Kolik ma davat vaha vzduchu (MAF) hodnoty pri zahratem motoru od 2000-5000 otackach?
Udelam test s VIDOU u sveho auta, jen by me zajimalo, co je tak nejak v norme..
Diky
rychla otazka - vaha vzduchu MAF pri 2000-5000 otackach?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 510
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#1 rychla otazka - vaha vzduchu MAF pri 2000-5000 otackach?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 2.4D 2007
- Bydliště: Brno
#2 rychla otazka - vaha vzduchu MAF pri 2000-5000 otackach?
Ahoj,
pokud tam je 5pinova zasuvka na vahu (tz. typ HFM 5, HFM 5 ma vystup napetovy, HFM6-7 ma frekvencni - BMW, Mercedes) tak bys pri vypnutem motoru a zapnutem klicku mel na 5pinu(vystupni signal do RJ) namerit 1V +/- 0,02. (normalne multimetrem oproti kostre, kostra je na pinu 3)
Schema:
1)Snimac teploty nasavaneho vzduchu
2)Napajeni HFM 11.5 - 14.5 V
3)Kostra
4)Referencni napeti 5V
5)Vystupni signal pro RJ
Jinak pokud bys mel k dispozici osciloskop tak pri proslapnuti pedalu, tz od volnobehu do max otacek by se hodnota mela pohybovat od cca 1,5 do 4,7V. Ale pokud je neco s vahou tak original diagnostika by to mela odhalit.
Michal
pokud tam je 5pinova zasuvka na vahu (tz. typ HFM 5, HFM 5 ma vystup napetovy, HFM6-7 ma frekvencni - BMW, Mercedes) tak bys pri vypnutem motoru a zapnutem klicku mel na 5pinu(vystupni signal do RJ) namerit 1V +/- 0,02. (normalne multimetrem oproti kostre, kostra je na pinu 3)
Schema:
1)Snimac teploty nasavaneho vzduchu
2)Napajeni HFM 11.5 - 14.5 V
3)Kostra
4)Referencni napeti 5V
5)Vystupni signal pro RJ
Jinak pokud bys mel k dispozici osciloskop tak pri proslapnuti pedalu, tz od volnobehu do max otacek by se hodnota mela pohybovat od cca 1,5 do 4,7V. Ale pokud je neco s vahou tak original diagnostika by to mela odhalit.
Michal
_________________
Volvo XC70 D4, 133kW, 2014, Summum
Volvo V70 2.4D 120kW 2007
Volvo XC70 D4, 133kW, 2014, Summum
Volvo V70 2.4D 120kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 510
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#3 rychla otazka - vaha vzduchu MAF pri 2000-5000 otackach?
Vzhledem k tomu, ze mi diagnostika napsala, ze MAF flow to low, tak uz je asi vaha vzduchu v tahu.
Jeste to zkusim znovu po letech projet a zmerit ziva data, ale co jsem se ruzne docetl, tak jakmile to uz vyhodi chybu, tak uz to je KO. Ze muze ruzne hazet spatne hodntoy, ale v ramci mezi, ale jakmile uz to je mimo toleranci, tak uz neni moc co resit.
Ve VIDe pisou neco o tom, ze se musi pri vymene vahy vzduchu u meho motoru (B5254T2) nejak nastavovat ECM? ..."must be reloaded at replacement". Poradite?
Dik
Jeste to zkusim znovu po letech projet a zmerit ziva data, ale co jsem se ruzne docetl, tak jakmile to uz vyhodi chybu, tak uz to je KO. Ze muze ruzne hazet spatne hodntoy, ale v ramci mezi, ale jakmile uz to je mimo toleranci, tak uz neni moc co resit.
Ve VIDe pisou neco o tom, ze se musi pri vymene vahy vzduchu u meho motoru (B5254T2) nejak nastavovat ECM? ..."must be reloaded at replacement". Poradite?
Dik
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ady123
-
- 8 Odpovědi
- 1048 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 2 Odpovědi
- 154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 2 Odpovědi
- 341 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sinuhet
-
- 5 Odpovědi
- 182 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michalesku