vibracie nad 100kmh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#1 vibracie nad 100kmh
Zdravím, mám volvo s60 2004 2.5t awd manual. Pri jazde nad 100kmh auto vibruje do volantu aj do podlahy aj pri akcelerácii aj ked uberem. Menil som teraz poloos dlhú lebo pukala kardan je pevný a silentbloky motora niesú roztrhané tak už neviem čo to. Inak aj pri prudkej akceleracii z miesta nemá auto problém až kým neprídem nad 100kmh. Ďakujem za rady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#3 vibracie nad 100kmh
Asi 3x a skúšal som aj inú sadu kolies.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#4 vibracie nad 100kmh
Měl jsem podobnou věc skoro na všech autech, co jsem vlastnil, vibrace od 80 km/h výš, i do volantu, příčina byla vždy buď absence nebo přílišné opotřebení středících kroužků.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#5 vibracie nad 100kmh
lenže na aute sú originál disky a tie krúžky nemajú
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 vibracie nad 100kmh
Kotouče dolu, očistit a zkontrolovat dosedací plochy, vůle v ložiskách. Pak bych šel dál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 vibracie nad 100kmh
Po výměně poloosy se dělala geometrie nebo ne?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 vibracie nad 100kmh
je to teda nepravděpodobné, ale není možné, že i druhá sada kol, kterou jsi vyzkoušel, měla jinou rozteč středové díry? ono to pak
vibruje jako sviňa, když máš na 63,7mm ose kolo s dírou 65,1mm. Nejhorší to je od 80 do 100km/h.....nad 140km/h vše utichne
a kola se "srovnají"
vibruje jako sviňa, když máš na 63,7mm ose kolo s dírou 65,1mm. Nejhorší to je od 80 do 100km/h.....nad 140km/h vše utichne
a kola se "srovnají"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 vibracie nad 100kmh
Kola s dírou 63,1 by na auto vůbec nenasadil. Je to S60 P2, takže kola mají středovou díru 65,1. Menší středovou díru 63,1 mají až P3 a P1 modely.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#10 vibracie nad 100kmh
proveril bych awd
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#11 vibracie nad 100kmh
Dnes som dal sadu kolies znova prevážiť boli malé rozdiely ktoré by nemali robiť problém. Kardan je pevný nebúcha ani nič. Kardan by robil problémy pri rozjazde ale nič aj pri prudkom rozjazde z križovatky. Prečo by som mal robiť geometriu po výmene polosi keď som len tlmič povolil a tá poloos ide pekne vytiahnuť von. Mám ešte jednu sadu kovaných r18 bbs a tam som preistotu objednal nové tie bbs krúžka sú trocha iné.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#12 vibracie nad 100kmh
Kardan by takovéhle problémy mohl způsobovat, ale jenom kdyby byl nevyvážený. Kdyby z něj třeba upadlo závaží.
Zkus ho vyndat a jezdit bez něj.
Zkus ho vyndat a jezdit bez něj.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 vibracie nad 100kmh
No právě proto, že jsi ten tlumič povolil.850t5 píše:Prečo by som mal robiť geometriu po výmene polosi keď som len tlmič povolil a tá poloos ide pekne vytiahnuť von.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#14 vibracie nad 100kmh
A není lepší rozdělat dole matku na spodním čepu? Na geometrii se nic nezmění a poloosa jde taky pěkně ven.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#15 vibracie nad 100kmh
No nie je lebo pri skladaní sa nedá trafiť spodným čapom do ramena potrebuješ ešte jednoho človeka na to. A čo by sa ti malo zmeniť na grometrii keď povolíš tlmič a zostane hore našrobovaný iba dole ho povolím. A robilo to aj pred výmenou poloosi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#16 vibracie nad 100kmh
poloosa jde krásně ven, stačí vytáhnout jeden čep dole na tlumiči a druhý povolit.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 vibracie nad 100kmh
A nepřipadá ti ta díra nějak nápadně veliká? Třeba jako že by se s ní nechal štelovat odklon a bohužel zároveň sbíhavost?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#19 vibracie nad 100kmh
Tákže vyskúšal som ak r16 z v70 2006 čo mám a robí to presne to isté bez rozdielu. Rovnako origo volvo kolesá a na jar prevážené. Niekto mi ešte vravel že to môže robiť spodný silentblok motora pod rozvodmi tak ešte ten skúsim lebo viem že ten ide aj s vrchným ako prvý. Uvidíme či to bude čo platné. Inak vibrácia ide do volantu ako keby boli gumy preležané alebo rozvážené.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#20 vibracie nad 100kmh
Už jsi zkusil vyndat ten kardan?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek