Zkušenost s PU na S80

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#26 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Basstl píše:Po bitvě je každý generál... ;)
Co tak kontaktovat Martina a domluvit se přímo s ním?

Napsal mi jen "Nejjednoduší by bylo poslat to zpět."

Ještě zkusím, jestli by to děda nevysoustružil za balík pivsoně. :D Na to bych ale idálně potřeboval rozměry obalu a průměr železa, co se má nacpat do toho silentbloku.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#27 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od raolsa »

Člověče, našel jsem na google pouze jediný obrázek, kde je stejný silentblok jako máš ty. Asi by bylo opravdu nejlepší buď sehnat jiná ramena, která už mají novější typ silentbloků a nalisovat tam PUR, nebo koupit ramena úplně nová a PUR buď nechat na příště, nebo je poslat dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#28 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Snažím se z Martina dostat rozměry obalu a středového železa. Na soustruhu by to nemusel být problém upravit / vyrobit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od raolsa »

Včera jsem jedny silentbloky přelisovával tak ti to můžu změřit, ale netuším jestli to bude stejný s tím tvým typem ramen.
Nezapomeň, že to středové železo je vyosené, tzn. z jedné strany je více zafrézované.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#30 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od IgorS »

A čo si vlastne od toho sľubuješ? Alebo čo od náhrady za PU očakávaš? Ako s PU silentblokmi potom S80 s traktorovým trasúcim sa motorom pod kapotou, oproti originálnym gumeným silentblokom, pôjde lepšie?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#31 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

raolsa píše:Včera jsem jedny silentbloky přelisovával tak ti to můžu změřit, ale netuším jestli to bude stejný s tím tvým typem ramen.
Nezapomeň, že to středové železo je vyosené, tzn. z jedné strany je více zafrézované.

OK to by bylo super. Zkusím to pak proměřit na svých. Pokud je rameno stejný, a záleží jen na průměru středového železa a obalu, tak by to mohlo jít.

I když nevím, jak se dá lisovat kovový obyl s přesahem... Ale na nových silentvlokach to také tak je.

A čo si vlastne od toho sľubuješ? Alebo čo od náhrady za PU očakávaš? Ako s PU silentblokmi potom S80 s traktorovým trasúcim sa motorom pod kapotou, oproti originálnym gumeným silentblokom, pôjde lepšie?
Tejden jsem čekal na silentbloky, tejden už mám auto na špalkach a nechal jsem na tom s kamarádem spoustu času. Mám se na to vykašlat a nechat to bejt bez využítí všech dostupných možností?

Netuším co od toho čekat, nikdy jsem nejel v autě s PU, ale dle ostatních to zlepší jízdní vlastnosti, tak to za to asi stojí.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#32 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Basstl »

Pokud se ti to tam podaří napasovat, tak nezapomeň ty PU silentbloky pořádně namazat vazelínou.
Dost lidí si stěžovalo že vržou, ale bylo to nedostatečným, nebo žádným namazáním. ;)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#33 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od IgorS »

Tarkin píše:Mám se na to vykašlat a nechat to bejt bez využítí všech dostupných možností?
To je tvoja vec. Keď to za to stojí tak využi všetky dostupné možnosti. Na každú super vec sa oplatí počkať.
Tarkin píše:...ale dle ostatních to zlepší jízdní vlastnosti, tak to za to asi stojí.
Kto sú tí ostatní? Kto z tých ostatných to prevádzkuje na TDI? Len usudzujem, že pri takom ťažkom motore čo sa sám trasie a trasie všetkým čo na aute je pridať niečo, čo je tvrdšie ako v origináli nie je úplne šťastné riešenie a aj silentbloky by mali mať istú mäkkosť. Ale úplne najsamlepšie čo si pamätám na S80 bola jazda na 15" kolesách so 65 mm profilom a odporúčaným hustením. To krásne žehlilo nerovnosti na vozovke... Rád spomínam na ten komfort.
Veď uvidíme, keď napíšeš ako si spokojný s PU a ako to lepšie a v čom chodí oproti originálom.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#34 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:...ale dle ostatních to zlepší jízdní vlastnosti, tak to za to asi stojí.
Kto sú tí ostatní? Kto z tých ostatných to prevádzkuje na TDI? Len usudzujem, že pri takom ťažkom motore čo sa sám trasie a trasie všetkým čo na aute je pridať niečo, čo je tvrdšie ako v origináli nie je úplne šťastné riešenie a aj silentbloky by mali mať istú mäkkosť. Ale úplne najsamlepšie čo si pamätám na S80 bola jazda na 15" kolesách so 65 mm profilom a odporúčaným hustením. To krásne žehlilo nerovnosti na vozovke... Rád spomínam na ten komfort.
Veď uvidíme, keď napíšeš ako si spokojný s PU a ako to lepšie a v čom chodí oproti originálom.[/quote]
Igore zacina to bejt uz trapny, vsichni uz davno vime, ze mas nazor, ze i kdyz vyrobce neco nedotahl, usetril, nebo nedej boze dokonce zkurvil, tak Tvuj nazor je, ze to tam stejne patri, protoze to tam vyrobce dal...
Jako opravdu chces tvrdit, ze silentbloky v ramenech budou ovlivnovat prenos vibraci z motoru(jinak by jsi pritrouble nemaval s TDI) do kastle?
Jako sice asi lecos umis, manualne budes zrucnej, ale zacinas se chovat jako male umanute decko, co ma za kazdou cenu svoji pravdu...
(Nemluve o Tve osobni antipatii k MartinOpelovi, neb nikde se snad nenajde vic Tvych komentaru, nez k jeho radam, postupum, pripadne vyrobkum...)

Skoro bych tipoval, ze jsi v zivote z tech veci co tak rad kritizujes(konretne predevsim PURy a nedivil bych se ani co se treba tyce 5W50), nemel na aute, nebo alespon videl "z letadla" a jen blbe mektas...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#35 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od IgorS »

Zajsoft píše:Jako opravdu chces tvrdit, ze silentbloky v ramenech budou ovlivnovat prenos vibraci z motoru(jinak by jsi pritrouble nemaval s TDI) do kastle?
O tom som nepísal, len si to tak pochopil. Bola to len analógia.
Zajsoft píše:vsichni uz davno vime, ze mas nazor, ze i kdyz vyrobce neco nedotahl, usetril, nebo nedej boze dokonce zkurvil, tak Tvuj nazor je, ze to tam stejne patri, protoze to tam vyrobce dal...
Kde som napísal, že aj keď je niečo od výroby nedotiahnuté alebo ušetrené, že to tam aj tak patrí? Môžeš napísať čo výrobca nedotiahol, ušetril alebo pokazil na silentblokoch ramien S80 2000, že ich je potrebné meniť za PURy?
Zajsoft píše:... nikde se snad nenajde vic Tvych komentaru, nez k jeho radam, postupum, pripadne vyrobkum...)
Koľko tých komentárov si teda napočítal? Aký je pomer medzi počtom mojich komentárov k jeho radám, postupom a výrobkom voči iným mojim komentárom inde? Určite to máš, ako MartinOpel pozitív, odsledované. Prečo MartinOpel predal Tarkinovi silentbloky, ktoré mu nepasujú?
Zajsoft píše:Skoro bych tipoval, ze jsi v zivote z tech veci co tak rad kritizujes(konretne predevsim PURy a nedivil bych se ani co se treba tyce 5W50), nemel na aute, nebo alespon videl "z letadla" a jen blbe mektas...
Nesprávny tip. Radšej nabudúce netipuj.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#36 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Basstl »

IgorS píše: Kde som napísal, že aj keď je niečo od výroby nedotiahnuté alebo ušetrené, že to tam aj tak patrí? Môžeš napísať čo výrobca nedotiahol, ušetril alebo pokazil na silentblokoch ramien S80 2000, že ich je potrebné meniť za PURy?
Mě by zase zajímal důvod, proč nevyměnit srač*ovou gumu, za mnohem kvalitnější materiál, kterej ještě navíc může zlepšit jízdní vlastnosti.
To že tam výrobce dal gumu, přeci neznamená že to je to nejlepší možný, nebo ty to tak vnímáš?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#37 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

IgorS píše:
Zajsoft píše:Jako opravdu chces tvrdit, ze silentbloky v ramenech budou ovlivnovat prenos vibraci z motoru(jinak by jsi pritrouble nemaval s TDI) do kastle?
O tom som nepísal, len si to tak pochopil. Bola to len analógia.
Zajsoft píše:vsichni uz davno vime, ze mas nazor, ze i kdyz vyrobce neco nedotahl, usetril, nebo nedej boze dokonce zkurvil, tak Tvuj nazor je, ze to tam stejne patri, protoze to tam vyrobce dal...
Kde som napísal, že aj keď je niečo od výroby nedotiahnuté alebo ušetrené, že to tam aj tak patrí? Môžeš napísať čo výrobca nedotiahol, ušetril alebo pokazil na silentblokoch ramien S80 2000, že ich je potrebné meniť za PURy?
Zajsoft píše:... nikde se snad nenajde vic Tvych komentaru, nez k jeho radam, postupum, pripadne vyrobkum...)
Koľko tých komentárov si teda napočítal? Aký je pomer medzi počtom mojich komentárov k jeho radám, postupom a výrobkom voči iným mojim komentárom inde? Určite to máš, ako MartinOpel pozitív, odsledované. Prečo MartinOpel predal Tarkinovi silentbloky, ktoré mu nepasujú?
Zajsoft píše:Skoro bych tipoval, ze jsi v zivote z tech veci co tak rad kritizujes(konretne predevsim PURy a nedivil bych se ani co se treba tyce 5W50), nemel na aute, nebo alespon videl "z letadla" a jen blbe mektas...
Nesprávny tip. Radšej nabudúce netipuj.
I.
Tak uvadej priklady ktere maji hlavu a patu...

II.
Cista logika, kdyz jinde uvadis, ze neco co tam nedal vyrobce(i kdyz je to lepsi), ze tam nepatri = i kdyz neco vyrobce zkurvil, tak to tam patri...

III.
Nemam potrebu si delat statistiky Tvych prispevku...
"MartinOpel pozitív" bohuzel jsem do jiste miry AntiSocial, tudiz nemam potrebu nadrzovat ani jemu, ani Tobe, funguju vic jako stroj, kdyz se nekdo chova jako vul(zamerne cela jasny priklad, cimz nerikam, ze jsi vul, to bych to tak i napsal na plnou hubu...), tak mu to proste reknu a stejne tak naopak...

IV.
Inu proto jenom tip, kdybych mel jistotu, tak to i napisu, ze...
A mel si PUR silentbloky na P2 naprave? A mel jsi je od Martina?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#38 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Silentbloky, jak je to proste, byly 2 verze ramen, tudiz se holt asi ani Tarkin nezeptal Martina na kterou to je verzi, a ani naopak (samotnemu se mi to stalo a sam sem to nevedel, Martin samozrejme obratem vymenil...), ale jelikoz jsi nejchytrejsi a vse vis, tak mi neni jasne, proc se na to vlastne ptas, paklize Ti nejde o trolleni...
Jenže já ani Martin jsme o dvou verzích nevěděli, já jsem mu prostě na fb napsal, že chci Pú sadu na jednickovou S80 a on mi poslal tohle.

Teď spíš co s tím. Jestli se s tím zkoušet srat s nejistým výsledkem a nebo to poslat zpět a vzít trochu měkčí PEcka že skandixu, které jsou komplet.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#39 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:
Silentbloky, jak je to proste, byly 2 verze ramen, tudiz se holt asi ani Tarkin nezeptal Martina na kterou to je verzi, a ani naopak (samotnemu se mi to stalo a sam sem to nevedel, Martin samozrejme obratem vymenil...), ale jelikoz jsi nejchytrejsi a vse vis, tak mi neni jasne, proc se na to vlastne ptas, paklize Ti nejde o trolleni...
Jenže já ani Martin jsme o dvou verzích nevěděli, já jsem mu prostě na fb napsal, že chci Pú sadu na jednickovou S80 a on mi poslal tohle.

Teď spíš co s tím. Jestli se s tím zkoušet srat s nejistým výsledkem a nebo to poslat zpět a vzít trochu měkčí PEcka že skandixu, které jsou komplet.
No me se Martin i onehda ptal(pokud nehaluzim, delam 365dnu v roce nocni a je rano...). A od jiste doby v ramci jednoduchosti, si od Martina nechavam kdyz uz poslat nalisovany ramena a puvodni mu poslu z5 a mam klid :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#40 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Opravdu jsou PEcka ze skandixu o tolik měkčí? Stojí zhruba 1100kc za kus. Ale jsou komplet.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#41 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:Opravdu jsou PEcka ze skandixu o tolik měkčí? Stojí zhruba 1100kc za kus. Ale jsou komplet.
Netusim napis jakou maj tuhost, nebo dej link...
Ale Martin pouziva 85ShA myslim, ale kecal bych...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#42 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Basstl »

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#43 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Powerflex se svou cenou nepřichází v úvahu. Zkusím pak poslat ty ze skandixu.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#44 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:Powerflex se svou cenou nepřichází v úvahu. Zkusím pak poslat ty ze skandixu.
Inu holt to neco stoji, ale zas s ohledem na zivotnost, tudiz i usetrenou praci pri vymenach...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#45 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Tohle jsou ty kompletní ze Skandixu.

https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/bushing-suspension-front-axle-control-arm-front/1019664/

To ale záleží jak jsou pevné a jaký to má smysl. Primárně jsem potřeboval vyměnit ty druhé, byly přetržené. Ale tyhle co tam mám původní se zdají být ok.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#46 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

Taky jsem měl horší ty vzadu než ty přední. Byly v podstatě utržené.
A příště bych dal asi taky PU. Ty gumové jsou opravdu měkké. Kdyby byly z plné gumy, asi by to stačilo, takhle se to v silentbloku hýbe podle mne docela dost.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#47 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Mám dilema, jestli ty přední s plnou gumou preventivně také měnit. Vypadají ok, ale jsou 19let staré...

Ale nemůžu tam dát sadu od Martina, jedine ty ze skandixu a tam zas nevím, jak jsou tvrdé.

Poznám na jízdních vlastnostech, když se vymění i ta původní 20 let stará pryž, i když vypadá ok?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#48 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

Když to máš dole, tak je taky vyměň.
Ty moje vypadaly takto.
Přílohy
fotka.jpg
fotka.jpg (35.44 KiB) Zobrazeno 709 x
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#49 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

No u mě ty Silentbloky vypadají takhle. Takže nevím ale asi to nechám být. Největší vliv PU by měl mít ten druhý. Tohle pruží naprosto minimálně.
Přílohy
received_2131007380456404.jpeg
received_2131007380456404.jpeg (62.46 KiB) Zobrazeno 701 x
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#50 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

Jasné, ty moje nejsou z plné gumy. Včera jsem se na ně ještě díval a když s autem silou zavyklám zleva do prava, tak se to v nich hne o několik milimetrů.
Tak jestli jim věříš a nebudeš to za rok dělat znova...
Akorát by mne zajímalo, ja se ty plné gumové hýbou? Mají se protáčet?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“