Zkušenost s PU na S80

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#101 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Drak3n »

Ahoj, ja mam cele ramena vyplnene powerflexom, cca 50 000km a je to zatial bez problemov.
Přílohy
20181118_153935.jpg
20181118_153912.jpg
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#102 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Tod2 píše:Že by tlumily rázy...?
To je mi jasny, ale původně byly daleko tvrdší. Tak by mě zajímalo proč z toho udělali teď takový bláto.


Btw psal mi Martin, říkal, že už dělají na nápravě, nějaké úpravy na silentbloky pro S80. Tak jsem zvědavý.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#103 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od eLzyx »

Drak3n píše:Ahoj, ja mam cele ramena vyplnene powerflexom, cca 50 000km a je to zatial bez problemov.
díky za info, to tam asi nastrkám taky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#104 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Jenže na kolik to vyjde? Dvojice předních silentbloky je za 3800, další 2 za to samé?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#105 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od eLzyx »

Teoreticky se to vyplatí ... tím jak se mi nebude měnit geometrie, tak to ušetří gumy. A pokud na to nebudu muset sáhnout dalších x let, tak se ušetří i na servisu. A největším benefitem bude to, že to v zimě někde neomotám o strom, protože teď je to jak jezdit na želé
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3212
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#106 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Tarkin

každá sranda něco stojí a jestli čekáš kvalitativní posun ve výkonu a řízení - holt musí člověk hrábnout do kapsy o něco hlouběji.
Do Power Flexů půjdu až budu dělat další bod - tlumiče, pružiny, silentbloky (pokud zůstanou kačky tak ještě stabíky IPD)
Teď si snad v brzké době odškrtnu brzdy. Tarkine zakousni se a nepolevuj :good: nakonec budeš mít radost, že je z auta
něco jiného/lepšího.....prachy byly a budou, jestli nemáš povinnost živit další hladové krky v domácnosti, narvi všechny
přebytky do volvíka!! :kuchta:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#107 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Dnes jsem kontroloval druhou stranu auta, protože jsem měl pocit, že tam něco mlátí... I druhý silentblok se po cca 2 měsících uvolnil a nedrží v poloze, rameno naráží a skřípe o nápravu stejně jako to pravé.

Límec, nelímec... z tohohle nemůžu vinit mechanika a vlisování.
Přílohy
47475640_316215609105136_7127053470963597312_n.jpg
47391639_215581486000904_7567079793926078464_n.jpg
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 13033
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#108 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od raolsa »

Třeba za to může to, že máš vpředu ty původní gumové silentbloky.
Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#109 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od IgorS »

Tarkin píše:Límec, nelímec... z tohohle nemůžu vinit mechanika a vlisování.
To je pravda. Z toho môžeš viniť len seba, preto že špekuluješ :lol:


Raolsa to zhrnul pekne:
raolsa píše:Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
:good:


A ďalej, pri hľadaní štastia v S80, sa drž týchto rád a všetko bude OK:
každá sranda něco stojí a jestli čekáš kvalitativní posun ve výkonu a řízení - holt musí člověk hrábnout do kapsy o něco hlouběji.
Tarkine zakousni se a nepolevuj :good: nakonec budeš mít radost, že je z auta něco jiného/lepšího
narvi všechny přebytky do volvíka!!
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#110 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Třeba za to může to, že máš vpředu ty původní gumové silentbloky.
Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
To už jsem přece řešil. Zbylé dva ze sady tam nepasují a zároveň ty, které tam jsou jsou tvrdší, než ty které se dnes prodávají, nebyl důvod je měnit.

To je pravda. Z toho môžeš viniť len seba, preto že špekuluješ :lol:
Igore... ty jsi s tím webastem také neměl úspěch hned, tenhle topic slouží ke sdílení zkušeností.
A ďalej, pri hľadaní štastia v S80, sa drž týchto rád a všetko bude OK:
:roll: :D

Jsem domluvný s Martinem, že mi pošle nové a předělaným návrhem. Tak uvidím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#111 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Nové PU vypadají lépe. :good:
Přílohy
PU.png
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#112 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:Nové PU vypadají lépe. :good:
V cem jsou jine? Ostrejsi nabezna hrana?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#113 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Uplně jiný design. Staré měly minimální límec, zhruba tak 1mm, spíše to vypadalo jak zbytky po výrobě, to se utrhlo a už zbylo jen samotné tělo silentbloku.
Po 2 měsících v autě silentbloky vypadaly tak, že jeden měl límce urvané a druhý byl uplně na sračku, jak vypadl z ramena a drtil se někde mezi. Auto vrzalo a skřípalo do rejdu, ramena pak mlátily. Takže říct "Ničemu to nevadí" není uplně pravdivé. Jak jsem psal dříve, postupně se silentblok uvolňoval více a více, začlo to mlátít, rameno skřípat o rám, auto zatáčelo dost težce. Ale nakonec musím poděkovat Martinovi, že to vzal jako reklamaci a poslal mi obratem nové s lepším návrhem. Sice mě to stálo spousty času řešení a peníze na servise... Tyhle už tam snad vydrží. Návrh bych řekl, že je podobný powerflexům. Větší límce, sražená hrana je až ke konci límce, i po nalisování byly v pořádku.

Obrázek
Obrázek
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#114 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od skulda »

prozradí někdo kolik stojí silentbloky od Martina? Po novém roce se chystám na powerflex.
už delší dobu dodávají na přední rameno přední silentblok komplet, ne jako dřív bez kovových částí, takže je to daleko lepší než dříve, kdy se musel preparovat ten střední díl...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#115 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Někde to tu bylo určitě napsaný, celá sada 4 kusů je za necelé 3000Kč. Což je v porovnání s powerflexem méně jak polovina.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#116 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od skulda »

a ten přední je taky komplet? nebo se musí preparovat? powerflexi se dají sehnat za 5 000,- komplet a je to "bez" práce
ten zadní Martinův je včetně vnitří trubičky nebo se musí taky preparovat?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#117 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Je to tu popsané. Změnil se pouze tvar silentbloků. Zbytek je stejný. Zadní silentbloky jsou komplet, přední se musí preparovat vnitřek původního silentbloku, na to nasadit PU a ten vlisovat.

UPDATE: Silentbloky drží na svém místě, fungují skvěle.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#118 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Další kontrola, vše OK.
Přílohy
IMG_20181217_182834.jpg
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#119 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Robo3220 »

Tie zadne si namazal ? Alebo dal tam lepidlo ako si vyssie spominal ?
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#120 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Ne, vzhledem k tomu, že ty druhé vypadají uplně jinak a mají rantl, tak nebylo třeba.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2942
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#121 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#122 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
Hele a co prostě nějakej Starline? Že by neuměli měkkou gumu a ve finále to bude právě to, co chceme?
Na MeyleHD jsem se taky díval, vypadá to bytelně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2942
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#123 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

spíš bych řekl pevnou gumu, která se tak nebude žvýkat, ale zároveň bude pořád dobře tlumit...
ono mi přijde, že prostě ta část gumy, která spojuje vnitřek s vnějškem stojí za houby, nebo je slabá, měkká nebo nevím
viděl jsi ty HD v reálu? jak je to tam? je to plné nebo taky jen kousek gumy?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#124 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tarkin »

Proč tam nedáš PU? Můžeš si vybrat, buď stejné jako já, Powerflex a nebo na Skandixu jsou za pěknou cenu.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 2942
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#125 Zkušenost s PU na S80

Příspěvek od Tod2 »

Protože bych to chtěl mít pohodlné. Předpokládám, že s těmi PU to ztvrdne. Jednu dobu jsem o nich uvažoval, ale těžko soudit, když to není jak vyzkoušet. Třeba je tam nakonec stejně dám. :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“