D5244T5 duní do sání

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Sokolov
Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006

#1 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od DriveD5 »

Ahoj všem, chci se zeptat jestli se s tím někdo setkal. Po chvilce volnoběhu (hlavně u teplého motoru) motor změní zvuk jako kdyby měl otevřený filtrbox a dle diag. i stoupne dif. tlak na dpf. Po přidání plynu to přestane a začne opět po chvíli cca do minuty. Předpokládám že se v tu chvíli otevře EGR. Řeším ještě s tím stále ucpávajicí se DPF který sám ne a ne se zregenerovat. Tak hledám souvislosti. Díky za postřehy.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#2 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od python.p »

Stoupne tlak na DPF, nejde udělat regenerace DPF, duní to.

No nedostatkem kapaliny do ostřikovačů to asi nebude...

Pošli to někam na pořádnou diagnostiku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#3 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od David Patočka »

V závislosti na DPF to dělá EGR a je to normální jeff.

A regenerace filtru je na dlouhé povídání:
1. Je už mrtvej a nikdy nebude správně fungovat
2. Jsou vadné vstřiky
3. Motor žere olej
4. Sonda, nebo teplot.senzory nefungují správně
5. Nemá ideální podmínky pro regeneraci


......... a koukněte se taky někdy pod auto, co vám z toho teče,
a nebo co vám pozítří z auta upadne.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Sokolov
Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006

#4 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od DriveD5 »

David Patočka píše:V závislosti na DPF to dělá EGR a je to normální jeff.

A regenerace filtru je na dlouhé povídání:
1. Je už mrtvej a nikdy nebude správně fungovat
2. Jsou vadné vstřiky
3. Motor žere olej
4. Sonda, nebo teplot.senzory nefungují správně
5. Nemá ideální podmínky pro regeneraci


......... a koukněte se taky někdy pod auto, co vám z toho teče,
a nebo co vám pozítří z auta upadne.
Takže je to běžný jev. Děkuji to jsem chtěl slyšet. Pod autem ležím už od léta když po neochotě místního servisu jsem se pustil do překroužkování pístů z důvodu velké spotřeby oleje. Načetl jsem tady už toho plno ale pořád nejsem z toho dost chytrej. Motor bral až 2l oleje na 1000km. Takže jsem vyměnil kroužky, hlavu nechal udělat (zabroušeni ventilů + gufera) , vstřiky (kontrola + podložky, čištění sedel), motor už olej nebere. U DPF proběhla renovace ale stále jsem se nesvezl. Po statické regeneraci nejde tlak při volnoběhu pod 14hpa a po otevření EGR je 20 až 22hpa. Při jízdě teplota DPF okamžitě pozvolna stoupá až je okolo 620°C a Kat má 470°C i víc. Po ujetí cca 15km už je dif. tlak na volnoběh okolo 50hpa a v tahu už vyskočí "lapac sazi plny" a nouzový režim. Je možné že DPF který prošel "olejovou kůrou" je i po renovaci prostě v háji? Díky za reakci.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 23
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha-4
Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual

#5 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od WencaW70 »

olej zabije kat (hořák pro dpf ) pak nejaky repase dpf uz jsou zbytečný...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Sokolov
Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006

#6 D5244T5 duní do sání

Příspěvek od DriveD5 »

Vyřešeno. Dunění, klepání od sacího potrubí bylo hydroštelama. Klepání se rozléhalo po ventilovém víku tak se zdálo že to je ze sání. Plus problém s DPF způsobovaly vadné vstřiky které v předchozích testech vyšly ok tak jsem jim nevěnoval pozornost. KAT zůstal původní, DPF jsem dal jiný použitý ale tomu původnímu zřejmě nic není tak mám náhradní.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“