D5244T5 duní do sání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006
#1 D5244T5 duní do sání
Ahoj všem, chci se zeptat jestli se s tím někdo setkal. Po chvilce volnoběhu (hlavně u teplého motoru) motor změní zvuk jako kdyby měl otevřený filtrbox a dle diag. i stoupne dif. tlak na dpf. Po přidání plynu to přestane a začne opět po chvíli cca do minuty. Předpokládám že se v tu chvíli otevře EGR. Řeším ještě s tím stále ucpávajicí se DPF který sám ne a ne se zregenerovat. Tak hledám souvislosti. Díky za postřehy.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#2 D5244T5 duní do sání
Stoupne tlak na DPF, nejde udělat regenerace DPF, duní to.
No nedostatkem kapaliny do ostřikovačů to asi nebude...
Pošli to někam na pořádnou diagnostiku.
No nedostatkem kapaliny do ostřikovačů to asi nebude...
Pošli to někam na pořádnou diagnostiku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 D5244T5 duní do sání
V závislosti na DPF to dělá EGR a je to normální jeff.
A regenerace filtru je na dlouhé povídání:
1. Je už mrtvej a nikdy nebude správně fungovat
2. Jsou vadné vstřiky
3. Motor žere olej
4. Sonda, nebo teplot.senzory nefungují správně
5. Nemá ideální podmínky pro regeneraci
......... a koukněte se taky někdy pod auto, co vám z toho teče,
a nebo co vám pozítří z auta upadne.
A regenerace filtru je na dlouhé povídání:
1. Je už mrtvej a nikdy nebude správně fungovat
2. Jsou vadné vstřiky
3. Motor žere olej
4. Sonda, nebo teplot.senzory nefungují správně
5. Nemá ideální podmínky pro regeneraci
......... a koukněte se taky někdy pod auto, co vám z toho teče,
a nebo co vám pozítří z auta upadne.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006
#4 D5244T5 duní do sání
Takže je to běžný jev. Děkuji to jsem chtěl slyšet. Pod autem ležím už od léta když po neochotě místního servisu jsem se pustil do překroužkování pístů z důvodu velké spotřeby oleje. Načetl jsem tady už toho plno ale pořád nejsem z toho dost chytrej. Motor bral až 2l oleje na 1000km. Takže jsem vyměnil kroužky, hlavu nechal udělat (zabroušeni ventilů + gufera) , vstřiky (kontrola + podložky, čištění sedel), motor už olej nebere. U DPF proběhla renovace ale stále jsem se nesvezl. Po statické regeneraci nejde tlak při volnoběhu pod 14hpa a po otevření EGR je 20 až 22hpa. Při jízdě teplota DPF okamžitě pozvolna stoupá až je okolo 620°C a Kat má 470°C i víc. Po ujetí cca 15km už je dif. tlak na volnoběh okolo 50hpa a v tahu už vyskočí "lapac sazi plny" a nouzový režim. Je možné že DPF který prošel "olejovou kůrou" je i po renovaci prostě v háji? Díky za reakci.David Patočka píše:V závislosti na DPF to dělá EGR a je to normální jeff.
A regenerace filtru je na dlouhé povídání:
1. Je už mrtvej a nikdy nebude správně fungovat
2. Jsou vadné vstřiky
3. Motor žere olej
4. Sonda, nebo teplot.senzory nefungují správně
5. Nemá ideální podmínky pro regeneraci
......... a koukněte se taky někdy pod auto, co vám z toho teče,
a nebo co vám pozítří z auta upadne.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#5 D5244T5 duní do sání
olej zabije kat (hořák pro dpf ) pak nejaky repase dpf uz jsou zbytečný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 8
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006
#6 D5244T5 duní do sání
Vyřešeno. Dunění, klepání od sacího potrubí bylo hydroštelama. Klepání se rozléhalo po ventilovém víku tak se zdálo že to je ze sání. Plus problém s DPF způsobovaly vadné vstřiky které v předchozích testech vyšly ok tak jsem jim nevěnoval pozornost. KAT zůstal původní, DPF jsem dal jiný použitý ale tomu původnímu zřejmě nic není tak mám náhradní.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek