Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#76 Zkušenost s PU na S80
Vem za to montpákou. Pokud jsi silentblok při montáži namazal tak vklouzne zpátky. Dělá mi to taky. Začínám uvažovat o tom, že dám dozadu zase normální silentbloky a pur nechám jenom vepředu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#77 Zkušenost s PU na S80
Po hlubším zkoumání můžu říct, že to fakt v pohodě není. Při maximálním rejdu rameno vrže a dře o nápravu.
Přemýšlím co s tím. Zkusit ho tam narazit montpákou, páčidlem a zalepit lepidlem na bázi polyuretanu, fakt nevím.
Asi bych zrovna teď řekl, že to je uplně k hovnu. Za ty starosti a sračky to vážně nestojí.Vem za to montpákou. Pokud jsi silentblok při montáži namazal tak vklouzne zpátky. Dělá mi to taky. Začínám uvažovat o tom, že dám dozadu zase normální silentbloky a pur nechám jenom vepředu.
Přemýšlím co s tím. Zkusit ho tam narazit montpákou, páčidlem a zalepit lepidlem na bázi polyuretanu, fakt nevím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#78 Zkušenost s PU na S80
Ty už to máš hodně vytažený ven. Řekl bych, že to asi bez demontáže nepůjde.
Mě zase padá rameno spíše dolů, ale jenom když auto zvednu. Jak ho dám na zem a zahoupu s ním tak se to vrátí mezi ty rantly.
Mě zase padá rameno spíše dolů, ale jenom když auto zvednu. Jak ho dám na zem a zahoupu s ním tak se to vrátí mezi ty rantly.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#79 Zkušenost s PU na S80
Koukám na fotky po nalisování PUček na ramena, na tomhle silentbloku uplně chybí límec. Takže i kdyby se mi nějak povedlo to vrátit do polohy, tak to tam nemá jak držet. Co s tím?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#80 Zkušenost s PU na S80
By mě zajímalo jestli by byly stejné problémy i s origo Powerflex.
https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Arm+Rear+Bush/11091.html
https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Arm+Rear+Bush/11091.html
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#81 Zkušenost s PU na S80
Je fakt, že sada od Martina ani zdaleka nemá tak bytelné límce, jak vypadají na fotkach ty powerflexy. Co jsem se bavil s člověkem, co to lisoval, tak se to prý při lisování odtrhlo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#82 Zkušenost s PU na S80
Jak odtrhlo?
Vždyť se u té Martinovi verze musí nejdřív ten límec jakoby nacpat do díry (ohrnout dovnitř) a pak tam teprve nacpat zbytek silentbloku. Jestli to tam cpal celé tak se nedivím, že to utrhl.
Vždyť se u té Martinovi verze musí nejdřív ten límec jakoby nacpat do díry (ohrnout dovnitř) a pak tam teprve nacpat zbytek silentbloku. Jestli to tam cpal celé tak se nedivím, že to utrhl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#83 Zkušenost s PU na S80
Netušim, já u toho lisování nebyl. Co s tím teď? Zkoušet na tom nějak nabastlit ty okraje, nebo nový silentblok? Případně powerflexy.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#84 Zkušenost s PU na S80
Dej tam co tam patří, vykašli se na PU a budeš to mít bez dalších problémů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#85 Zkušenost s PU na S80
On to nechápe od samého začiatku. Teraz dá zarobiť ďalšiemu mechanikovi alebo inému aby tam narval tie v každom prípade PURy správne, lebo tie sú “coool” a musia tam byť.
A potom, o dva mesiace, keď sa mu vysunie ten druhý šmejd z ramena, tak možno pouvažuje, že ďalšiemu mechošovi zaplatí znova a dá tam konečne nové ramená. A možno nie.
Ale keď z 20 ročného TDI chce urobiť športový sedan... treba PUR. To je jasné.
A ešte som zabudol, že výrobca Martin povedal, že to nevadí. Tak nechápem, čo rieši.
A potom, o dva mesiace, keď sa mu vysunie ten druhý šmejd z ramena, tak možno pouvažuje, že ďalšiemu mechošovi zaplatí znova a dá tam konečne nové ramená. A možno nie.
Ale keď z 20 ročného TDI chce urobiť športový sedan... treba PUR. To je jasné.
A ešte som zabudol, že výrobca Martin povedal, že to nevadí. Tak nechápem, čo rieši.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#86 Zkušenost s PU na S80
Co na to říct. Utrhl se silentblok, všude po foru byly jen super zkušenosti, všechno funguje, má blahodárné učinky. Po těchto zkušenostech bych se na to také vysral. Ale už mě to stálo tolik peněz a času, že asi nejde jen tak jít zpět.On to nechápe od samého začiatku. Teraz dá zarobiť ďalšiemu mechanikovi alebo inému aby tam narval PURy správne, lebo tie sú “coool” a potom o dva mesiace, keď sa mu vysunie ten druhý z toho šmejdu, tak možno pouvažuje, že ďalšiemu mechošovi zaplatí znova a dá tam konečne nové ramená.
Jen to vrže o nápravnici...A ešte som zabudol, že výrobca Martin povedal, že to nevadí. Tak nechápem, čo rieši.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#87 Zkušenost s PU na S80
Otázka je, kolikrát to ještě bude potřeba opravovat, než tam dáš to, co tam má být.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#88 Zkušenost s PU na S80
powerflex to má poněkud lépe vyřešené než Martinopel:
https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Arm+Rear+Bush/11091.html
https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Arm+Rear+Bush/11091.html
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#89 Zkušenost s PU na S80
"Zkušenost s PU na S80"
PS: ...na večerné zamyslenie a dobrá rada:
Tarkin píše:Auto začlo klepat, servisní prohlídka odhalila vůli na čepu, na stabilizatoru a prasklý zadní silentblok ramene, ale to vše pouze na levé přední straně.
Bylo to tedy jasné, koupit PU od Martina, přes facebook na stránce Volvo performance parts.
Tarkin píše:Sada vyjde na 3 tisíce včetně pošty. Sehnal jsem teda mechoše, který to udělá. První zpráva, přední silentblok ramene tam nepasuje.
Tarkin píše:Jedna z těch komplikací je prasklé rameno, viz fotka v příloze, kdy se mechoš snažil skrz díru v rameni tyčí stáhnout rameno, aby vsadil čep.
Tarkin píše:Protože dát tam sadu nových Lemforderů by vyšlo cenově skoro stejně a tohle je dle zkušeností ostatních značné vylepšení.
Tarkin píše:Ano ale na ramenou to může mít jen pozitivní učinek, zhoršit komfort by to nemělo. Spíše mám trochu obavy, aby to nezohýbalo ramena, díky té tvrdosti.
Tarkin píše:Nějak se tomu mechošovi povedlo dojebat ložisko a poloosa je ko.
Tarkin píše:Silentbloky přece nemůžou za to, že mechanik je nešikovný.
Tarkin píše:Uznávám, že tohle trochu nevyšlo, ale nemohl jsem to vědět. Tahle zkušenost je tu nová.
Tarkin píše:Netuším co od toho čekat, nikdy jsem nejel v autě s PU, ale dle ostatních to zlepší jízdní vlastnosti, tak to za to asi stojí.
Tarkin píše:Asi bych zrovna teď řekl, že to je uplně k hovnu. Za ty starosti a sračky to vážně nestojí.
Tarkin píše:Po těchto zkušenostech bych se na to také vysral. Ale už mě to stálo tolik peněz a času, že asi nejde jen tak jít zpět.
... aspoň máš už vlastnú skúsenosť a nemusíš dať len na názory iných.Tarkin píše:Jen to vrže o nápravnici...
PS: ...na večerné zamyslenie a dobrá rada:
Tarkin píše:Momentálně spíš špekuluju nad tým, proč už jsem dávno nekoupil S80II a cpu to do jedničky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#90 Zkušenost s PU na S80
nad tím jsem taky špekuloval a vyšpekuloval jsem, že S80 II je po kvalitativní stránce o level níže než S60 I/S80 I/V70 II, takže si S60 ještě pár let nechám.Tarkin píše:Momentálně spíš špekuluju nad tým, proč už jsem dávno nekoupil S80II a cpu to do jedničky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#91 Zkušenost s PU na S80
S tou kvalitou je to možné a vôbec Ti neoponujem. Neviem sa k tomu vyjadriť. Pre Tarkina by ale asi, podľa mňa, bolo lepšie keby tú S80 II, alebo S60 II, V70III atď už dávno kúpil, lebo keby ju mal tak by možno nemusel na nej toľko robiť, respektíve by ho nehnala taká túžba urobiť z toho niečo viac ako to v základe je, lebo to vychádza z konceptu minulého tisícročia. Mal by novšie a krajšie auto a bol by asi spokojneší, si myslím. Možno by ho to vyšlo v konečnom dôsledku aj celkovo menej peňazí, keby nemenil to a ono a platil tomu a hnetomu, lebo teraz má v pláne túto S80I ešte komplet prestriekať a kto vie, čo ho ešte čaká a neminie potom a kto vie teraz, kam to bude chcieť potom posúvať alebo čo sa mu pokazí. Viď jeho tému turbo tuningu o zvyšovaní výkonu atď., ale s tým jeho motorom či valstne asi ECM aj tak niečo nie je ok.
Horšie je (len si to tak myslím), že si nevie, to čo chce a potrebuje, urobiť sám a so všetkým musí chodiť, za mechanikmi do servisov. Keby kúpil novšie auto už predtým, veľa z toho čo sa mu na S80I až tak nepáči by už neriešil, lebo v II. verzii je to už vyriešené a na lepšej úrovni pre neho, no a nemusel by chodiť k mechanikom ako na husle stále niečo riešiť.
Takže som to nepísal vtedy a ani teraz v zlom, to vôbec nie, len som sa ho snažil motivovať k zamysleniu. Lebo aj ja robím z 19 ročného auta "niečo" viac ale je miera, kam už nejdem a čo si myslím, že je ešte optimálne, a na druhej strane je to koníček, lebo si to urobím sám, lebo ma to (zatiaľ) baví a uspokojuje, keď to funguje super. Toľko na vysvetlenie.
Horšie je (len si to tak myslím), že si nevie, to čo chce a potrebuje, urobiť sám a so všetkým musí chodiť, za mechanikmi do servisov. Keby kúpil novšie auto už predtým, veľa z toho čo sa mu na S80I až tak nepáči by už neriešil, lebo v II. verzii je to už vyriešené a na lepšej úrovni pre neho, no a nemusel by chodiť k mechanikom ako na husle stále niečo riešiť.
Takže som to nepísal vtedy a ani teraz v zlom, to vôbec nie, len som sa ho snažil motivovať k zamysleniu. Lebo aj ja robím z 19 ročného auta "niečo" viac ale je miera, kam už nejdem a čo si myslím, že je ešte optimálne, a na druhej strane je to koníček, lebo si to urobím sám, lebo ma to (zatiaľ) baví a uspokojuje, keď to funguje super. Toľko na vysvetlenie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#92 Zkušenost s PU na S80
Můžeš poslat prosím nějaký odkaz?Ja som daval tieto od MPBS presne koli tomu že netreba nič upravovať ......
Máš ve všem naprostou pravdu. Je to uchylná choroba, ale nic s tím asi nenadělám. Co se týče S80 II pravděpodobně bych na tom také spoustu věcí řešíl. Jinak většinu věcí řeším s kamarádem - peter cz, má tady také spoustu příspěvků.Takže som to nepísal vtedy a ani teraz v zlom, to vôbec nie, len som sa ho snažil motivovať k zamysleniu. Lebo aj ja robím z 19 ročného auta "niečo" viac ale je miera, kam už nejdem a čo si myslím, že je ešte optimálne, a na druhej strane je to koníček, lebo si to urobím sám, lebo ma to (zatiaľ) baví a uspokojuje, keď to funguje super. Toľko na vysvetlenie.
Zpět k PU, bude to asi risk, ale zkusíme ho znova vylisovat a vlepit ho do ramene opačně, límce silentbloku dodělat případné zvětšit tekutým polyuretanem a tím to i zalepit do ramene.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#93 Zkušenost s PU na S80
Já jsem se docela zděsil, když čtu, co se s tím stalo. PU vozím už pár týdnů v kufru. Původně se měly montovat předminulý pátek, ale mechanik netušil, co dělat s tím koncem, kde se musí použít ta tyčka s otvorem na každé straně ze starého silentbloku. Tak mi povyměňoval jen stabíky, udělal geošku a hotovo. Já to na to auto ale chci, v těch mých vůle je, i když ne nějaká šílená. Jsem zvědavý, jak ve finále dopadnu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#94 Zkušenost s PU na S80
Asi bych ti doporučil projít návod ze stránek Powerflexu, je to tam popsané jak se má "ohrnout" líec a pak teprve lisovat a asi bych to rovnou lisoval do ramene s lepidlem, aby si nedopadl jak já.
Hlavně to dolisovat na správnou pozici, mě to mechoš zmrvil zničením límce a nedolisováním až do polohy.
Hlavně to dolisovat na správnou pozici, mě to mechoš zmrvil zničením límce a nedolisováním až do polohy.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#95 Zkušenost s PU na S80
Tarkine, nenech se odradit chlapi to s tebou myslí dobře, ale předpokládám, že na S80II peníze nebyly, tak
to takhle pomalu pytlíkuješ metodou pokus omyl. Alespoň tu časem bude brázdit silnice další S80I, které prodloužíš život,
budeš se o ní starat a postupně ji vylepšovat. A mě osobně se S80I líbí více než S80II.
A i z traktoru jde udělat rychlý vůz! Stačí se podívat, jak si vyhraje s autem třeba LPBOSS, kterej je šikovnej a auto
moc pěkně tuní (jen zkouší odpich tam, kde by rozhodně neměl )
to takhle pomalu pytlíkuješ metodou pokus omyl. Alespoň tu časem bude brázdit silnice další S80I, které prodloužíš život,
budeš se o ní starat a postupně ji vylepšovat. A mě osobně se S80I líbí více než S80II.
A i z traktoru jde udělat rychlý vůz! Stačí se podívat, jak si vyhraje s autem třeba LPBOSS, kterej je šikovnej a auto
moc pěkně tuní (jen zkouší odpich tam, kde by rozhodně neměl )
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#96 Zkušenost s PU na S80
Lemforder silentbloky po cirka 5000km. Přijdou mi příliš měkké. Má někdo zkušenost, jestli je to tak OK?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#97 Zkušenost s PU na S80
Ty moje ještě původní silentbloky, které jsem zde posílal jsou tvrdé jak šutr. Téměř se to nehne.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#98 Zkušenost s PU na S80
Nj, ale ty tvoje silentbloky jsou jiný typ. Jsou plné dokola, kdežto tyhle novější drží jenom na dvou místech.
Jinak včera jsem schválně najel autem na jámu a mě ty zadní PURy drží na svém místě.
Jinak včera jsem schválně najel autem na jámu a mě ty zadní PURy drží na svém místě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#99 Zkušenost s PU na S80
Jaký to má smysl? Tuhost a životnost samotného silentbloky musí byt daleko horší jak celovypln gumou.Nj, ale ty tvoje silentbloky jsou jiný typ. Jsou plné dokola, kdežto tyhle novější drží jenom na dvou místech.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#100 Zkušenost s PU na S80
Že by tlumily rázy...?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek