Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 43
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#1 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Zdravím Vás všechny
tak jsem se začal zas potýkat s jedním problémem. Jedná se o hrubé hučení za jízdy. Projevuje se to při rychlosti od 50km/h, ale není to tak slyšet. To, co mi hodně vadí a vím, že je něco v nepořádku, je hrubé hučení/drhnuti při dálniční rychlosti, které se projevuje od 120km/h nejvíce. Co je zvláštní je to, že tento zvuk je jen když je auto na tempomatu a nebo když mám nohu na plynu, jakmile ale plyn pustím, tak to přestane okamžitě a když dám nohu zpět na plyn, stačí trošku, tak to zas začne. Tento zvuk jde z pravé časti auta, spíše od předku. Auto ve 130km/h a výš nevibruje. Jen od 100 do 110, ale to dávám za vinu špatně vyváženým kolům.
Díky všem za vaše rady.
tak jsem se začal zas potýkat s jedním problémem. Jedná se o hrubé hučení za jízdy. Projevuje se to při rychlosti od 50km/h, ale není to tak slyšet. To, co mi hodně vadí a vím, že je něco v nepořádku, je hrubé hučení/drhnuti při dálniční rychlosti, které se projevuje od 120km/h nejvíce. Co je zvláštní je to, že tento zvuk je jen když je auto na tempomatu a nebo když mám nohu na plynu, jakmile ale plyn pustím, tak to přestane okamžitě a když dám nohu zpět na plyn, stačí trošku, tak to zas začne. Tento zvuk jde z pravé časti auta, spíše od předku. Auto ve 130km/h a výš nevibruje. Jen od 100 do 110, ale to dávám za vinu špatně vyváženým kolům.
Díky všem za vaše rady.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Loziska kol?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 43
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#3 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Myslíš, že by to mělo vliv na plyn, respektive zátěž? Protože jak jsem již psal, když pustím plyn, tak to okamžitě ustane a je slyšet jen klasické hucrni vzduchuZajsoft píše:Loziska kol?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Vyloucit nelze nikdy nic, kdyz to clovek neslysi Ono to taky muze bejt treba spojkovy lozisko.Dannyzkub píše:Myslíš, že by to mělo vliv na plyn, respektive zátěž? Protože jak jsem již psal, když pustím plyn, tak to okamžitě ustane a je slyšet jen klasické hucrni vzduchuZajsoft píše:Loziska kol?
A ono je rozdil, zda je neco unaseny setrvacnosti, nebo je to v zaberu.
Zkusil bych klasiku, zvednou na hever, roztocit kola na 120-130km/h, vyradit a poslouchat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 43
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#5 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Vyloucit nelze nikdy nic, kdyz to clovek neslysi Ono to taky muze bejt treba spojkovy lozisko.
A ono je rozdil, zda je neco unaseny setrvacnosti, nebo je to v zaberu.
Zkusil bych klasiku, zvednou na hever, roztocit kola na 120-130km/h, vyradit a poslouchat...[/quote]
Kompletní spojka a dvouhmota jsou nové.. Začalo to dělat poté co byla venku prava poloosa a pak se tam vracela zpět. Nějaký den to nedělalo a pak se to začalo ozývat, třeba po 4 dnech. Najeto 3000km na tom cca, jelo se s tím Chorvatsko a zvuk je stále stejný, nezhorsuje se to.
A ono je rozdil, zda je neco unaseny setrvacnosti, nebo je to v zaberu.
Zkusil bych klasiku, zvednou na hever, roztocit kola na 120-130km/h, vyradit a poslouchat...[/quote]
Kompletní spojka a dvouhmota jsou nové.. Začalo to dělat poté co byla venku prava poloosa a pak se tam vracela zpět. Nějaký den to nedělalo a pak se to začalo ozývat, třeba po 4 dnech. Najeto 3000km na tom cca, jelo se s tím Chorvatsko a zvuk je stále stejný, nezhorsuje se to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 43
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#6 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Nějak se mi rozhodila odpověď.Zajsoft píše:Loziska kol?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Mno tim si mel zacitDannyzkub píše:Kompletní spojka a dvouhmota jsou nové.. Začalo to dělat poté co byla venku prava poloosa a pak se tam vracela zpět. Nějaký den to nedělalo a pak se to začalo ozývat, třeba po 4 dnech. Najeto 3000km na tom cca, jelo se s tím Chorvatsko a zvuk je stále stejný, nezhorsuje se to.
Tak to vem postupne od naboje/loziska az prevodovce(ono toho tam moc neni) a vylucuj
Pridam teda na seznam jeste homokinetak
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#8 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
pomocne lozisko na poloose? podlamna je zle zalozena ta podkova alebo je ko lozisko a zalezi ci mas pridany plyn lebo podla toho je zatazene
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 43
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#9 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
Takže myslíš, že je možná i špatná montáž té poloosy?850t5 píše:pomocne lozisko na poloose? podlamna je zle zalozena ta podkova alebo je ko lozisko a zalezi ci mas pridany plyn lebo podla toho je zatazene
Dělali to v t6r.
A ano, je to jen při plynu, stačí jen trošku položit nohu na plyn a nebo nastavit tempomat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#10 Hrubé hučení za jízdy - dálniční rychlosti
kazdopadne by som to skontroloval a skontroloval by som aj ako je dotiahnuta poloosa v naboji. za to ze tu podkovu das dole a potocis s loziskom nedas nic. Popripade zdvihnut jednu stranu auta a roztocit koleso a hned budes pocut co to je.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek