LPG Volva a občasné projetí na benzín
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#1 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Zdravím,
zajímalo by mě, jak často svoje LPG vozy projíždíte na benzín. Mám ve své S80 (T6) plyn relativně čerstvě a najeto na něj mám malinko pod 8000 km. Po tuto dobu auto vidělo víceméně jen ten plyn (krom jednoho seštělování u plynaře, ten potřeboval vidět benzínovou mapu), jelikož ráno a odpoledne, kdy auto startuju na jízdu do práce a zpět, to přepíná do minuty. Začátkem tohoto týdne mi ale přišlo, že auto nejede úplně jak má, tak jsem tam hodil benzín a v otáčkách se tomu úplně nechtělo. Po projetí nějakých 40ti km na benál (a řádného naložení motoru na dálnici) problém zmizel. Pamatuji si z dob, kdy jsem měl BMW, že si řídící jednotka auta pomalu učila adaptace na LPG a potom to na benzín haprovalo. U mé tehdejší sedmy se to projevovalo nepravidelným neutrálem, který se srovnal po delší jízdě na benzín, nebo hodinovým odpojením baterky, zkrátka smazáním adaptací. Jak tohle funguje u Volva?
zajímalo by mě, jak často svoje LPG vozy projíždíte na benzín. Mám ve své S80 (T6) plyn relativně čerstvě a najeto na něj mám malinko pod 8000 km. Po tuto dobu auto vidělo víceméně jen ten plyn (krom jednoho seštělování u plynaře, ten potřeboval vidět benzínovou mapu), jelikož ráno a odpoledne, kdy auto startuju na jízdu do práce a zpět, to přepíná do minuty. Začátkem tohoto týdne mi ale přišlo, že auto nejede úplně jak má, tak jsem tam hodil benzín a v otáčkách se tomu úplně nechtělo. Po projetí nějakých 40ti km na benál (a řádného naložení motoru na dálnici) problém zmizel. Pamatuji si z dob, kdy jsem měl BMW, že si řídící jednotka auta pomalu učila adaptace na LPG a potom to na benzín haprovalo. U mé tehdejší sedmy se to projevovalo nepravidelným neutrálem, který se srovnal po delší jízdě na benzín, nebo hodinovým odpojením baterky, zkrátka smazáním adaptací. Jak tohle funguje u Volva?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Spíš se ucpává palivový filtr. Nevím teda jak T6, ale to moje má pouze jednu benzínovou trubku dopředu a není tam vratka, takže ten benzín, při jízdě na plyn, si tam jen tak leží a filtr se časem ucpe.
Je dobré ho tak jednou ročně vyměnit. Poznámka to tak, že po studeném startu se motoru nechce do otáček, nebo i chcípne po přidání plynu.
Jinak já na benzín jedu jenom než se to přepne na plyn a nebo maximálně když mi nedopatřením plyn dojde.
Je dobré ho tak jednou ročně vyměnit. Poznámka to tak, že po studeném startu se motoru nechce do otáček, nebo i chcípne po přidání plynu.
Jinak já na benzín jedu jenom než se to přepne na plyn a nebo maximálně když mi nedopatřením plyn dojde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Stejně jako raolsa, jen s tím rozdílem, že se mi filtr neucpává měnil jsem ho jednou (rozkuchal a nezdál se mi zasrán)
Párkrát (fakt asi tříkrát) jsem to na dálnici na benzín prohnal tak 5-6 km do těch dvou kil, ale nijaký rozdíl. Na brzdě to dělá asi pět koní ve prospěch benzínu.
Jo, do benzínu dávám VIF.
Párkrát (fakt asi tříkrát) jsem to na dálnici na benzín prohnal tak 5-6 km do těch dvou kil, ale nijaký rozdíl. Na brzdě to dělá asi pět koní ve prospěch benzínu.
Jo, do benzínu dávám VIF.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 LPG Volva a občasné projetí na benzín
já přepínal na benzín pravidelně, vždycky třeba po 4000km a vyjezdil jsem starej benzín v nádrži, vždycky alespoň 200km v kuse.
Pak plnou nádrž benzínu a po 4000km jsem ten zbytek zase vyjezdil a takhle pořád dokola.
Asi je to absolutně zbytečný, ale pro klid v duši jsem tak činil a po přestavbě současného auta v tom budu pokračovat
Pak plnou nádrž benzínu a po 4000km jsem ten zbytek zase vyjezdil a takhle pořád dokola.
Asi je to absolutně zbytečný, ale pro klid v duši jsem tak činil a po přestavbě současného auta v tom budu pokračovat
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#5 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Taky jednou za čas souvislejší cesta na béňo.
Naposledy předevčírem na otočku 180km. Dvojnásobek VIFu, Verva100 a svižná jízda.
Ale asi taky jen tak pro klid duše..
Naposledy předevčírem na otočku 180km. Dvojnásobek VIFu, Verva100 a svižná jízda.
Ale asi taky jen tak pro klid duše..
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#6 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Ten vysokooktanový benzín má smyls? VIF nedávám, začnu... mě by plná benzínu vystačila odhadem na 10 - 12 tisíc kilometrů, kdyby to bylo jen na startování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#7 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Já po 60tis km palivák taky úplně neprůchozí. Na benzín nepřepínám, jen občas dojíždím na benzín k pumpě, když dojde LPG. Je fakt, že 2,4t je docela háklivé na seřízení. V dílně se to seřídit nedá, jedině za jizdy s mechanikem. Dělali jsme to na jaře a po rozvodech znova rozhozený, takže včera znova seřízení. Jinak rozhozenej plyn se mi projevoval, špatnými starty, chcípání motoru po startu, občas cuknutí při plným plynu. Člověk by to hádal na spoustu jiných závad a ono jen některých otáčkách chudé LPG.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 LPG Volva a občasné projetí na benzín
2.4T, T6, V8. Na benzin jen startujem, 100oct(vic aditiv, nekde i bez BIO-slozky), na benzin neni duvod prepinat...
VIF je samozrejmosti, plus jednou za cca 1/2roku LPG aditiva Chemtane V.
Nic se nikde neucpava, serizeni pravidelne. Na LPG protahovano neustale
Pro klid v motoru, nad cca 4.100ot./min privstrik davky benzinu pro ochlazovani vyfukovych ventilu, ale realne neni nutne, stejne jako je zbytecne Flashlube(pro motory ktere mame).
VIF je samozrejmosti, plus jednou za cca 1/2roku LPG aditiva Chemtane V.
Nic se nikde neucpava, serizeni pravidelne. Na LPG protahovano neustale
Pro klid v motoru, nad cca 4.100ot./min privstrik davky benzinu pro ochlazovani vyfukovych ventilu, ale realne neni nutne, stejne jako je zbytecne Flashlube(pro motory ktere mame).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#9 LPG Volva a občasné projetí na benzín
S tím Flashtube jsi mě uklidnil, nemám ho. Přívstřik benzínu mam od 5000 ot (50%) a stejně mi to neukrmí až do omezovače. Zatím jsme seřizovali jen 2x, min do konce roku se k plynaři ještě jednou podívám
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Jako, že LPG nedává, takže kompenzuje benzínem, nebo vyloženě přepne?dunnst píše:S tím Flashtube jsi mě uklidnil, nemám ho. Přívstřik benzínu mam od 5000 ot (50%) a stejně mi to neukrmí až do omezovače. Zatím jsme seřizovali jen 2x, min do konce roku se k plynaři ještě jednou podívám
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#11 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Přepne v 5900 ot a to i přes to, že tam proudí z 50% LPG a z 50% benzín. A to mám největší vstříkovače, co BRC dělá Při další návštěvě asi navýšime ten podíl benzínu, tentokrát tam pojedu s plnou nádrží.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Hmmm, to uz jsi koupil v LPG? Nebo to bylo montovano za Tebe? Pokud ano, tak prosim uvest kde, at se takovemu bastliri lidi vyhnou obloukem...dunnst píše:Přepne v 5900 ot a to i přes to, že tam proudí z 50% LPG a z 50% benzín. A to mám největší vstříkovače, co BRC dělá Při další návštěvě asi navýšime ten podíl benzínu, tentokrát tam pojedu s plnou nádrží.
Uz hoodne dlouho nejsou problem ani instalace 400HP+ s jednim reduktorem, vetsina standartnich LPG vstriku je na rekneme 60HP/valec...
Problem je, ze vetsina LPG montazniku jsou prasata, co daj i na velkej motor jen 6mm privodni hadici, "metrovy" hadicky ke vstrikum, nastaveni ciste zaklad/autokalibrace, bez rucniho donastaveni a nasledneho dynamickeho(tj. za jizdy) serizeni, o pouzivani adaptaci z ODBII nemluve...
Sam mam treba v T6(CHIP na 321HP) Elpigaz, kterej nebyl montovanej za me a dava to naprosto v pohode i na plnej ceres(ano za tech nekolik let se mi i 2-3x povedlo, ze mi zamrzl reduktor(je tam neco na cca 300HP mam pocit) za hodne specifickejch podminek, pacz je tam neco co to sice za normalnich podminek dava, ale dlouhodobej extrem uz ne...).
Ten privstrik(1ms, mozna vic, z hlavy bych kecal) od 4100ot/min tam neni kvuli nezvladani krmeni, ale ciste proto, ze sem si ho tam preventivne sam nastavil, pro dobrej pocit....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#13 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Svýho plynaře mám docela rád, instalovat jsem si to nechal sám u Olivera Vagašiho v Horním Jiřetíně. Jezdím k němu s různýma věcma už leta. Ladíme vždycky za jízdy, ale na ty trubky se ho zeptám. Silně pochybuju, že by tam dal 6mm, když ví, co je to za výkon. On u toho prvního naladění najel poměrně dost km, až jsem ho skoro podezříval, že si s tím někde jen tak jezdil Otázka je, jestli to dávají ty keramické vstřikovače. U předchozího auta, kde jsme dávali vstřiky nové, mi je při další návštěvě převrtával, když neukrmily, to byly ale klasiky Stag.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 LPG Volva a občasné projetí na benzín
No ja vetsinou plynare nemam moc rad Kolikrat si rikam, zda si ten papir nemam sam radsi udelat, abych si to mohl namontovat sam...
Protoze, zatim sem nezazil instalaci LPG, kde by plynar neco nedoprasil(vcetne picovin, ze clovek priveze auto primo z lakovny, cely udelany a on ho zvladne odrbat zpredu i zadu...
No BRC sem miva rad v minulosti, aktualni moznosti kam se posunolo nevim. S poslecnich let mam dobry zkusenosti s Lovatem, Tartarini, Elpigaz a samozrejme Landi Renzo...
Ale hlavne vetsina plynaru v zivote nevidelo nic nad 4-5valcu s 100-200HP, takze pak cucej jak tele na vrata, kdyz maj resit na necem vetsim/vykonejsim neco co jim na tech "normalnich" motorizacich chodi...
Protoze, zatim sem nezazil instalaci LPG, kde by plynar neco nedoprasil(vcetne picovin, ze clovek priveze auto primo z lakovny, cely udelany a on ho zvladne odrbat zpredu i zadu...
No BRC sem miva rad v minulosti, aktualni moznosti kam se posunolo nevim. S poslecnich let mam dobry zkusenosti s Lovatem, Tartarini, Elpigaz a samozrejme Landi Renzo...
Ale hlavne vetsina plynaru v zivote nevidelo nic nad 4-5valcu s 100-200HP, takze pak cucej jak tele na vrata, kdyz maj resit na necem vetsim/vykonejsim neco co jim na tech "normalnich" motorizacich chodi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#15 LPG Volva a občasné projetí na benzín
BRC aktuálně doprasilo jejich kulatý prepinací tlačítko, který se musí sakra zmačknout, aby se úkon provedl a ještě u toho pípá, jak když okoko jede sanita. Já šel vysloveně po keramických vstřikovačích, provozoval jsem 6 let LPG od Prinse v 7er BMW a ty vstřikovače fungovaly na pohodu i po ujetí 160 kkm. Oproti tomu v bývalé Hondě Legend, kde byl Stag, jsem musel všecky vyměnit a to měly za sebou sotva 80kkm. Já vím, že ty vstřikovače moc nestojí, ale je mi prostě z principu proti srsti kupovat levnější díl s vidinou sotva poloviční životnosti.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 LPG Volva a občasné projetí na benzín
No ja sem zvyklej, ze realna zivotnost LPG vstriku je kolem 50k, i vic, ale i min... Zalezi na kvalite LPG, jak se casto menej filtry, etc... Pak repas, nebo vymena...dunnst píše:BRC aktuálně doprasilo jejich kulatý prepinací tlačítko, který se musí sakra zmačknout, aby se úkon provedl a ještě u toho pípá, jak když okoko jede sanita. Já šel vysloveně po keramických vstřikovačích, provozoval jsem 6 let LPG od Prinse v 7er BMW a ty vstřikovače fungovaly na pohodu i po ujetí 160 kkm. Oproti tomu v bývalé Hondě Legend, kde byl Stag, jsem musel všecky vyměnit a to měly za sebou sotva 80kkm. Já vím, že ty vstřikovače moc nestojí, ale je mi prostě z principu proti srsti kupovat levnější díl s vidinou sotva poloviční životnosti.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#17 LPG Volva a občasné projetí na benzín
U keramických tvrdí, že až 250 kkm a "jedna pani povídala" že i násobky toho čísla. Když se vstřik potom vysere, tak to stojí ovšem dost Pro mě je úplná novinka korekce přes OBDII, to pochybuju, že ten můj systém má.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 LPG Volva a občasné projetí na benzín
BTW co stal jeden vstrik?dunnst píše:U keramických tvrdí, že až 250 kkm a "jedna pani povídala" že i násobky toho čísla. Když se vstřik potom vysere, tak to stojí ovšem dost Pro mě je úplná novinka korekce přes OBDII, to pochybuju, že ten můj systém má.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#19 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Na netu je mají okolo 2500 Kč jeden. Já je měl v ceně přestavby (34k) se 68l nádrží místo rezervy.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Hmmm, za tyhle penize +/- by byl nejaky pekny moderni system... Mozna i Landi Renzo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#21 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Já dal do Volva nějaký obyč systém za 24tis. Vstřikovače Waltek, reduktor tam je nějaký Lovato na 250kw. Vstřikovače po 100tis km jsou v pohodě, letos jsem teda cca po 90tis měnil reduktor. Co říkal mechanik, tak tyhle vstřikovače vydrží cca 140 tis, na minulém autě byly po 160tis km v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#22 LPG Volva a občasné projetí na benzín
O těch moderních systémech jsem v době instalace nevěděl, respektive jsem předpokládal, že BRC je dostatečně moderní pro mě bylo prioritní, aby to byly keramické vstřikovače Kdybych o tom věděl, tak bych stejně stál před poměrně velkým problémem - vybrat plynaře v okolí, který to instaluje. Věřím v podstatě pouze tomu svému, že ví, co dělá a nerad bych auto svěřoval do jiných rukou. Zkusím se u něj poinformovat, co že je to to automatické ladění přes OBDII, co mi k tomu řekne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 LPG Volva a občasné projetí na benzín
A proč zrovna keramické vstřikovače??? Já jsem spokojený s Valtekama. Repas jednoho vyjde na 60 Kč. Vydržely cca 100 kkm a myslím, že ten repas ještě nepotřebovaly.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#24 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Na základě informací, které jsem měl v té době k dispozici. A ty byly takové, že existují pouze dvě možnosti, jak vyrobit vstřikovač, buď keramický, který vydrží 250kkm a víc (údajně pouze Prins a BRC), nebo klasický (plast?), který vydrží +/- 50kkm. O vstřikovačích Valtec, jejihž repas stojí 60 Kč jsem nikdy neslyšel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 LPG Volva a občasné projetí na benzín
Tady celá lišta: http://autodily.lkauto.cz/cs/vstrikovace-lpg-valtek-t30-3-valec
A tady opravná sada. Koukám, že trochu zdražili: http://obchod.mistau.cz/prislusenstvi-lpg/178-sada-pro-opravu-vstrikovacu-valtek.html
A tady opravná sada. Koukám, že trochu zdražili: http://obchod.mistau.cz/prislusenstvi-lpg/178-sada-pro-opravu-vstrikovacu-valtek.html
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 2 Odpovědi
- 538 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik
-
- 36 Odpovědi
- 1512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dural8
-
- 4 Odpovědi
- 1060 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od meereck
-
- 32 Odpovědi
- 5979 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej