Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

Zatim tak cca 3x se mi stalo, že automat vyřadí jeden kvalt a než tam dá druhej, tak to trvá a otáčky vyletí, ale většinou jsem stihl ubrat, než to zařadilo.
VIDA píše něco o solenoidu, ale kterej to je jsem nevyšetřil a ani nevim, zda je to řazení 2-3 nebo 3-4.
Jinak se chová naprosto luxusně bez náznaku jakýhokoliv dalšího problému, olej byl prý pravidelně měněn proplachem.
Dotaz zní: kolik mam našetřit nebo zdali jen zvládnu výměnu solenoidu "před panelákem" a je-li potřeba pak nějaká kalibrace apod.
Děkunduju pekelně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Zajsoft »

Rozvadec - Cca 37k u Davida Patocky vcetne prace... Koncem mesice me to taky ceka...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

tvl to mi ani neřikej, to sem nechtěl slyšet :cry:
Nebyla by méně drastická zpráva?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#4 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od marekbm »

v tomto případě, ... ne.
může být spíš hůř. takže pokud to bude jen tohle, tak to vlastně bude dobrá zpráva. aw55-50, mě vyšla vpodstatě na dvojnásobek.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Zajsoft »

BTW kolik ma nakrouceno?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

270
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#7 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od David Patočka »

.....tak ti nabídnu starší, ale vyměníš si ho sám :D
Mám tady dva, o kterých vím, že fungují dobře.
Dokonce jeden z nich je z roku 2013 a má najeto 70tis. km
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

Tak už vim, že to tu sviňárnu provede při zařazení 2-3, ale i 3-4.
Ale vážně Davide, děkuji za nabídku, nicméně spíš mě zajímá tvůj názor, zda má smysl se hrabat v celém rozvaděči, nebo by opravdu stačila "jen" výměna jeho části.
Ta převodovka jinak řadí uplně luxusně, jen "občas" takhle zazlobí tim delšim řazením.
Nebo si mam pro info raději zavolat?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#9 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od David Patočka »

Ahoj panáčku,
hrabání v rozvaděči je experiment, který může mít za následek jeho opětovné, a opětovné, a opětovné vyndavání.
Je lepší tam strčit jiný, přetěsněný a vyzkoušený kus.
Tyto problémy způsobují solenoidy a nebo již vyběhané otvory s pístky v rozvaděči.
Pokud to dělá 2-3, a taky 3-4, tak bych sázel na samotný rozvaděč.......tedy si já myslím.
Jestliže by to dělalo 3-4 a dále, tak by musela už převodovka ven, což u V8 není legrace 8)

Noooo, ale před samotnou akcí, bych se s tím rád projel......což je někdy lepší, nežli si psát.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

Oki, zavolám a domluvim prohlídku. Nicméně se klasicky stane, že se tě auto lekne a bude se chovat mravně :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Urvanej »

Tak tos to popsal přesně jako to mam já. V tahu se to ještě nestalo, ale jen když to fakt lechtám.
Ale u tebe mě mate, že je měněný rozvadě a neměněný olej... v tej mojej se olej měnil pravidelně a teď má naskákáno tak 20-30tkm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4i

#12 Občas trvá, než zařadí (TF80sc na V8)

Příspěvek od Mike057 »

Podle mě je to malý tlak v systému = někde to netěsní. Moje S60 dělá to samé. Z 2 na 3 při nízkých otáčkách zařadí pomalu. Nevím jestli je to dobře ale přemostění měniče funguje jen na 5 a občas se to tváří jako ze by to podřadilo místo toho aby byly otáčky někde kolem 1200, trošku v tom zaškube a pak si to rozmyslí a otáčky drží jen na těch 1200 a míň. Auto mám asi půl roku a pochybuji že předtím někdo měnil olej v převodovce. Takže teď vymýšlím co s tím.
_________________
S60 2.4i 103kw 2003 automat
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“