Nejlepší S60R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Nejlepší S60R
Ahoj, rád bych našel tu nejlepší S60R na trhu.
Priorita je jasná, manuál, co nejlepší stav, perspektiva trvale udržitelného provozu.
Aktuální nabídka:
https://auto.bazos.cz/inzerat/97001708/VOLVO-S60-R-25T-20V-AWD220KWPERFEKTNI-STAVMANUAL.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/95898252/Prodam-Volvo-S60R-4x4-300hp-manual.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/96611838/Volvo-S60-R-AWD-220KW.php
Která je podle Vás top? Další nabídky?
S díky Dan
Priorita je jasná, manuál, co nejlepší stav, perspektiva trvale udržitelného provozu.
Aktuální nabídka:
https://auto.bazos.cz/inzerat/97001708/VOLVO-S60-R-25T-20V-AWD220KWPERFEKTNI-STAVMANUAL.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/95898252/Prodam-Volvo-S60R-4x4-300hp-manual.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/96611838/Volvo-S60-R-AWD-220KW.php
Která je podle Vás top? Další nabídky?
S díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2 Nejlepší S60R
Za mna bud prva alebo tretia. Ale farba exterieru je top na prvej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#3 Nejlepší S60R
A co ta cerna na kterou se tady vcera objevil inzerat?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=67039
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=67039
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#4 Nejlepší S60R
Za mě jednička. Kdyby ještě měla interiér v oranžádě, měl bych z toho v noci vlhkej sen.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#5 Nejlepší S60R
jednoznačně bych hledal pofacelift, středová konzole s roletkou, hezčí nárazníky, takže z toho co je v odkazech tak tu červenou. Určitě si ale hrozně zmenšuješ prostor hledat jen v našich končinách, to můžeš dělat u VW apod. ale u takhle specifického auta stojí za to, se posunout i za hranice.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#6 Nejlepší S60R
Ta prvni je dle spz od Cuhana.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Nejlepší S60R
Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 98
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Lučenec
- Vůz: S60 B5254T2 AWD 07, XC70 B5254T2 AWD 05
- Bydliště: Slovensko, Lučenec
#8 Nejlepší S60R
A čo táto?Danniel74 píše:Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-25-20v-r-a-t-id12192355.html
_________________
Volvo XC70 2,5T AWD aut. 2005 316.000 km
Volvo S60 2,5T AWD aut. 2007 213.000 km
EX: Volvo XC70 D5 aut., r.v. 2006, Ocean race, 390.000 km
EX:Volvo S60 2,4T, r.v. 2001, man., strieborna met., 208 tis.km
Volvo XC70 2,5T AWD aut. 2005 316.000 km
Volvo S60 2,5T AWD aut. 2007 213.000 km
EX: Volvo XC70 D5 aut., r.v. 2006, Ocean race, 390.000 km
EX:Volvo S60 2,4T, r.v. 2001, man., strieborna met., 208 tis.km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 Nejlepší S60R
Automatdugy píše:A čo táto?Danniel74 píše:Asi to bude znít jako "svatokrádež" ale laser blue mi nevoní. Vizuálně pofacelift.
https://www.autobazar.eu/volvo-s60-25-20v-r-a-t-id12192355.html
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Nejlepší S60R
Osobne bych sel po AT, namisto MT... Vzhledem k motorizaci, 300hp zaklad, 360hp chip bez HW uprav, neni vubec problem se s drobnejma upravama dostat na 400HP.
Polud by to melo bejt auto jak na pohodu, tak na radne zablbnuti, tak Four-C neni marne (v kombinaci se snizenejma pruzinama), jinak Bilstein B6/8.
Jinak naPURovat celej podvozek/auto. Vymenit IC(to s tim pridavnym IC se jim zrovna nepovedlo) a vodnika za celohlinik od DD88. Plus idealne rozperky a vyramovat od U&R a to auto bude diametralne jinde...
Ti Dane moc dlouho ten klid v ropakovi nevydrzel, co?
Polud by to melo bejt auto jak na pohodu, tak na radne zablbnuti, tak Four-C neni marne (v kombinaci se snizenejma pruzinama), jinak Bilstein B6/8.
Jinak naPURovat celej podvozek/auto. Vymenit IC(to s tim pridavnym IC se jim zrovna nepovedlo) a vodnika za celohlinik od DD88. Plus idealne rozperky a vyramovat od U&R a to auto bude diametralne jinde...
Ti Dane moc dlouho ten klid v ropakovi nevydrzel, co?
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 02 pro 2018 12:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#11 Nejlepší S60R
automat v téhle výkonnostní kategorii sebere tak 20% radosti, takže bys s manuálem vlastně ani nemusel "tunit". Obzvlášť když takhle skříň byla postavená spíše na "lážo plážo" jízdu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Nejlepší S60R
Zajimava teorie Zacina mi to pripominat EverGreen o stavu nasil silnic/dalniceLzyx píše:automat v téhle výkonnostní kategorii sebere tak 20% radosti, takže bys s manuálem vlastně ani nemusel "tunit". Obzvlášť když takhle skříň byla postavená spíše na "lážo plážo" jízdu.
A kdo se nudi, tak muze pouzivat GearTronic, nebo si k nemu navic jeste dodelat padla pod volant...
Zrovna vcera sem zacal zlehka testovat co si V8 necha v aktualni konfiguraci podvozku libit na snehu a popravde mi automat spis tech 20% radosti pridaval
Kdyz uz bych mel na neco mrmlat, tak el. rucku, ale zas smykovat pres rucku sem nejak nikdy nemel potrebu
a donutit FWD v AT jezdit bokem neni zas takovej problem ani na suchu, natoz na snehu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#13 Nejlepší S60R
To není teorie, to je pravda Aisiny na žádný sportování nejsou, jsou letargický a řadí pomalu. To platí extra pro pětikvalt, ale ani šestivkvalt neni žádnej zázrak. Mě to tak vyhovuje. Kdo chce sportovat, koupí manuál, anebo nejlíp úplně jinou značku auta
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Nejlepší S60R
A nebo krom zmineneho ma T6 se 4kvaltemsimons93 píše:To není teorie, to je pravda Aisiny na žádný sportování nejsou, jsou letargický a řadí pomalu. To platí extra pro pětikvalt, ale ani šestivkvalt neni žádnej zázrak. Mě to tak vyhovuje. Kdo chce sportovat, koupí manuál, anebo nejlíp úplně jinou značku auta
Ale hrozne se mi libi, tak s temahle nazorama prijdou vzdy lidi s 2.4/2.5T, dehtama a podobne
Malo kdy to slysim od nekoho kdo ma R/T6/V8 v AT, ze to AT brzdi, radi pomalu a podobne,
to si jen vetsinou lidi neumej priznat, ze proste holt na AT nemaj pripadne dost vykonu
Na druhou stranu, nemel sem tyhle problemy vicemene ani prave s 2.4T(V70 II) v AT, sic tam uznavam tak 50koniku chybelo(to jedine jsme nemeli v CHIPu).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#15 Nejlepší S60R
Ono možná to je tim, že právě u slabšího motoru ty ztráty na převodovce cítíš nejvíc. Nezlob se, ale v porovnání s dobovou konkurencí patří prostě Aisin k pomalým a na pohodlí zaměřeným převodovkám. Za tím si stojím. Neříkám, že jsou ta auta kvůli tý převodovce pomalá , to vůbec, ale jde mi o pocit z tý převodovky. A pro mě třeba je to plus, protože to auto je s tím pohodový a hladký. Ale kdo chce sportovně zaměřený auto, tak si nemůže koupit Volvo s Aisinem. To vidělo sport maximálně z vlaku nebo na propagačním materiálu.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Nejlepší S60R
Jo porovnani s dobovou konkurenci, to ano. Vuci autu/motoru je to vec druha To, ze Volvo nevyrabi sportaky je vec treti A to, ze vetsina nemeni radne olej v AT a cas od casu neudela adaptaci, je vec ctvrtasimons93 píše:Ono možná to je tim, že právě u slabšího motoru ty ztráty na převodovce cítíš nejvíc. Nezlob se, ale v porovnání s dobovou konkurencí patří prostě Aisin k pomalým a na pohodlí zaměřeným převodovkám. Za tím si stojím. Neříkám, že jsou ta auta kvůli tý převodovce pomalá , to vůbec, ale jde mi o pocit z tý převodovky. A pro mě třeba je to plus, protože to auto je s tím pohodový a hladký. Ale kdo chce sportovně zaměřený auto, tak si nemůže koupit Volvo s Aisinem. To vidělo sport maximálně z vlaku nebo na propagačním materiálu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#17 Nejlepší S60R
jestli to nebude tím, že u těchto motorů nemáš na výběr, takže nemáš jak srovnat o kolik líp by to jelo, kdyby to bylo v MT.Zajsoft píše:Malo kdy to slysim od nekoho kdo ma R/T6/V8 v AT, ze to AT brzdi, radi pomalu a podobne,
Já si S60R zkusil jak v manuálu, tak i v automatu a jde o zcela rozdílná auta.
Ale je pravdou, že mít něco nad 500PS, tak bych preferoval automat s pádly, protože máš tolik práce s tím to ukočírovat, že ještě do toho řadit ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#18 Nejlepší S60R
Ahoj, ale jo vydrželo... jen mi schází kvedlání. A ten krásný zvuk.Zajsoft píše:Osobne bych sel po AT, namisto MT... Vzhledem k motorizaci, 300hp zaklad, 360hp chip bez HW uprav, neni vubec problem se s drobnejma upravama dostat na 400HP.
Polud by to melo bejt auto jak na pohodu, tak na radne zablbnuti, tak Four-C neni marne (v kombinaci se snizenejma pruzinama), jinak Bilstein B6/8.
Jinak naPURovat celej podvozek/auto. Vymenit IC(to s tim pridavnym IC se jim zrovna nepovedlo) a vodnika za celohlinik od DD88. Plus idealne rozperky a vyramovat od U&R a to auto bude diametralne jinde...
Ti Dane moc dlouho ten klid v ropakovi nevydrzel, co?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#20 Nejlepší S60R
Budu toto téma trochu rozvíjet.
Nemám zkušenosti s aktuálními auty po roce 17, nicméně se chci zeptat, jak se jezdí s takovou S60R např. z roku 2005. Je to srovnatelné a auty mladšími o 10 roků, např. jak takové S60 svítí skleněné xenony, apod?? Je mi jasné, že sensus, aktuální podoba navigace, Volvo oncall apod. se nekoná, ale je to velké "retro"?
Díky Dan
Nemám zkušenosti s aktuálními auty po roce 17, nicméně se chci zeptat, jak se jezdí s takovou S60R např. z roku 2005. Je to srovnatelné a auty mladšími o 10 roků, např. jak takové S60 svítí skleněné xenony, apod?? Je mi jasné, že sensus, aktuální podoba navigace, Volvo oncall apod. se nekoná, ale je to velké "retro"?
Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 Nejlepší S60R
a potřebuješ to k řízení?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#22 Nejlepší S60R
Ne, vždyť to nahoře píšu .... ale taková světla ano. A tak se ptám.eLzyx píše:a potřebuješ to k řízení?
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#23 Nejlepší S60R
Zrovna ty světla mě zajímají jelikož plastové poface světla nejsou žádný zázrak (ikdyž mají xenony), předpokládám (pouze předpokládám) že skleněné na tom budou mnohem lépe.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#24 Nejlepší S60R
Dane, chceš-li něco od Volva, co neuvěřitelně svítí, tak doporučuji C30 s novými xenony. Já jezdím jak ve dne. Srovnávám s V70I, V70 II a Octavii MY2018 s ledkama. C30 je na tom nejlépe, pak Octa. A věřím, že třeba C30 s T5 a manuálem ti dá mooooc zábavy, ale je to uskákaná motokára. A MartinOpel kdysi sděloval, že do C30 by šlo dodělat AWD, to by pak bylo radosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#25 Nejlepší S60R
Mal som S60I. a mám S60II a sú dosť rozdielne. Prvá generácia je ako tank, či zabuchnutie dverí, alebo celkový pocit. Druhá generácia je plavejšia, nie tak ťažkopádna, oveľa lepšie sa s ňou manévruje. Len zas nechápem, mal si T6, čo je skoro R a vybodoval si sa za rýchlosť. A teraz pozeráš po R...
Ale radosť si treba robiť
Ale radosť si treba robiť
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek