou žádné opravy provádět. Auto mám něco málo přes půl roku a nepřijde mi úplně v pohodě, že po necelých 10 tis. km odešlo těsnění pod hlavou.
Nechal jsem tedy nahrát chip stage 2 od D5T5, ale s autem je zacházeno s citem.
Mám šanci to nějak vyřešit nebo budu muset rozbít prasátko?
Když už se bude sundávat hlava, co ideálně (preventivně) vyřešit spolu s mí?
Díky
aktuálně řeším špatné těsnění pod hlavou motoru u auta s LPG. Mám z toho rozporuplné pocity, na jednu stranu je to staré auto, ale předchozí majitel nechával dělat opravu motoru včetně výměny těsnění a věcí s tím spojených. Po necelých 10 tis. km je těsnění opět v háji... Myslel jsem, že tyto motory nemají s LPG problém. Jaké s tím máte zkušenosti? Může být problém někde jinde?
Z T6R, kde bylo auto na opravě těsnění mi napsali, že pokud bude v autě LPG, na autě nebudou žádné opravy provádět. Auto mám něco málo přes půl roku a nepřijde mi úplně v pohodě, že po necelých 10 tis. km odešlo těsnění pod hlavou.
Nechal jsem tedy nahrát chip stage 2 od D5T5, ale s autem je zacházeno s citem.
Mám šanci to nějak vyřešit nebo budu muset rozbít prasátko?
Když už se bude sundávat hlava, co ideálně (preventivně) vyřešit spolu s mí?
Díky
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Rovnala se hlava a blok při té výměně těsnění? Pokud ne tak se není čemu divit, že to zase odešlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#3 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Samozřejmě, že se rovnala hlava i blok.
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Věřil bych T6r, pokud je blbě nastavený plyn, nebo něco na něm odešlo, tak to bude odrovnávat makovice jednu za druhou. Kolik to má na plyn najeto, a jakej se na plynu dělal servis?
Kouknul bych jak ta hlava vypadá a podle toho usoudil, kterou cestou jít.
Kouknul bych jak ta hlava vypadá a podle toho usoudil, kterou cestou jít.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#5 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Předchozí majitel jezdil na benzín, aby se motor zajel po provedených opravách. Já jezdil převážně na plyn. Najeto na lpg to má cca 5 tis. km. Předchozí majitel nechal lpg namontovat a další servis asi dělaný nebyl. Já nechával následně LPG seřizovat, protože se mi rozsvítila kontrolka motoru. Po seřízení plyn fungoval v pohodě.
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Mam takovou blbou otázku. Jak jsi poznal že je špatné těsnění ? Jenom kdyby mě to někdy potkalo, tak jak se to projevuje Diky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#7 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Začlo to tím, že mi auto začlo psát nedostatek vody v chladící soustavě. Tu jsem doplnil, ale následně to napsalo znovu a když jsem otevřel nádobku se studeným motorem, tak byla plná. Hláška o nedostatku vody se průběžně objevovala a mizela. Měl jsem podezření na těsnění a servisák mi poradil, ať to sleduju a čichnu si k chladící kapalině, že bude cítit po spalinách. To se mi bohužel potvrdilo.
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Haleď a nemohli to napoprvý jen blbě opravit, a hlava je celou dobu furt stejně prasklá? (to by se možná vidělo třeba i na těsnění po sundání makovice)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Může být vadný reduktor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
To ale nesmrdí spaliny v kapalině.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#11 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
To netuším, zatím mám auto doma řeším co s tím. Jestli je to opravdu těsnění a opravili to špatně, tak mám stejně smůlu. Dopisoval jsem si ještě s T6R a prý už je propadlá záruka na práci i díly. Takže to dám do svého servisu a uvidím co mi řeknou.Urvanej píše:Haleď a nemohli to napoprvý jen blbě opravit, a hlava je celou dobu furt stejně prasklá? (to by se možná vidělo třeba i na těsnění po sundání makovice)
Stejně už asi nemám šanci dokázat, že to bylo špatně opravené.
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#12 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
to mi bylo taky řečeno jako možná závada, ale jsem přesvědčenej, že cítím z vody spaliny...raolsa píše:Může být vadný reduktor.
Kdyby to byl jen reduktor, tak by mě to potěšilo, to by nebyla taková raketa za servis
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Zkus vzadu na nádrži uzavřít nouzový kohout, nebo vytáhnout pojistku od plynu a pojezdit jenom na benzín.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
A udělat test na CO2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#15 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
ale nejdřív by to asi chtělo odvzdušnit, ne? abych poznal rozdíl a zbavil se vzduchu v soustavěraolsa píše:Zkus vzadu na nádrži uzavřít nouzový kohout, nebo vytáhnout pojistku od plynu a pojezdit jenom na benzín.
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Odvzdušňuje se to samo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#17 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Tak včera mi při cestě z práce zmizela všechna voda... Takže dneska vyřeším odtah a co dál s tím
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Sežeň jiný motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
#19 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
jestli to bude na výměnu motoru, tak to se na to můžu... to už snad radši koupim jiný auto
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Možná by výměna za jiný vyšla levněji jak oprava starého. Záleží jestli jsi schopný si to udělat sám, nebo za rozumnou cenu u známého.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#21 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Ano, tento příběh trochu znám.
Na autě se dělalo těsnění pod hlavou, rovnání bloku a rovnání hlavy včetně tlakování.
Originál těsnění, nové šrouby a hurá jezdit na plyn.
Po nějaké době opět motor tlakoval.
Tak se tam dal celý jiný a plně funkční motor z nabouraného auta,
který měl fungl novou hlavu měněnou ve Volvu, a nikdy nejezdil na plyn.
Takže zase plyn a hurá jezdit.
Bohužel po nějaké době motor zase tlakoval.
Takže na vyměněnném motoru hlava dolu, srovnat, natlakovat a taktéž srovnat blok.
No, a zase jezdit na plyn..........
Takže čím to asi tak může být, že by to někdo špatně opravil ?
Na autě se dělalo těsnění pod hlavou, rovnání bloku a rovnání hlavy včetně tlakování.
Originál těsnění, nové šrouby a hurá jezdit na plyn.
Po nějaké době opět motor tlakoval.
Tak se tam dal celý jiný a plně funkční motor z nabouraného auta,
který měl fungl novou hlavu měněnou ve Volvu, a nikdy nejezdil na plyn.
Takže zase plyn a hurá jezdit.
Bohužel po nějaké době motor zase tlakoval.
Takže na vyměněnném motoru hlava dolu, srovnat, natlakovat a taktéž srovnat blok.
No, a zase jezdit na plyn..........
Takže čím to asi tak může být, že by to někdo špatně opravil ?
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 15 pro 2018 00:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#22 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
... zeptám se hloupě, ale jak může špatně udělanej plyn takhle zkurvit motor?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#23 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Špatné nastavení, kolikrát je v LPG jednotce i špatný software.
Měli jsme tu před lety S80 2.9 i s LPG, kde nějaký doveda dokázal, že při provozu na plyn běželo jen pět válců,
a ten šestý se úplně utavil, protože byl bez paliva.
Chod motoru byl přitom vcelku pravidelný, jen výkon slabší .....dělalo se to v Brně
Takže nejhorší je chudá směs LPG, tudíž vysoká teplota ve spalovacím prostoru a následné propálení,
nebo odfouknutí těsnění pod hlavou, kde se většinou zkroutí i dosedací plochy.
Obecně některé turbomotory mají s plynem problém, u atmosferických motorů je to většinou v pohodě.
Je zde mnoho uživatelů, kteří mají v autě LPG bez problémů a jsou schopni se hádat, že se všichni vymýšlí.
Bohužel na někoho to holt padne.
Ve druhém případě se upálí nějaký ventil, protože vůle se seřizují podložkami a to nikdo nekontroluje.
Při provozu na LPG se sedla ventilů přehřívají a tudíž se ventily zaklepávají, až nemají žádnou vůli.
Důsledkem toho se ventil nedovírá a kus ho uhoří.
Takže je vhodný automatický přímaz, což by mělo sedla ventilů chránit.......
Nejsem plynař, jen čerpám ze zkušeností, takže mne klidně opravte.
Měli jsme tu před lety S80 2.9 i s LPG, kde nějaký doveda dokázal, že při provozu na plyn běželo jen pět válců,
a ten šestý se úplně utavil, protože byl bez paliva.
Chod motoru byl přitom vcelku pravidelný, jen výkon slabší .....dělalo se to v Brně
Takže nejhorší je chudá směs LPG, tudíž vysoká teplota ve spalovacím prostoru a následné propálení,
nebo odfouknutí těsnění pod hlavou, kde se většinou zkroutí i dosedací plochy.
Obecně některé turbomotory mají s plynem problém, u atmosferických motorů je to většinou v pohodě.
Je zde mnoho uživatelů, kteří mají v autě LPG bez problémů a jsou schopni se hádat, že se všichni vymýšlí.
Bohužel na někoho to holt padne.
Ve druhém případě se upálí nějaký ventil, protože vůle se seřizují podložkami a to nikdo nekontroluje.
Při provozu na LPG se sedla ventilů přehřívají a tudíž se ventily zaklepávají, až nemají žádnou vůli.
Důsledkem toho se ventil nedovírá a kus ho uhoří.
Takže je vhodný automatický přímaz, což by mělo sedla ventilů chránit.......
Nejsem plynař, jen čerpám ze zkušeností, takže mne klidně opravte.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Ještě si zapomněl, že většina lidí co chce plyn chce jezdit zalevno, takže aby byl zákazník spokojen mu to plynař nastaví chudý = vyšší teplota spalin a něco umře. No a přímaz něco stojí, takže to taky neni potřeba...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#25 Vadné těsnění pod hlavou u XC70 2,4t s LPG
Ach jo tohle mě úplně děsí. Předpokládám, že laik tohle nepozná :-/ Kolik si mam připravit v prasátku ?
Ještě dotaz v Torque je CatB1S1 ( snad to píšou správně nemam to teď připojený ) kolik by se tam měla pohybovat hodnota ?
Ještě dotaz v Torque je CatB1S1 ( snad to píšou správně nemam to teď připojený ) kolik by se tam měla pohybovat hodnota ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thesign
-
- 50 Odpovědi
- 8988 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 56 Odpovědi
- 4686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 4 Odpovědi
- 273 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kalda
-
- 5 Odpovědi
- 463 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od biimbo