Nejlepší S60R

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, rád bych našel tu nejlepší S60R na trhu.

Priorita je jasná, manuál, co nejlepší stav, perspektiva trvale udržitelného provozu.

Aktuální nabídka:

https://auto.bazos.cz/inzerat/97001708/VOLVO-S60-R-25T-20V-AWD220KWPERFEKTNI-STAVMANUAL.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/95898252/Prodam-Volvo-S60R-4x4-300hp-manual.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/96611838/Volvo-S60-R-AWD-220KW.php

Která je podle Vás top? Další nabídky?

S díky Dan
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2 Nejlepší S60R

Příspěvek od Arkaz »

Za mna bud prva alebo tretia. Ale farba exterieru je top na prvej.

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#3 Nejlepší S60R

Příspěvek od Blade »

A co ta cerna na kterou se tady vcera objevil inzerat?

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=67039

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#4 Nejlepší S60R

Příspěvek od papaya »

Za mě jednička. Kdyby ještě měla interiér v oranžádě, měl bych z toho v noci vlhkej sen.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#5 Nejlepší S60R

Příspěvek od martines »

jednoznačně bych hledal pofacelift, středová konzole s roletkou, hezčí nárazníky, takže z toho co je v odkazech tak tu červenou. Určitě si ale hrozně zmenšuješ prostor hledat jen v našich končinách, to můžeš dělat u VW apod. ale u takhle specifického auta stojí za to, se posunout i za hranice.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#6 Nejlepší S60R

Příspěvek od Nosound89 »

Ta prvni je dle spz od Cuhana.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#7 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 98
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Lučenec
Vůz: S60 B5254T2 AWD 07, XC70 B5254T2 AWD 05
Bydliště: Slovensko, Lučenec

#8 Nejlepší S60R

Příspěvek od dugy »

Danniel74 píše:Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
A čo táto?
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-25-20v-r-a-t-id12192355.html
_________________
Volvo XC70 2,5T AWD aut. 2005 316.000 km
Volvo S60 2,5T AWD aut. 2007 213.000 km
EX: Volvo XC70 D5 aut., r.v. 2006, Ocean race, 390.000 km
EX:Volvo S60 2,4T, r.v. 2001, man., strieborna met., 208 tis.km

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#9 Nejlepší S60R

Příspěvek od Nosound89 »

dugy píše:
Danniel74 píše:Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
A čo táto?
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-25-20v-r-a-t-id12192355.html
Automat
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 Nejlepší S60R

Příspěvek od Zajsoft »

Osobne bych sel po AT, namisto MT... Vzhledem k motorizaci, 300hp zaklad, 360hp chip bez HW uprav, neni vubec problem se s drobnejma upravama dostat na 400HP.
Polud by to melo bejt auto jak na pohodu, tak na radne zablbnuti, tak Four-C neni marne (v kombinaci se snizenejma pruzinama), jinak Bilstein B6/8.
Jinak naPURovat celej podvozek/auto. Vymenit IC(to s tim pridavnym IC se jim zrovna nepovedlo) a vodnika za celohlinik od DD88. Plus idealne rozperky a vyramovat od U&R a to auto bude diametralne jinde...

Ti Dane moc dlouho ten klid v ropakovi nevydrzel, co? :-D :-D :-D
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 02 pro 2018 12:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#11 Nejlepší S60R

Příspěvek od eLzyx »

automat v téhle výkonnostní kategorii sebere tak 20% radosti, takže bys s manuálem vlastně ani nemusel "tunit". Obzvlášť když takhle skříň byla postavená spíše na "lážo plážo" jízdu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Nejlepší S60R

Příspěvek od Zajsoft »

eLzyx píše:automat v téhle výkonnostní kategorii sebere tak 20% radosti, takže bys s manuálem vlastně ani nemusel "tunit". Obzvlášť když takhle skříň byla postavená spíše na "lážo plážo" jízdu.
Zajimava teorie :-D Zacina mi to pripominat EverGreen o stavu nasil silnic/dalnic :-D
A kdo se nudi, tak muze pouzivat GearTronic, nebo si k nemu navic jeste dodelat padla pod volant...
Zrovna vcera sem zacal zlehka testovat co si V8 necha v aktualni konfiguraci podvozku libit na snehu a popravde mi automat spis tech 20% radosti pridaval :-D
Kdyz uz bych mel na neco mrmlat, tak el. rucku, ale zas smykovat pres rucku sem nejak nikdy nemel potrebu
a donutit FWD v AT jezdit bokem neni zas takovej problem ani na suchu, natoz na snehu :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#13 Nejlepší S60R

Příspěvek od simons93 »

To není teorie, to je pravda :D Aisiny na žádný sportování nejsou, jsou letargický a řadí pomalu. To platí extra pro pětikvalt, ale ani šestivkvalt neni žádnej zázrak. Mě to tak vyhovuje. Kdo chce sportovat, koupí manuál, anebo nejlíp úplně jinou značku auta :D

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Nejlepší S60R

Příspěvek od Zajsoft »

simons93 píše:To není teorie, to je pravda :D Aisiny na žádný sportování nejsou, jsou letargický a řadí pomalu. To platí extra pro pětikvalt, ale ani šestivkvalt neni žádnej zázrak. Mě to tak vyhovuje. Kdo chce sportovat, koupí manuál, anebo nejlíp úplně jinou značku auta :D
A nebo krom zmineneho ma T6 se 4kvaltem :-D

Ale hrozne se mi libi, tak s temahle nazorama prijdou vzdy lidi s 2.4/2.5T, dehtama a podobne :-D
Malo kdy to slysim od nekoho kdo ma R/T6/V8 v AT, ze to AT brzdi, radi pomalu a podobne,
to si jen vetsinou lidi neumej priznat, ze proste holt na AT nemaj pripadne dost vykonu :-)
Na druhou stranu, nemel sem tyhle problemy vicemene ani prave s 2.4T(V70 II) v AT, sic tam uznavam tak 50koniku chybelo(to jedine jsme nemeli v CHIPu).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#15 Nejlepší S60R

Příspěvek od simons93 »

Ono možná to je tim, že právě u slabšího motoru ty ztráty na převodovce cítíš nejvíc. Nezlob se, ale v porovnání s dobovou konkurencí patří prostě Aisin k pomalým a na pohodlí zaměřeným převodovkám. Za tím si stojím. Neříkám, že jsou ta auta kvůli tý převodovce pomalá , to vůbec, ale jde mi o pocit z tý převodovky. A pro mě třeba je to plus, protože to auto je s tím pohodový a hladký. Ale kdo chce sportovně zaměřený auto, tak si nemůže koupit Volvo s Aisinem. To vidělo sport maximálně z vlaku nebo na propagačním materiálu.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Nejlepší S60R

Příspěvek od Zajsoft »

simons93 píše:Ono možná to je tim, že právě u slabšího motoru ty ztráty na převodovce cítíš nejvíc. Nezlob se, ale v porovnání s dobovou konkurencí patří prostě Aisin k pomalým a na pohodlí zaměřeným převodovkám. Za tím si stojím. Neříkám, že jsou ta auta kvůli tý převodovce pomalá , to vůbec, ale jde mi o pocit z tý převodovky. A pro mě třeba je to plus, protože to auto je s tím pohodový a hladký. Ale kdo chce sportovně zaměřený auto, tak si nemůže koupit Volvo s Aisinem. To vidělo sport maximálně z vlaku nebo na propagačním materiálu.
Jo porovnani s dobovou konkurenci, to ano. Vuci autu/motoru je to vec druha :-) To, ze Volvo nevyrabi sportaky je vec treti :-D A to, ze vetsina nemeni radne olej v AT a cas od casu neudela adaptaci, je vec ctvrta :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#17 Nejlepší S60R

Příspěvek od eLzyx »

Zajsoft píše:Malo kdy to slysim od nekoho kdo ma R/T6/V8 v AT, ze to AT brzdi, radi pomalu a podobne,
jestli to nebude tím, že u těchto motorů nemáš na výběr, takže nemáš jak srovnat o kolik líp by to jelo, kdyby to bylo v MT.
Já si S60R zkusil jak v manuálu, tak i v automatu a jde o zcela rozdílná auta.

Ale je pravdou, že mít něco nad 500PS, tak bych preferoval automat s pádly, protože máš tolik práce s tím to ukočírovat, že ještě do toho řadit ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#18 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Zajsoft píše:Osobne bych sel po AT, namisto MT... Vzhledem k motorizaci, 300hp zaklad, 360hp chip bez HW uprav, neni vubec problem se s drobnejma upravama dostat na 400HP.
Polud by to melo bejt auto jak na pohodu, tak na radne zablbnuti, tak Four-C neni marne (v kombinaci se snizenejma pruzinama), jinak Bilstein B6/8.
Jinak naPURovat celej podvozek/auto. Vymenit IC(to s tim pridavnym IC se jim zrovna nepovedlo) a vodnika za celohlinik od DD88. Plus idealne rozperky a vyramovat od U&R a to auto bude diametralne jinde...

Ti Dane moc dlouho ten klid v ropakovi nevydrzel, co? :-D :-D :-D
Ahoj, ale jo vydrželo... jen mi schází kvedlání. A ten krásný zvuk.
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#19 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Zužuji výběr na manuál. :D
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#20 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Budu toto téma trochu rozvíjet.

Nemám zkušenosti s aktuálními auty po roce 17, nicméně se chci zeptat, jak se jezdí s takovou S60R např. z roku 2005. Je to srovnatelné a auty mladšími o 10 roků, např. jak takové S60 svítí skleněné xenony, apod?? Je mi jasné, že sensus, aktuální podoba navigace, Volvo oncall apod. se nekoná, ale je to velké "retro"?

Díky Dan
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#21 Nejlepší S60R

Příspěvek od eLzyx »

a potřebuješ to k řízení?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#22 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

eLzyx píše:a potřebuješ to k řízení?
Ne, vždyť to nahoře píšu .... ale taková světla ano. A tak se ptám.

Dan
_________________
S90 B5

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#23 Nejlepší S60R

Příspěvek od Nosound89 »

Zrovna ty světla mě zajímají jelikož plastové poface světla nejsou žádný zázrak (ikdyž mají xenony), předpokládám (pouze předpokládám) že skleněné na tom budou mnohem lépe.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#24 Nejlepší S60R

Příspěvek od Haben »

Dane, chceš-li něco od Volva, co neuvěřitelně svítí, tak doporučuji C30 s novými xenony. Já jezdím jak ve dne. Srovnávám s V70I, V70 II a Octavii MY2018 s ledkama. C30 je na tom nejlépe, pak Octa. A věřím, že třeba C30 s T5 a manuálem ti dá mooooc zábavy, ale je to uskákaná motokára. A MartinOpel kdysi sděloval, že do C30 by šlo dodělat AWD, to by pak bylo radosti.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#25 Nejlepší S60R

Příspěvek od lkopcansky »

Mal som S60I. a mám S60II a sú dosť rozdielne. Prvá generácia je ako tank, či zabuchnutie dverí, alebo celkový pocit. Druhá generácia je plavejšia, nie tak ťažkopádna, oveľa lepšie sa s ňou manévruje. Len zas nechápem, mal si T6, čo je skoro R a vybodoval si sa za rýchlosť. A teraz pozeráš po R...

Ale radosť si treba robiť :wink:
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“