Tarkin píše:...ale dle ostatních to zlepší jízdní vlastnosti, tak to za to asi stojí.
Kto sú tí ostatní? Kto z tých ostatných to prevádzkuje na TDI? Len usudzujem, že pri takom ťažkom motore čo sa sám trasie a trasie všetkým čo na aute je pridať niečo, čo je tvrdšie ako v origináli nie je úplne šťastné riešenie a aj silentbloky by mali mať istú mäkkosť. Ale úplne najsamlepšie čo si pamätám na S80 bola jazda na 15" kolesách so 65 mm profilom a odporúčaným hustením. To krásne žehlilo nerovnosti na vozovke... Rád spomínam na ten komfort.
Veď uvidíme, keď napíšeš ako si spokojný s PU a ako to lepšie a v čom chodí oproti originálom.[/quote]
Igore zacina to bejt uz trapny, vsichni uz davno vime, ze mas nazor, ze i kdyz vyrobce neco nedotahl, usetril, nebo nedej boze dokonce zkurvil, tak Tvuj nazor je, ze to tam stejne patri, protoze to tam vyrobce dal...
Jako opravdu chces tvrdit, ze silentbloky v ramenech budou ovlivnovat prenos vibraci z motoru(jinak by jsi pritrouble nemaval s TDI) do kastle?
Jako sice asi lecos umis, manualne budes zrucnej, ale zacinas se chovat jako male umanute decko, co ma za kazdou cenu svoji pravdu...
(Nemluve o Tve osobni antipatii k MartinOpelovi, neb nikde se snad nenajde vic Tvych komentaru, nez k jeho radam, postupum, pripadne vyrobkum...)
Skoro bych tipoval, ze jsi v zivote z tech veci co tak rad kritizujes(konretne predevsim PURy a nedivil bych se ani co se treba tyce 5W50), nemel na aute, nebo alespon videl "z letadla" a jen blbe mektas...