Nejlepší S60R

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#26 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

lkopcansky píše:Mal som S60I. a mám S60II a sú dosť rozdielne. Prvá generácia je ako tank, či zabuchnutie dverí, alebo celkový pocit. Druhá generácia je plavejšia, nie tak ťažkopádna, oveľa lepšie sa s ňou manévruje. Len zas nechápem, mal si T6, čo je skoro R a vybodoval si sa za rýchlosť. A teraz pozeráš po R...

Ale radosť si treba robiť :wink:
Díky. Ano, měl jsem S60T6. Příjemné, rychlé auto. Ale hledám toto:

- manuál
- 4 x 4
- benzín
- 250 ps+

Především první 2 podmínky jsou pro mě podstatné. To S60II moc nenabízela. Nebo se pletu?

Díky Dan
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno/Velká Bíteš

#27 Nejlepší S60R

Příspěvek od adrenalize »

Přispěju svou troškou do diskuze :-) měl jsem R z roku 2003 v manuálu, teď mám tu T6 po Danovi v automatu. Já se Danovi vůbec nedivím, že se dívá po manuální převodovce, k tomu eRku patří. Automat si užívám teď, ale v předchozím autě by mně to kvedlání určitě chybělo. Já jsem docela často přepínal na 'Advanced' i na běžných silnicích, zato v T6 si vystačím s Comfort a Sport. Stárnu :-)
Jinak světla na R byly úplně v pohodě, nezaznamenal jsem, že bych za tmy potřeboval nějaká výkonější. Navigace v pohodě, dovedla mě tam, kam jsem potřeboval. A líbilo se mně, že vyjíždí z palubky. Jen nevím, do jakého roku se vydávaly aktualizace, něco se mně plete, že jen do 2012. Co by pro Dana asi byl problém je telefon - zapomeň na Bluetooth, telefon potřebuje vlastní SIMku. Jinak bych neřekl, že je to nějak extra 'retro'.
Jak jsem napsal výše - stárnu. R jsem měl něco přes 7 let a užil jsem si s ní moc zábavy. Ani jsem neutratil nějaké horentní sumy za servis, až na polámanou ŘJ pro Haldex. Ale po tom, co jsem si zvykl na novou S60 už bych starou asi nechtěl. Je to taková závodnička, kdežto ta nová je luxusní, pohodlný kočár. Co bylo na staré asi lepší: pro někoho možná zvuk motoru a sedadla.
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#28 Nejlepší S60R

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#29 Nejlepší S60R

Příspěvek od skulda »

měl jsem plastové xenony a teď v eRku skleněné, spíš bych řekl, že ty skleněné svítí hůř (tlumené), dálkové jsou OK
ale musím je malinko přizvednout na eRku, proti jiným autům svítí níž
ty skleněné mají výhodu v tom, že za 3 tis kupíš nové sklo a máš krásná "fungl" světla
určitě bych šel do poface, hezčí interier a nárazníky, dělá to hodně
mám automat, teď jsem nechával měnit solenoidy u Davida Patočky, je to znát...
jednu dobu jsem chtěl manual, ale už mě to netrápí, že mám automat, ba naopak, na "dovádění" jsem s pořídil C70 T5 MAN a eRko je prostě pohodlné rychlé auto, se kterým se dá také občas dovádět, eRko obecně a v automatu zvlášť má krouťák využitelný v širokým spektru otáček, takže když na to přijde, přepnu to manuálního řazení a řadím mezi 3 a 4 a občas za 2 na mých trasách
takže MAN/AUT je podle toho co kdo chce s autem dělat, chápu oba tábory
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#30 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

To lkopcansky: BMW ne ..... měl jsem, nechci. Aktuálně mi nejvíce konvenuje Volvo, se všemi výhodami i nevýhodami co nabízí.

D.
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#31 Nejlepší S60R

Příspěvek od skulda »

jo a poface nená problém s únikem servo kapaliny :bad:
ale zase v něm lupou sedačky...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#32 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

skulda píše:jo a poface nená problém s únikem servo kapaliny :bad:
ale zase v něm lupou sedačky...
Pokrok nazastavíš ... :wink:
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#33 Nejlepší S60R

Příspěvek od Daniel Kout »

Ještě jinak, jaké může mít tohle řešení?

1) rok 2011 a novější
2) benzín
3) manuál
4) AWD
5) min. 250 ps

Asi by to nemělo jméno Volvo, že? To je důvod, proč koukám po staré S60R.
_________________
S90 B5

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#34 Nejlepší S60R

Příspěvek od Michl »

Danniel74 píše:Ještě jinak, jaké může mít tohle řešení?

1) rok 2011 a novější
2) benzín
3) manuál
4) AWD
5) min. 250 ps

Asi by to nemělo jméno Volvo, že? To je důvod, proč koukám po staré S60R.
Světle modrá edice S60 T6 AWD Polestar. Ale hledal bych víc v cizině. V ČR jsem ji viděl zatím jen s automatem.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#35 Nejlepší S60R

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

A co si koupit F-L eRko s šetikvaltem a jít cestou úprav a udělat z toho prostě bestii. Kovaný ojnice, do88, konusový vzduchový filtr, 3"DP, Stage 4 SW, Stand-alone řídící jednotku a
posviští to 270km/h natotata

EDIT: tedy spíš 2.3 T5, ta bude mít větší potenciál
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“